[Apokaliptyczne Pola Walki] Arena: Grupy A i B

-
- Mat
- Posty: 514
- Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
- Lokalizacja: z kapusty

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Statsy update co dwa update
Goras:
Słusznie postąpiłeś idąc za tym kolesiem. Szybko stałeś się uzbrojony i niebezpieczny. Zyskujesz 5 poziomów (możesz jeszcze zrekrutować 7 ludzi, wiesz o tym?). Reszta rzeczy jakoś ci się nie udała. Zabijając ludzi też zyskujesz poziomy.
Twoi nowi rekruci:
Henryk - SztukiWalki5, BrońBiała6 - Niezniszczalna Katana, 5dawek Amfetaminy
Major - Kierowanie5, Latanie5, Strzelanie5
3*Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
Nowy ekwipunek:
Trzy koktajle mołotowa, zapalniczka, Shotgun z 8 nabojami
Soul:
Oczyściłeś cały blok - zyskujesz 28 zwykłych sług i jeszcze 3 poziomy.
Zgon:
Zniszczyłeś ołtarz i odkryłeś w nim Kartę Przeznaczenia - automatycznie zdobywasz jeszcze jedno udoskonalenie. Tam jest ściana i drzwi, i gdzieś za nimi ludzie. Nie strzelałeś w tej rundzie.
Pita:
Pole Siłowe nie wpuściło cię do środka... ktoś tam musi dysponować Mocą. Zadziwiające ale kilku ludzi wyszło, żebyś przemienił ich w res-were. Dwóch przyłączyłeś, resztę zabiłeś i zyskałeś w tej turze 3 poziomy i jednego współplemieńca (Kiepski - żw3, s3, sz3), ci nowi res-were przybędą za 6 tur. Za turę będziesz miał 4 nowych wilkołaków.
Ciekawostka: czy wiecie że słowo res-were wymyśliłem od angielskiego skrótu z dwóch słów Resurrecting Werewolf?

Goras:
Słusznie postąpiłeś idąc za tym kolesiem. Szybko stałeś się uzbrojony i niebezpieczny. Zyskujesz 5 poziomów (możesz jeszcze zrekrutować 7 ludzi, wiesz o tym?). Reszta rzeczy jakoś ci się nie udała. Zabijając ludzi też zyskujesz poziomy.
Twoi nowi rekruci:
Henryk - SztukiWalki5, BrońBiała6 - Niezniszczalna Katana, 5dawek Amfetaminy
Major - Kierowanie5, Latanie5, Strzelanie5
3*Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
Nowy ekwipunek:
Trzy koktajle mołotowa, zapalniczka, Shotgun z 8 nabojami
Soul:
Oczyściłeś cały blok - zyskujesz 28 zwykłych sług i jeszcze 3 poziomy.
Zgon:
Zniszczyłeś ołtarz i odkryłeś w nim Kartę Przeznaczenia - automatycznie zdobywasz jeszcze jedno udoskonalenie. Tam jest ściana i drzwi, i gdzieś za nimi ludzie. Nie strzelałeś w tej rundzie.
Pita:
Pole Siłowe nie wpuściło cię do środka... ktoś tam musi dysponować Mocą. Zadziwiające ale kilku ludzi wyszło, żebyś przemienił ich w res-were. Dwóch przyłączyłeś, resztę zabiłeś i zyskałeś w tej turze 3 poziomy i jednego współplemieńca (Kiepski - żw3, s3, sz3), ci nowi res-were przybędą za 6 tur. Za turę będziesz miał 4 nowych wilkołaków.
Ciekawostka: czy wiecie że słowo res-were wymyśliłem od angielskiego skrótu z dwóch słów Resurrecting Werewolf?


-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
statsy dolne co dwa update lub więcej, tak będzie szybciej
Pavciooo:
Zyskałeś 5 nowych żw. I masz 100 nowych dusz, czyli razem 250 (50 wydałeś na przenikanie niematerialne). Nosferatu nic nie robi tylko się patrzy na drzwi za którymi ty też coś wyczuwasz. Możesz przejść przez drzwi lub zaatakować Nosferatu.
Tomek:
Nieoczekiwanie znalazłeś się pod Katedrą w Schronie. Tam przyłączyło się do ciebie ludzi na full (nawet z nową perswazją). Zyskujesz 10 poziomów i tych podwladnych:
Miśka - Psychosonika5, Psychokinetyka5, żw5
Bumi - Strzelanie5, Fanatyzm5, Rambo5, Żw25, S5, Sz0,5 - Karabin
4*Skinhead - BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Maczugi
4*Strzelec - Strzelanie4, s3 - Karabiny (każdy 64 naboje)
Wydostać się można jednak tylko do katedry, a tam was nie lubią.
Nosferatu:
Jopisz się na te drzwi i nie ruszasz się
Shade:
Niestety nie mają tego w zanadrzu żeby brać jakąś broń. No to masz 2 Sługi. I to co zamówiłeś będzie odpowiednio za turę i za dwie (wojownicy). Zyskujesz kolejne 4 poziomy. Zdaję się że w pozostałych blokach ludzie się zoorientowali o twojej obecności.
Pavciooo:
Zyskałeś 5 nowych żw. I masz 100 nowych dusz, czyli razem 250 (50 wydałeś na przenikanie niematerialne). Nosferatu nic nie robi tylko się patrzy na drzwi za którymi ty też coś wyczuwasz. Możesz przejść przez drzwi lub zaatakować Nosferatu.
Tomek:
Nieoczekiwanie znalazłeś się pod Katedrą w Schronie. Tam przyłączyło się do ciebie ludzi na full (nawet z nową perswazją). Zyskujesz 10 poziomów i tych podwladnych:
Miśka - Psychosonika5, Psychokinetyka5, żw5
Bumi - Strzelanie5, Fanatyzm5, Rambo5, Żw25, S5, Sz0,5 - Karabin
4*Skinhead - BrońBiała5, SztukiWalki5, S3 - Maczugi
4*Strzelec - Strzelanie4, s3 - Karabiny (każdy 64 naboje)
Wydostać się można jednak tylko do katedry, a tam was nie lubią.
Nosferatu:
Jopisz się na te drzwi i nie ruszasz się

Shade:
Niestety nie mają tego w zanadrzu żeby brać jakąś broń. No to masz 2 Sługi. I to co zamówiłeś będzie odpowiednio za turę i za dwie (wojownicy). Zyskujesz kolejne 4 poziomy. Zdaję się że w pozostałych blokach ludzie się zoorientowali o twojej obecności.

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
nie musisz tak pisać - one pojawiają się jak pstryknięcie palców między turami - gotowe do użycia, nie musisz dawać kolejności chyba że jakoś inaczej je zdobywasz (da się kupić takie na Bazarze jak ten jest dostępny, ale nie ma go)Pita pisze:najpierw masowa ewolucja poziom 1
pozniej twardosc skory poziom 1
masowa 2

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:

-
- Majtek
- Posty: 134
- Rejestracja: niedziela, 23 lipca 2006, 17:53
- Numer GG: 192068
- Lokalizacja: Z 9-ciu Piekieł
- Kontakt:


-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
No to zostaje 9 skilli 
to tak: 1 na perswazję, 5 punktów daje żeby dostać stat do Mocy Magicznych, moc do 4 i Trans na 2
No to tak wychodzę z moimi na góre. rzucam tarczę mocą Moc 4 (świetnie to brzmi wiem) Kiedy motłoch będzie się zastanawiał WTF? Krzyczę, że mam jeszce 10 miejsc dla ochotników a reszte wystrzelam co też karze zrobić tym co mają broń palną, a gdy tarcza opadnie rzucają się Ci co mają broń białą. Nadaje też tym co nie zmieścili się pod tarczę Moc 1 i każe im jej użyć w razie potrzeby.

to tak: 1 na perswazję, 5 punktów daje żeby dostać stat do Mocy Magicznych, moc do 4 i Trans na 2
No to tak wychodzę z moimi na góre. rzucam tarczę mocą Moc 4 (świetnie to brzmi wiem) Kiedy motłoch będzie się zastanawiał WTF? Krzyczę, że mam jeszce 10 miejsc dla ochotników a reszte wystrzelam co też karze zrobić tym co mają broń palną, a gdy tarcza opadnie rzucają się Ci co mają broń białą. Nadaje też tym co nie zmieścili się pod tarczę Moc 1 i każe im jej użyć w razie potrzeby.
Meniyaki tsukete shinugaii!

-
- Bosman
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
Przeróbkę rąk please
Palę kawałki ołtarza laserem i łącze w kule, którymi bedę miotał. Pierwszą z nich rozwalam drzwi. Jestem przygorowany do przeskoku do następnego pomieszczenia i powalenia ludzi w nim za pomocą tąpnięcia.

Palę kawałki ołtarza laserem i łącze w kule, którymi bedę miotał. Pierwszą z nich rozwalam drzwi. Jestem przygorowany do przeskoku do następnego pomieszczenia i powalenia ludzi w nim za pomocą tąpnięcia.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Mr.Z pisze posta

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!

- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

-
- Majtek
- Posty: 134
- Rejestracja: niedziela, 23 lipca 2006, 17:53
- Numer GG: 192068
- Lokalizacja: Z 9-ciu Piekieł
- Kontakt:
staty:
moce magiczne 5
Moce półmagiczne 4
Moce mutacyjne 3
Moce technologiczne 3
Moce walki 4
Moce przywódcy 0
umiejętności:
Wampiryzm 1lvl do 6lvl
Pyromanta 1lvl do 6lvl
Infernalista 1lvl do 3lvl
moce magiczne 5
Moce półmagiczne 4
Moce mutacyjne 3
Moce technologiczne 3
Moce walki 4
Moce przywódcy 0
umiejętności:
Wampiryzm 1lvl do 6lvl
Pyromanta 1lvl do 6lvl
Infernalista 1lvl do 3lvl
"Zemsta, jak wiele potraw kulinarnych, najlepiej smakuje gdy przygotowuje się długo, starannie i jest podawana na zimno." - Brian Herbert "Ród Corrino"

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zgon: Stolowa klata w podłodze prowadził w... dół. Niestety tu nie było ludzi.
Pita: Zabiłeś jeszcze kilku ludzi po drodze i na cmentarzu znalazłeś Kartę Przeznaczenia.
Goras: Każdy czeka z niecierpliwością na twój następny, fascynujący ruch.
Soul: wszystko poszło gładko - masz 40 nowych sług i 4 poziomy więcej. Z tą siłą możesz teraz zrobić inwazje na oba bloki.
(sory że tak krótko ale jestem zmęęęęczony)
Zgon, Cyborg poziom 3:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (naboi: 75)
Ilość zabitych: 158
Ilość kart przeznaczenia: 1
Goras, Wybraniec Ludzkości poziom 10:
Żywotność: 25
Ekwipunek: Trzy koktajle mołotowa, zapalniczka, Shotgun z 8 nabojami
Ilość podwładnych: 5
Henryk - SztukiWalki5, BrońBiała6 - Niezniszczalna Katana, 5dawek Amfetaminy
Major - Kierowanie5, Latanie5, Strzelanie5
3*Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Pita, Wódz Plemienie Wilkołaczego poziom 8:
Żywotność: 39
Ekwipunek:
Ilość Res Were: 5 (osiągnięto limit)
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5 (tur: 1)
- Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (tur: 3)
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (tur: 5)
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3 (tur: 5)
Ilość współplemieńców: 5
- Kiepski - żw8, s3, sz3
- 4*Normalny - żw10, s5, sz5
Ilość zabitych: 34
Ilość kart przeznaczenia: 1
Soul, Władca Żywych Trupów poziom 8:
Żywotność: 13
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 80
Ilość kart przeznaczenia: 0
Pita: Zabiłeś jeszcze kilku ludzi po drodze i na cmentarzu znalazłeś Kartę Przeznaczenia.
Goras: Każdy czeka z niecierpliwością na twój następny, fascynujący ruch.
Soul: wszystko poszło gładko - masz 40 nowych sług i 4 poziomy więcej. Z tą siłą możesz teraz zrobić inwazje na oba bloki.
(sory że tak krótko ale jestem zmęęęęczony)
Zgon, Cyborg poziom 3:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy (naboi: 75)
Ilość zabitych: 158
Ilość kart przeznaczenia: 1
Goras, Wybraniec Ludzkości poziom 10:
Żywotność: 25
Ekwipunek: Trzy koktajle mołotowa, zapalniczka, Shotgun z 8 nabojami
Ilość podwładnych: 5
Henryk - SztukiWalki5, BrońBiała6 - Niezniszczalna Katana, 5dawek Amfetaminy
Major - Kierowanie5, Latanie5, Strzelanie5
3*Strażnik - Strzelanie2 - rewolwer (6 naboi)
Ilość zabitych: 0
Ilość kart przeznaczenia: 0
Pita, Wódz Plemienie Wilkołaczego poziom 8:
Żywotność: 39
Ekwipunek:
Ilość Res Were: 5 (osiągnięto limit)
- 2*Normalny - żw5, s5, sz5 (tur: 1)
- Sylwerado - żw11, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (tur: 3)
- Sylwerado - żw10, s6, sz6, Srebrzystość3, TwardośćSkóry1 (tur: 5)
- Daikon - żw15, s8, sz7, TwardośćSkóry2, StalowePazury3 (tur: 5)
Ilość współplemieńców: 5
- Kiepski - żw8, s3, sz3
- 4*Normalny - żw10, s5, sz5
Ilość zabitych: 34
Ilość kart przeznaczenia: 1
Soul, Władca Żywych Trupów poziom 8:
Żywotność: 13
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 80
Ilość kart przeznaczenia: 0

- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:

-
- Majtek
- Posty: 134
- Rejestracja: niedziela, 23 lipca 2006, 17:53
- Numer GG: 192068
- Lokalizacja: Z 9-ciu Piekieł
- Kontakt:
