Swiatynia Pierwotnego Zła
-
- Mat
- Posty: 434
- Rejestracja: poniedziałek, 31 października 2005, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa - Praga Północ.
- Kontakt:
-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 24 sierpnia 2006, 13:16
- Lokalizacja: Łódź
Re: Swiatynia Pierwotnego Zła
Najlepsze w historii przeniesienie systemu D&D na komputery, tym razem w wersji 3,5. Rewelacyjna turowa walka, klimat rodem z „papierowej sesji”, dziewięć początków gry zależnych od charakteru drużyny i jeszcze więcej zakończeń. Możliwość stworzenia takiej ekipy, jaką sobie zamarzymy, ze wszystkimi atutami, umiejętnościami itp. Szkoda, że postaci mogą awansować tylko do 10 poziomu, ale trudno. Niektórzy zarzucają tej produkcji mały obszar gry, ale to przecież wierne przeniesienie pierwszej przygody do D&D. Mistrzostwo!
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Re: Swiatynia Pierwotnego Zła
Akurat w Świątynie nigdy dłużej nie grałem, miałem kupić jak były obniżki na GOG.com, ale zapomniałem. <facepalm>
Har Har Har
-
- Pomywacz
- Posty: 69
- Rejestracja: wtorek, 17 sierpnia 2010, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Swiatynia Pierwotnego Zła
Co poniektórzy zachwycają się walką turową, jakby wymyślili ją autorzy gry, a to przecież tylko odwzorowanie zasad D&D...
-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 24 sierpnia 2006, 13:16
- Lokalizacja: Łódź
Re: Swiatynia Pierwotnego Zła
A w ilu cRPG DRUŻYNOWYCH nie będących w widoku FPP masz walkę turową? Bo oprócz ŚPZ tylko w Pool of Radiacne:Ruiny Myth Drannor (który jest tytułem słabym). A walka w ŚPZ (i w ogóle mechanika) jest odwzorowana znakomicie i dodaje jej niesamowitego smaczku i klimatu..
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Swiatynia Pierwotnego Zła
Nie chciałbym nic mówić ale Fallouty były drużynowe . I Arcanum też.
Ale jak już tak usilnie się czepiasz, to na przykład Realms of Arkania, Pool of Radiance z 1988 i masa innych. Więc... co mówiłeś ignorancie?
Ale jak już tak usilnie się czepiasz, to na przykład Realms of Arkania, Pool of Radiance z 1988 i masa innych. Więc... co mówiłeś ignorancie?
-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 24 sierpnia 2006, 13:16
- Lokalizacja: Łódź
Re: Swiatynia Pierwotnego Zła
Fallouty i Arcanum ciężko nazwać drużynówkami sensu stricte jak np. Icewind Dale. I jaka masa innych? RRealms of Arkania tylko walke miało w izometrze, ale ogólnie to było FPP w czasie podróży. W dodatku porównujesz pod względem walki tytuły tak stare ze średnim wiekiem ŚPZ.
-
- Marynarz
- Posty: 304
- Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Swiatynia Pierwotnego Zła
O ile pamiętam w Świątyni też miałeś czas rzeczywisty i tury wchodziły tylko na czas walki. A nazywanie Arcanum nie-drużynowym - w której grze ilość towarzyszy zależała od charyzmy czy perków? W której grze mogłeś poduczyć swoich towarzyszy z własnych umiejętności?Iselor pisze:Fallouty i Arcanum ciężko nazwać drużynówkami sensu stricte jak np. Icewind Dale. I jaka masa innych? RRealms of Arkania tylko walke miało w izometrze, ale ogólnie to było FPP w czasie podróży. W dodatku porównujesz pod względem walki tytuły tak stare ze średnim wiekiem ŚPZ.
-
- Marynarz
- Posty: 303
- Rejestracja: piątek, 16 lutego 2007, 14:55
- Numer GG: 4382272
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Swiatynia Pierwotnego Zła
Jemu chodzi o to, że nie masz kontroli nad drużyną, dlatego gra nie jest drużynowa. Logika.