[Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon zbiera dookoła swe sługi po czym rusza w kierunku dużego budynku i stara się tam dostać. Sługi Kaczora niszczy żniwiażem a potem mieczem. Napotkanych ludzi o ile się ostali przemienia. W budynku walczy za sługami wroga i stara się unikać poważniejszych potyczek ciągle kierując się do DB. Na miejscu rozwala drzwi i szuka A) paliwa B) artefaktów. Jeśli spotka Kaczora to atakuje, ale bez zbytniego przekonania. W końcu tamten to tchórzliwy pies, który pewnie ucieknie przed potęgą germańskiego woja.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Kaczor
Wchodzisz do kanału. Przeciskasz się ledwie przez szyb, ale udaje ci się dostać do środka. Wyważasz drzwi - są tak liche, że każdemu by się udało. Idziesz długimi schodami, po czym wypadasz na stłoczonych ludzi, modlących się pod posągiem kobiety w zbroi. Na twój widok rzucają się do ucieczki i zaczynają zdejmować barykady z drzwi. Po chwili wypadają w nieco uszczuplonym składzie na zewnątrz, wprost na twojego golema... Wtem za nimi, a przed golemem, na placu, gdzie zaczynaliście, otwiera się portal... 9 sług - poziom.
Margrabia Hodon
Stoisz pod 2 i ruszasz na wschód. Kiedy wydaje się, że mimo mgły nic nie powstrzyma twoich wojowników, wpadasz na golema Kaczora. Twoi wojownicy walczą z nim, ale ciosy się wymijają w tej mgle. Nagle za Golemem otwierają się drzwi dużego budynku, z których wylewają się ludzie, po czym znikają we mgle. Nagle duży budynek zostaje przysłonięty przez wrota do innego świata...
Znaleziono kolejny, ostatni już artefakt! Na mapie w punkcie startowym otwiera się portal. Zasady takie same jak przy portalu na drugiej mapie.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 8/9
HP: 11/19
Sługi: 9/42
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/10
HP: 5/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Wchodzisz do kanału. Przeciskasz się ledwie przez szyb, ale udaje ci się dostać do środka. Wyważasz drzwi - są tak liche, że każdemu by się udało. Idziesz długimi schodami, po czym wypadasz na stłoczonych ludzi, modlących się pod posągiem kobiety w zbroi. Na twój widok rzucają się do ucieczki i zaczynają zdejmować barykady z drzwi. Po chwili wypadają w nieco uszczuplonym składzie na zewnątrz, wprost na twojego golema... Wtem za nimi, a przed golemem, na placu, gdzie zaczynaliście, otwiera się portal... 9 sług - poziom.
Margrabia Hodon
Stoisz pod 2 i ruszasz na wschód. Kiedy wydaje się, że mimo mgły nic nie powstrzyma twoich wojowników, wpadasz na golema Kaczora. Twoi wojownicy walczą z nim, ale ciosy się wymijają w tej mgle. Nagle za Golemem otwierają się drzwi dużego budynku, z których wylewają się ludzie, po czym znikają we mgle. Nagle duży budynek zostaje przysłonięty przez wrota do innego świata...
Znaleziono kolejny, ostatni już artefakt! Na mapie w punkcie startowym otwiera się portal. Zasady takie same jak przy portalu na drugiej mapie.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 8/9
HP: 11/19
Sługi: 9/42
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/10
HP: 5/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Ostatnio zmieniony piątek, 11 maja 2007, 21:35 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 1 raz.

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon Kazał dwójce sług odwracać uwagę golema a reszcie rzucić się na mięso. Najbliższa 3 oberwała żniwiażem, reszta została zgryziona. Hodon musiał zebrać siły, w koncu dążył do konfrontacji z Kaczorem a aby mieć pewność wygranej potrzebował potęgi! Ku chwale Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Kaczor
W pełnym biegu wpadasz do portalu. Wokół siebie widzisz ludzi, uciekają na różne strony, głównie na północ i wschód. Po chwili nie widzisz już nic, wpadasz w wrota międzywymiarowe i znikasz...
Margrabia Hodon
Walka z golemem Kaczora trwała krótko, bo gdy jego pan przeszedł przez portal, rozsypał się w proch. Polowałeś na ludzi, ale we mgle (która mimo nieobecności wroga nie rozwiała się) większość ci uciekła na tereny niedostępne. Ale dorwałeś 10 - zawsze coś. Poziom.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 8/9
HP: 11/19
Sługi: 1/42
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/11
HP: 6/20
Sługi: 26/111
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Ekwipunek specjalny: brak
W pełnym biegu wpadasz do portalu. Wokół siebie widzisz ludzi, uciekają na różne strony, głównie na północ i wschód. Po chwili nie widzisz już nic, wpadasz w wrota międzywymiarowe i znikasz...
Margrabia Hodon
Walka z golemem Kaczora trwała krótko, bo gdy jego pan przeszedł przez portal, rozsypał się w proch. Polowałeś na ludzi, ale we mgle (która mimo nieobecności wroga nie rozwiała się) większość ci uciekła na tereny niedostępne. Ale dorwałeś 10 - zawsze coś. Poziom.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 8/9
HP: 11/19
Sługi: 1/42
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/11
HP: 6/20
Sługi: 26/111
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Ekwipunek specjalny: brak

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon ostatni raz przeczsuje teran, licząc, że pomimo mgły znajedzie jakieś niedobitki ludzi. Gdy ma już pewność, że wyczyścił wszystko co do ludzia wchodzi w portal.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Margrabia Hodon
Na terenie nie ma już nikogo, absolutnie nikogo. Wkraczasz w portal wraz ze sługami.
W tym updacie odpisują: Kaczor i Zenek Zabójca. Rozgrywka przenosi się na nową mapę, ale w każdej turze istnieje pewna szansa na to, że przeniesie sie na jeszcze inną planszę. Możliwe są powroty na wcześniej odwiedzane, ale nie przejmujcie się tym, bo póki co to dla was nieważne. A oto mapa.

Zaczynacie w punkcie oznaczonym krzyżykiem w kółeczku, odnawia się immunitet, nawet, jeżeli macie powyżej 10 zombi. Obowiązuje on, dopóki nie zdobędziecie nowych 10 zombi na tej mapie, będzie dotyczył także następnych graczy. Na tej mapie możecie spotkać 1 Wybrańca Ludzkości, nie podaję jego statystyk, bo pełni rolę czegoś w rodzaju bossa, a nie kolejnego gracza. On i jego poplecznicy nie przemieniają się w zombi, za to za zabicie go otrzymuje się 5 poziomów.
Kaczor
Wychodzisz z portalu. Za tobą stoi zdezelowana przyczepa kempingowa, obok ciebie - Zenek Zabójca, przed tobą - miasteczko pełne ludzi... Pod nogami znajdujesz mapę, przedstawioną powyżej.
Zenek Zabójca
Wychodzisz z portalu. Za tobą stoi zdezelowana przyczepa kempingowa, obok ciebie - Kaczor, przed tobą - miasteczko pełne ludzi... Pod nogami znajdujesz mapę, przedstawioną powyżej.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 8/9
HP: 11/19
Sługi: 1/42
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/11
HP: 6/20
Sługi: 26/111
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Ekwipunek specjalny: brak
Przewidywany czas do update'a
Na terenie nie ma już nikogo, absolutnie nikogo. Wkraczasz w portal wraz ze sługami.
W tym updacie odpisują: Kaczor i Zenek Zabójca. Rozgrywka przenosi się na nową mapę, ale w każdej turze istnieje pewna szansa na to, że przeniesie sie na jeszcze inną planszę. Możliwe są powroty na wcześniej odwiedzane, ale nie przejmujcie się tym, bo póki co to dla was nieważne. A oto mapa.

Zaczynacie w punkcie oznaczonym krzyżykiem w kółeczku, odnawia się immunitet, nawet, jeżeli macie powyżej 10 zombi. Obowiązuje on, dopóki nie zdobędziecie nowych 10 zombi na tej mapie, będzie dotyczył także następnych graczy. Na tej mapie możecie spotkać 1 Wybrańca Ludzkości, nie podaję jego statystyk, bo pełni rolę czegoś w rodzaju bossa, a nie kolejnego gracza. On i jego poplecznicy nie przemieniają się w zombi, za to za zabicie go otrzymuje się 5 poziomów.
Kaczor
Wychodzisz z portalu. Za tobą stoi zdezelowana przyczepa kempingowa, obok ciebie - Zenek Zabójca, przed tobą - miasteczko pełne ludzi... Pod nogami znajdujesz mapę, przedstawioną powyżej.
Zenek Zabójca
Wychodzisz z portalu. Za tobą stoi zdezelowana przyczepa kempingowa, obok ciebie - Kaczor, przed tobą - miasteczko pełne ludzi... Pod nogami znajdujesz mapę, przedstawioną powyżej.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 8/9
HP: 11/19
Sługi: 1/42
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/11
HP: 6/20
Sługi: 26/111
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Ekwipunek specjalny: brak
Przewidywany czas do update'a
Ostatnio zmieniony sobota, 12 maja 2007, 16:28 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 2 razy.

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor wyladowal w jakiejs nowej lokacji. Mial tylko jednego Zombie. Natychmiast stworzyl mgle, zaraz po otrzasnieciu sie czyli, po_czym zombiemu swemu kazal polowac na zombie innych a sam teleportowal sie na policje. Tam wparowal do budynku(w miedzyczasie zalozyl swoj helm) i przejal wszystko co sie dalo, zabral co pozyteczniejsze przedmioty, i wraz z przejetymi zombie o ile jakies byly, popedzil do wariatkowa. Tam po wparowaniu postaral sie przejac jak najwieksza liczbe osob. Nastepnie polecial do banku. Tam zostawil polowe zombie z Policji. Stamtad rzucil sie na zlomowisko. Stworzyl jednak przedtem ognika, ktorego poslal na patrol do Biblioteki i tam kazal mu czatowac po zwiedzeniu jej. Mail otrzymac scisly telepatyczny patrol.
[te dopiski to fds]
[te dopiski to fds]
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zenek Zabójca:
Biegnę do najbliższych dwóch budynków po drodze bacznie obserwując czy coś się nie rusza w najbliższej okolicy. Gdy już tam dobiegam zapisuję na odwrocie mapy słowa "kaczor - mgła", żeby zapamiętać jakie kto ma moce. Przed wejście do pierwszego budynku przyzywam Ognika, któremu rozkazuję wejść (wlecieć) na dach i patrzeć jaka jest sytuacja w okolicy. Gdyby drzwi były zamknięte to otwieram je piąchą, jeżeli natomiast otwarte to wyciszam siebie i wchodzę do środka, żeby znienacka przejąć jak największą ilość ludzi. Każdy z moich nowych sług niech odrazu weźmie jakieś noże, maczety, pałki czy inny sprzęt.
Biegnę do najbliższych dwóch budynków po drodze bacznie obserwując czy coś się nie rusza w najbliższej okolicy. Gdy już tam dobiegam zapisuję na odwrocie mapy słowa "kaczor - mgła", żeby zapamiętać jakie kto ma moce. Przed wejście do pierwszego budynku przyzywam Ognika, któremu rozkazuję wejść (wlecieć) na dach i patrzeć jaka jest sytuacja w okolicy. Gdyby drzwi były zamknięte to otwieram je piąchą, jeżeli natomiast otwarte to wyciszam siebie i wchodzę do środka, żeby znienacka przejąć jak największą ilość ludzi. Każdy z moich nowych sług niech odrazu weźmie jakieś noże, maczety, pałki czy inny sprzęt.

-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
W tym updacie odpisują wszyscy.
Sytuacja Dyplomatyczna:
Kaczor jako jedyny nie ma immunitetu.
Blood Red Sandman i Kain - ZZZ.
Blood Red Sandman
Przekraczasz portal i pojawiasz się w nowym miejscu. Stoisz na drodze wewnątrz wąwozu. Teren jest wyschnięty na wiór. Przed tobą jest odrapana siatka, obok ciebie przeciwnik - Margrabia Hodon - oraz sojusznik, Kain, za tobą pordzewiały billboard "Mike's J" z dopiskiem "J is for Junkyard, meatheads!". Pod nogami masz mapę, widoczną w poprzednim updacie. Domyślasz się z niej, że stoisz w miejscu oznaczonym strzałką. Nagle teren zasnuwa mgła i przestajesz widzieć cokolwiek, poza czubkiem twojego nosa...
Kaczor
Tworzysz mgłę i ruszasz w bój. Niestety, twój zombi nie ma na kogo polować, bo wszyscy mają immunitet, za to ty teleportujesz się na policję. Na wstępie ludzie zaczynają przed tobą uciekać, potem organizują się, ale mają tylko policyjne pałki. Przemieniasz dyżurnego, reszta ucieka w głąb budynku i barykaduje się tam. Udaje ci się dostać do szatni, gdzie zdobywasz policyjny mundur. Ruszasz dalej, ale obawiasz się, że policja się uzbroi i wyruszy w miasto. W wariatkowie przejmujesz już 15 osób. Do banku nie ruszasz, bo raz, że nie masz bezpośredniego dojścia, a dwa,że na policji przejąłeś tylko jednego zombi, więc nie za bardzo miałbyś tam kogo zostawić. W sumie masz poziom.
Margrabia Hodon
Przekraczasz portal i pojawiasz się w nowym miejscu. Stoisz na drodze wewnątrz wąwozu. Teren jest wyschnięty na wiór. Przed tobą jest odrapana siatka, obok ciebie przeciwnik - Blood Red Sandman - oraz jego suojusznik, Kain, za tobą pordzewiały billboard "Mike's J" z dopiskiem "J is for Junkyard, meatheads!". Pod nogami masz mapę, widoczną w poprzednim updacie. Domyślasz się z niej, że stoisz w miejscu oznaczonym strzałką. Nagle teren zasnuwa mgła i przestajesz widzieć cokolwiek, poza czubkiem twojego nosa...
Kain
Przekraczasz portal i pojawiasz się w nowym miejscu. Stoisz na drodze wewnątrz wąwozu. Teren jest wyschnięty na wiór. Przed tobą jest odrapana siatka, obok ciebie przeciwnik - Margrabia Hodon - oraz sojusznik, Blood Red Sandman, za tobą pordzewiały billboard "Mike's J" z dopiskiem "J is for Junkyard, meatheads!". Pod nogami masz mapę, widoczną w poprzednim updacie. Domyślasz się z niej, że stoisz w miejscu oznaczonym strzałką. Nagle teren zasnuwa mgła i przestajesz widzieć cokolwiek, poza czubkiem twojego nosa...
Zenek Zabójca
Wpadasz do najbliższego budynku - zdezelowanej przyczepy. Jest tam tylko jedna kobieta - najpierw strzela w ciebie z pistoletu, trafiając cię w ramię, potem, gdy podchodzisz bliżej, wali cię patelnią w łeb. Przemieniasz ją i ruszasz dalej w miasto. Ognik niestety nic nie widzi we mgle, jaka zapanowała na terenie walk. W drugim budynku z zaskoczenia niszczysz wszystkich 3 rezydentów. Mało, mało... 4 sługi w sumie.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 9/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 10/11
HP: 6/20
Sługi: 26/111
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 23/27
Sługi: 4/196
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia, pistolet
Ekwipunek specjalny: brak
Przewidywany czas do następnego update'a
Sytuacja Dyplomatyczna:
Kaczor jako jedyny nie ma immunitetu.
Blood Red Sandman i Kain - ZZZ.
Blood Red Sandman
Przekraczasz portal i pojawiasz się w nowym miejscu. Stoisz na drodze wewnątrz wąwozu. Teren jest wyschnięty na wiór. Przed tobą jest odrapana siatka, obok ciebie przeciwnik - Margrabia Hodon - oraz sojusznik, Kain, za tobą pordzewiały billboard "Mike's J" z dopiskiem "J is for Junkyard, meatheads!". Pod nogami masz mapę, widoczną w poprzednim updacie. Domyślasz się z niej, że stoisz w miejscu oznaczonym strzałką. Nagle teren zasnuwa mgła i przestajesz widzieć cokolwiek, poza czubkiem twojego nosa...
Kaczor
Tworzysz mgłę i ruszasz w bój. Niestety, twój zombi nie ma na kogo polować, bo wszyscy mają immunitet, za to ty teleportujesz się na policję. Na wstępie ludzie zaczynają przed tobą uciekać, potem organizują się, ale mają tylko policyjne pałki. Przemieniasz dyżurnego, reszta ucieka w głąb budynku i barykaduje się tam. Udaje ci się dostać do szatni, gdzie zdobywasz policyjny mundur. Ruszasz dalej, ale obawiasz się, że policja się uzbroi i wyruszy w miasto. W wariatkowie przejmujesz już 15 osób. Do banku nie ruszasz, bo raz, że nie masz bezpośredniego dojścia, a dwa,że na policji przejąłeś tylko jednego zombi, więc nie za bardzo miałbyś tam kogo zostawić. W sumie masz poziom.
Margrabia Hodon
Przekraczasz portal i pojawiasz się w nowym miejscu. Stoisz na drodze wewnątrz wąwozu. Teren jest wyschnięty na wiór. Przed tobą jest odrapana siatka, obok ciebie przeciwnik - Blood Red Sandman - oraz jego suojusznik, Kain, za tobą pordzewiały billboard "Mike's J" z dopiskiem "J is for Junkyard, meatheads!". Pod nogami masz mapę, widoczną w poprzednim updacie. Domyślasz się z niej, że stoisz w miejscu oznaczonym strzałką. Nagle teren zasnuwa mgła i przestajesz widzieć cokolwiek, poza czubkiem twojego nosa...
Kain
Przekraczasz portal i pojawiasz się w nowym miejscu. Stoisz na drodze wewnątrz wąwozu. Teren jest wyschnięty na wiór. Przed tobą jest odrapana siatka, obok ciebie przeciwnik - Margrabia Hodon - oraz sojusznik, Blood Red Sandman, za tobą pordzewiały billboard "Mike's J" z dopiskiem "J is for Junkyard, meatheads!". Pod nogami masz mapę, widoczną w poprzednim updacie. Domyślasz się z niej, że stoisz w miejscu oznaczonym strzałką. Nagle teren zasnuwa mgła i przestajesz widzieć cokolwiek, poza czubkiem twojego nosa...
Zenek Zabójca
Wpadasz do najbliższego budynku - zdezelowanej przyczepy. Jest tam tylko jedna kobieta - najpierw strzela w ciebie z pistoletu, trafiając cię w ramię, potem, gdy podchodzisz bliżej, wali cię patelnią w łeb. Przemieniasz ją i ruszasz dalej w miasto. Ognik niestety nic nie widzi we mgle, jaka zapanowała na terenie walk. W drugim budynku z zaskoczenia niszczysz wszystkich 3 rezydentów. Mało, mało... 4 sługi w sumie.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 9/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 10/11
HP: 6/20
Sługi: 26/111
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 23/27
Sługi: 4/196
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia, pistolet
Ekwipunek specjalny: brak
Przewidywany czas do następnego update'a
Ostatnio zmieniony sobota, 12 maja 2007, 22:24 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 1 raz.

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zenek Zabójca:
To teraz do Lucky Gamesh, a następnie do Paradise Mall. Ognik niech leci na południe i spali każdego kogo zobaczy we mgle. Taktyka jak wcześniej - jak się da to cicho, jak się nie da to całym impetem. Oczywiście pistolet zabrałem. Każdą broń zabieram ze sobą i z moją wesołą gromadką. Żona Kolesia i jakiś zombiak niech zawsze zostają na zewnątrz przy drzwiach i niech zabijają każdego kto przyjdzie z tej lub innej strony nigdy nie oddalając się zbytnio.
To teraz do Lucky Gamesh, a następnie do Paradise Mall. Ognik niech leci na południe i spali każdego kogo zobaczy we mgle. Taktyka jak wcześniej - jak się da to cicho, jak się nie da to całym impetem. Oczywiście pistolet zabrałem. Każdą broń zabieram ze sobą i z moją wesołą gromadką. Żona Kolesia i jakiś zombiak niech zawsze zostają na zewnątrz przy drzwiach i niech zabijają każdego kto przyjdzie z tej lub innej strony nigdy nie oddalając się zbytnio.

-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
BRS stanął na nowym gruncie. Zobaczył Kaina. Pomachał. Zobaczył jakiegoś kościeja, który wyglądał, jakby był... kościejem. Pokazał niecenzuralny gest. Sielanka...
Potem na cholerna mgła. Była bardzo mglista. Nie lubił MGieł. A szczególnie tych gęstych i mglistych.
Stworzył ognika. Kazał mu lecieć przed siebie i na bieżąco informować o poczynaniach przeciwników.
Ruszył biegiem do RWS, niszczy, przemienia, zabija co może, zabiera przedmioty, słucha raportu ognika, jeśli w okolicy jest przeciwnik, stara się go omijać, dalej przez Zajezdnię do Kościoła (moheeerkiiii!) i na Cmentarz. Wszędzie przemienia wrogów.
Przy okazji nawiązuje kontakt z Kainem:
- Kainie, co tam u Ciebie? Mam małą propozycję: może rozszerzymy nasz sojusz? Dużo tu mięsa... a razem będziemy niepokonani! - syczy Blood Red Sandman.

-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 15 lutego 2007, 21:47

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon pobiegł na północ zmieniając po drodze kogo się dało. Zahaczył o fabrykę a potem pobiegł do kościoła i sąsiadującej z nim zajezdni uzupełniając swoje braki kadrowe. Jeśli ktoś ucieka to go traktuje żniwiażem. Mijając cmentarz ze zwłok w jednym grobie robi golema a potem dalej szuka sług w tej okolicy.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Sytuacja dyplomatyczna:
Blood Red Sandman i Kain - Sojusz
Blood Red Sandman
Ruszasz przed siebie. Ognik mówi ci, że Biegniesz równolegle z Hodonem, jednak nie widzisz go, ani on ciebie, więc nie za bardzo możecie się atakować. Szarżujesz na RWS, we mgle tylko twój Ognik ratuje cię przed wpadaniem na słupy, ściany itp. Wreszcie docierasz do celu... i tam twój Ognik zostaje zastrzelony po przekroczeniu drzwi! Bez wątpienia tamtejsi ludzie będą stawiać opór...
Kaczor
Ruszasz na złomowisko. Po drodze mignął ci Kain, kierujący się na północ, ale szybko straciłeś go z oczu. Wpadasz na złomowisko, ale znajdujesz tam tylko trupy psów i ludzi.
Margrabia Hodon
Kiedy wchodzisz do fabryki, staje ona w płomieniach. Ze środka wybiegają ludzie, których przejmujesz 32 - niestety, paru ci (mimo potraktowania grupy żniwiarzem) uciekła, zgubiłeś ich we mgle. Wewnątrz budynku tracisz paru zombi (spłonęli), a i sam odnosisz oparzenia, ale znajdujesz nową broń - Wyrzutnię Napalmu, razem z 5 pociskami. Ruszasz dalej i wpadasz do kościoła. Widzisz starcie okopanych za murami świątyni księży z atakującymi ich talibami. Nie zdecydowałeś się jeszcze, po czyjej staniesz stronie... 3 poziomy.
Kain
Wpadasz na złomowisko. Zabijasz napotkanego człowieka, prawdopodobnie miejscowego ciecia. Wtem wypadają na ciebie jego psy! Są ich dziesiątki! Zagryzły ci kilku zombi, a i tobie nie odpuściły. Na szczęście pokonujesz je i ruszasz dalej, zabierając ze sobą znaleziony alternator. Lecisz (dosłownie) do biblioteki, wchodzisz do środka i zaczynasz polować na ludzi. Znajdujesz 10. Potem przelatujesz do Zajezdni, ale tam nikogo nie ma. Kiedy zbliżasz się do kościoła, widzisz strzelaninę - to talibowie atakują ufortyfikowany przez księży budynek. 11 ludzi - poziom.
Zenek Zabójca
Lucky Gamesh okazuje się być miejscowym spożywczakiem samoobsługowym. Wchodzisz i zaczynasz siekę. Wybijasz panikujących klientów, w liczbie 5. Kasjer chowa się w czymś na kształt boksu z siatki, tak, że nie możesz go dosięgnąć, i wyzywa cię, ale twoje zombi wyważają drzwi. Przemieniasz go i ruszasz dalej. Paradise Mall to najwyraźniej odpowiednik Tesco z waszego świata - tylko większy. Wchodzisz i dopadasz 15 ludzi, ale wiesz, że jest ich tu więcej. W sumie w tej kolejce 21 sług - 2 poziomy.
Wszyscy
W tym momencie czujecie się bardzo dziwnie... wpadacie w wir czasoprzestrzeni. Przenosicie się w jeszcze inny świat... Jest to miejsce, gdzie wcześniej toczyli boje Zenek Zabójca, Blood Red Sandman i Kain. Miejsce gorące i piaszczyste... Mapa była w pierwszym poście sesji.
Blood Red Sandman startuje w 1, Kain - 2, Zenek Zabójca - 3, Margrabia Hodon - 14, zaś Kaczor - 23. Od razu lojalnie uprzedzam, że na tej mapie wyrżnięto już wszystkich ludzi. Opisy lokacji 1, 2 i 3 odpuszczę - zainteresowani już je znają. Natomiast pozostałe opiszę. Odpisują wszyscy. Nikt nie ma immunitetu na tej mapie.
Kaczor
Nagle odzyskujesz przytomność w małym portowym miasteczku. Ostatni żywi mieszkańcy właśnie odpływają na wschód, wokół wszędzie krew. Nagle w umyśle pojawia ci się mapa regionu. Jesteś na niej w punkcie 23. Nie wiesz, skąd ta wiedza, ale czy to ważne?
Margrabia Hodon
Nagle odzyskujesz przytomność w czymś przypominającym małą świątynię. Nad wyraz tu cicho i spokojnie, ale już pod drzwiami jest krew i wnętrzności. Nagle w umyśle pojawia ci się mapa regionu. Wiesz, że jesteś na niej w punkcie 14.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 10/14
HP: 9/25
Sługi: 26/143
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków
Kain
Poziom: 12/13
HP: 13/18
Sługi: 40/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 19/21
HP: 25/29
Sługi: 4/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
Ekwipunek specjalny: pistolet
Przeidywany czas do upa
Blood Red Sandman i Kain - Sojusz
Blood Red Sandman
Ruszasz przed siebie. Ognik mówi ci, że Biegniesz równolegle z Hodonem, jednak nie widzisz go, ani on ciebie, więc nie za bardzo możecie się atakować. Szarżujesz na RWS, we mgle tylko twój Ognik ratuje cię przed wpadaniem na słupy, ściany itp. Wreszcie docierasz do celu... i tam twój Ognik zostaje zastrzelony po przekroczeniu drzwi! Bez wątpienia tamtejsi ludzie będą stawiać opór...
Kaczor
Ruszasz na złomowisko. Po drodze mignął ci Kain, kierujący się na północ, ale szybko straciłeś go z oczu. Wpadasz na złomowisko, ale znajdujesz tam tylko trupy psów i ludzi.
Margrabia Hodon
Kiedy wchodzisz do fabryki, staje ona w płomieniach. Ze środka wybiegają ludzie, których przejmujesz 32 - niestety, paru ci (mimo potraktowania grupy żniwiarzem) uciekła, zgubiłeś ich we mgle. Wewnątrz budynku tracisz paru zombi (spłonęli), a i sam odnosisz oparzenia, ale znajdujesz nową broń - Wyrzutnię Napalmu, razem z 5 pociskami. Ruszasz dalej i wpadasz do kościoła. Widzisz starcie okopanych za murami świątyni księży z atakującymi ich talibami. Nie zdecydowałeś się jeszcze, po czyjej staniesz stronie... 3 poziomy.
Kain
Wpadasz na złomowisko. Zabijasz napotkanego człowieka, prawdopodobnie miejscowego ciecia. Wtem wypadają na ciebie jego psy! Są ich dziesiątki! Zagryzły ci kilku zombi, a i tobie nie odpuściły. Na szczęście pokonujesz je i ruszasz dalej, zabierając ze sobą znaleziony alternator. Lecisz (dosłownie) do biblioteki, wchodzisz do środka i zaczynasz polować na ludzi. Znajdujesz 10. Potem przelatujesz do Zajezdni, ale tam nikogo nie ma. Kiedy zbliżasz się do kościoła, widzisz strzelaninę - to talibowie atakują ufortyfikowany przez księży budynek. 11 ludzi - poziom.
Zenek Zabójca
Lucky Gamesh okazuje się być miejscowym spożywczakiem samoobsługowym. Wchodzisz i zaczynasz siekę. Wybijasz panikujących klientów, w liczbie 5. Kasjer chowa się w czymś na kształt boksu z siatki, tak, że nie możesz go dosięgnąć, i wyzywa cię, ale twoje zombi wyważają drzwi. Przemieniasz go i ruszasz dalej. Paradise Mall to najwyraźniej odpowiednik Tesco z waszego świata - tylko większy. Wchodzisz i dopadasz 15 ludzi, ale wiesz, że jest ich tu więcej. W sumie w tej kolejce 21 sług - 2 poziomy.
Wszyscy
W tym momencie czujecie się bardzo dziwnie... wpadacie w wir czasoprzestrzeni. Przenosicie się w jeszcze inny świat... Jest to miejsce, gdzie wcześniej toczyli boje Zenek Zabójca, Blood Red Sandman i Kain. Miejsce gorące i piaszczyste... Mapa była w pierwszym poście sesji.
Blood Red Sandman startuje w 1, Kain - 2, Zenek Zabójca - 3, Margrabia Hodon - 14, zaś Kaczor - 23. Od razu lojalnie uprzedzam, że na tej mapie wyrżnięto już wszystkich ludzi. Opisy lokacji 1, 2 i 3 odpuszczę - zainteresowani już je znają. Natomiast pozostałe opiszę. Odpisują wszyscy. Nikt nie ma immunitetu na tej mapie.
Kaczor
Nagle odzyskujesz przytomność w małym portowym miasteczku. Ostatni żywi mieszkańcy właśnie odpływają na wschód, wokół wszędzie krew. Nagle w umyśle pojawia ci się mapa regionu. Jesteś na niej w punkcie 23. Nie wiesz, skąd ta wiedza, ale czy to ważne?
Margrabia Hodon
Nagle odzyskujesz przytomność w czymś przypominającym małą świątynię. Nad wyraz tu cicho i spokojnie, ale już pod drzwiami jest krew i wnętrzności. Nagle w umyśle pojawia ci się mapa regionu. Wiesz, że jesteś na niej w punkcie 14.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 10/14
HP: 9/25
Sługi: 26/143
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków
Kain
Poziom: 12/13
HP: 13/18
Sługi: 40/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 19/21
HP: 25/29
Sługi: 4/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
Ekwipunek specjalny: pistolet
Przeidywany czas do upa

