[Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Margrabia Hodon
Hodon kazał się swoim sługom wycofać z walki. Podobne straty poniósł pod Cedynią, ale teraz było inaczej. Sam poprawił chwyt na swoim mieczu i przyszykował się do walki, natomiast jego skromny Legion otrzymał rozkaz rozproszenia się po całym terenie i konwertowania kogo tylko się da na żywe trupy. Po raz kolejny uderzył ponurym żniwiażem we słuczników, co miało ułatwić rozbicie wrażego szyku golemom kaczora. KRWI! Gdy tylko w szeregach wroga pojawił się wyłom Hodon ruszył zadając potężne ciosy swoim Zweihanderem zaatakował Nadira. BIJ ZABIJ!
Hodon kazał się swoim sługom wycofać z walki. Podobne straty poniósł pod Cedynią, ale teraz było inaczej. Sam poprawił chwyt na swoim mieczu i przyszykował się do walki, natomiast jego skromny Legion otrzymał rozkaz rozproszenia się po całym terenie i konwertowania kogo tylko się da na żywe trupy. Po raz kolejny uderzył ponurym żniwiażem we słuczników, co miało ułatwić rozbicie wrażego szyku golemom kaczora. KRWI! Gdy tylko w szeregach wroga pojawił się wyłom Hodon ruszył zadając potężne ciosy swoim Zweihanderem zaatakował Nadira. BIJ ZABIJ!
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Nadir
Twoja strategia skutkuje - pierwsi dwaj przeciwnicy zostają zniszczeni Kosiarzem, Pajęcze Szkielety dają odpór wrogom, a także zagrażają samemu Kaczorowi (niestety, na zagrażaniu się kończy). Sługi, które podniosły włócznie, nie umieją się nimi niestety posługiwać i Hodon szybko kasuje je Ponurym Żniwiarzem - ale to i tak bez znaczenia, zważywszy na to, że rozproszeni włócznicy nie są w stanie blokować wroga. Dopada do ciebie Hodon i zaczyna cię atakować swym mieczem, a Szkielety są niszczone przez Golema Kaczora... Na szczęście wroga bestia pada, a twoje siły powoli okrążają wroga. Jednak czy to pomoże?
Blood Red Sandman
W barakach wciąż jest jeszcze sporo ludzi. Tłoczą się przy wyjściu, więc są łatwym celem. Niestety, wielu uciekło już za granicę terenu niedostępnego, ale pozostali wciąż stanowią świetny kąsek. 85 sług - osiem poziomów. W 28 i 21 nie ma już nikogo. Przekraczasz portal...
Kaczor
Muru z włóczni już nie ma - zniszczył go twój poprzedni golem. Nowy natomiast niszczy szkielety stworzone przez przeciwnika. Mimo to wróg stawia opór, choć coraz słabszy. W końcu twój Golem pada, ale Hodon jest już przy Nadirze. Nie umiesz rzucać, tak więc włócznia ci się nieszczególnie przydaje. Twoje siły wbijają klin w piechotę wroga, ale ten zaczyna cię tym samym okrążać...
Margrabia Hodon
Twoje sługi zgodnie z poleceniem wycofują się. Przeczesanie obszaru trochę im zajmie, ale już znaleźli 2 nowe sługi. Niszczysz dwie sługi Czarnego Władcy z włóczniami, a Golem Kaczora rozbija wrogi szyk, po czym pada. Po chwili dopadasz do wroga, ale nie trafiasz go swym mieczem...
Kain
Wkraczasz do portalu. Wkrótce dościgniesz Zenka...
Nadir
Poziom: 3/3
HP: 6/8
Sługi: 20/38
5 hoplitów uzbrojonych - Broń biała 2 - miecze, 3m włócznie, zbroje
Ekwipunek specjalny: brak
Blood Red Sandman
Poziom 11/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
11 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/3
HP: 5/8
Sługi: 9/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 9/9
HP: 14/19
Sługi: 21/91
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Twoja strategia skutkuje - pierwsi dwaj przeciwnicy zostają zniszczeni Kosiarzem, Pajęcze Szkielety dają odpór wrogom, a także zagrażają samemu Kaczorowi (niestety, na zagrażaniu się kończy). Sługi, które podniosły włócznie, nie umieją się nimi niestety posługiwać i Hodon szybko kasuje je Ponurym Żniwiarzem - ale to i tak bez znaczenia, zważywszy na to, że rozproszeni włócznicy nie są w stanie blokować wroga. Dopada do ciebie Hodon i zaczyna cię atakować swym mieczem, a Szkielety są niszczone przez Golema Kaczora... Na szczęście wroga bestia pada, a twoje siły powoli okrążają wroga. Jednak czy to pomoże?
Blood Red Sandman
W barakach wciąż jest jeszcze sporo ludzi. Tłoczą się przy wyjściu, więc są łatwym celem. Niestety, wielu uciekło już za granicę terenu niedostępnego, ale pozostali wciąż stanowią świetny kąsek. 85 sług - osiem poziomów. W 28 i 21 nie ma już nikogo. Przekraczasz portal...
Kaczor
Muru z włóczni już nie ma - zniszczył go twój poprzedni golem. Nowy natomiast niszczy szkielety stworzone przez przeciwnika. Mimo to wróg stawia opór, choć coraz słabszy. W końcu twój Golem pada, ale Hodon jest już przy Nadirze. Nie umiesz rzucać, tak więc włócznia ci się nieszczególnie przydaje. Twoje siły wbijają klin w piechotę wroga, ale ten zaczyna cię tym samym okrążać...
Margrabia Hodon
Twoje sługi zgodnie z poleceniem wycofują się. Przeczesanie obszaru trochę im zajmie, ale już znaleźli 2 nowe sługi. Niszczysz dwie sługi Czarnego Władcy z włóczniami, a Golem Kaczora rozbija wrogi szyk, po czym pada. Po chwili dopadasz do wroga, ale nie trafiasz go swym mieczem...
Kain
Wkraczasz do portalu. Wkrótce dościgniesz Zenka...
Nadir
Poziom: 3/3
HP: 6/8
Sługi: 20/38
5 hoplitów uzbrojonych - Broń biała 2 - miecze, 3m włócznie, zbroje
Ekwipunek specjalny: brak
Blood Red Sandman
Poziom 11/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
11 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/3
HP: 5/8
Sługi: 9/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 9/9
HP: 14/19
Sługi: 21/91
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Margrabia Hodon
Zemsta w zapalczywym gniewie! Niech sługi dalej szukają nowych kandydatów do wstąpienia w moje szeregi a ja tymczasem dokończę robotę z tym tutaj. Znów atakuję Nadira mieczem śmiejąc się z głupca, który sam ostrzega, że jego mięso jest trujące, i kto go teraz ugryzie?
Zemsta w zapalczywym gniewie! Niech sługi dalej szukają nowych kandydatów do wstąpienia w moje szeregi a ja tymczasem dokończę robotę z tym tutaj. Znów atakuję Nadira mieczem śmiejąc się z głupca, który sam ostrzega, że jego mięso jest trujące, i kto go teraz ugryzie?
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zenek Zabójca:
Ciężko oddychając Zenek Zabójca stał w nieokreślonym miejscu w portalu, w tym momencie zobaczył moc. Wielka moc weszła do niego i przejęła nad nim kontrolę. Teraz posiada emocje, czuje strach, czuje że jest tylko lalką na szturkach sterowaną przez wyższą siłę. Ta wyższa siła przegląda jego moce i jego pamięć jakby był otwartą księgą, jakby nic nie znaczył. Zenek nie może się przeciwstawić... już nie kontroluje swojego ciała... ktoś lub coś rozkazuje mu czekać...
[ps. oczywiście nie jestem tu po to żeby wszystkich wyeliminować najlepszą postacią, raczej po to żeby polowanie na Zenka było fajniejsze, tanio skóry nie oddam ale jak gdzieś już pisałem nie będę niszczył graczy (osłabiać tak)]
Ciężko oddychając Zenek Zabójca stał w nieokreślonym miejscu w portalu, w tym momencie zobaczył moc. Wielka moc weszła do niego i przejęła nad nim kontrolę. Teraz posiada emocje, czuje strach, czuje że jest tylko lalką na szturkach sterowaną przez wyższą siłę. Ta wyższa siła przegląda jego moce i jego pamięć jakby był otwartą księgą, jakby nic nie znaczył. Zenek nie może się przeciwstawić... już nie kontroluje swojego ciała... ktoś lub coś rozkazuje mu czekać...
[ps. oczywiście nie jestem tu po to żeby wszystkich wyeliminować najlepszą postacią, raczej po to żeby polowanie na Zenka było fajniejsze, tanio skóry nie oddam ale jak gdzieś już pisałem nie będę niszczył graczy (osłabiać tak)]

-
- Kok
- Posty: 1438
- Rejestracja: wtorek, 20 grudnia 2005, 11:05
- Numer GG: 3327785
- Lokalizacja: 3city
Wskrzeszam szkielety. Niech wszystkie atakuja Hodona, kosiarz i miecznicy maja atakowac tych co próbują sie zblizyc.
Czasami mam uczucie, że przede mną rozpościera się wielki ocean prawdy, a ja siedzę na plaży i bawię się kamykami. Ale pewnego dnia nauczę się po nim żeglować.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.

-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Nadir
Wskrzeszasz szkielety, ale powoli zaczyna ci brakować materiału na nie. Rzucają się wściekle na Niemca. Ten szybko niszczy je swoim wielkim dwuręcznym mieczem, ale sam też obrywa. Dopada cię i wymierza ci potężny cios... Ledwo go przeżywasz. Niszczysz dwóch zombi Hodona Żniwiarzem, a twoi wojownicy blokują resztę nacierających. Hodon jest odcięty, ale wciąż groźny dla ciebie.
Margrabia Hodon
Nagle atakują cię szkielety - pająki w służbie twego wroga! Szybko je niszczysz, ale one też zadają ci cios. Żołdacy wroga odcinają cię od twych ludzi, ale udaje ci się porazić twym potężnym mieczem paskudnego Czarnego Władcę! Natomiast twoje sługi znajdują kolejnych 8 ludzi, co daje ci poziom. Z kolei zachowanie twego sojusznika jest cokolwiek zastanawiające - stoi w miejscu i nic nie robi!
Kaczor
Nic nie robisz. Twoje zombi walczą, ale z kiepskim skutkiem.
Nadir
Poziom: 3/3
HP: 4/10
Sługi: 17/38
3 hoplitów - Broń biała 2 - miecze, 3m włócznie, zbroje
Ekwipunek specjalny: brak
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
11 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/3
HP: 5/8
Sługi: 6/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 9/10
HP: 10/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Wskrzeszasz szkielety, ale powoli zaczyna ci brakować materiału na nie. Rzucają się wściekle na Niemca. Ten szybko niszczy je swoim wielkim dwuręcznym mieczem, ale sam też obrywa. Dopada cię i wymierza ci potężny cios... Ledwo go przeżywasz. Niszczysz dwóch zombi Hodona Żniwiarzem, a twoi wojownicy blokują resztę nacierających. Hodon jest odcięty, ale wciąż groźny dla ciebie.
Margrabia Hodon
Nagle atakują cię szkielety - pająki w służbie twego wroga! Szybko je niszczysz, ale one też zadają ci cios. Żołdacy wroga odcinają cię od twych ludzi, ale udaje ci się porazić twym potężnym mieczem paskudnego Czarnego Władcę! Natomiast twoje sługi znajdują kolejnych 8 ludzi, co daje ci poziom. Z kolei zachowanie twego sojusznika jest cokolwiek zastanawiające - stoi w miejscu i nic nie robi!
Kaczor
Nic nie robisz. Twoje zombi walczą, ale z kiepskim skutkiem.
Nadir
Poziom: 3/3
HP: 4/10
Sługi: 17/38
3 hoplitów - Broń biała 2 - miecze, 3m włócznie, zbroje
Ekwipunek specjalny: brak
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
11 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/3
HP: 5/8
Sługi: 6/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 9/10
HP: 10/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Ostatnio zmieniony wtorek, 8 maja 2007, 17:14 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 2 razy.

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Margrabia Hodon
Naciera na wroga, jeśli zniszczy Nadira to jego zombi także przestaną być groźne. Dodatkowe niszczy 2 zombi żniwiażem.
PS. Wiesz jaką moc wziąłem, była w poprzedniej wiadomości wymieniona.
Naciera na wroga, jeśli zniszczy Nadira to jego zombi także przestaną być groźne. Dodatkowe niszczy 2 zombi żniwiażem.
PS. Wiesz jaką moc wziąłem, była w poprzedniej wiadomości wymieniona.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor zaryczal wsciekle. Stworzyl golema i dal mu rozkaz zmasowanego ataku na Nadira. Reszte sil zebral wokol siebie, z rozkazem agresywnej obrony. Sam kaczor stara sie unikac walki, lecz gdy zdaje sie byc konieczna, to wdaje sie w nia a nie ucieka. Gdy golem przelamie szyk i dorwie Nadira, reszta sil ma bezzwlocznie, nie zwazajac na strary w ludziach i trupach dobic go. Sam Kaczor wycofuje sie wtedy i czeka na dobry moment zeby wkroczyc do walki.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Kok
- Posty: 1438
- Rejestracja: wtorek, 20 grudnia 2005, 11:05
- Numer GG: 3327785
- Lokalizacja: 3city
Żniwiarz na sługi Hodona, wskrzeszam szkielety. Wszystkie sługi atakują Hodona. Uciekam nieco dalej.
Wysyłam list gończy za Hodonem. Nagrodą będzie artefakt. Kaczor- posępisz się?
Wysyłam list gończy za Hodonem. Nagrodą będzie artefakt. Kaczor- posępisz się?
Czasami mam uczucie, że przede mną rozpościera się wielki ocean prawdy, a ja siedzę na plaży i bawię się kamykami. Ale pewnego dnia nauczę się po nim żeglować.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.

-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Nadir, Kaczor, Margrabia Hodon
Nadir otrzymuje kolejny cios mieczem nacierającego przeciwnika. Wtedy wszystkie sługi również ruszają do natarcia na znienawidzonego przeciwnika z Niemiec. Odgradzają go od Czarnego Władcy, i zadają spore obrażenia, jednak zostawiają tym samym lukę dla atakującego golema Kaczora! Ten z impetem rzuca się na ranionego kalekę bez nogi i miażdży mu głowę uderzeniem swej potężnej pięści!
Nadir zostaje wyeliminowany!
Dzięki za grę, zapraszam na stanowisko komentatora sportowego w dawnym temacie o rekrutacji.
Kaczor dostaje 5 poziomów za likwidację przeciwnika!
UN zostaje rozwiązane!
Kaczor, Margrabia Hodon
Pokonaliście Nadira. Widzicie, jak jego armia pada na ziemię bez nieżycia. Zwłoki Czarnego Władcy zmieniają się w pył, z którego wystaje artefakt - figurka wojownika, podobnego do tych, którzy walczyli po jego stronie. Nagle orientujecie się, że nie jesteście już sojusznikami...
Nadir - WYELIMINOWANY
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
11 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/8
HP: 10/13
Sługi: 6/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/10
HP: 7/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Nadir otrzymuje kolejny cios mieczem nacierającego przeciwnika. Wtedy wszystkie sługi również ruszają do natarcia na znienawidzonego przeciwnika z Niemiec. Odgradzają go od Czarnego Władcy, i zadają spore obrażenia, jednak zostawiają tym samym lukę dla atakującego golema Kaczora! Ten z impetem rzuca się na ranionego kalekę bez nogi i miażdży mu głowę uderzeniem swej potężnej pięści!
Nadir zostaje wyeliminowany!
Dzięki za grę, zapraszam na stanowisko komentatora sportowego w dawnym temacie o rekrutacji.
Kaczor dostaje 5 poziomów za likwidację przeciwnika!
UN zostaje rozwiązane!
Kaczor, Margrabia Hodon
Pokonaliście Nadira. Widzicie, jak jego armia pada na ziemię bez nieżycia. Zwłoki Czarnego Władcy zmieniają się w pył, z którego wystaje artefakt - figurka wojownika, podobnego do tych, którzy walczyli po jego stronie. Nagle orientujecie się, że nie jesteście już sojusznikami...
Nadir - WYELIMINOWANY
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
11 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/8
HP: 10/13
Sługi: 6/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/10
HP: 7/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Ostatnio zmieniony środa, 9 maja 2007, 15:04 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 1 raz.

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Margrabia Hodon
Jego sługi wciąż szukają nowych i nowych ludzi by zasilić szeregi armii nieumarłych. Sojusz został zerwany, teraz to było wszystko albo nic. Hodon był bliżej umierającego Nadira toteż rzucił się w kierunku zwłok i złapał figurkę po czym w desperackim zrywie ominął golema i zadał cios Kaczorowi. Jeśli miał szczęście znienawidzony wróg powinien paść pod jego ciosem... jeśli nie miał to pozostawało mieć nadzieję, że dotrwa do okazji do ponowienia ataku.
Jego sługi wciąż szukają nowych i nowych ludzi by zasilić szeregi armii nieumarłych. Sojusz został zerwany, teraz to było wszystko albo nic. Hodon był bliżej umierającego Nadira toteż rzucił się w kierunku zwłok i złapał figurkę po czym w desperackim zrywie ominął golema i zadał cios Kaczorowi. Jeśli miał szczęście znienawidzony wróg powinien paść pod jego ciosem... jeśli nie miał to pozostawało mieć nadzieję, że dotrwa do okazji do ponowienia ataku.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Kaczor
Sojusz się skończył. Hodon podnosi artefakt i pędzi ku tobie, ale na twoje szczęście teleportujesz się poza zasięg jego wzroku. Pojawiasz się koło budynku 14 i wbiegasz weń, licząc, że wróg cię tu nie znajdzie. Niestety, jego zombi przeczesują teren, więc mimo to mogą cię odkryć...
Margrabia Hodon
Podnosisz artefakt, ale twój wróg znów ci uciekł, tym razem w niewiadomym kierunku. Akurat miałeś przebić go mieczem... niestety, teraz masz bardziej ciążące sprawy na głowie, jak na przykład pięść Golema z Mięsa. Otrzymujesz silny cios, otaczają cię i atakują sługi Kaczora... Jednak podrywasz się i niszczysz je wszystkie swym mieczem! Niestety, golem pozostał... Twoi słudzy nie znaleźli żadnych ludzi, nie znaleźli też Białego Władcy. Na zewnątrz zalega nieprzenikniona mgła...
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
11 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/8
HP: 10/18
Sługi: 0/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/10
HP: 5/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Czas do upa (przewidywany)
Sojusz się skończył. Hodon podnosi artefakt i pędzi ku tobie, ale na twoje szczęście teleportujesz się poza zasięg jego wzroku. Pojawiasz się koło budynku 14 i wbiegasz weń, licząc, że wróg cię tu nie znajdzie. Niestety, jego zombi przeczesują teren, więc mimo to mogą cię odkryć...
Margrabia Hodon
Podnosisz artefakt, ale twój wróg znów ci uciekł, tym razem w niewiadomym kierunku. Akurat miałeś przebić go mieczem... niestety, teraz masz bardziej ciążące sprawy na głowie, jak na przykład pięść Golema z Mięsa. Otrzymujesz silny cios, otaczają cię i atakują sługi Kaczora... Jednak podrywasz się i niszczysz je wszystkie swym mieczem! Niestety, golem pozostał... Twoi słudzy nie znaleźli żadnych ludzi, nie znaleźli też Białego Władcy. Na zewnątrz zalega nieprzenikniona mgła...
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
11 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/8
HP: 10/18
Sługi: 0/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/10
HP: 5/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Czas do upa (przewidywany)

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor wpadl do 14. Zdyszany, po rozejrzeniu sie, rzucil sie do przetrzasania szafek. Jesli nie znalazl w nich nic ciekawego, przeszukal dosc uwaznie biurka, po czym przyjrzal sie posagom.
Nstepnie tworzy ognika, i kaze mu poszukac wejscia do Duzego budynku, samemu nasluchujac i bedac gotowym do teleportacji.
Nstepnie tworzy ognika, i kaze mu poszukac wejscia do Duzego budynku, samemu nasluchujac i bedac gotowym do teleportacji.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon kazał sługom otoczyć 2 kordonem a sam rozwala zamek mieczem i wpada do srodka zmieniając wszystkich i szukając artefaktów. Chciałby też wiedziec do czego służy figurka, którą zostawił Nadir.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Kaczor
Przeszukałeś budynek, nie znajdując w nim jednak nic użytecznego. Oprócz przedmiotów codziennego użytku (noże, łyżki, tym podobne rzeczy) leżą tu głównie śmieci. Rzeźby przedstawiają nieznaną ci bliżej kobietę w... hmm... negliżu. Ładna, nawet bardzo, ale mimo iż jesteś zombi, z racji swej posągowości nawet dla ciebie nie dość żywa. Odkrycia Ognika podam ci przez PM lub GG, jak ci wygodniej.
Margrabia Hodon
Niestety, artefakt sam w sobie jest bezużyteczny na obecną chwilę, pozwala jedynie zachować więcej armii przy przechodzeniu przez portal, no i wygrać grę... Otaczasz 2, ale w tej mgle niełatwo znaleźć tam drogę. Niszczysz mieczem zamek, trochę ci to zajęło, bo nie umiesz dokładnie wycelować. Ostatecznie otwierasz drzwi... a co w środku? Nikogo żywego...
Znaleziono jeden artefakt! Znalazca dostanie ode mnie PM z rozwiniętą wersją swoich działań.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/8
HP: 10/18
Sługi: 0/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/10
HP: 5/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Przewidywany czas do upa
Przeszukałeś budynek, nie znajdując w nim jednak nic użytecznego. Oprócz przedmiotów codziennego użytku (noże, łyżki, tym podobne rzeczy) leżą tu głównie śmieci. Rzeźby przedstawiają nieznaną ci bliżej kobietę w... hmm... negliżu. Ładna, nawet bardzo, ale mimo iż jesteś zombi, z racji swej posągowości nawet dla ciebie nie dość żywa. Odkrycia Ognika podam ci przez PM lub GG, jak ci wygodniej.
Margrabia Hodon
Niestety, artefakt sam w sobie jest bezużyteczny na obecną chwilę, pozwala jedynie zachować więcej armii przy przechodzeniu przez portal, no i wygrać grę... Otaczasz 2, ale w tej mgle niełatwo znaleźć tam drogę. Niszczysz mieczem zamek, trochę ci to zajęło, bo nie umiesz dokładnie wycelować. Ostatecznie otwierasz drzwi... a co w środku? Nikogo żywego...
Znaleziono jeden artefakt! Znalazca dostanie ode mnie PM z rozwiniętą wersją swoich działań.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 28/28
Sługi: 32/195, w tym:
3 wojowników egipskich - Broń biała 2, broń biała (def) 2 - kopesze
Ekwipunek specjalny - brak
Kaczor
Poziom: 3/8
HP: 10/18
Sługi: 0/33
Ekwipunek specjalny: brak
Margrabia Hodon
Poziom: 10/10
HP: 5/19
Sługi: 16/101
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny
Kain
Poziom: 12/12
HP: 14/14
Sługi: 40/128
Ekwipunek specjalny: brak
Zenek Zabójca
Poziom: 19/19
HP: 27/27
Sługi: 0/192
Przewidywany czas do upa
Ostatnio zmieniony piątek, 11 maja 2007, 18:56 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 1 raz.

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor teleportuje sie do znanego MG miejsca, po_czym wchodzi do rownie znanego MG miejsca tunelu. Przebija sie przez drzwi, opisane mu przez Ognika, ktorego teraz wysyla na poszukiwania Hodona. Golem z Miesem ma sie udac do miejsca startowego i polowac na slugi Hodona. Jak juz wyważy Kaczor drzwi, wpada, przejmuje wszystko co sie rusza, zbiera ekwipunek i robi geberalnie wszystko co sie da.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 

