[Wampir: Maskarada] Polowanie

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
liego
Majtek
Majtek
Posty: 136
Rejestracja: niedziela, 3 grudnia 2006, 17:04

[Wampir: Maskarada] Polowanie

Post autor: liego »

Historia Los Angeles.

Od dłuższego czasu trwa nieustanna konfrontacja między Sabatem a Camarillą. Obecnie Sabat został zepchnięty do szeroko rozumianej defensywy. Zostało ich tak mało, że musieli zaszyć się i walczyć o przetrwanie. Książe chce tą sytuację wykorzystać i pozbyć się ich raz na zawsze. Powołuje więc jednostkę majacą na celu wyśledzenie i zgładzenie niedobitków Sabatu, a jesteście nią wy.

Tyle słowem wstępu teraz przejdźmy do karty postaci.

Imię: Tu chyba nic do wyjaśniania niema.
Natura: Tutaj piszemy to jaka ta postać jest naprawdę. Np. cham, cwaniak, fanatyk…
Postawa: A tu z kolei to jakim go widzą inni, czyli to jakim się stara być.

Klan: Tu dam krótki opis klanów jaki dopuszczam do gry.
Klan Brujah prawie w całości tworzą wszelkiego rodzaju buntownicy, wiecznie szukający ostatecznego wyrazu swej indywidualności. Brujah są punkami, skinami, gangami motorowymi, rockersami, ćpunami, socjalistami i anarchistami. Zwykli być nieustępliwi, bardzo agresywni, bezwzględni, czuli na urazy i bardzo hałaśliwi. Mimo to są klanem społecznym i sobie nawzajem zawsze pomagają.
Klanowe Dyscypliny: Potencja, Prezencja, Akceleracja.[ uszeregować w karcie od najlepszej do najgorszej]

Malkavianie są szaleni, wszyscy i każdy z osobna. Jednak z szaleństwa płynie mądrość, a z mądrości siła. Malkavianie są prawdziwymi istotami chaosu. Ale znani są też jako klowni i figlarze. Nie wszystko, co ich dotyczy, ma sens. Hańbą klanu są jego destruktywni i nihilistyczni członkowie. Malkavianie mają reputację sadystów i słabo panują nad człowieczeństwem, które im jeszcze pozostało.
Przydomek: Świry.
Klanowe Dyscypliny: Nadwrażliwość, Demencja, Niewidoczność [jak wyżej]

Ze wszystkich klanów Nosferatu przypominają ludzi najmniej. Wyglądają niczym dzikie zwierzęta. Ich zapach i wygląd jest nieprzyjemny - ktoś mógłby nawet powiedzieć, że potworny. Długie, bulwiaste uszy, szorstka skóra, resztki włosów, pociągłe twarze, poznaczone odrażającymi brodawkami i guzkami należą u nich do cech najmniej przyprawiających o mdłości. Nosferatu po swoim Przeistoczeniu przechodzą wyjątkowo bolesny okres transformacji. W ciągu tygodni ich śmiertelny wygląd wolno się zmienia, przyjmując oblicze Nosferatu. Na początku dziecko cieszy się swymi nowo zyskanymi mocami, lecz wkrótce rozpoczyna się ból i przemiana. Przeistoczenie jest zbyt straszne, aby dotknąć nim jakąkolwiek wartościową ludzką istotę. Przez przemianę w wampira Nosferatu mają nadzieję zbawić śmiertelnych, dając im "drugą szansę". Zadziwiające jest, jak często to skutkuje. Pod swą groźną powłoką Nosferatu mają zaskakująco praktyczne i zdrowe umysły.
Przydomek: Szczury.
Klanowe Dyscypliny: Animalizm, Niewidoczność, Potencja

Toreadorzy są najbardziej obyci ze wszystkich klanów. Zajmują się pięknem w sposób, jaki nie potrafi zgłębić żaden śmiertelnik. Posługują się estetycznym zmysłem i smakiem, które otrzymali w darze podczas Przeistoczenia, aby być tak chłonnymi i namiętnymi, jak to tylko możliwe. Ideałem Toreadora jest jedynie piękno i nic innego nie liczy się tak jak ono, choć w wielu wypadkach poszukiwanie piękna wiąże się z poszukiwaniem przyjemności.
Przydomek: Degeneraci
Klanowe Dyscypliny: Nadwrażliwość, Prezencja, Akceleracja


Tremere - Członkowie tego klanu są mu oddani i wyjątkowo dobrze zorganizowani. Inni zawsze postrzegali ich jako tajemniczych i nie godnych zaufania. Są agresywni, intelektualni i władczy, a szanują tylko tych, którzy walczą i nie poddają się, mimo nierównych szans. Tremere wierzą, że muszą wykorzystywać inne klany, aby im się powodziło. "Przyjaźnij się z nimi, pozwól im sądzić, że jesteś jednym z nich, ale nigdy nie zapominaj, że służysz naszemu klanowi, od początku do końca" - szepczą tremeryjscy starsi swoim potomkom. "Jeśli musisz posłużyć się swymi przyjaciółmi w służbie klanowi, wtedy wiesz, że twój czas nie poszedł na marne."
Tremere są naprawdę nieco dziwni. Uważają się za byłych magów, którzy świadomie porzucili swą "sztukę" na korzyść mocy i wiecznego życia wampira.
Przydomek: Czarodzieje
Klanowe Dyscypliny: Dominacja, Nadwrażliwość, Taumaturgia

Ventrue są staromodni i tradycjonalni, a zarazem wyrafinowani i dżentelmeńscy. Wierzą w dobry gust nade wszystko i ciężko pracują, aby wygodnie ułożyć sobie Zycie. Najczęściej pełnią role przywódców Camarilli i sa ostrożnymi, honorowymi, towarzyskimi i eleganckimi członkami Rodziny.
Ventrue uważają się za klan współczesny i zaprzeczają, jakoby żyli przeszłością. Może to być prawda względem najpotężniejszych członków klanu, jednak wielu z nich nie potrafi porzucić zwyczajów i ubiorów modnych za czasów, kiedy zostali Przeistoczeni. Ventrianin nigdy nie zapomni swej postawy i przekonań z czasow śmiertelnego życia.
Przydomek: Arystokraci
Klanowe Dyscypliny: Dominacja, Odporność, Prezencja

Nie zgadzam się na klan(no chyba że ktoś bardzo chce): Gangreli

Atrybuty tak inaczej niż w podręczniku ponieważ nie będzie pkt. wolnych.

Pierwszorzędne 9 punktów
drugorzędne 7 punktów
trzeciorzędne 5 punkty

Atrybuty Fizyczne:
Siła
Zręczność
Wytrzymałość

Atrybuty Społeczne
Charyzma
Oddziaływanie
Wygląd

Atrybuty Mentalne
Percepcja
Inteligencja
Spryt

Zdolności nie róbcie mi tabelki bo i tak z tego nie skorzystam :) Napiszcie po prostu w czym jest dobra. Tylko bez przesady.

Charakter tylko weźcie pod uwagę jaki klan wybraliście nie chce tu żadnych Malkawianów który są zupełnie normalni

Historia: nie musi być długa starczy kim był podczas życia i jak stał się wampirem.

Pozycja Czyli jego wpływy.

pokolenie od VIII wzwyż.

To chyba wszystko jak sobie o czymś przypomnę to bam znać. I zaznaczam że będzie to moja pierwsza sesja więc proszę o wyrozumiałość.
Obrazek
Koval
Marynarz
Marynarz
Posty: 310
Rejestracja: wtorek, 1 maja 2007, 23:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koval »

Karta poszła na pw.
"Ogrom szaleństwa jest najlepszym zmysłem."
NW.
Majtek
Majtek
Posty: 125
Rejestracja: niedziela, 8 kwietnia 2007, 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: NW. »

Zaczynam pisać kartę.
Always remember that You are weak against the power of the Dark Side.
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Mwahahahahahahahahahahahaha......

Dwa pytania: te punkty od atrybutów są do dodania do początkowej kropki, jak rozumiem?

I czy można zagrać Assamitą, bo to oni najlepiej nadają się do teamu likwidacyjnego, prawda? A są niezależni, jednego czy drugiego takiego Książe mógł... 'poprosić' o wsparcie :)
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Zaraz robię kartę. Wysłałem. Trevor z klanu Ventrue.
Ostatnio zmieniony sobota, 12 maja 2007, 16:57 przez Seto, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Koval
Marynarz
Marynarz
Posty: 310
Rejestracja: wtorek, 1 maja 2007, 23:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koval »

Jako gracz mam mały plan i gdyby się dało - to pytanie do Liego - czy dałoby się zrobić tak żeby każdy był z innego klanu ?
"Ogrom szaleństwa jest najlepszym zmysłem."
liego
Majtek
Majtek
Posty: 136
Rejestracja: niedziela, 3 grudnia 2006, 17:04

Post autor: liego »

Po pierwsze przyjmuje około 6 osób.
Jako gracz mam mały plan i gdyby się dało - to pytanie do Liego - czy dałoby się zrobić tak żeby każdy był z innego klanu ?
Nie napisałem tego ale właśnie tak miało być.
Dwa pytania: te punkty od atrybutów są do dodania do początkowej kropki, jak rozumiem?

I czy można zagrać Assamitą, bo to oni najlepiej nadają się do teamu likwidacyjnego, prawda? A są niezależni, jednego czy drugiego takiego Książe mógł... 'poprosić' o wsparcie
Pierwsze tak od początkowej

A drugie pytanie możesz garać asamitą :D


I na koniec:
Nie spodziewałem się tak szybkiej odpowiedzi i sesję mam zamiar rozpocząć około 18 po maturach chyba że znajdę trochę wolnego czasu wcześniej ale nie sądzę :?

EDIT: Mamy już dwóch Malkavianów więcej proszę nierobić :)

EDIT2:
seto pisze:Nic przecierz nie kończy tak egzystencji wampira jak jego głowa leżąca obok ciała.
Ja bym nie dał za długo leżeć tej głowie obok ciała bo się szybko zrośnie z ciałem nieprawdaż :twisted:
Obrazek
Koval
Marynarz
Marynarz
Posty: 310
Rejestracja: wtorek, 1 maja 2007, 23:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koval »

No przyznać się, kto jest drugim ? :wink:

Co do terminu rozpoczęcia, to mnie osobiście się nie spieszy, więc bez obaw - zaczekam.
"Ogrom szaleństwa jest najlepszym zmysłem."
Ouzaru

Post autor: Ouzaru »

LIEGO! TY ^#(@&#^#*)@)#_)!!!!! Nie mówiłeś, że sesja będzie w Wampira! :evil:
OUZ CHCE GRAĆ :P
Czy przyjmiesz Malkaviankę? ^___^
Chyba będę musiała w pracy przejść na pół etatu, albo nosić ze sobą laptopa, bo inaczej chyba nie wyrobię z tymi sesjami ;)
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

liego, ja bym na Twoim miejscu bardzo uważał na Malkóv. Są paskudnie trudni w prowadzeniu i w odgrywaniu, a większa grupa czyni jakiekolwiek planowanie kompletnie niemożliwym. I Książe też musiałby być nieźle zakręcony żeby wysyłać team likwidacyjny przeciw Sabbatowi, który jest w połowie złożony w Malkóv... :D

Assamita będzie wkrótce :P
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
NW.
Majtek
Majtek
Posty: 125
Rejestracja: niedziela, 8 kwietnia 2007, 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: NW. »

-Koval- pisze:No przyznać się, kto jest drugim ? :wink:
<roześmiał się szaleńczo> Chyba ja, hehe.
Always remember that You are weak against the power of the Dark Side.
Szasza
Bombardier
Bombardier
Posty: 639
Rejestracja: niedziela, 1 października 2006, 17:54
Numer GG: 10499479
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: Szasza »

Chyba też się zgłoszę. Karta będzie njpóźniej w poniedziałek.
Ouzaru

Post autor: Ouzaru »

Jak nie Malkav, to zawsze mam Assamitkę :) Ale zapoznam MG z postacią Błazna, jak ktoś czytał Robin Hobb, będzie wiedział o co biega. Jak nie czytał, niech wygoogla =]
Koval
Marynarz
Marynarz
Posty: 310
Rejestracja: wtorek, 1 maja 2007, 23:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koval »

Co znaczy, że Malkavianie są trudni w prowadzeniu ?! Dobry MG poradzi sobie z całą ich koterią :wink:
"Ogrom szaleństwa jest najlepszym zmysłem."
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

liego pisze:Ja bym nie dał za długo leżeć tej głowie obok ciała bo się szybko zrośnie z ciałem nieprawdaż
Zawsze można zabrać na pamiątkę ze sobą :D
Obrazek
liego
Majtek
Majtek
Posty: 136
Rejestracja: niedziela, 3 grudnia 2006, 17:04

Post autor: liego »

Mamy zgłoszone osoby:
1. -Koval- (mam kartę)
2. NW. (mam kartę)
3. BlindKitty
4. Seto (mam kartę)
5. Ouzaru
6. Szasza

@ Ouz - jak bardzo chcesz to mogę pozwolić na Malkaviana ale musi on być wyjątkowy (czytaj: trochę normalniejszy i bardziej opanowany niż to z regóły bywa :D )

W razie pytań... Pytać :twisted:
Obrazek
Koval
Marynarz
Marynarz
Posty: 310
Rejestracja: wtorek, 1 maja 2007, 23:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Koval »

Rozumiem, że we wstępie będzie gdzie i w jakim stanie zaczynamy ?
Ostatnio zmieniony niedziela, 13 maja 2007, 13:24 przez Koval, łącznie zmieniany 1 raz.
"Ogrom szaleństwa jest najlepszym zmysłem."
Zablokowany