[Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i komentarze

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra
Posty: 1529
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - pytania i komentarze

Post autor: fds »

Dobra, to co będzie robić moja postać (plany):
- kuracja pod opieką lekarzy garou
- jedna czy dwie wyprawy do Umbry (albo w ogóle, jeśli nam pozwolą z caernu skorzystać), aby poszukać odpowiedniego ducha - jeśli ktoś wybierze dar, którego będzie mógł nauczyć jeden z potrzebnych mi duchów to niech da znać ;) Wtedy razem zrobimy wyprawę.

Do "Spirit of the Fray" potrzebuję ducha kota.
Do "Wyczucia srebra" potrzebuję Lune - strzępiaka Luny (pogadam z nim w okolicy nowiu).
Do "Gładkiej mowy" potrzebuję królika (w 2 były to duchy oszustwa, ale nie pamiętam, które to były :D)

Jak ktoś będzie chciał coś od któregoś z tych duchów, to niech da znać, razem raźniej będzie ;)
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - pytania i komentarze

Post autor: WinterWolf »

Ha! WW już się zdecydowała :D Na szczęście wpadłam wcześniej na pomysł pogadania z fdsem i zauważyłam delikatny bezsens mojej pierwszej decyzji X_x


Lupus

Wyczucie nadnaturalnego (poziom 2)
Opis: Garou potrafi wyczuć w swoim otoczeniu istoty nadnaturalnego pochodzenia: stworzenia magiczne, duchy, wampiry, upiory, stwory Żmija itp.
Mechanika: Test Percepcja + Zagadki.
Efekt: Im wilkołak więcej sukcesów odniesie w teście, tym dokładniejsze informacje uzyska, włącznie z przybliżoną siłą danego stworzenia.
Czas trwania: Nie dotyczy.
Naucza: Dowolny duch Gai.


Ahroun

Stalowe pazury (poziom 1)
Opis: Szpony wilkołaka stają się ostre niczym brzytwa.
Mechanika: Wydanie punktu Szału i poświęcenie tury na ostrzenie pazurów.
Efekt: Pazury wilkołaka zadają dodatkową kostkę obrażeń.
Czas trwania: Jedna scena.
Naucza: Duch kota lub duch niedźwiedzia


Dodatkowo +2 SW :D


Za pierwszy Dar leci 6 punktów z puli, za drugi 5, a za SW łącznie 9 punktów. I tym sposobem wydałam pełne 20 punktów. Teraz zastanowię się co Lena mogłaby robić przez bite 3 tygodnie prócz nauki Darów :P No i zagonię facetów do roboty :D
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - pytania i komentarze

Post autor: Mr.Zeth »

napiszę co i jak z moją postacią jak tylko dostanę kartę od MG... moja kopia skończyła swą egzystencję podczas ostatniego formatu X_X
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra
Posty: 1529
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - pytania i komentarze

Post autor: fds »

Tak sie zastanawiam, jeśli teraz mogą dołączyć jacyś ludzie, to może zmienić trzeba tytuł wątku? Dodać coś w stylu "ponowna rekrutacja" czy cosik ;)
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
Deadmoon
Mat
Mat
Posty: 517
Rejestracja: czwartek, 2 listopada 2006, 00:43
Numer GG: 8174525
Lokalizacja: Świat, w którym baśń ta dzieje się

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: Deadmoon »

Ja tylko na chwilkę, bo zaraz trzeba iść przed robotą się wyspać :?

fds, dobry pomysł - słowo ciałem się stało ;)

Zeth, sprawdź pocztę :)

Branoc wszystkim ;)
Bóg mi wybaczy. To jego zawód. - Heinrich Heine

Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
Ninerl
Bombardier
Bombardier
Posty: 891
Rejestracja: środa, 3 stycznia 2007, 02:07
Numer GG: 6110498
Lokalizacja: Mineth-in-Giliath

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: Ninerl »

Hej, a moge teraz zamieścić tylko fabularną wzmiankę co robi moja postać, a dary i inne duperele przesłać nieco później?
Jam jest Łaskawą Boginią, która daje Dar Radości sercom ludzkim; na Ziemi daję Wiedzę Wiecznego Ducha, a po śmierci daję pokój i wolność . Ani nie żądam ofiary, gdyż oto ja jestem Matką Życia, i Moja Miłość spływa na Ziemię.
Mekow
Bosman
Bosman
Posty: 1784
Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
Numer GG: 0
Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - pytania i komentarze

Post autor: Mekow »

fds pisze:Tak sie zastanawiam, jeśli teraz mogą dołączyć jacyś ludzie, to może zmienić trzeba tytuł wątku? Dodać coś w stylu "ponowna rekrutacja" czy cosik ;)
Bardzo słusznie - dzięki temu zagląda się do tematu ;)
Myślę, że jakoś zrobię kartę, ale raczej (właściwie to całkowicie) nie znam się na mechanice systemu.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera :?





Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
Deadmoon
Mat
Mat
Posty: 517
Rejestracja: czwartek, 2 listopada 2006, 00:43
Numer GG: 8174525
Lokalizacja: Świat, w którym baśń ta dzieje się

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: Deadmoon »

Nin, jasne, że możesz to zrobić w dowolnej kolejności. Jednakże zanim wznowimy przygodę, będę musiał mieć Twoje uaktualnione statystyki. W razie jakichkolwiek pytań związanych z wydawaniem PD-ków uderzaj do mnie lub fds-a.

Mekow, zapraszam do gry. :)
Na początku tego wątku jest informacja jak należy stworzyć postać. I, jak wyżej, w razie problemów pytaj mnie lub innych Graczy. WinterWolf i fds z pewnością przybliżą Ci klimat Wilkołaka. :)
Bóg mi wybaczy. To jego zawód. - Heinrich Heine

Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
Mekow
Bosman
Bosman
Posty: 1784
Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
Numer GG: 0
Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: Mekow »

Oki - postać w drodze, ale ta jest dość długa (ta droga) i karta będzie w przyszłym tygodniu.
Strasznie dużo (póki co niezrozumiałej) mechaniki i nazw własnych. Pogadam z WW :)

Oprócz tego co na TRPG, to tutaj mam coś na temat świata (krótko i treściwie):
http://www.gliwickieforumrpg.fora.pl/op ... ie,79.html
Ufam, że wszystko to się zgadza :)


Edit:
Post MG napisany: Wt sie 07, 2007 19:11 wiele wyjaśnia.
Będzie dobrze :)
Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera :?





Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
Ninerl
Bombardier
Bombardier
Posty: 891
Rejestracja: środa, 3 stycznia 2007, 02:07
Numer GG: 6110498
Lokalizacja: Mineth-in-Giliath

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: Ninerl »

Dobra, to ja dzisiaj przemedytuję i jutro napiszę :D co z tymi statystykami...
Jam jest Łaskawą Boginią, która daje Dar Radości sercom ludzkim; na Ziemi daję Wiedzę Wiecznego Ducha, a po śmierci daję pokój i wolność . Ani nie żądam ofiary, gdyż oto ja jestem Matką Życia, i Moja Miłość spływa na Ziemię.
Deadmoon
Mat
Mat
Posty: 517
Rejestracja: czwartek, 2 listopada 2006, 00:43
Numer GG: 8174525
Lokalizacja: Świat, w którym baśń ta dzieje się

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: Deadmoon »

Mekow, opis Wilkołaka na podanej przez Ciebie stronie jest bardzo ogólny i toporny. Ponadto autor nie ustrzegł się błędów: plemię to nie szczep (w realiach gry to zupełnie odmienne struktury), a trybu niech sobie szuka przy rowerze...

Właściwie to więcej informacji o świecie i systemie znajdziesz w tym temacie i podczas lektury sesji, do której poczytania serdecznie zapraszam. :)
Bóg mi wybaczy. To jego zawód. - Heinrich Heine

Autystyczne Przymierze Mandarynek i Klementynek
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: WinterWolf »

:lol: Tak długo zabierałam się za odpisanie do tego wątku, że mnie uprzedzono :P Jak widać sporo. Miałam podobne uwagi i to już po przeczytaniu kilku linijek... Już rozmawiałam na ten temat z Mekowem. Pare kwestii się wyjaśniło. Do następnych wątpliwości Mekowa wrócimy jutro :D
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
Ouzaru

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: Ouzaru »

Ja się tak czaję, ale nie wiem, czy jest sens zaczynać... W sumie już raz z braku czasu rezygnowałam, choć jakaś tam postać poszła nawet do Ciebie ^^'
Mekow
Bosman
Bosman
Posty: 1784
Rejestracja: niedziela, 28 maja 2006, 19:31
Numer GG: 0
Lokalizacja: A co Cię to obchodzi? :P

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: Mekow »

@Deadmoon
Spoko. WW wszystko mi wyjaśnia :)
Moja postać będzie w przyszłym tygodniu.

Rozumiem, że plemie mamy już określone i stanowią je postacie graczy. Zgadza się?
Ostatnio bardzo mało sesji się tu gra... ciekawe dlaczego?
Odnosi się wrażenie, że to forum wymiera :?





Ostatnio edytowano piątek, 30 luty 2012, 14:76 przez Mekow, łącznie edytowano 28 razy
WinterWolf
Tawerniana Wilczyca
Tawerniana Wilczyca
Posty: 2370
Rejestracja: czwartek, 22 czerwca 2006, 16:47
Lokalizacja: ze 113-tej warstwy Otchłani
Kontakt:

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: WinterWolf »

@Mekow: Wataha. Plemię to coś innego. Plemiona masz opisane w odpowiednim temacie na TRPG. Możesz sobie wybrać. My gramy watahą. Każde z nas jest z innego plemienia (oprócz BK i Zetha).

@ Ouz: co Ci szkodzi spróbować? :P
Obrazek
Proszę, wypełnij -> Ankieta
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: BlindKitty »

Ok, mój pomysł jest taki:

Dar Metysa - Nora - poziom 1, 3 xp
Opis: Wilkołak potrafi wykopać w ziemi tunel dowolnej długości. Inni mogą z niego korzystać, podążając za kopiącym Garou.
Mechanika: Test Siła + Wysportowanie (trudność zależna od rodzaju podłoża).
Efekt: Garou wykopuje tunel o średnicy swojego ciała, z prędkością 1 metra/sukces w teście. Pojedyncza aktywacja wystarczy na wykopanie całego tunelu. Kopanie nory wymaga użycia pazurów, a wilkołak musi przebywać w formie Crinos, Hispo lub Lupus. Sama nora jest konstrukcją kruchą i rychło się zawali.
Czas trwania: Nie dotyczy.
Naucza: Duch kreta.

Siła Woli +1 (czyli na 7, dobrze myśle), 7 xp

Etykieta z 1 na 3, czyli 4 + 6 = 10 xp

Uzasadnienie fabularne:
Siły woli, no cóż, po prostu ciągnięcie w górę do średniej wśród Garou. Etykieta, żeby się metys drugiej rangi umiał w miarę odnaleźć w tzw. towarzystwie. Dla niego to zupełnie nowa sytuacja, a teraz większe jest niebezpieczeństwo że z czymś się wsypie, chciałby zawsze mieścić się w dopuszczalnych dlań normach zachowań.
A Dar dlatego, że może okazać się przydatny dla watahy (i Narratora, żeby nie musiał tworzyć tajnych podziemnych przejść ze starych budynków na drugi koniec miasta ;) ).

Ale! Jeśli ktoś ma zastrzeżenia jakieś, albo zalecenia, albo jakąś inną opinię na temat tego co metys w wataże umieć powinien, to proszę dawać znać, przemyślę każde słowo. Chodzący-Po-Lodzie żyje by służyć, w końcu.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Ninerl
Bombardier
Bombardier
Posty: 891
Rejestracja: środa, 3 stycznia 2007, 02:07
Numer GG: 6110498
Lokalizacja: Mineth-in-Giliath

Re: [Wilkołak: Apokalipsa] Przepowiednia - dyskusja i nabór

Post autor: Ninerl »

No to tak:
Dary:
Zakłócenie technologii (poziom 2)
Opis: Pozwala zakłócić działanie konkretnych urządzeń w pobliżu wilkołaka.
Mechanika: Wydanie punktu Gnozy i wykonuje testu Oddziaływanie + Naprawa. Wilkołak wybiera stopień skomplikowania urządzenia, które zamierza zakłócić. Wszystkie urządzenia o wybranym stopniu złożoności znajdujące się w odległości 20 metrów przestają działać. Poniższe zestawienie prezentuje stopnie trudności testu:
Komputer 4
Telefon 6
Samochód 8
Pistolet 9
Nóż 10
Efekt: Wszystkie urządzenia o wybranym stopniu skomplikowania, znajdujące się w odległości 20 metrów od Garou, przestają działać.
Czas trwania: Jedna tura na każdy sukces w teście.
Naucza: Gremlin, sługa Dzikuna uwielbiający niszczyć przedmioty.


Wizje (poziom 2)

Opis: Wilkołak doświadcza wizji, mających ostrzec go przed nadciągającym niebezpieczeństwem.
Mechanika: Zazwyczaj interpretacja wizji wymaga testu Spryt + Okultyzm (trudność 7).
Efekt: Wizje, których doświadcza Garou, zazwyczaj mają metaforyczny, symboliczny charakter, rzadko informując wprost o czyhającym niebezpieczeństwie. Nie mniej jednak wilkołak nie powinien ich w żaden sposób ignorować.
Czas trwania: Nie dotyczy.
Naucza: Duch kruka.

No i Siła Woli o 2pkt w górę, co razem daje już 5 :) .

Kurcze, nie mam dostępu do moich poprzednich darów :/ ... Muszę poszperać za druga wersją karty...
Hmm, tak sobie myślę a może wziąć zamiast wizji Cyberzmysły? Co o tym sądzicie?
Jam jest Łaskawą Boginią, która daje Dar Radości sercom ludzkim; na Ziemi daję Wiedzę Wiecznego Ducha, a po śmierci daję pokój i wolność . Ani nie żądam ofiary, gdyż oto ja jestem Matką Życia, i Moja Miłość spływa na Ziemię.
Zablokowany