Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Wysoki, przystojny, niebiesko-oki, umięśniony, brunet... zawsze ładnie uśmiechnięty.
Ubranie: Koszula hawajka, spodenki Jamajca, klapki Świętego Bogdana z Bogdańca, łańcuch Linkin Park, Okulary Przeciwsłoneczne Okular.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 2
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 5
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
Paralizacja level 1 - potrafisz sparaliżować na turę 5 przeciwników nie-graczy w odległości 10m
Paula (Blind):
Opis: Niska, około 165 cm, szupła dziewczyna. Włosy brązowe, lekko falowane, sięgające do ramion. Oczy szaroniebieskie, sympatyczna twarz ze stałym wyrazem ogólnego szczęścia i radości. Długie, szczupłe palce, brak makijażu.
Ubranie: Biała, elegancka bluzka, granatowy żakiet i takaż spódnica do kolan, czarne buty na niskim obcasie, granatowy krawat. Małe srebrne kolczyki z zielonymi kamykami udającymi szmaragdy, dopasowany do nich wisiorek na rzemyku, srebrna bransoletka w kształcie węża łykającego własny ogon na prawej ręce.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 2
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 4
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
Pyrochron level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Karavella level 1 - pojawia się dla ciebie jeden Karavella
Karavella level 2 - twój Karavella może kontrolować o jedną istotę więcej
Broń biała level 1 - umiesz posługiwać się bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz dodawać truciznę do broni białych (ale najpierw musisz ją posiadać)
Broń biała level 4 - możesz komuś wytrącić broń z jego dłoni (1/1turę)
Tomek:
Wygląd: Czarne, długie do pasa włosy związane gumką w kucyk, skórzana czarna kurtka, czarne spodnie, czarne glany, blada cera, przekrwione oczy, tatuaż na prawym ramieniu.
Ubranie: Szmaty opisane w wyglądzie.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
Pyrosum level 1 - możesz przywołać Ognika - latającego zwiadowcę (tylko jednego w danym czasie)
Pyrosum level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr5) z dłoni (obie muszą być wolne)
Pavciooo:
Wygląd: Młody meżczyzna, lat około 24, krótko ostrzyżony. Po śmierci całe ciało poparzone i odrażające.
Ubranie: Wojskowy strój
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 1
6. Moce przywódcy 2
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
Pyrosum level 1 - możesz przywołać Ognika - latającego zwiadowcę (tylko jednego w danym czasie)
Pyrosum level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr5) z dłoni (obie muszą być wolne)
Pyrosum level 3 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
Memo:
Wygląd: Łysy, zielone oczy, 186 cm, 138 kilo, biceps 56 cm, kark 54 cm, obwód pasa 92 cm, obwód uda 80 cm, obwód klatki piersiowej 148 cm, obwód przedramienia 45 cm, czyli taki Pudzian w sumie. Na plecach ma wytatuowaną dużą twarz Jezusa Chrystusa.
Ubranie: Kostium Batmana
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 0
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
Uzębienie level 1 - twój atak gryzący zadaje dodatkowe obrażenia (obr+1)
Mapa na której zaczynamy:

Trochę zasad:
Zasady odnośnie ras-profesji
Moce
Opis form
Ciosy walki wręcz i bronią białą
Dostępne są trzy typy "układów":
1. Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy

2. Uznanie Wyższości - ktoś znajdujący się w tragicznej sytuacji, może poddać się swojemu opresorowi, wtedy oddaje wszystkie swoje pozostałe sługi agresorowi, on sam przegrywa grę - ale gra dalej w wieczystym sojuszu z tym, który go pokonał. Gra aż do unicestwienia (z czego jego wieczysty sojusznik nie może go zniszczyć). Dalsze sługi przyjmuje dla siebie i zyskuje za nie moce (jego pan też zyskuje za nich moc, ale nie kontroluje ich).
3. Traktat Pokojowy - zaatakowanie kogokolwiek automatycznie wypowiada mu wojnę, Traktat Pokojowy daje 2 tury względnego spokoju (sługi automatycznie się atakują, ale to margines). Traktaty Pokojowe są automatycznie anulowane jeśli nie będzie ani jednej Wojny.
Wszyscy:
Stoicie samotnie na polu kukurydzy, obok każdego z was leży miecz świetlny, gdzieś na tym polu są inni. Na północy są wysokie bloki i wejście do podziemi. W podziemiach jest rada miasta Gromady składająca się z czterech osób. Głowa każdego z nich to dla was przepustki - po jednej dla każdego, żebyście mogli opuścić zamknięte miasto i udać się dalej. Jeśli czterech Władców opuści Gromadę to ten, który zostanie bez szansy wyjścia zostanie automatycznie unicestwiony.
ps. nie radzę machać mieczem świetlnym bez umiejętności do tego służących
[Każdy ma Siła 2, Szybkość 2; ale to mechanika, nieistotne dla samej rozgrywki - wasza siła i szybkość na początku jest taka jak zwykłych ludzi]
Scorez:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Paula (Blind):
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Pavciooo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Memo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0