Komentarze APW/ Zasady tam: http://duszakrew.mojeforum.net

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
ODPOWIEDZ
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Komentarze APW/ Zasady tam: http://duszakrew.mojeforum.net

Post autor: AC »

Narazie w tym temacie tylko ranking, ale jeśli chcecie możecie tutaj też pisać jakieś propozycje mocy czy ras czy nawet dawać plansze (najchętniej w rozmiarze tej z APW1).

Możecie też pisać co wam się podoba (a jak mi nie będzie się podobać to najwyżej pokasuję :D )

Potem będą też bonusy za ilość punktów.

Ranking z WŻT1-11 i APW1-2:


1. Zapał 34
2. Zgon 27
3. Pavciooo 23
4. Tomek 18
5. Asd7 16
6. Smoku 15
7. CoB 14
8. MistrzMiecza 13
9. Arxel 12
10. Memo 11
10. Seto 11
12. Gawd 10
12. Kloner 10
14. Soul 9
15. Shade 8
16. Hannet 5
16. Tero Kir 5
16. Villemo 5
19. Artos 4
19. Goras 4
19. Trocinka 4
22. Dante 3
22. Narsill 3
22. Seth 3
25. Sepp 2
25. Sergi 2
25. Willis 2
28. Alrikus 1
28. Bielik 1
Ostatnio zmieniony środa, 11 października 2006, 21:53 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Ok, żeby zacząć tu jakąś dyskusję, spytam się odnośnie map:

- Co sądzisz o mapie, której użyłem w WŻT 10? Na potrzeby WŻT była mniejwięcej standardowego rozmiaru, a te z APW są wielkości czterech takich map, ale zawsze można mapę poszerzyć. Las by się tam spokojnie znalazł, chociaż wydaje mi się, że itak byłoby za dużo terenów miejskich...

Zawsze można zrobić nową mapę, ale trzeba oszacować ile ma być ofiar około, jeśli chcesz to podaj ile ich powinno być około na mapie do APW a moze jakąś ciekawą wymyślę ;]
I tak nikt tego nie czyta...
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Pavciooo Ty poczekaj aż zobaczysz mapę do APW 3 to Ci oczy wyjdą :P Więcej nie pwoiem, no i mam jakieś szase przy rekrutacji dzięki Righteus Suicide Attack :)
Meniyaki tsukete shinugaii!
Sergi
Bombardier
Bombardier
Posty: 836
Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
Lokalizacja: z ziem piekielnych
Kontakt:

Post autor: Sergi »

Prawda co mówi Tomek, mapa w trójce bedzie wszechpotężna. A i mięcha zapewne mało nie będzie. :D
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

t0m3ek pisze:dzięki Righteus Suicide Attack :)
Chyba miałeś na myśli "self righteous suicide", nie przekręcaj tekstu pisoenki ;) (Chop Suey SOAD-u jak coś)

Co do map: Wiem, że ma być większa mapa, ale jeszcze zobaczymy jak się sprawdzi ta mapa.
I tak nikt tego nie czyta...
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Chciałem również nadmienić, że 2 podmapy są mojego projektu, nie wiem tylko czy AC je wykorzystał.
Meniyaki tsukete shinugaii!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Nowe udoskonalenia Cyborgów. Do WPW wybierzcie 3 (bez uwzględniania wymagań) ale max 2 na daną część ciała.



Głowa:

Czujniki - widzisz Niewidzialnych
Tarcza Antymagiczna - [tylko po zniszczeniu dowolnej istoty z mocami magicznymi] odporność na ofensywne czary poziomów 1,2,3
Komputer celowniczy - twoje rakiety mają zainstalowany program namierzający ciepło
Teleportacja - [tylko po zniszczeniu któregoś z graczy] raz na 4 tury możesz przenieść się w dowolne miejsce na planszy
Moduł naprawczy - dzięki niemu możesz naprawiać sobie co turę 10 punktów żw
Świecenie - Cyborg może zacząć świecić, świecenie oświetla drogę i może na krótki czas oślepić wrogów

Serce:

Srebrne oczy - [tylko po zniszczeniu Wilkołaka ze Srebrzystością] raz na turę możesz wystrzelić z oczu potężnym laserem
Udoskonalona Tarcza Antymagiczna - [tylko po zniszczeniu przynajmniej po jednym magu ludzkim i zombie] odporność na wszelką ofensywną magię
Pole grawitonowe - [tylko po zniszczeniu kogoś latającego] wokół ciebie jest sfera o promieniu 10m w której nikt nie może latać
Zmiennokształtność - [tylko po zniszczeniu któregoś z graczy] możesz przybierać dowolną formę niemechaniczną, nie większą niż 3m drzewo
Autodestrukcja - [tylko po zabiciu gracza z umiejętnością kamikaze] po zniszczeniu cyborg eksploduje. Można odpalić też w dowolnej chwili, nawet jeśli cyborg nie jest zniszczony.

Korpus:

Wzmocniony pancerz - +50żw (te udoskonalenie można brać wiele razy)
Skrzydła rakietowe - [nie może istnieć razem z Polem grawitonowym] możesz latać z szybkością 10; nie wolniej i nie szybciej
Ostrość - na całym twoim pancerzu wystają bardzo ostre żyletki
Elektryczny - możesz tworzyć raz na dwie tury wokół siebie sferę potężnych wyładowań elektrycznych o promieniu 3m
Warstwa ochronna (ogień) - stajesz się bardziej odporny na ogień
Warstwa ochronna (elektryczność) - stajesz się bardziej odporny na elektryczność
Warstwa ochronna (woda) - stajesz się bardziej odporny na destruktywną siłę wody
Warstwa ochronna (lód) - stajesz się bardziej odporny na zamrażanie
Magnetyczny - pancerz zaczyna przyciągać metalowe przedmioty, np broń. Można w każdej chwili wyłączyć.

Ramiona:

Dodatkowa siła - +5s (te udoskonalenie można brać wiele razy)
Twórstwo amunicji - twoja amunicja jest robiona wewnątrz ciebie, co jakiś czas jednak musisz mieć ciekły ołów i proch strzelniczy
Spawarka - doskonała broń do bliskiej konfrontacji i do topienia ołowiu
Plazma - [wymaga Laboratorium] twój karabin zostaje przeprogramowany do opcji strzelania plazmą
Trucizna - Pozwala wystrzelić z rąk strumieniem trucizny.
Sieć - pozwala wystrzelić z ramion sieć która może splątać wrogów.
Piły mechaniczne - z rąk cyborga mogą wysuwać się piły mechaniczne.
Impuls elektryczny - pozwala wysłać impuls elektryczny z rąk.

Nogi:

Dodatkowa szybkość - +2sz (tą moc można brać wiele razy)
Baterie - +5 do Energii
Przeróbka nóg - możesz skakać na 10m wzwyż i w dal
Przeróbka rąk - masz w ramieniach paralizatory i możesz ciskać przedmiotami do 150kg na max. 30m
Ciężar - stajesz się bardzo ciężki, nogami możesz wywoływać małe wstrząsy, twoje nogi są w stanie zmiażdżyć przeciwników
Szpikulce - dzięki nim nie możesz zostać przewróconym gdy tego nie chcesz
Obrazek
Pita
Tawerniany Berserk
Tawerniany Berserk
Posty: 1044
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
Numer GG: 9350651

Post autor: Pita »

Mam propozycje co do ras - na razie jeszcze bez umiejetności, ale jeśli zostaną przyjęte przychylnie to się coś wymyśli ;p

więc Dhampir - pół wampir, łowca umarłych, wiadomo

Sukkub - kobiecy demon, urok i sexapil to jej broń xD

co do jaszczura to może dodać im mozliwośc plucia jadem/kwsasem który mógłby też niszczyć teren?? a miłobyłoby gdyby upiór mógł czynić drzewa swoimi martwymi entami, miałby duża przewage w lasach xD
Har Har Har
Awatar użytkownika
BLACKs
Tawerniany Cygan
Tawerniany Cygan
Posty: 3040
Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30

Post autor: BLACKs »

Nie przeglądałem wszystkiego, ale ja dodałbym jakieś umiejętności dostępne od 20> lvl w górę o charakterze mocno destruktywnym :). Brakuje mi rzeczy w stylu mocnych wybuchów, fali uderzeniowych, itp. Nie wiem czy takie rzeczy są możliwe, ale przydałoby się kilka fajerwerków.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Do Dhampira podchodziłbym raczej sceptycznie - zapewne by kopiował tylko moce zombie i ludzi i tyle. Jakoś tak dziwnie to brzmi.


Z drugiej strony pomysł Pity odnośnie Sukkubów wydaję się spoko, ale może wprowadzić poprostu Demony? Jak wymyślisz jakieś moce (bez kopiowania z już istniejących) dla nich to może coś z tego wyjdzie fajnego.

Kwas i jad będą napewno dla Jaszczurów już niedługo.

Martwe Enty? - hmm, raczej nie, chyba że coś w stylu APW1 co Gawd zrobił z Shade'em (z użyciem mocy Saterei Wilkołaków).

Soul - jest kilka takich mocy np Piekielny Marsz, niedługo też Upiory będą miały Zagładę. Zapewne pojawi się więcej takich mocy, ale trzeba też wymyślić jakieś dla niskopoziomowców a to już proste nie jest :P



Jak coś to będę tu w środę. Przez dwa dni będę zajęty teraz.
Obrazek
Pita
Tawerniany Berserk
Tawerniany Berserk
Posty: 1044
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
Numer GG: 9350651

Post autor: Pita »

do środy postram sie przedstawić liste proponowanych przeze mnie mocy dla Sukkuba (jednak IMHO demony beda zbyt ogolne, pozatym Sukkub to demon raczej pomnijeszy). Moze tez uda mi sie Ciebie jakos przekonac do Dhampirow jezeli cos wykminię ;p
Har Har Har
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Post autor: Phoven »

Hmm... szczerze mówiąc granie demonem jest... ciekawe dla mnie ;) Może postaram sie zrobić przykładowy katalog mocy dla Demona.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Pita pisze:do środy postram sie przedstawić liste proponowanych przeze mnie mocy dla Sukkuba (jednak IMHO demony beda zbyt ogolne, pozatym Sukkub to demon raczej pomnijeszy). Moze tez uda mi sie Ciebie jakos przekonac do Dhampirow jezeli cos wykminię ;p
to przy okazji masz fragment moich pomocy naukowych odnośnie demonów (wiem że mało ich ale jak do tej pory tylko te się przydawały):

V. Demony (Specjalne Upiory, chyba że zaznaczono inaczej; nie mają Niewidzialności):

1. Mniejsze:

Cienki Bolek - Pyromanta 3, Infernalista 2, Skrzydlaty 4 [wygląd i moce Żywego Trupa]
Zwiadowca - Przenikalność Nieorganiczna, Super Szybkość


2. Większe:

Mroczniak - Walka Bronią Białą - Niewidzialna Kosa Ponurego Żniwiarza
Otwieracz - Otwieranie Wrót Infernalnych, Super Szybkość
Diabydle - Pyromanta4, Skrzydlaty5, SztukiWalki5, BrońBiała5, s8, sz3, NapalonyŻniwiarz4 [Rozmiar: Wielki 10m wysokości; wygląd i moce Żywego Trupa]
Chaotyk - Chaos 5, s5 [wygląd i umiejętności Człowieka]
Obrazek
Pita
Tawerniany Berserk
Tawerniany Berserk
Posty: 1044
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
Numer GG: 9350651

Post autor: Pita »

hmm demon kojarzy mi się z czyms za silnym na postac, Sukkub to demon sługa wiec dlatego go zaproponowałem. Jesliby dawac normalne demony to trzeba by tez chyba wprowdzic cos posrednio anielskiego po stronie ludzkosci

co do innych ras to tez jakąs dawną arystokracje wampirow i druidów jesli oczywiscie zostanie wyrazona zgoda moge opracowac (składnia jak u Yody xD)

EDIT: alternatywna ortografia xD
Ostatnio zmieniony niedziela, 17 września 2006, 21:06 przez Pita, łącznie zmieniany 2 razy.
Har Har Har
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Post autor: Phoven »

Demon nie musi być za silny jak na postac. Wystarczy że odpowiednio się go przypucuje ;)
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

spróbuj, w najgorszym przypadku dołączy się to co wymyślisz do zestawu mocy tych co już są :wink:
Obrazek
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Tak patrzę, że temat się rozwija, to stwierdzam, że nie mogę być gorszy ;p.

Przede wszystkim brakuje mi czegoś w rodzaju masowej ewolucji/pedagogiki u Jaszczurów. Wiem, że to byłaby kolejna kalka, ale kalka wyrównująca szanse.

Co do rasy demonów, byłbym raczej na nie, bo wątpię by wprowadziła coś nowego prócz kilku ciekawych jednostek. Ale może się mylę.

Do tego 2 umiejętności dla Wybrańców. Wiary i technologii.

Egzorcysta level 1 - istnieje 25% szansy, że duchy-zwiadowcy dostarczą WŻT błędnych informacji
Egzorcysta level 2 - możesz odesłać 2 mniejsze demony na turę
Egzorcysta level 3 - wym.Wodalvl4; wystrzeliwana przez ciebie woda to woda święcona
Egzorcysta level 4 - możesz odsyłać większe demony (2 na turę)
Egzorcysta level 5 - wym.Translvl5; możesz zamykać infernalne wrota

Mechanika level 1 - potrafisz naprawiać pojazdy
Mechanika level 2 - wym.Kierowcalvl2; w warsztacie zbudujesz motocykl (3 na turę)
Mechanika level 3 - w warsztacie zbudujesz samochód lub motorówkę (2 na turę)
Mechanika level 4 - w warsztacie zbudujesz czołg (1 na turę)
Mechanika level 5 - wym.Rusznikarstwolvl5; budujesz pojazdy z śmieci
Mechanika level 6 - wym.Pilotlvl3; budujesz helikoptery, myśliwce i inne pojazdy latające (1 na turę)
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
ODPOWIEDZ