[Wojny Żywych Trupów] XI: Bitwa o artefakt
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Biorę:
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
szukam artefaktu omijając ratusz
Plany na przyszłość (licząc że jeden dzień = jeden update):
Czwartek: Robię to samo ciągle, chyba że Arxel zginie to ostatni dzień szukam artefaktu i czy go znajdę czy nie to barykaduje się w jakimś bloku.
Piątek: To minimalny termin upadku naszego sojuszu (bo sądzę że Arxel dziś jeszcze będzie żył) gdyby tak było to jestem zabarykadowany w jakimś bloku. Jeśli jednak Arxel by przeżył to spokojnie, sukcesywnie przeszukuje teren żeby znaleźć artefakt.
Gdyby była sytuacja żebym miał zagrożone życie to przyzywam Żniwiarza i sam rzucam się z kosą, ostatecznie robię atak Kamikaze zabijając swojego oprawcę za wszelką cenę
Przez 3 dni daję Kamikaze1 6 moim sługom i jak coś to skradają się do wrogów (albo gdzieś kampują i czekają na dogodną sytuację).
Odpiszę w piątek wieczorem lub w sobotę (przynajmniej takie mam plany), nie zabijaj mojej postaci bo zrobiłem posty na 2 dni do przodu
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
szukam artefaktu omijając ratusz
Plany na przyszłość (licząc że jeden dzień = jeden update):
Czwartek: Robię to samo ciągle, chyba że Arxel zginie to ostatni dzień szukam artefaktu i czy go znajdę czy nie to barykaduje się w jakimś bloku.
Piątek: To minimalny termin upadku naszego sojuszu (bo sądzę że Arxel dziś jeszcze będzie żył) gdyby tak było to jestem zabarykadowany w jakimś bloku. Jeśli jednak Arxel by przeżył to spokojnie, sukcesywnie przeszukuje teren żeby znaleźć artefakt.
Gdyby była sytuacja żebym miał zagrożone życie to przyzywam Żniwiarza i sam rzucam się z kosą, ostatecznie robię atak Kamikaze zabijając swojego oprawcę za wszelką cenę
Przez 3 dni daję Kamikaze1 6 moim sługom i jak coś to skradają się do wrogów (albo gdzieś kampują i czekają na dogodną sytuację).
Odpiszę w piątek wieczorem lub w sobotę (przynajmniej takie mam plany), nie zabijaj mojej postaci bo zrobiłem posty na 2 dni do przodu
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
Sojusz Pavciooo-AC-Tomek
Tomek
Wszystkie budynki były puste, oprócz 4 bloków, do których nie poszedłeś ale nie powiem które to żeby nie ułatwiać sprawy.
Arxel
Zabarykadowałeś się w ratuszu. Burmistrz przyzwał demona, poprosił o pomoc inferalnych lordów którzy zesłali wam coś podobnego do zmutowanego kreta, oraz otworzył wrota. Z wrót wyleciał z dużą prędkością cegła która zabiła twojego sługę. Potem wyleciała następna i następna, i jak karabinu z wrót zaczęły wystrzeliwać kolejne cegły. Straciłeś kilku zombiaków.
Pavciooo
Nieznalazłeś żadnych ludzi. Po chwili pod zoo od drogi wschodniej przyjechało 15 radiowozów. Z nich powysiadała policja. Są trochę zdezorientowani. Ty stoisz w parku za drzewmi. Nie widzą cię.
AC
Szukanie artefaktu zaprowadziło cię do parku gdzie stał już czerwony władca. Pod zoo stało 15 radiowozów.
AC:
Tury: 0
Żywotność: 22
Ekwipunek: 3 żuchwy
Ilość sług: 124
- zbieg z zakładu psychiatrycznego - sztuki walki 5
- 6*menel - zbieractwo 3
- 2*sługa - kamikaze 1
Tomek:
Tury: 0
Żywotność: 15/16
Ekwipunek: 3 żuchwy
Ilość sług: 117/120
- 28*ptak - skrzydlaty 4
- 2*wilk
- 3*małpa
- 13*ochroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- lwica
- wampir - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- wampir
Pavciooo:
Tury: 0
Żywotność: 42
Ekwipunek: 3 żuchwy i minigun z amunicją
Ilość sług: 163
- Nauczyciel - chemik 2
- 7*biegacz - szybkość: 3
- 3*oszczepnik - oszczep
- 4*sportowiec - młot
- 30*sługa - rusznikarstwo 5 strzelanie 5 - AK-47 z amunicją
- 30*sługa - strzelanie 5 - po dwa Uzi z amunicją
Arxel:
Tury: 0
Żywotność: 18
Ekwipunek: 5 żuchw, pistolet z amunicją
Ilość sług: 140/150
- 11*chroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- burmistrz - infernalista 5 demonologia 5
- demon - czynienie strachu 5, skrzydlaty 5, siła: 8
- zmutowany kret - Kopanie 5
Tomek
Wszystkie budynki były puste, oprócz 4 bloków, do których nie poszedłeś ale nie powiem które to żeby nie ułatwiać sprawy.
Arxel
Zabarykadowałeś się w ratuszu. Burmistrz przyzwał demona, poprosił o pomoc inferalnych lordów którzy zesłali wam coś podobnego do zmutowanego kreta, oraz otworzył wrota. Z wrót wyleciał z dużą prędkością cegła która zabiła twojego sługę. Potem wyleciała następna i następna, i jak karabinu z wrót zaczęły wystrzeliwać kolejne cegły. Straciłeś kilku zombiaków.
Pavciooo
Nieznalazłeś żadnych ludzi. Po chwili pod zoo od drogi wschodniej przyjechało 15 radiowozów. Z nich powysiadała policja. Są trochę zdezorientowani. Ty stoisz w parku za drzewmi. Nie widzą cię.
AC
Szukanie artefaktu zaprowadziło cię do parku gdzie stał już czerwony władca. Pod zoo stało 15 radiowozów.
AC:
Tury: 0
Żywotność: 22
Ekwipunek: 3 żuchwy
Ilość sług: 124
- zbieg z zakładu psychiatrycznego - sztuki walki 5
- 6*menel - zbieractwo 3
- 2*sługa - kamikaze 1
Tomek:
Tury: 0
Żywotność: 15/16
Ekwipunek: 3 żuchwy
Ilość sług: 117/120
- 28*ptak - skrzydlaty 4
- 2*wilk
- 3*małpa
- 13*ochroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- lwica
- wampir - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- wampir
Pavciooo:
Tury: 0
Żywotność: 42
Ekwipunek: 3 żuchwy i minigun z amunicją
Ilość sług: 163
- Nauczyciel - chemik 2
- 7*biegacz - szybkość: 3
- 3*oszczepnik - oszczep
- 4*sportowiec - młot
- 30*sługa - rusznikarstwo 5 strzelanie 5 - AK-47 z amunicją
- 30*sługa - strzelanie 5 - po dwa Uzi z amunicją
Arxel:
Tury: 0
Żywotność: 18
Ekwipunek: 5 żuchw, pistolet z amunicją
Ilość sług: 140/150
- 11*chroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- burmistrz - infernalista 5 demonologia 5
- demon - czynienie strachu 5, skrzydlaty 5, siła: 8
- zmutowany kret - Kopanie 5
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Daję sługom z kałachami Rambo lvl 5
Biorę sługi i lecimy przemieniać policjantów, ja i wszyscy Rambo jesteśmy z przodu, reszta za nami. Jeśli będą chcieli do nas strzelać to nawalamy im w ręce żeby im broń wypadła (ale tylko w ręce nawalamy, czyli celujemy za pomocą umiejętności strzelanie)
Biorę sługi i lecimy przemieniać policjantów, ja i wszyscy Rambo jesteśmy z przodu, reszta za nami. Jeśli będą chcieli do nas strzelać to nawalamy im w ręce żeby im broń wypadła (ale tylko w ręce nawalamy, czyli celujemy za pomocą umiejętności strzelanie)
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Kok
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM
-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
Sojusz Pavciooo-AC-Tomek
Tomek
Pobiegłeś do policjantów. Ci nie mieli już rąk. Poprzemieniałeś tych którymi nie zdąrzył zająć się Pavciooo. Było ich 5. Usłyszałeś huk. Patrzysz a z ruin fabryki wyjechał czołg który rozwalił ratusz i pojechał na wschód.
Pavciooo
Obeszło się bez strat. Przemieniłeś 10 policjantów czyli masz poziom. Usłyszałeś huk. Patrzysz a z ruin fabryki wyjechał czołg który rozwalił ratusz i pojechał na wschód.
Arxel
Rzut k6 : Czy zniknie twój kret?
Wynik: 6!!!
Rzut: Czy już nie wróci?
Wynik: 2
Przemieniłeś 80 ludzi co daje ci 8 poziomów. Ale gdzieś zniknął twój kret! Został po nim tylko tunel. Gdy wyszedłeś z dziewiątki usłyszałeś huk. Naokoło nic nie zauważyłeś. Znowu huk. Z ratuszu zostały gruzy a po nich jechał w twoją stronę czołg. Z niego wystawała głowa kreta na której miał hełm wojskowy.
AC
Szukając artefaktu natknąłeś się na czerwony staw. Zanurkowałeś i znalazłeś tam Inferalny Artefakt (w następnym update'cie pokaże jak on wygląda). Wyszedłeś na wierzch i usłyszałeś huk. Patrzysz a z ruin fabryki wyjechał czołg który rozwalił ratusz i pojechał na wschód.
Handlarz z kiosku mówiąc pod nosem coś o tych co to nie lubią hazardu i zabawy wsiadł do taksówki, odjechał i już nie wrócił.
AC:
Tury: 0
Żywotność: 22
Ekwipunek: 3 żuchwy, Inferalny artefakt, Kosa
Ilość sług: 124
- zbieg z zakładu psychiatrycznego - sztuki walki 5
- 6*menel - zbieractwo 3
- 4*sługa - kamikaze 1
Tomek:
Tury: 0
Żywotność: 15/16
Ekwipunek: 3 żuchwy, Kosa
Ilość sług: 122/125
- 28*ptak - skrzydlaty 4
- 2*wilk
- 3*małpa
- 13*ochroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- lwica
- 2*wampir - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- wampir
- 4*policjant
Pavciooo:
Tury: 0
Żywotność: 43
Ekwipunek: 3 żuchwy i minigun z amunicją
Ilość sług: 173
- Nauczyciel - chemik 2
- 7*biegacz - szybkość: 3
- 3*oszczepnik - oszczep
- 4*sportowiec - młot
- 30*sługa - rusznikarstwo 5 strzelanie 5 rambo 5 - AK-47 z amunicją - żywotność: 21, siła 6
- 30*sługa - strzelanie 5 - po dwa Uzi z amunicją
- 10*policjant - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
Arxel:
Tury: 0
Żywotność: 18
Ekwipunek: 5 żuchw, pistolet z amunicją, Kosa, czołg
Ilość sług: 220/230
- 11*chroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- burmistrz - infernalista 5 demonologia 5
- demon - czynienie strachu 5, skrzydlaty 5, siła: 8
- zmutowany kret - Kopanie 5
- 2*kierowca - Kierowca 5
Tomek
Pobiegłeś do policjantów. Ci nie mieli już rąk. Poprzemieniałeś tych którymi nie zdąrzył zająć się Pavciooo. Było ich 5. Usłyszałeś huk. Patrzysz a z ruin fabryki wyjechał czołg który rozwalił ratusz i pojechał na wschód.
Pavciooo
Obeszło się bez strat. Przemieniłeś 10 policjantów czyli masz poziom. Usłyszałeś huk. Patrzysz a z ruin fabryki wyjechał czołg który rozwalił ratusz i pojechał na wschód.
Arxel
Rzut k6 : Czy zniknie twój kret?
Wynik: 6!!!
Rzut: Czy już nie wróci?
Wynik: 2
Przemieniłeś 80 ludzi co daje ci 8 poziomów. Ale gdzieś zniknął twój kret! Został po nim tylko tunel. Gdy wyszedłeś z dziewiątki usłyszałeś huk. Naokoło nic nie zauważyłeś. Znowu huk. Z ratuszu zostały gruzy a po nich jechał w twoją stronę czołg. Z niego wystawała głowa kreta na której miał hełm wojskowy.
AC
Szukając artefaktu natknąłeś się na czerwony staw. Zanurkowałeś i znalazłeś tam Inferalny Artefakt (w następnym update'cie pokaże jak on wygląda). Wyszedłeś na wierzch i usłyszałeś huk. Patrzysz a z ruin fabryki wyjechał czołg który rozwalił ratusz i pojechał na wschód.
Handlarz z kiosku mówiąc pod nosem coś o tych co to nie lubią hazardu i zabawy wsiadł do taksówki, odjechał i już nie wrócił.
AC:
Tury: 0
Żywotność: 22
Ekwipunek: 3 żuchwy, Inferalny artefakt, Kosa
Ilość sług: 124
- zbieg z zakładu psychiatrycznego - sztuki walki 5
- 6*menel - zbieractwo 3
- 4*sługa - kamikaze 1
Tomek:
Tury: 0
Żywotność: 15/16
Ekwipunek: 3 żuchwy, Kosa
Ilość sług: 122/125
- 28*ptak - skrzydlaty 4
- 2*wilk
- 3*małpa
- 13*ochroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- lwica
- 2*wampir - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- wampir
- 4*policjant
Pavciooo:
Tury: 0
Żywotność: 43
Ekwipunek: 3 żuchwy i minigun z amunicją
Ilość sług: 173
- Nauczyciel - chemik 2
- 7*biegacz - szybkość: 3
- 3*oszczepnik - oszczep
- 4*sportowiec - młot
- 30*sługa - rusznikarstwo 5 strzelanie 5 rambo 5 - AK-47 z amunicją - żywotność: 21, siła 6
- 30*sługa - strzelanie 5 - po dwa Uzi z amunicją
- 10*policjant - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
Arxel:
Tury: 0
Żywotność: 18
Ekwipunek: 5 żuchw, pistolet z amunicją, Kosa, czołg
Ilość sług: 220/230
- 11*chroniarz - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
- burmistrz - infernalista 5 demonologia 5
- demon - czynienie strachu 5, skrzydlaty 5, siła: 8
- zmutowany kret - Kopanie 5
- 2*kierowca - Kierowca 5
Ostatnio zmieniony piątek, 18 sierpnia 2006, 12:34 przez M_M, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kok
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM
*Bron biała na 7. Fortyfikacje na 5*
- Nieźle!
Biegne do Supermarketu. Kuouje u handlarza Skarpety strusia pędziwiatra i Zbieractwo 5 lvl dla 5 sług. Wsiadam do czołgu. Jak jest miejsce to niech wejdzie burmistrz. Jak starczy czasu do biegne do bloku 7 i używając fortyfikacji tworze sobie wielkie fortyfikacje.I zeby czołg znalazł się w środku.
- Nieźle!
Biegne do Supermarketu. Kuouje u handlarza Skarpety strusia pędziwiatra i Zbieractwo 5 lvl dla 5 sług. Wsiadam do czołgu. Jak jest miejsce to niech wejdzie burmistrz. Jak starczy czasu do biegne do bloku 7 i używając fortyfikacji tworze sobie wielkie fortyfikacje.I zeby czołg znalazł się w środku.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM !
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Woda lvl 1
Daję 30 sługom z Uzi Rambo lvl 5
AC, chyba czas renegocjować nasz sojusz...- krzyczę i spoglądam na Tomka czy zamierza się przyłączyć do ataku w następnej turze, czy woli czekać aż AC wygra.
Przygotowywuję moich ludzi do walki i czekam, aż sojusz wygaśnie.
No chyba, że MG uzna, że gdy ktoś ma artefakt automatycznie sojusz jest zrywany... Jeśli tak to napisz mi to napiszę co zrobię w takiej sytuacji...
Daję 30 sługom z Uzi Rambo lvl 5
AC, chyba czas renegocjować nasz sojusz...- krzyczę i spoglądam na Tomka czy zamierza się przyłączyć do ataku w następnej turze, czy woli czekać aż AC wygra.
Przygotowywuję moich ludzi do walki i czekam, aż sojusz wygaśnie.
No chyba, że MG uzna, że gdy ktoś ma artefakt automatycznie sojusz jest zrywany... Jeśli tak to napisz mi to napiszę co zrobię w takiej sytuacji...
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
(pamiętajmy że gdy ktoś zerwie sojusz to poszkodowany ma immunitet przez turę [chyba że MM ma inny pomysł])
Wzywam Żniwiarza żeby był moim ochroniarzem (ta funkcja wiele razy była wykorzystywana) i odbijał pociski policji i nasyłam moje zastępy na policję, sam kroczę w środku tłumu.
edit: Arxel chyba niezupełnie zrozumiał sytuację w której się znajduje
Wzywam Żniwiarza żeby był moim ochroniarzem (ta funkcja wiele razy była wykorzystywana) i odbijał pociski policji i nasyłam moje zastępy na policję, sam kroczę w środku tłumu.
edit: Arxel chyba niezupełnie zrozumiał sytuację w której się znajduje
Ostatnio zmieniony sobota, 19 sierpnia 2006, 15:09 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
A ja robię taki wymyk: Biorę siebie i moje 3 wampiry z przenikaniem i lataniem po czym każe moim 15 ptakom i wszystkim małpom robić dywersję, a sam z wampirami po cicho przenikamy w miejsce gdzie jest Arxel i najpierw walę mu z bliskiej odległości ze żniwiarza , a nastepnie ciacham kosą.
Sorry za zwłoke ale jakoś mi umknęło
Sorry za zwłoke ale jakoś mi umknęło
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Kok
- Posty: 951
- Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]
No to trzeba wziąść do ręki kość. Żeby było jasne: 1-3 to nie, a 4-6 to tak, z czym że czasami mogę wprowadzić modifikatory.
Czy Tomkowi uda się podejść Arxela? (1-2 to nie)
Wynik: 3
Arxel zobaczył tylko kosę lecącą w jego głowę. Zanim zrobił cokolwiek jego mózg został przecięty na pół.
Arxel został unicestwiony
Czy Kret zareaguje nim Tomek odleci?
Wynik: 4
Nim Tomek zdążył cokolwiek zrobić przed jego głową pojawiła się lufa czołgu.
Czy Tomek uniknie pocisku?
Wynik: 2!
Głowa żółtego władcy zmieniła się... Nie, jej wcale nie było, wszyscy w budynku byli ochlapani jego krwią.
Tomek został unicestwiony
Czy budynek wytrzyma taki sabotaż?
Wynik: 4
Budynek stoi nadal cały.
Czy zombiaki będące w środku przeżyją wybuch?
Wynik: 1
Wszystkie sługusy Arxela i 3 wampiry Tomka rozlecieli się na kawałki. Nawet czołg nie wytrzymał.
Czy stanie się coś niezwykłego?
Wynik: 4
Wszystkie sługusy które należały do Tomka zamieniły się w zwykłe zombie i rozdzieliły pomiędzy AC i Pavciaaa. Było ich 119 więc jeden popełnił samobójstwo. Wychodzi więc po 59 sług dla dwóch władców.
Kości są bezlitosne, ale tak bywa. Zapraszam do następnej Wojny Żywych Trupów (jak tylko skończę tą, to zaczynam następną ).
AC
Kroczyłeś ze swoją armią w stronę policjantów. Byłeś już pod samym zoo, przy samych radiowozach, gdy nagle cię olśniło: Wszyscy policjanci zostali już przemienieni!Z boku stał Pavciooo przyglądając się twoim poczynaniom i ostrząc sobie na ciebie zęby. Przyłączyło się do ciebie 59 sług co daje ci 6 poziomów.
Pavciooo
Stałeś ze swoją armią 10m od AC i czekałeś aż skończę pisać tego update'a żebyś mógł go w końcu zaatakować. Przyłączyło się do ciebie 59 sług co daje ci 8 leveli.
Inferalnym artefaktem jest berło. Trzy tury muszą być zdobyte pod rząd.
AC:
Tury: 1
Żywotność: 28
Ekwipunek: 3 żuchwy, Inferalny artefakt, Kosa
Ilość sług: 183
- zbieg z zakładu psychiatrycznego - sztuki walki 5
- 6*menel - zbieractwo 3
- 6*sługa - kamikaze 1
Pavciooo:
Tury: 0
Żywotność: 51
Ekwipunek: 3 żuchwy i minigun z amunicją
Ilość sług: 232
- Nauczyciel - chemik 2
- 7*biegacz - szybkość: 3
- 3*oszczepnik - oszczep
- 4*sportowiec - młot
- 30*sługa - rusznikarstwo 5 strzelanie 5 rambo 5 - AK-47 z amunicją - żywotność: 21, siła 6
- 30*sługa - strzelanie 5 rambo lvl 5 - po dwa Uzi z amunicją - żywotność 21, siła 6
- 10*policjant - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
Czy Tomkowi uda się podejść Arxela? (1-2 to nie)
Wynik: 3
Arxel zobaczył tylko kosę lecącą w jego głowę. Zanim zrobił cokolwiek jego mózg został przecięty na pół.
Arxel został unicestwiony
Czy Kret zareaguje nim Tomek odleci?
Wynik: 4
Nim Tomek zdążył cokolwiek zrobić przed jego głową pojawiła się lufa czołgu.
Czy Tomek uniknie pocisku?
Wynik: 2!
Głowa żółtego władcy zmieniła się... Nie, jej wcale nie było, wszyscy w budynku byli ochlapani jego krwią.
Tomek został unicestwiony
Czy budynek wytrzyma taki sabotaż?
Wynik: 4
Budynek stoi nadal cały.
Czy zombiaki będące w środku przeżyją wybuch?
Wynik: 1
Wszystkie sługusy Arxela i 3 wampiry Tomka rozlecieli się na kawałki. Nawet czołg nie wytrzymał.
Czy stanie się coś niezwykłego?
Wynik: 4
Wszystkie sługusy które należały do Tomka zamieniły się w zwykłe zombie i rozdzieliły pomiędzy AC i Pavciaaa. Było ich 119 więc jeden popełnił samobójstwo. Wychodzi więc po 59 sług dla dwóch władców.
Kości są bezlitosne, ale tak bywa. Zapraszam do następnej Wojny Żywych Trupów (jak tylko skończę tą, to zaczynam następną ).
AC
Kroczyłeś ze swoją armią w stronę policjantów. Byłeś już pod samym zoo, przy samych radiowozach, gdy nagle cię olśniło: Wszyscy policjanci zostali już przemienieni!Z boku stał Pavciooo przyglądając się twoim poczynaniom i ostrząc sobie na ciebie zęby. Przyłączyło się do ciebie 59 sług co daje ci 6 poziomów.
Pavciooo
Stałeś ze swoją armią 10m od AC i czekałeś aż skończę pisać tego update'a żebyś mógł go w końcu zaatakować. Przyłączyło się do ciebie 59 sług co daje ci 8 leveli.
Inferalnym artefaktem jest berło. Trzy tury muszą być zdobyte pod rząd.
AC:
Tury: 1
Żywotność: 28
Ekwipunek: 3 żuchwy, Inferalny artefakt, Kosa
Ilość sług: 183
- zbieg z zakładu psychiatrycznego - sztuki walki 5
- 6*menel - zbieractwo 3
- 6*sługa - kamikaze 1
Pavciooo:
Tury: 0
Żywotność: 51
Ekwipunek: 3 żuchwy i minigun z amunicją
Ilość sług: 232
- Nauczyciel - chemik 2
- 7*biegacz - szybkość: 3
- 3*oszczepnik - oszczep
- 4*sportowiec - młot
- 30*sługa - rusznikarstwo 5 strzelanie 5 rambo 5 - AK-47 z amunicją - żywotność: 21, siła 6
- 30*sługa - strzelanie 5 rambo lvl 5 - po dwa Uzi z amunicją - żywotność 21, siła 6
- 10*policjant - strzelanie 1 - pistolet z amunicją
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM