Rysunki, screeny, grafiki...
-
- Kok
- Posty: 1025
- Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
- Numer GG: 0
Rysunki, screeny, grafiki...
Zakładam ten temat żebyście wy userzy forum Tawerny RPG mogli sie pochwalić własnoręcznie wykonanymi rysunkami,szkicami czy emotikonami.Nie zapomnijcie też o screen'ach z gry.Ja przyśle coś póżniej jak ktoś mi wytłumaczy jak się obrazki wrzuca na post.
Ostatnio zmieniony niedziela, 24 czerwca 2007, 21:18 przez kajtek Raulin, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Tawerniany Leśny Duch
- Posty: 2555
- Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
- Numer GG: 1034954
- Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa
-
- Bosman
- Posty: 1898
- Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 20:11
- Lokalizacja: Asgard
Uprzedzając pytanie, gdzie te serwery, daję linka do chyba najpopularniejszego z nich: http://imageshack.us/
PS. Lepiej żebyśmy nie wrzucali obrazków bezp. tutaj, tylko dawali odnośnik, bo okaże się, że Tawerna chodzi trzy razy wolniej.
PS. Lepiej żebyśmy nie wrzucali obrazków bezp. tutaj, tylko dawali odnośnik, bo okaże się, że Tawerna chodzi trzy razy wolniej.
...
-
- Kok
- Posty: 1025
- Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
- Numer GG: 0
-
- Tawerniany Leśny Duch
- Posty: 2555
- Rejestracja: poniedziałek, 13 listopada 2006, 19:14
- Numer GG: 1034954
- Lokalizacja: Las Laurelorn/Dąbrowa Górnicza/Warszawa
-
- Kok
- Posty: 1025
- Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
- Numer GG: 0
-
- Kok
- Posty: 1025
- Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
- Numer GG: 0
-
- Kok
- Posty: 1025
- Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
- Numer GG: 0
-
- Bosman
- Posty: 1898
- Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 20:11
- Lokalizacja: Asgard
-
- Pomywacz
- Posty: 67
- Rejestracja: piątek, 9 lutego 2007, 16:10
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Polska
To i ja coś dorzucę:
W Morrowindzie nawet mury mogą przeciekać
W Morrowindzie nawet mury mogą przeciekać
-
- Marynarz
- Posty: 196
- Rejestracja: niedziela, 3 grudnia 2006, 12:45
- Lokalizacja: Śląsk
Wrzuce też coś od siebie.
http://img486.imageshack.us/my.php?imag ... 703tm0.jpg
Ten screen jest dość kijowy. Jak zrobie jakiegoś fajnego to przyśle.
http://img486.imageshack.us/my.php?imag ... 703tm0.jpg
Ten screen jest dość kijowy. Jak zrobie jakiegoś fajnego to przyśle.
-
- Pomywacz
- Posty: 67
- Rejestracja: piątek, 9 lutego 2007, 16:10
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Polska
Heimdall: co do screena z bronią z morrka - silnik Morrka rysuje cienie z tego co wiem jako stencil shadow, a to robi sie na podstawie wyświetlanego w danej klatce mesha - pewnie bug spowodowany przez jakiegoś moda Wcześniejsza optymalizacja w tym przypadku raczej odpada (wtedy mogliby działać na poprzedniej broni) - stencil shadows są animowane razem z aktualnym modelem, więc to na pewno nie wina optymalizacji wyświetlania cieni
No, chyba że ktoś ma jakiś inny pomysł
// mam nadzieję że to nie taki duży OT - zboczenie programisty gier nie dało mi spokoju i zmusiło do napisania tego posta
No, chyba że ktoś ma jakiś inny pomysł
// mam nadzieję że to nie taki duży OT - zboczenie programisty gier nie dało mi spokoju i zmusiło do napisania tego posta
-
- Bosman
- Posty: 1898
- Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 20:11
- Lokalizacja: Asgard
Po prostu Daedryczne Zakrzywione Ostrze to dwuręczne długie ostrze, a cień dla każdego rodzaju broni jest z góry zdefiniowany. A jako że owa broń trochę odstaje wyglądem od pozostałych ostrzy tego typu, to i cień trochę nie podpasował. tak samo jest z tarczami. Choćbym miał prostokątną pawęż, to i tak cień będzie wyglądał tak, jakbym miał orkągłą średnią tarczą .
...
-
- Pomywacz
- Posty: 67
- Rejestracja: piątek, 9 lutego 2007, 16:10
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Polska
Widać nie jestem w stanie zrozumieć technik optymalizacji pod karty bez shaderówHeimdall pisze:Po prostu Daedryczne Zakrzywione Ostrze to dwuręczne długie ostrze, a cień dla każdego rodzaju broni jest z góry zdefiniowany. A jako że owa broń trochę odstaje wyglądem od pozostałych ostrzy tego typu, to i cień trochę nie podpasował. tak samo jest z tarczami. Choćbym miał prostokątną pawęż, to i tak cień będzie wyglądał tak, jakbym miał orkągłą średnią tarczą .
Aby całkiem nie offtopicować to inny bug z shadow volumes jest w NWN - swoboda poruszania kamerą, duże przedłużanie cienia i mgła niezbyt się lubią:
http://img469.imageshack.us/img469/2836 ... bugls0.jpg
-
- Bosman
- Posty: 1898
- Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 20:11
- Lokalizacja: Asgard
No, ja tym bardziej .Kurak pisze:Widać nie jestem w stanie zrozumieć technik optymalizacji pod karty bez shaderów
O, a tu jeszcze jeden screen:
Plaga Vvardenfell!
...