
Tomek
Kolor postaci: Biały
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 5
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 5 (max.5)
Moce mutacyjne 0 (max.5)
Moce technologiczne 0 (max.5)
Moce walki 3 (max.5)
Moce przywódcy 5 (max.5)
Moce:
Wampiryzm lvl 6
Pedagogika lvl 4
Ponury Żniwiarz lvl 4
Broń Biała lvl 2
AC
Kolor postaci: Granatowy
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 4
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 2
Moce technologiczne 0
Moce walki 2
Moce przywódcy 4
Moce:
Uczenie lvl 3
Napalony Żniwiarz lvl 3
Ponury Żniwiarz level 5
Maska Człowieka level 3
Demonologia level 4
Wskrzeszenie level 3
Pyromanta lvl 3
Dark Hennet
Kolor postaci: Czarny
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 0
Moce mutacyjne 5
Moce technologiczne
Moce walki 5
Moce przywódcy 3
Moce:
Uczenie lvl 3
Mutagen lvl 5
Skrzydlaty lvl 5
Sztuki Walki lvl 4
Woda level 4
Trucizna level 5
Mistrz_Miecza (Rest in Peace [*])
Kolor postaci: zielony
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 5 (max.5)
Moce mutacyjne 2 (max.5)
Moce technologiczne 4(max.5)
Moce walki 0 (max.5)
Moce przywódcy 2 (max.5)
Moce:
Demonolog lvl 5
Infernalista lvl 5
Strzelanie lvl 2
Pinokio lvl 5
Mutagen lvl 2
Kopanie lvl 1
Trucizna lvl 1
[/color]
Dante (Rest in Peace [*])
Kolor postaci: żółty
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 2 (max.5)
Moce mutacyjne 4(max.5)
Moce technologiczne 2 (max.5)
Moce walki 3 (max.5)
Moce przywódcy 2 (max.5)
Moce:
Uczenie lvl 1
Demonologia lvl 5
Kopanie lvl 1
zbieractwo lvl 2
Pedagogika level 1
Wampiryzm level 5
Wskrzeszanie lvl 1
[/color]
Goras
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Moce magiczne 0 (max.5)
Moce półmagiczne 4 (max.5)
Moce mutacyjne 5 (max.5)
Moce technologiczne 4 (max.5)
Moce walki 0 (max.5)
Moce przywódcy 5 (max.5)
Moce:
Uczenie lvl 3
Strzelanie lvl 4
Rambo lvl 2
Skrzydlaty lvl 2
Zbieractwo level 2
WSTĘP:
Wczesne godziny, czerwiec. Stoicie na drodze, na pasach (miejsce oznaczone czerwonym kółkiem). PRzed wami kilka samochodów, a w nich zniecierpliwieni kierowcy trąbią na was bez przerwy. Nie wiecie skąd się wzieliście tutaj, ale wiecie, że istnieją pewne ZASADY:
-każdy ma imunitet aż zdobędzie pierwszy poziom. Nie możecie atakować graczy mających imunitet, jeśli zaatakujecie jakiegoś gracza który już nie ma imunitetu też go tracicie. Możecie jednak przepychać się i podstawiać sobie nogi.
-nie ma dyplomacji!!! (Przynajmniej narazie) A to oznacza, ze gdy stracicie imunitet wasze zombie będą automatycznie się atakowały, także bądźcie uważni!
-możecie handlować na bazarze żuchwami, palcami i sercami zupełnie martwych. "Cennik" wkleję później. Można kupić wiele ciekawych przedmiotów.
Objaśnienia co do mapy:
Czarne paski to ulice (tak, wiem, że byście się tego nie domyślili:) )
Szary to parkingi lub poprostu miejsca, gdzie można znaleźć samochody.
Brązowe to kościół.
Zielone to targ.
Jasnożółte to powierzchnia targu (ludzie tam sprzedają i kupują sobie)
B to bloki, K kioski, Sz to szkoły, S to małe różne sklepy. SAM-y to takie małe supermarkety.
Wejścia od szkół są na wschodzie budynków.
Zielona kreska to ogrodzenie. Jeśli jest jakaś przerwa to jest to brama lub jakieś nieogrodzone miejsce.
Jakbym coś pominął to dopiszę
