[Apokaliptyczne Pola Walki] 2: Świat 3
-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Z prędkością pocisku podlatuję do CoBa i z uśmiechem na ustach wystrzeliwuję mu w twarz pięć srebrnych kul. Jeśli dalej będzie żył to okładam go czterema rękoma naraz.
edit: jeśli padnie to wzlatuję w górę i czekam unikając ew. żniwiarzy/wielkich demonów etc.
edit: jeśli padnie to wzlatuję w górę i czekam unikając ew. żniwiarzy/wielkich demonów etc.
Ostatnio zmieniony niedziela, 13 sierpnia 2006, 20:46 przez Memo, łącznie zmieniany 1 raz.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Trzymaj się Smoku!
I want my anger to be healthy
I want my anger just for me
I need my anger not to control
I want my anger to be me
I need to set my anger free
I need to set my anger free
I need to set my anger free
I need to set my anger free
Daję mojemu demonowi umiejętność mgła na maksa i karzę wspomóc mu mojego sojusznika w walce. Jeżeli tam nadal jest mgła, to ma on się teleportować (samemu! Jeśli samemu nie może to niech biegnie tam z buta ), jeżeli nie ma już mgły to ma sobie zrobić mały obszar mgły by się teleportować. Otwieram jeszcze szybko infernalne wrota gdzieś niedaleko wilkołaków. Jeżeli demon polegnie w walce to wzywam nowego i i odrazu daję mu mgła lvl5.
A teraz do rzeczy. Zakrywam teren gdzie stoję mgłą, żeby mnie nikt nie utrzelił. Wysyłam duchy na zwiady do szkoły i Tesco. Mają mi tam szukać jakiejś broni białej, najlepiej katany. Sam szukam gdzieś blisko zwłok, żeby je zjeść i podnieść żw na maksa. Jeśli starczy jeszcze zwłok robię sobie golema z mięsa. Jeśli duchy coś znajdą, to idę do szkoły/Tesco po ten przedmiot. Oczywiście całą drogę do tego miejsca zakrywam mgłą, żeby mnie nikt nie wystrzelał z daleka...
I want my anger to be healthy
I want my anger just for me
I need my anger not to control
I want my anger to be me
I need to set my anger free
I need to set my anger free
I need to set my anger free
I need to set my anger free
Daję mojemu demonowi umiejętność mgła na maksa i karzę wspomóc mu mojego sojusznika w walce. Jeżeli tam nadal jest mgła, to ma on się teleportować (samemu! Jeśli samemu nie może to niech biegnie tam z buta ), jeżeli nie ma już mgły to ma sobie zrobić mały obszar mgły by się teleportować. Otwieram jeszcze szybko infernalne wrota gdzieś niedaleko wilkołaków. Jeżeli demon polegnie w walce to wzywam nowego i i odrazu daję mu mgła lvl5.
A teraz do rzeczy. Zakrywam teren gdzie stoję mgłą, żeby mnie nikt nie utrzelił. Wysyłam duchy na zwiady do szkoły i Tesco. Mają mi tam szukać jakiejś broni białej, najlepiej katany. Sam szukam gdzieś blisko zwłok, żeby je zjeść i podnieść żw na maksa. Jeśli starczy jeszcze zwłok robię sobie golema z mięsa. Jeśli duchy coś znajdą, to idę do szkoły/Tesco po ten przedmiot. Oczywiście całą drogę do tego miejsca zakrywam mgłą, żeby mnie nikt nie wystrzelał z daleka...
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Biorę głowę Arxela i odprawiam rytuał podczas którego używam zaklęcia Szala sprawiedliwości. Napalonemu każę zabić naukowca a sam zajmuję sie czytaniem ostatnich stronnic księgi w poszukiwaniu jakiegoś przydatnego zaklęcia.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
wskrzeszenie na 4
przyzywam kolejnego demona, może ten okaże się lepszy, a jęsli nie to zawsze i tak jakies szkody wyrzadzi, i każe mu atakowac sługusy Shade, częsci zombiaków każe pomagac demonowi, a pozostałym atakowac Shade i nie pozwolić mu uciec, sam w dalszym ciągu ścigam go z powietrza i nawalam żniwiarzem
przyzywam kolejnego demona, może ten okaże się lepszy, a jęsli nie to zawsze i tak jakies szkody wyrzadzi, i każe mu atakowac sługusy Shade, częsci zombiaków każe pomagac demonowi, a pozostałym atakowac Shade i nie pozwolić mu uciec, sam w dalszym ciągu ścigam go z powietrza i nawalam żniwiarzem
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Srebrzystość 5
Skok 3
Wyskakuję stamtąd, bo chyba mój "6 zmysł" ostrzega mnie przed Memo? Zaraz jak wyskoczę, wraz z moimi wilkami, odbiegamy trochę, tworzymy mgłę i się leczymy nawzajem - w tej turze nie chcę walczyć, a jedynie przygotować się na walkę w następnej turze.
Skok 3
Wyskakuję stamtąd, bo chyba mój "6 zmysł" ostrzega mnie przed Memo? Zaraz jak wyskoczę, wraz z moimi wilkami, odbiegamy trochę, tworzymy mgłę i się leczymy nawzajem - w tej turze nie chcę walczyć, a jedynie przygotować się na walkę w następnej turze.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
CoB
Na "odskocznym" zawył głośno, co miało oznaczać, że zgadza się na sojusz z shadem
Na "odskocznym" zawył głośno, co miało oznaczać, że zgadza się na sojusz z shadem
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Smoku-Pavciooo - Sojusz
Asd7-Zapał - Sojusz
CoB, Memo, Shade - stracili życie w tym update i w tej kolejności. Po cichu i bez rozgłosu.
Pavciooo, Władca Żywych Trupów poziom 28:
W Tesco się zregenerowałeś i zdobyłeś katanę. Oba demony poległy w bitwie. Straciłeś dwa poziomy (dwie ostatnie moce które brałeś)
Żywotność: 35
Ekwipunek: Katana
Ilość sług: 0
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 28:
Wszystko się udało - zdobyłeś 14 poziomów.
Żywotność: 33
Ekwipunek:
- Tajemnicza torba podróżna
- Bozar (60 amunicji, 5 kopiących to niesie)
- Necronomicon w tym:
+ Odesłanie - pozwala odsyłać jednego magicznie przyzwanego potwora tam skąd pochodzi
+ Szala Sprawiedliwości
+ Fazowanie
Ilość sług: 57/91
- 29*Radioaktywne Ghule - Trucizna5, Radioaktywność5
- 27*Kopiący Pomiot - Trucizna5, Kopanie5
- Miniguner - s3, Strzelanie5 - Minigun (50 naboi)
+ Ponury Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, PonuryŻniwiarz4 - Lepsza Kosa Ponurego Żniwiarza
+ Napalony Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, NapalonyŻniwiarz4 - Strzelająca Kosa Napalonego Żniwiarza
Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 28:
Zyskałeś 17 poziomów, stoisz nadal na 5 poziomie podziemii pod basenem
Żywotność: 82
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 10
- 4*Norman - sz5, s5, żw5
- Hardharv - s4,sz3,żw4, potrafi przemieniać w Res-Were ludzi
- Silverath - s7,sz7,żw25, Srebrność6
- 4*Małpiszon s5, sz9, żw20
Ilość zabitych: 20
Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 28:
Straciłeś 10 poziomów. Choć osłabiony wiele zdziałałeś.
Opis bitwy na dole. Statsy po tej części bitwie:
Żywotność: 19/39
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 0/300
BITWA MIĘDZY BLOKAMI
Najszybszy był Memo który dosłownie znikąd się pojawił w mgle kilka centrymetrów od głowy CoBa i błyskawicznie odstrzelił mu głowę swoimi srebrnymi pociskami. Dwie przeleciały przez zmiażdżoną czaszkę i trafiły w plecy latającego Smoka i uciekającego Shade'a. Współplemieńcy CoBa błyskawicznie pomścili śmierć Wodza rozrywając Mema na strzępy. Następnym ich celem stał się Smoku i jego zombie, które w szale rozszarpały podobnie jak Czarnego Wybrańca Żywych Trupów, następnie uciekły. Nagle pojawiły się dwa demony chcące zabić Shade'a, jeden z nich został zniszczony przez Współplemieńców Białego Wilkołaka, ale drugi niestety zdołał przedrzeć się przez obronę i wypalić laserem z oczu w Shade'a. Został unicestwiony momentalnie. Oszalałe z nienawiści Plemie najpierw zniszczyło demona, a potem pod przywództwem Katastrofosa postanowiły zniszczyć osłabionego Smoka, który krwawił przy jednej ze ścian. Ma poważne trudności z lataniem, może powinien uciec w Infernalne Wrota? Albo jakoś zmierzyć się z Wilkołakami.
Asd7-Zapał - Sojusz
CoB, Memo, Shade - stracili życie w tym update i w tej kolejności. Po cichu i bez rozgłosu.
Pavciooo, Władca Żywych Trupów poziom 28:
W Tesco się zregenerowałeś i zdobyłeś katanę. Oba demony poległy w bitwie. Straciłeś dwa poziomy (dwie ostatnie moce które brałeś)
Żywotność: 35
Ekwipunek: Katana
Ilość sług: 0
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 28:
Wszystko się udało - zdobyłeś 14 poziomów.
Żywotność: 33
Ekwipunek:
- Tajemnicza torba podróżna
- Bozar (60 amunicji, 5 kopiących to niesie)
- Necronomicon w tym:
+ Odesłanie - pozwala odsyłać jednego magicznie przyzwanego potwora tam skąd pochodzi
+ Szala Sprawiedliwości
+ Fazowanie
Ilość sług: 57/91
- 29*Radioaktywne Ghule - Trucizna5, Radioaktywność5
- 27*Kopiący Pomiot - Trucizna5, Kopanie5
- Miniguner - s3, Strzelanie5 - Minigun (50 naboi)
+ Ponury Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, PonuryŻniwiarz4 - Lepsza Kosa Ponurego Żniwiarza
+ Napalony Żniwiarz Necronomiconu - BrońBiała7, NapalonyŻniwiarz4 - Strzelająca Kosa Napalonego Żniwiarza
Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 28:
Zyskałeś 17 poziomów, stoisz nadal na 5 poziomie podziemii pod basenem
Żywotność: 82
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 10
- 4*Norman - sz5, s5, żw5
- Hardharv - s4,sz3,żw4, potrafi przemieniać w Res-Were ludzi
- Silverath - s7,sz7,żw25, Srebrność6
- 4*Małpiszon s5, sz9, żw20
Ilość zabitych: 20
Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 28:
Straciłeś 10 poziomów. Choć osłabiony wiele zdziałałeś.
Opis bitwy na dole. Statsy po tej części bitwie:
Żywotność: 19/39
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 0/300
BITWA MIĘDZY BLOKAMI
Najszybszy był Memo który dosłownie znikąd się pojawił w mgle kilka centrymetrów od głowy CoBa i błyskawicznie odstrzelił mu głowę swoimi srebrnymi pociskami. Dwie przeleciały przez zmiażdżoną czaszkę i trafiły w plecy latającego Smoka i uciekającego Shade'a. Współplemieńcy CoBa błyskawicznie pomścili śmierć Wodza rozrywając Mema na strzępy. Następnym ich celem stał się Smoku i jego zombie, które w szale rozszarpały podobnie jak Czarnego Wybrańca Żywych Trupów, następnie uciekły. Nagle pojawiły się dwa demony chcące zabić Shade'a, jeden z nich został zniszczony przez Współplemieńców Białego Wilkołaka, ale drugi niestety zdołał przedrzeć się przez obronę i wypalić laserem z oczu w Shade'a. Został unicestwiony momentalnie. Oszalałe z nienawiści Plemie najpierw zniszczyło demona, a potem pod przywództwem Katastrofosa postanowiły zniszczyć osłabionego Smoka, który krwawił przy jednej ze ścian. Ma poważne trudności z lataniem, może powinien uciec w Infernalne Wrota? Albo jakoś zmierzyć się z Wilkołakami.
Ostatnio zmieniony wtorek, 15 sierpnia 2006, 11:52 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Asd7
A więc na początek moce
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą z ręki
Lód level 3 - poświęcając jedną turę bez ruchu możesz zamrozić wokół siebie podłoże w odległości 20m
Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury)
Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
Mgła level 2 - możesz sprawić, że mgła otacza wszystkie twoje sługi
Mgła level 3 - odporność na działanie mgły i widzenie przez nią
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
Wskrzeszanie level 2 - wym.CzynienieStrachulvl3; możesz odnawiać 5 żywotności co turę komukolwiek (również sobie)
Wskrzeszanie level 3 - wym.PonuryŻniwiarzlvl5; stajesz się odporny na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)
Kiedy zapał uruchamia windę idę do ostatniego pomieszczenia i zabieram z niego walizkę następnie wyjeżdżamy na górę.
Podchodzę z ekipą do Pavcia tak żeby go widzieć po czym zamrażam go a sam wraz z 3 żniwiarzami idę go wykończyć (ekipa zostaje w bezpiecznej odległości). (Księgę oczywiście przymocowuję mocno do siebie tak żeby się jej nic nie stało i nie przeszkadzała mi w zabawie kosą).
A więc na początek moce
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą z ręki
Lód level 3 - poświęcając jedną turę bez ruchu możesz zamrozić wokół siebie podłoże w odległości 20m
Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury)
Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
Mgła level 2 - możesz sprawić, że mgła otacza wszystkie twoje sługi
Mgła level 3 - odporność na działanie mgły i widzenie przez nią
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
Wskrzeszanie level 2 - wym.CzynienieStrachulvl3; możesz odnawiać 5 żywotności co turę komukolwiek (również sobie)
Wskrzeszanie level 3 - wym.PonuryŻniwiarzlvl5; stajesz się odporny na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)
Kiedy zapał uruchamia windę idę do ostatniego pomieszczenia i zabieram z niego walizkę następnie wyjeżdżamy na górę.
Podchodzę z ekipą do Pavcia tak żeby go widzieć po czym zamrażam go a sam wraz z 3 żniwiarzami idę go wykończyć (ekipa zostaje w bezpiecznej odległości). (Księgę oczywiście przymocowuję mocno do siebie tak żeby się jej nic nie stało i nie przeszkadzała mi w zabawie kosą).
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Tradycyjnie spowijam teren mgłą. Wysyłam duchy, żeby obserwowały Asd. Przywołuję demona, daję mu moc kamikadze i posyłam na niego.
Wypatruję z daleka Asd, wiem że mnie może zobaczyć przez mgłę ale jego sługi nie, otwieram infernalne wrota przed jego maszerującymi sługami, tak żeby w nie wpadli, sam biorę coś dużego, ale nie za ciężkiego, tak żeby się zasłonić przed ewentualnym zamrożeniem (tak żeby zamroził moją zasłonę zamiast mnie ;P).
Taktyka walki: walczę we mgle, wykorzystuję to że mnie żniwiarze nie widzą oraz moją szybkość żeby najpierw wyeliminować ich, a potem staję do walki 1 na 1 z Asd. Atakuję go tylko moim kopaniem, a jego ciosy staram się blokować kataną.
Wypatruję z daleka Asd, wiem że mnie może zobaczyć przez mgłę ale jego sługi nie, otwieram infernalne wrota przed jego maszerującymi sługami, tak żeby w nie wpadli, sam biorę coś dużego, ale nie za ciężkiego, tak żeby się zasłonić przed ewentualnym zamrożeniem (tak żeby zamroził moją zasłonę zamiast mnie ;P).
Taktyka walki: walczę we mgle, wykorzystuję to że mnie żniwiarze nie widzą oraz moją szybkość żeby najpierw wyeliminować ich, a potem staję do walki 1 na 1 z Asd. Atakuję go tylko moim kopaniem, a jego ciosy staram się blokować kataną.
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
PÓŁFINAŁ RUNDA PIERWSZA
Niedługo finał. Uuuuu
A zatem na końcu zostały dwa sojusze Pavciooo i Smoku vs. Asd7 i Zapał. I choć nie jestem stronniczy (no przynajmniej staram się nie być) to tym razem przetestujemy początki systemu losowego - będę rzucał kością [aplauz]
Więc ten update będzie zrobiony w systemie pytań. Będę rzucał k10 gdzie 1 to beznadziejnie a 10 wspaniale
Co Smokowi się stało gdy wskoczył w Infernalne Wrota?
k10 przemawia "9"
"Wilkołaki Shade'a za nim Smoku wskoczył do Wrót potraktowały go laserem z oczu. Działanie Infernalnych Wrót nie dość, że całkowicie uleczyło Smoka to jeszcze odzyskał swoje 14 poziomów [wcześniej straciłeś 14 ale miałeś zyskać 4 więc napisałem że tracisz 10], które teraz może przeznaczyć na cokolwiek chce. Zobaczył też taką scenkę:
Smoku:
Krasnolud spojrzał na ciebie znad swojego kufla i przemówił: Aaaa, imć Władca Żywych Trupów jak mniemam? Jestem Warchoł Rudy, mogę się do ciebie przyłączyć pod warunkiem, że Necronomicon to ja zabiorę. Jestem Puertoriko. To jak?
Oprócz tego kawałka lady i tego co widać na obrazku nie ma nic wokół, stoisz na jakiejś puszystej, niebieskiej wykładzinie, obok są Infernalne Wrota - powrót, Wilkołacy już poszli szukać innych ofiar po twoim zniknięciu.
Czy ekipa Asd7 uniknęła wejście w Infernalne Wrota Pavciaaa?
k10 przemawia "9" - nie dość, że nic im nie zrobiły to jeszcze wzmocniły.
Infernalne Wrota Pavciaaa otworzyły się i wyczuło się w powietrzu magiczne zawirowania (nawet Mgła się rozwiała całkowicie) po chwili armia Asd7 zmniejszyła się dwa razy - oni się scalili przez co bardziej zmutowali i niektórzy z nich nabyli dość mocnych mocy.
Mgła zniknęła - Żniwiarze zobaczyli Pavciaaa.
Czy "Lód 4" był rzucony na Pavciaaa gdy była mgła czy nie (patrząc od strony Pavciaaa):
k10 przemawia: "4"
Asd7 rzucił zamrożenie chwilę po tym, jak Zielony Władca stał się widoczny przez co magia bez kłopotu poleciała w jego kierunku...
Może Pavciooo uniknął jakoś zamrożenia?
k10 przemawia: "2"
... i zamroziła go gdy bardzo szybko leciał po jakąś tarczę. W postaci bryły lodu spadał prosto na chodnik o który z pewnością by się rozpadł, ale na całe szczęście wcześniej przywołany demon się pojawił. Niestety sługa nie wyczuł jak złapać taką bryłę, więc stał poprostu pod nią z wyciągniętymi ramionami - ostry kant wbił mu się w czaszkę, a jako że miał Kamikaze 5 po chwili wszystko zamieniło się kulę ognia.
PAVCIOOO ROZLECIAŁ SIĘ NA KAWAŁKI!!!!
[kości zostały rzucone]
Czy następna tajemnicza torba Asd7 ma moce chroniące?
k10 przemawia: "1"
Kolejna torba też okazała się "Walizkową Bombą Atomową", okazało się też, że uzbroiła się przez gorąc.
Czy Necronomicon obronił Asd7?
k10 przemawia: "8"
Asd7 rzucił torby na ziemię i odwrócił się, żeby uciec i wtedy nastąpił wybuch, który wzmocniony przez magię dwóch Kamikaze i przez to że to dwie bomby atomowe zniszczył cały teren zamieniając je w płonącą, radioaktywną krainę. Asd7, gdy otworzył oczy zobaczył że Necronomicon zniknął tak samo jak wszystko wokół - jedyne co pozostało dziura szybu windy do Laboratorium Szalonego Naukowca i Jaskini Necronomiconu i Infernalny Portal Smoka (tam gdzie kiedyś były bloki), wszędzie jest pył, ale szybko opada.
A co się stało z Zapałem w tym czasie?
k10 przemawia: "3"
Zapał widząc, że Kamikaze-Demon biegnie w stronę umierającego Pavciaaa zoorientował się, że tak czy inaczej tam będzie zaraz kula ognia więc nakazał powrót do szybu, niestety jego słudzy niedosłyszeli, więc musiał na nich głośno warknąć, żeby wreszcie zaskoczyli, ale gdy zaczęli biec wszystko wybuchło. Zapał w ostatnim momencie wpadł do szybu i spadł 6 pięter w dół, żeby zatrzymać się na sterczącym pręcie który przebił jego brzuch.
Czy pręt był posrebrzany (od strony Zapała patrząc)?
k10 przemawia: "10"
Rana po pręcie (która po chwili się samoczynnie zregenerowała, zwykła stal bardzo mało krzywdy robi Wilkołakom) sprawiła, że rad z wybuchu atomowego wdarł się do ciała Zapała i wyzwoliło w nim zupełnie nowe zdolności. Zdaję, że Necronomicon, który wcześniej należał do Asd7 leży w sali obok. Zapał wyczuwa to.
[za zabicie Pavciaaa Asd7 otrzymuje 5 poziomów]
A zatem Asd7 i Zapał vs. Smoku. Zbliża się Wielki Finał!
Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 42:
Żywotność: 47
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 0/300
Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 28:
Żywotność: 82
Ekwipunek:
Dodatkowe Moce:
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 33:
Żywotność: 38
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/91
Dodatkowe moce:
Niedługo finał. Uuuuu
A zatem na końcu zostały dwa sojusze Pavciooo i Smoku vs. Asd7 i Zapał. I choć nie jestem stronniczy (no przynajmniej staram się nie być) to tym razem przetestujemy początki systemu losowego - będę rzucał kością [aplauz]
Więc ten update będzie zrobiony w systemie pytań. Będę rzucał k10 gdzie 1 to beznadziejnie a 10 wspaniale
Co Smokowi się stało gdy wskoczył w Infernalne Wrota?
k10 przemawia "9"
"Wilkołaki Shade'a za nim Smoku wskoczył do Wrót potraktowały go laserem z oczu. Działanie Infernalnych Wrót nie dość, że całkowicie uleczyło Smoka to jeszcze odzyskał swoje 14 poziomów [wcześniej straciłeś 14 ale miałeś zyskać 4 więc napisałem że tracisz 10], które teraz może przeznaczyć na cokolwiek chce. Zobaczył też taką scenkę:
Smoku:
Krasnolud spojrzał na ciebie znad swojego kufla i przemówił: Aaaa, imć Władca Żywych Trupów jak mniemam? Jestem Warchoł Rudy, mogę się do ciebie przyłączyć pod warunkiem, że Necronomicon to ja zabiorę. Jestem Puertoriko. To jak?
Oprócz tego kawałka lady i tego co widać na obrazku nie ma nic wokół, stoisz na jakiejś puszystej, niebieskiej wykładzinie, obok są Infernalne Wrota - powrót, Wilkołacy już poszli szukać innych ofiar po twoim zniknięciu.
Krasnolud Chaosu - Puertoriko pisze:Żywotność: 10
Siła: 7
Szybkość: 3
Broń biała: Maximum
Sztuki Walki: 3
Ekwipunek:
Topór Mocy - zadaje 10 obrażeń co uderzenie, traktowany jako magiczny atak, naładowany jednym użyciem Mocy1
Kamizelka Ochrony - anuluje połowę uderzeń niemagicznych
Czy ekipa Asd7 uniknęła wejście w Infernalne Wrota Pavciaaa?
k10 przemawia "9" - nie dość, że nic im nie zrobiły to jeszcze wzmocniły.
Infernalne Wrota Pavciaaa otworzyły się i wyczuło się w powietrzu magiczne zawirowania (nawet Mgła się rozwiała całkowicie) po chwili armia Asd7 zmniejszyła się dwa razy - oni się scalili przez co bardziej zmutowali i niektórzy z nich nabyli dość mocnych mocy.
Mgła zniknęła - Żniwiarze zobaczyli Pavciaaa.
Czy "Lód 4" był rzucony na Pavciaaa gdy była mgła czy nie (patrząc od strony Pavciaaa):
k10 przemawia: "4"
Asd7 rzucił zamrożenie chwilę po tym, jak Zielony Władca stał się widoczny przez co magia bez kłopotu poleciała w jego kierunku...
Może Pavciooo uniknął jakoś zamrożenia?
k10 przemawia: "2"
... i zamroziła go gdy bardzo szybko leciał po jakąś tarczę. W postaci bryły lodu spadał prosto na chodnik o który z pewnością by się rozpadł, ale na całe szczęście wcześniej przywołany demon się pojawił. Niestety sługa nie wyczuł jak złapać taką bryłę, więc stał poprostu pod nią z wyciągniętymi ramionami - ostry kant wbił mu się w czaszkę, a jako że miał Kamikaze 5 po chwili wszystko zamieniło się kulę ognia.
PAVCIOOO ROZLECIAŁ SIĘ NA KAWAŁKI!!!!
[kości zostały rzucone]
Czy następna tajemnicza torba Asd7 ma moce chroniące?
k10 przemawia: "1"
Kolejna torba też okazała się "Walizkową Bombą Atomową", okazało się też, że uzbroiła się przez gorąc.
Czy Necronomicon obronił Asd7?
k10 przemawia: "8"
Asd7 rzucił torby na ziemię i odwrócił się, żeby uciec i wtedy nastąpił wybuch, który wzmocniony przez magię dwóch Kamikaze i przez to że to dwie bomby atomowe zniszczył cały teren zamieniając je w płonącą, radioaktywną krainę. Asd7, gdy otworzył oczy zobaczył że Necronomicon zniknął tak samo jak wszystko wokół - jedyne co pozostało dziura szybu windy do Laboratorium Szalonego Naukowca i Jaskini Necronomiconu i Infernalny Portal Smoka (tam gdzie kiedyś były bloki), wszędzie jest pył, ale szybko opada.
A co się stało z Zapałem w tym czasie?
k10 przemawia: "3"
Zapał widząc, że Kamikaze-Demon biegnie w stronę umierającego Pavciaaa zoorientował się, że tak czy inaczej tam będzie zaraz kula ognia więc nakazał powrót do szybu, niestety jego słudzy niedosłyszeli, więc musiał na nich głośno warknąć, żeby wreszcie zaskoczyli, ale gdy zaczęli biec wszystko wybuchło. Zapał w ostatnim momencie wpadł do szybu i spadł 6 pięter w dół, żeby zatrzymać się na sterczącym pręcie który przebił jego brzuch.
Czy pręt był posrebrzany (od strony Zapała patrząc)?
k10 przemawia: "10"
Rana po pręcie (która po chwili się samoczynnie zregenerowała, zwykła stal bardzo mało krzywdy robi Wilkołakom) sprawiła, że rad z wybuchu atomowego wdarł się do ciała Zapała i wyzwoliło w nim zupełnie nowe zdolności. Zdaję, że Necronomicon, który wcześniej należał do Asd7 leży w sali obok. Zapał wyczuwa to.
[za zabicie Pavciaaa Asd7 otrzymuje 5 poziomów]
A zatem Asd7 i Zapał vs. Smoku. Zbliża się Wielki Finał!
Smoku, Władca Żywych Trupów poziom 42:
Żywotność: 47
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 0/300
Zapał, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 28:
Żywotność: 82
Ekwipunek:
Dodatkowe Moce:
Prócz tego Zapał dysponuje wszystkimi Zdolnościami Ewolucyjnymi.Test nowych zdolności pisze: Żuki level 1 - pozwala wezwać na pomoc Żuka (4m długości, +10 szybkości, lata)
Żuki level 2 - z ziemii możesz stworzyć Robaczego Golema (+5siły, Zatruty)
Żuki level 3 - z ziemii możesz stworzyć mur (3m wysokości, metr grubości, 10m szerokości)
Żuki level 4 - z ziemii możesz stworzyć pod sobą wieżę która wyniesie cię natychmiast na wysokość do 50m do góry
Żuki level 5 - możesz przybrać formę Żuka na turę co 3 tury (10s, 10sz, lata)
Oligan level 1 - wym.zabicia 1 współplemieńca; twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Oligan level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Oligan level 3 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
Oligan level 4 - możesz tworzyć na swoim ciele trujący śluz, który zachowa swoje właściwości poza twoim ciałem (zombie z truciznalevel1 są odporne; innych sparaliżuje)
Oligan level 5 - jesteś odporny na wszelkie Trucizny
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 33:
Żywotność: 38
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/91
Dodatkowe moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Trucizna level 3 - w każdej turze możesz nadawać Truciznalevel1 max pięciu swoim sługom
Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
Trucizna level 5 - możesz tworzyć na swoim ciele trujący śluz, który zachowa swoje właściwości poza twoim ciałem (zombie z truciznalevel1 są odporne; innych sparaliżuje)
Trucizna level 6 - możesz nadawać Truciznalevel2,3,4 max czterem swoim sługom; nie masz jednak wpływu kiedy oni użyją tych mocy
Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Skrzydlaty level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
Skrzydlaty level 4 - latasz jak sęp
Skrzydlaty level 5 - na ziemi twoje skrzydła mogą cię całkowicie zasłonić przed magicznymi atakami
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Radioaktywność level 4 - nie wiadomo jak, ale twój mózg jest teraz obok serca w klatce piersiowej
Radioaktywność level 5 - masz pancerz z kości, twoja skóra ulega destrukcji
Kopanie level 1 - wykształcają ci się potężne szpony wzmacniające twoje ciosy (siła +2)
Kopanie level 2 - możesz kopać przez ziemię i kamień (max 5m korytarze 1,5m-1,5m)
Kopanie level 3 - możesz przechodzić ściany i ziemię jak kret - korytarze o długości 20m
Kopanie level 4 - możesz dodawać 5 zombiem na turę umiejętności Kopanielevel1,2,3
Kopanie level 5 - szponami możesz blokować pojedyńcze pociski
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Fragowanie na ekranie czyli kto kogo zabił (za to są punkty w naszej lidze ):
Arxel: nikogo
Asd7: Dante, Arxel, Pavciooo
Bielik: nikogo
CoB: Memo (pośmiertnie jego Współplemieńcy zatroszczyli się o interesy)
Dante: nikogo
Memo: Tomek, CoB
Pavciooo: nikogo
Sepp: Sepp (złożył się w ofierze)
Sergi: nikogo
Shade: Bielik,
Smoku: Shade, Asd7
Tomek: Sergi (a to był jego sojusznik, uważajcie na tego typa - morderca przyjaciół)
Zapał: nikogo
Za każdego zabitego każdy z graczy który kogoś zabił dostaje dodatkowy punkt.
Jako, że Smoku może tylko podbić do remisu z Asd7 na fragi to ogłaszam Asd7 Królem Unicestwiania i dostaje dodatkowe 5 mocy (czyli z tego update 10, mam nadzieję że nikt się nie wkurzy że nie edytuje tamtego tylko dodaję, ale to zupełnie co innego) i dostaje dodatkowy punkt do Ligi (który Smoku też dostanie jeśli zabije Asd7 i Zapała)
Oczywiście Asd7, Smoku i Zapał jeszcze żyją i mają szansę zwiększyć ilość fragów
EDIT: Asd7 już nie żyje, a to są statsy po jego śmierci
Arxel: nikogo
Asd7: Dante, Arxel, Pavciooo
Bielik: nikogo
CoB: Memo (pośmiertnie jego Współplemieńcy zatroszczyli się o interesy)
Dante: nikogo
Memo: Tomek, CoB
Pavciooo: nikogo
Sepp: Sepp (złożył się w ofierze)
Sergi: nikogo
Shade: Bielik,
Smoku: Shade, Asd7
Tomek: Sergi (a to był jego sojusznik, uważajcie na tego typa - morderca przyjaciół)
Zapał: nikogo
Za każdego zabitego każdy z graczy który kogoś zabił dostaje dodatkowy punkt.
Jako, że Smoku może tylko podbić do remisu z Asd7 na fragi to ogłaszam Asd7 Królem Unicestwiania i dostaje dodatkowe 5 mocy (czyli z tego update 10, mam nadzieję że nikt się nie wkurzy że nie edytuje tamtego tylko dodaję, ale to zupełnie co innego) i dostaje dodatkowy punkt do Ligi (który Smoku też dostanie jeśli zabije Asd7 i Zapała)
Oczywiście Asd7, Smoku i Zapał jeszcze żyją i mają szansę zwiększyć ilość fragów
EDIT: Asd7 już nie żyje, a to są statsy po jego śmierci
Ostatnio zmieniony niedziela, 20 sierpnia 2006, 16:32 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Kontakt:
okej, możesz wziąśc sobie necronomicon, wchodzę w to godzę się na układ z krasnoludem, po czym oboje wychodzimy spowrotem przez portal, jak wyjdę to przywołuje jakiegoś demona, a następnie zamieniam się w ognistą kulę, i próbuję się przedrzeć przez sługusów moich wrogów, i szczegolnie stratowac Asd7, krasnolud tez jako priorytet stawia sobie zcięcie Asd7