Fallout 2

ODPOWIEDZ
Prentki
Majtek
Majtek
Posty: 131
Rejestracja: środa, 25 stycznia 2006, 11:51
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Fallout 2

Post autor: Prentki »

Mam problem.
Jestem już na platformie wiertniczej, mam wszystko czego potrzeba: tę kartę prezydencką, GECK, i rozpoczęłem odliczanie do wybuchu. Schodzę na dół, gdzie stoi już ta końcowa postać (napakowany koleś w Power Armorze).
Wiem, że trzeba włączyć wieżyczki, żeby z nim wygrać.
Próbuje użyć karty prezydenckiej na konsoli na środku pokoju, wszystko z nią robie co możliwe (z tą konsolą) ale gdy cokolwiek próbuje, wtedy pokazuje się wiadomość: cośtam o indianach, jakieś bzdury, które widać także na innych pobocznych konsolach.
Nie mam pojęcia co robić - gdy rozpoczynam z nim walkę wieżyczki rozpoczynają ostrzał na mnie - nie mogę w ten sposób wygrać.
Pomóżcie jeśli możecie! Może znacie jakieś patche?
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Ja robiłem zawsze w ten sposób, że jak zabijałem prezydenta to się po prostu cofałem i wtedy karty używałem. Zanim jeszcze zaczynało się odliczanie. Spróbuj powinno działać.
Meniyaki tsukete shinugaii!
Awatar użytkownika
BAZYL
Zły Tawerniak
Zły Tawerniak
Posty: 4853
Rejestracja: czwartek, 12 sierpnia 2004, 09:51
Numer GG: 3135921
Skype: bazyl23
Lokalizacja: Słupsk/Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: BAZYL »

Wieżyczki nie muszą być po Twojej stronie, zeby wygrać. A za załatwienie wieżyczek są dodatkowe PD :>

Musisz w głównym terminalu dokłądnie pogrzebać - pamięam, ze jak się źle opcje wybierało, to nie dało się przeprogramować wieżyczek. Staraj się, popróbuj kilka razy różnymi drogami a w końcu uda Ci się je przeprogramować.
Pierwszy Admirał Niezwyciężonej Floty Rybackiej Najjaśniejszego Pana, Postrach Mórz i Oceanów, Wody Stojącej i Płynącej...
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Nie wiem jak się to nazywa w polskiej wersji ale w angielskiej musisz włączyć Counter-insurgency protocol czy jakoś tak.
Meniyaki tsukete shinugaii!
MAd Phantom
Arcymod Tawerniany
Arcymod Tawerniany
Posty: 1279
Rejestracja: poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 17:13

Post autor: MAd Phantom »


Jeśli masz wysoką charyzmę i dobry "speech" to pogadaj z Sierżantem Enclave kawałek na wschód od bosa - rzuci chyba najfajniejszym tekstem w grze (tym o ścianach ;p) i przyłączy się (wraz z 4 innymi żołnierzami) do Ciebie.
Craw
Bosman
Bosman
Posty: 1864
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
Numer GG: 5454998

Post autor: Craw »

... o ile nie latasz po Enklawie z kumplami. Jezeli masz wysokiego speacha to mozesz tez zagadac Horrigana na smierc ;)
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

A tego to mi się nie udało nigdy :/ ale i tak najlepiej jest jak walczysz przeciwko Frankowi, wieżyczkom i Granitowi na raz w pojedynkę :P to mi się udało ^^
Meniyaki tsukete shinugaii!
Prentki
Majtek
Majtek
Posty: 131
Rejestracja: środa, 25 stycznia 2006, 11:51
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Prentki »

Dzięki za pomoc - O ile znajdę właściwego sejwa przed odliczaniem, będzie cacy :wink: ! A jeśli nie - Trudno. Spróbuje jeszcze raz grę przejść od nowa - Jest świetna.
Słyszałem o tym, że można na swoją stronę przeciągnąć Sierżanta, ale zagadania na śmierć Horrigana, nigdy bym się nie domyślił :D
Septimus Helmheid
Majtek
Majtek
Posty: 140
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 16:23
Lokalizacja: Zamek Blackhill

Fallout 2 - tajemnicze drzwi

Post autor: Septimus Helmheid »

Czy ktokolwiek wie jak otworzyc drzwi windy w Toksycznych Jaskiniach (Toxic Caves)? Udalo mi sie maprawic generator, ale ani najlepszy zestaw wytrychów, ani nawet Mark 2 Electronic Lockpick (wytrych elektroniczny) nie daly rady. A Otwieranie zanków mam na 300%, czyli juz lepszym wlamywaczem byc nie moge!
Septimus Helmheid
Arcymag z Blackhill
Szelmon
Buńczuczny Tawerniak
Buńczuczny Tawerniak
Posty: 1441
Rejestracja: wtorek, 20 grudnia 2005, 19:04
Lokalizacja: Baile Atha Cliath
Kontakt:

Post autor: Szelmon »

Pfrrrr... ciezko powiedziec... najlepiej bedzie jak poczytasz solucje, albo zapytasz na forum Fallout Corner. Jesli tam nie wiedza, to nigdzie nie wiedza :wink:
Moje demony nie odchodza, zasypiaja, ale zawsze sa obecne. Ktos potrafi nucic dla nich ciche kolysanki, ja sam potrafie tylko ryczec im wprost do ucha piesni wojenne. Ten ktos, spiewajac, jednoczesnie kladzie delikatnie palec na moich ustach.
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra
Posty: 1529
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fds »

Dziwne bo ja otworzyłem :) wystarczy duży lockpick i elektroniczne wytrychy (no i naprawiony generator)
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Nie prawda :) lockpick możesz mieć na 1% jedyne co jest potrzebne to działający generator i Electronic Lockpick koniecznie ten słabszy wyglądający jak miernik elektryczny z takim kabelkiem, Mark II nie będzie działać. Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś pytania z F2 to wal na PM.
Septimus Helmheid
Majtek
Majtek
Posty: 140
Rejestracja: wtorek, 3 października 2006, 16:23
Lokalizacja: Zamek Blackhill

Post autor: Septimus Helmheid »

A ja tam spedzilem kilka godzin z elektronicznym wytrychem MARK 2 i w koncu dalem sobie spokoj. Bylem pewny ze jedyna roznica miedzy nimi to szansa otwarcia zamka, wiec mark 1 sprzedalem zaraz po znalezieniu mark 2...
Septimus Helmheid
Arcymag z Blackhill
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Septimus normalnie miałbyś rację ale te drzwi są "specjalne" :)
Dimitrij Urianov
Pomywacz
Posty: 71
Rejestracja: sobota, 17 marca 2007, 21:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Searching for fuel.

Re: Fallout 2

Post autor: Dimitrij Urianov »

Hem, miałem ten sam problem z Horriganem. Za pierwszym razem musiałem ubić i wieżyczki i mutka. Tam chyba chodzi o to, że ma się za mały skill "Science" albo Inteligencję. Kiedy przechodziłem bardzej jajogłową postacią, była opcja "Counter Insrugency protocol" czyli obrona w wypadku zdrady Horrigana.
"Te ściany NIE są pokryte rdzą"
notabene horrigan to jeden z najfajniejszych NPC. "The ride is over, muttie!"
ODPOWIEDZ