Legenda do mapki:
S - szkoła
+ - kościół
M 1,2,3 - magazyny
SS - sklep spożywczy
SP - sklep przemysłowy
D - drukarnia
1a-1f - domy jednopiętrowe
2a-2r - domy dwupiętrowe
3a-3d - domy trzypiętrowe
ciemnoszare pole - boisko szkolne
ciemnozielone pole - cmentarz
Ant:
Stoisz na asfaltowym placyku przed spożywczakiem. Widzisz rozszalałą kikimorę pędzącą wzdłuż ulicy Szkolnej w kierunku szkoły (jest warta 2 poziomy). Wrocławską jadą samochody, kierowcy zdają się nie przejmować tym co się dzieje, mimo że gdzieś w oddali widzisz szalejącego wilkołaka.
Memo:
Stoisz przed domem 1d, na chodniku przy Wrocławskiej. Zdaje się, że widzisz wiedźmina kawałek dalej.
Gisher:
Stoisz przed kościołem, właśnie skończył się jakiś pogrzeb, i ludzie wychodzą. Widzisz licza, który nagle pojawił się znikąd i Szeroką biegnie w stronę cmentarza.
MM:
Ktoś lub coś teleportowało cię właśnie tutaj. Zauważyłeś cmentarz i mnóstwo niewykorzystanych dusz, więc ruszyłeś w tamtą stronę, ale widzisz że po drugiej stronie stoi jakiś Wybraniec Ludzkości.
Altar:
Wyskoczyłeś z samochodu, który cię transportował. Stoisz tuż przed domkiem 2a. Nie masz niestety amunicji do karabinu, bo zostałeś jej pozbawiony, ale za to na pace samochodu którym jechałeś była wiązka granatów, którą wziąłeś ze sobą - masz ich 6.
Na tej mapie znajduje się chyba jeszcze więcej miejsc dziwnych i niezwykłych niż na innych mapkach. Szukajcie a znajdziecie, jak mawiają

I jeszcze jedno: zrezygnowałem z bonusów dla jakichkolwiek ras, żeby rozrywka była zbalansowana. Licze i tak mają łatwo, bo jest ich niewiele, a dusz tysiące (no, przesadziłem... Ale tylko troszeczkę
