7. Napalony Żniwiarz
a) Koszt: 150 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Upiór - Żniwiarz
- Pochodzenie:
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 10
- Siła: 5
- Szybkość: 5
- Wielkość: Średnia - Upiór
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Nadzwyczajne Zdolności Walki Bronią Białą (+5 posługiwania się)
- Kosa Napalonego Żniwiarza (tylko on może się swoją posługiwać; nie ma kar za używanie tej broni)
- Lewituje (nie wyżej niż 5m ponad jakąkolwiek powierzchnię materialną)
- Całkowita Odporność na Ogień
- Płomienny Szał (raz na turę/minutę Napalony Żniwiarz może zamienić się na moment w kulę ognia o średnicy 3 metrów)
- Po wykonaniu zadania wraca do Upiora i odzyskuje wszystkie siły w jednym momencie gotowy do dalszej akcji
d) Strona UKI: 57
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +2 GE
f) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Kosa Napalonego Żniwiarza może dodatkowo wystrzelić Kulę Ognia zadającą 5 obrażeń od Ognia
8. Szkielet Murraj
a) Koszt: 50 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Nieumarły - Szkielet
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum
- Ilość maksymalna: 5
- Żywotność: 3
- Siła: 3
- Szybkość: 2
- Wielkość: Średnia - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Powrót (Szkielet naprawia się sam po turze od zniszczenia chyba że jego Kości zostały zdezintegrowane lub zamienione w proszek/popiół)
- Umiejętność posługiwania się Szablą do Rzucania
- Posiada Szablę do Rzucania (i walki bronią białą)
d) Strona UKI: 58
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowe 3 punkty Żywotności
- dodatkowe 2 punkty Siły
- dodatkowe 2 punkty Szybkości
9. Szkielet Łucznik
a) Koszt: 50 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Nieumarły - Szkielet
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum
- Ilość maksymalna: 5
- Żywotność: 3
- Siła: 1
- Szybkość: 4
- Wielkość: Średnia - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Powrót (Szkielet naprawia się sam po turze od zniszczenia chyba że jego Kości zostały zdezintegrowane lub zamienione w proszek/popiół)
- Umiejętność posługiwania się Długim Łukiem
- Posiada Długi Łuk (dziesięć potężnych strzał na turę (3obr))
d) Strona UKI: 59
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 50 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Lewituje (nie wyżej niż 5m ponad jakąkolwiek powierzchnię materialną)
10. Duch Zwiadowca
a) Koszt: 5 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Materia Duchowa
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum - Więzienie Dusz
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 1
- Siła: 0
- Szybkość: 10
- Wielkość: Średnia - Upiór
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Lata
- Przenikanie Materii
- Jakiekolwiek obrażenia, które go dosięgną niszczą go
d) Strona UKI: 60
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +1 GE
f) Koszt udoskonalenia: 5 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- jeden dodatkowy Duch Zwiadowca w jednym czasie
11. Gnilec
a) Koszt: 250 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Nieumarły - Żywy Trup - Zwierzę
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum - Okolica
- Ilość maksymalna: 5
- Żywotność: 25
- Siła: 3
- Szybkość: 6
- Wielkość: Duża - Ptak
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Lata
- Atak dziobem (5obr zwykłych)
- Porwanie (może pazurami złapać dowolną istotę mniejszą lub taką samą jak Średni Humanoid)
d) Strona UKI: 61
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +4 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Wzmocniona Skóra (Gnilec otrzymuje 3 punkty Wytrzymałości na wszelkie ataki)
12. Jeździec Gnilców
a) Koszt: 150 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Nieumarły - Żywy Trup
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum
- Ilość maksymalna: 5
- Żywotność: 5
- Siła: 3
- Szybkość: 3
- Wielkość: Średnia - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- posiada Kuszę Lodu (5 strzał na turę/minutę; zadają 5 Obrażeń od Lodu przy trafieniu)
- Jazda na Gnilcu (jeśli Upiór posiada Gnilca wśród swojej Świty automatycznie dosiada go)
- Śmierć Gnilca (jeśli wróg posiada Gnilca bez Jeźdźca Jeździec Gnilców może zniszczyć takiego Gnilca (jednego na turę, musi być w zasięgu wzroku)
d) Strona UKI: 62
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +2 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Odrzucenie (raz na 2 minuty/tury może Odrzucić na odległość 10m wszelkie istoty nie-Gnilców od siebie)
13. Mały Czarny Smok
a) Koszt: 350 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Smok - Dziecko
- Pochodzenie: Otchłań - Równiny
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 50
- Siła: 10
- Szybkość: 4
- Wielkość: Duża - Smok
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Może połknąć jedną istotę średniej wielkości na turę/minutę
- Lata
- Atak ogonem (10obr zwykłych)
- Całkowita Odporność na Ogień
- Chciwość (duże ilości złota sprawią że tylko ich będzie pragnął, nie będzie wtedy słuchał jakichkolwiek rozkazów)
- Złośliwość (będzie przekręcał rozkazy jak tylko będzie mógł, trzeba niezwykle precyzyjnie się wyrażać do niego)
d) Strona UKI: 63
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +10 GE
f) Koszt udoskonalenia: 150 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- Chciwość znika
- Złośliwość znika
- Zionięcie Ogniem (raz na turę/minutę może zionąć ogniem na odległość 10 metrów (10 obr od Ognia))
14. Krzycząca Dama
a) Koszt: 150 dusz
b) Opis:
- Rodzaj Przywołanego: Upiór - Sługa Ciemności
- Pochodzenie: Nekropolia Maksimum
- Ilość maksymalna: 1
- Żywotność: 4
- Siła: 0
- Szybkość: 1
- Wielkość: Średnia - Humanoid
c) Dodatkowe moce istoty przywołanej:
- Soniczny Atak (2 razy na turę/minutę, odległość 25m, 10 obrażeń od Magicznego Dźwięku)
- Odrzucenie (raz na 2 minuty/tury może Odrzucić na odległość 10m wszelkie istoty nie-Gnilców od siebie)
- Soniczny Szał (raz na turę/minutę może zniszczyć budynki wokół niej (promień 20 metrów))
d) Strona UKI: 64
e) Wpływ na Gęstość Eteryczną: każde użycia +4 GE
f) Koszt udoskonalenia: 100 dusz
g) Efekty udoskonalenia:
- dodatkowe 6 punktów Żywotności
- dodatkowe 3 Soniczne Ataki na turę/minutę
- dodatkowe Odrzucenie na turę/minutę
ps. jeszcze Piechur Ciemności, ale niedokończyłem a muszę już znikać
