Rasa: Wybraniec Ludzkości
Wygląd: Sredni wzrost,broda wąsy krótko ostrzyżony, zielone oczy,kolczyk w uchu
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1+1
Statystyki mocy:
1. Umiejętności magiczne 4
2. Umiejętności wiary 3
3. Umiejętności technologiczne 4
4. Umiejętności walki 4
5. Umiejętności przywódcy 3
6. Charyzma 4
Bonus: Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako stały sojusznik i żywy trup Władcy i gdy osiągniesz 5 Poziom sam stajesz się Władcą Żywych Trupów zaczynając w bezpiecznym miejscu z 25 sługami, poprzednimi 5 mocami, 2 umiejętnościami z ludzkiej postaci i wszystkimi mocami twojego Władcy z poziomów 1, 2 i 3.
Moce:
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Artefakty level 1 - ty i twoi podwładni macie amulety chroniące przed animacją
Artefakty level 2 - wym.Strzelanie2; ty i twoi podwładni macie rewolwery z 6 srebrnymi pociskami
Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
Sergi
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: Wysoki ponad dwu metrowy wilkołak o sierści ciemnej niczym noc i czerwonych ślepiach, bordowa przepaska na biodrach z białym symbolem księżyca w pełni. Dodatkowo nosi niedbale połączone szczątki różnych zbroi dopasowane do jego postury. Głęboka szrama na pysku, zdobyta w walce o przywódctwo w dawnym plemieniu.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Statystyki mocy:
1. Zdolności plemienne: 5 (max. 5)
2. Zdolności ewolucyjne: 5 (max. 5)
3. Zdolności plugawe: 0 (max. 5)
4. Szacunek: 10 (max. 15)
Bonus: Wyczucie srebra - dokładnie wiesz który z twoich przeciwników posiada srebro niebezpieczne dla ciebie
Moce:
t0m3ek (Tomek)
Rasa: Władca Żywych Trupów
Wygląd: Około 175 cm wzrostu, lekko przygarbiony po wyprostowaniy miałby 185 cm. Lewa ręka jest tylko z kości, zadnej skóry. Brak nosa oraz włosów ( to jest akurat spowodowanZielonye tym, że nie ma skóry na czubku głowy )
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 0
6. Moce przywódcy 5
Bonus:
Toi-Unjar - moce Unjara nie działają wobec ciebie i przy tobie
Moce:
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
Rozbrojenie level 2 - możesz otworzyć zamknięte zamki, drzwi, sejfy
Shade
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: http://www.ilmondodielena.it/tendress/l ... olf-11.jpg
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Statystyki mocy:
1. Zdolności plemienne 1
2. Zdolności ewolucyjne 2
3. Zdolności plugawe 2
4. Szacunek 15
Bonus:
Wyczucie srebra - dokładnie wiesz który z twoich przeciwników posiada srebro niebezpieczne dla ciebie
Moce:
Srebrzystość level 1 - twoje pazury stają się srebrne, sierść staje się siwa
Ranking wygranych pisze: Wojny Żywych Trupów - Seto
Wojny Żywych Trupów 2: Masakra w Metrze - brak, padł serwer
Wojny Żywych Trupów 3: Alternatywna Rzeczywistość - Zapał
Wojny Żywych Trupów 4: Twierdza - Zapał
Wojny Żywych Trupów 5: Godziny Szczytu - Zapał
Wojny Żywych Trupów 6: Wojny Blokersów - Zgon
Wojny Żywych Trupów 7: Wojna o Nuneaton - AC
Wojny Żywych Trupów 8: Zdobądź Flagę! - Tero Kir, Zapał, Arxel
Wojny Żywych Trupów 9: Plemiona Ziemskie - Zgon
Apokaliptyczne Pola Walki - Gawd
Mapa Pola Walki (różowy to chodniki, czerwony to kanały i wejścia do nich, niebieskie cyfry to numery domów a czarne cyfry to ilość pięter; chodniki są zawsze przy ulicach też, wejście do szkoły jest od zachodu, a wejścia do bloków są od ulicy między nimi)
PORTALE są: na dachu budynku numer 5 - czyli 6 piętro, przy wejściu do kanałów pod szkołą, w dziale mięsnym w Tesco i w schronie atomowym pod halą sportową, żeby korzystać z niego ktoś o tym samym kolorze musi być przy tym samym portalu w tamtym świecie, osoby z kolorami czarny, biały i purpurowy zawsze mogą przechodzić i wybierają sobie do którego chcą się udać:
System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - każdy z każdym może zawrzeć sojusz, sojusz koloru działa niezależnie, więc żeby sojusznik koloru był w tym samym sojuszu co ty to musicie się dogadać tak jak z innymi, sojusze mogą być zawierane między graczami z różnych światów
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Większość [Sergi, Tomek, Shade]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć (zgodnie z zasadami immunitetu), ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]
Dante:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoisz przed wielkimi drzwiami Pływalni. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. Przestraszyła się pewnie twojego karabinu. O ile wiesz na pływalni jest Franek i Ździsiek, oni powinni ci pomóc. Zaczęła się Apokalipsa i żeby ocalać ludzi przed zarazą żywych trupów i wilkołaków masz prawo, a nawet obowiązek zabijać ich jeśli nie chcą się do ciebie przyłączyć. Wiesz, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]
Dante:
Żywotność: 10
Ekwipunek: Shotgun (16 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0
Sergi:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Tomek:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Shade:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0