Początkujący M:tG
-
- Bombardier
- Posty: 729
- Rejestracja: wtorek, 6 grudnia 2005, 09:56
- Numer GG: 4464308
- Lokalizacja: Free City Vratislavia
- Kontakt:
To zależy, jakiego counterspella używasz. Jeśli jest to najprostszy counterspell to czar spada na graveyard. Są natomiast też counterspelle, które "skontrowany" czar wrzucają na czubek/spód biblioteki, lub spowrotem do ręki rzucającego.
-
- Pomywacz
- Posty: 29
- Rejestracja: piątek, 17 listopada 2006, 14:31
Co to za karta??
Niestety nie znam włoskiego a nigdy jej wcześniej nie widziałem
I jeśli atakuję kritą, która posiada flanking, przeciwnik broni się stworkiem 1/1 (czyli koniec końców wychodzi 0/0), to czy taki jegomoś 0/0 może w ogóle blokować kreaturę w tym wypadku??
W sytuacji, gdy karta ma dredge, to czy mogę ją wrócić do ręki w dowolnej turze??(tj. niekoniecznie mojej następnej).
Niestety nie znam włoskiego a nigdy jej wcześniej nie widziałem
I jeśli atakuję kritą, która posiada flanking, przeciwnik broni się stworkiem 1/1 (czyli koniec końców wychodzi 0/0), to czy taki jegomoś 0/0 może w ogóle blokować kreaturę w tym wypadku??
W sytuacji, gdy karta ma dredge, to czy mogę ją wrócić do ręki w dowolnej turze??(tj. niekoniecznie mojej następnej).
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
Dredge X (If you would draw a card, instead you may put exactly X cards from the top of your library into your graveyard. If you do, return this card from your graveyard to your hand. Otherwise, draw a card.)
Jak widać, jeśli nie chcesz w danym momencie użyć Dredge, to nie musisz. Jest to umiejętność, która działa za każdym razem gdy ciągniesz kartę.
Jak widać, jeśli nie chcesz w danym momencie użyć Dredge, to nie musisz. Jest to umiejętność, która działa za każdym razem gdy ciągniesz kartę.
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
-
- Bombardier
- Posty: 775
- Rejestracja: środa, 7 czerwca 2006, 15:18
- Numer GG: 6330570
- Lokalizacja: Twoja świadomość
- Kontakt:
-
- Majtek
- Posty: 80
- Rejestracja: wtorek, 9 stycznia 2007, 16:31
- Lokalizacja: inąd!
- Kontakt:
W taliach GUILDPACT'a z tytułem Code of the Orzhov jest umiejętność "HAUNT" co to daje?
I co robią karty:
Hissing Miasma
Orzhova, the Church of Deals
Shrieking Grotesque
Agent of Masks
Festival of Guildpact
I co robią karty:
Hissing Miasma
Orzhova, the Church of Deals
Shrieking Grotesque
Agent of Masks
Festival of Guildpact
"Dlaczego świat jest nudny, bo ludzie są nudni dlaczego ludzie są nudni, bo świat jest nudny"
-
- Bombardier
- Posty: 775
- Rejestracja: środa, 7 czerwca 2006, 15:18
- Numer GG: 6330570
- Lokalizacja: Twoja świadomość
- Kontakt:
-
- Pomywacz
- Posty: 29
- Rejestracja: piątek, 17 listopada 2006, 14:31
Hissing Miasma
Orzhova, the Church of Deals
Shrieking Grotesque
Agent of Masks
Festival of Guildpact
Kod: Zaznacz cały
Kiedykolwiek kreatura atakuje Ciebie, jej właściciel traci 1 punkt życia.
Kod: Zaznacz cały
Za stapowanie otrzymujesz manę bezkolorową (nie możesz jej wykorzystać, aby zapłacić np. za czerwony czar)
Za stapowanie i zapłacenie kosztu abilitki przeciwnik traci 1 punkt życia, a Ty zyskujesz takowy.
Kod: Zaznacz cały
Jeśli do zagrania karty Shrieking Grotesque użyłeś czarnej many, wybrany przez Ciebie gracz zrzuca kartę na cmentarz.
Kod: Zaznacz cały
Na początku twojej tury podczas fazy upkeepu każdy przeciwnik traci 1 punkt życia, a Ty zyskujesz tyle punktów życia, ilu masz przeciwników w grze.
Kod: Zaznacz cały
Prewentujesz X obrażeń zadanych Tobie, gdzie X to liczba many użyta do rzucenia tego zaklęcia (np. możesz zapłacić 5 many - sprewentujesz 5 punktów obrażeń). Dodatkowo przy rzucie tego zaklęcia ciągniesz kartę z biblioteki.
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
Krita straci bonus w chwili zresolvowania umiejętności (zadziałania).tristan pisze:Jeżeli atakuję kritą wyposażoną w Sunforgera, dodaję do stosu abilitkę tego artefaktu, to stwór zada obrażenia powiększone o bonus +4 czy zrzucam artefakt przed rozdaniem obrażeń??
Usuwasz kritę, możesz się tym pozbywać niezniszczalnych stworów.Obelix pisze:jeśli wystawiam kartę "Gaze Of Justice" to kreature niszcze czy usuwam? a jeśli usuwam to czy moge tym kośić krity które są niezniszczalne?
Nie możesz.tristan pisze:Jeżeli krita ma odporność przed multikolorem, to mogę użyć względem niej abilitki jakiegoś multikolorowego stwora??
Nie tylko instantem, ale każdą umiejętnością działającą jak instant - po prostu zagrywasz swoją abilitkę w odpowiedzi - zanim zresolvuje czar przeciwnika.tristan pisze:Mogę dodać do stosu abilitkę krity zabijanej instantem??
-
- Majtek
- Posty: 119
- Rejestracja: czwartek, 17 maja 2007, 17:27
- Numer GG: 6489564
- Lokalizacja: z internetu
Jestem cholernie początkujący. I oczywiście mam pytania z nadzieją że ktoś na nie odpowie. A więc:
Kupiłem używane karty na allegro i jest tam mnóstwo kart z różnych edycji. Posklejałem sobie nawet niezłą talię czerwono-zieloną. Czy robi różnicę czy mam używane karty z różnych edycji i czy takie talie nie są czasami za słabe?
Czy 20 landów starcza na dobrą grę?
Czy lepiej kupować nowe startery czy talie kupione na allegro też są ok?
Jak rozróżnić daną edycję, np. na jednej z kart mam dziwną spiralę, a na drugiej- koła zębate.
Raczej mam pytań więcej ale mi się pozapominało... jak jakieś sobie przypomnę to napiszę. Liczę na pomoc.
Kupiłem używane karty na allegro i jest tam mnóstwo kart z różnych edycji. Posklejałem sobie nawet niezłą talię czerwono-zieloną. Czy robi różnicę czy mam używane karty z różnych edycji i czy takie talie nie są czasami za słabe?
Czy 20 landów starcza na dobrą grę?
Czy lepiej kupować nowe startery czy talie kupione na allegro też są ok?
Jak rozróżnić daną edycję, np. na jednej z kart mam dziwną spiralę, a na drugiej- koła zębate.
Raczej mam pytań więcej ale mi się pozapominało... jak jakieś sobie przypomnę to napiszę. Liczę na pomoc.
WolfTeam... warto chociaż zobaczyć...
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
Jeśli zamierzasz grać towarzysko, to nie robi to żadnej różnicy.Kupiłem używane karty na allegro i jest tam mnóstwo kart z różnych edycji. Posklejałem sobie nawet niezłą talię czerwono-zieloną. Czy robi różnicę czy mam używane karty z różnych edycji i czy takie talie nie są czasami za słabe?
Zależy od ilości kart w talii. Przyjmując, że jest ich 60 (tyle powinien zawierać dobry deck - staraj się trzymać tej liczby) czasem możesz mieć kłopoty z maną. 22-23 sztuki będą ok.Czy 20 landów starcza na dobrą grę?
Do gry towarzyskiej nie ma to znaczenia. Uważaj tylko na karty ze złotą ramką, gdyż nie mają żadnej wartości (nie są legalne turniejowo, więc nikt nie chce ich kupować).Czy lepiej kupować nowe startery czy talie kupione na allegro też są ok?
Skorzystaj z TEJ strony.Jak rozróżnić daną edycję, np. na jednej z kart mam dziwną spiralę, a na drugiej- koła zębate.
Poza tym ściągnij sobie instrukcję do 9Ed., którą znajdziesz w TYM temacie.