[Apokaliptyczne Pola Walki] 2: Świat 2

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Apokaliptyczne Pola Walki] 2: Świat 2

Post autor: AC »

dante the don (Dante)
Rasa: Wybraniec Ludzkości
Wygląd: Sredni wzrost,broda wąsy krótko ostrzyżony, zielone oczy,kolczyk w uchu
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 1+1
Statystyki mocy:
1. Umiejętności magiczne 4
2. Umiejętności wiary 3
3. Umiejętności technologiczne 4
4. Umiejętności walki 4
5. Umiejętności przywódcy 3
6. Charyzma 4
Bonus: Przetrwaniec - jeśli zostaniesz zabity przez Żywe Trupy to grasz dalej jako stały sojusznik i żywy trup Władcy i gdy osiągniesz 5 Poziom sam stajesz się Władcą Żywych Trupów zaczynając w bezpiecznym miejscu z 25 sługami, poprzednimi 5 mocami, 2 umiejętnościami z ludzkiej postaci i wszystkimi mocami twojego Władcy z poziomów 1, 2 i 3.
Moce:
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Artefakty level 1 - ty i twoi podwładni macie amulety chroniące przed animacją
Artefakty level 2 - wym.Strzelanie2; ty i twoi podwładni macie rewolwery z 6 srebrnymi pociskami
Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty




Sergi
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: Wysoki ponad dwu metrowy wilkołak o sierści ciemnej niczym noc i czerwonych ślepiach, bordowa przepaska na biodrach z białym symbolem księżyca w pełni. Dodatkowo nosi niedbale połączone szczątki różnych zbroi dopasowane do jego postury. Głęboka szrama na pysku, zdobyta w walce o przywódctwo w dawnym plemieniu.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Statystyki mocy:
1. Zdolności plemienne: 5 (max. 5)
2. Zdolności ewolucyjne: 5 (max. 5)
3. Zdolności plugawe: 0 (max. 5)
4. Szacunek: 10 (max. 15)
Bonus: Wyczucie srebra - dokładnie wiesz który z twoich przeciwników posiada srebro niebezpieczne dla ciebie
Moce:




t0m3ek (Tomek)
Rasa: Władca Żywych Trupów
Wygląd: Około 175 cm wzrostu, lekko przygarbiony po wyprostowaniy miałby 185 cm. Lewa ręka jest tylko z kości, zadnej skóry. Brak nosa oraz włosów ( to jest akurat spowodowanZielonye tym, że nie ma skóry na czubku głowy )
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 0
6. Moce przywódcy 5
Bonus:
Toi-Unjar - moce Unjara nie działają wobec ciebie i przy tobie
Moce:
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
Rozbrojenie level 2 - możesz otworzyć zamknięte zamki, drzwi, sejfy





Shade
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: http://www.ilmondodielena.it/tendress/l ... olf-11.jpg
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5
Szybkość 5
Statystyki mocy:
1. Zdolności plemienne 1
2. Zdolności ewolucyjne 2
3. Zdolności plugawe 2
4. Szacunek 15
Bonus:
Wyczucie srebra - dokładnie wiesz który z twoich przeciwników posiada srebro niebezpieczne dla ciebie
Moce:
Srebrzystość level 1 - twoje pazury stają się srebrne, sierść staje się siwa





Ranking wygranych pisze: Wojny Żywych Trupów - Seto
Wojny Żywych Trupów 2: Masakra w Metrze - brak, padł serwer
Wojny Żywych Trupów 3: Alternatywna Rzeczywistość - Zapał
Wojny Żywych Trupów 4: Twierdza - Zapał
Wojny Żywych Trupów 5: Godziny Szczytu - Zapał
Wojny Żywych Trupów 6: Wojny Blokersów - Zgon
Wojny Żywych Trupów 7: Wojna o Nuneaton - AC
Wojny Żywych Trupów 8: Zdobądź Flagę! - Tero Kir, Zapał, Arxel
Wojny Żywych Trupów 9: Plemiona Ziemskie - Zgon
Apokaliptyczne Pola Walki - Gawd

Mapa Pola Walki (różowy to chodniki, czerwony to kanały i wejścia do nich, niebieskie cyfry to numery domów a czarne cyfry to ilość pięter; chodniki są zawsze przy ulicach też, wejście do szkoły jest od zachodu, a wejścia do bloków są od ulicy między nimi)

PORTALE są: na dachu budynku numer 5 - czyli 6 piętro, przy wejściu do kanałów pod szkołą, w dziale mięsnym w Tesco i w schronie atomowym pod halą sportową, żeby korzystać z niego ktoś o tym samym kolorze musi być przy tym samym portalu w tamtym świecie, osoby z kolorami czarny, biały i purpurowy zawsze mogą przechodzić i wybierają sobie do którego chcą się udać:

Obrazek


System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - każdy z każdym może zawrzeć sojusz, sojusz koloru działa niezależnie, więc żeby sojusznik koloru był w tym samym sojuszu co ty to musicie się dogadać tak jak z innymi, sojusze mogą być zawierane między graczami z różnych światów
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.



Większość [Sergi, Tomek, Shade]:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być wasza pierwsza ofiara, nie możecie narazie walczyć (zgodnie z zasadami immunitetu), ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]

Dante:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoisz przed wielkimi drzwiami Pływalni. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. Przestraszyła się pewnie twojego karabinu. O ile wiesz na pływalni jest Franek i Ździsiek, oni powinni ci pomóc. Zaczęła się Apokalipsa i żeby ocalać ludzi przed zarazą żywych trupów i wilkołaków masz prawo, a nawet obowiązek zabijać ich jeśli nie chcą się do ciebie przyłączyć. Wiesz, że istnieją pewne Zasady [dostępne w temacie rekrutacyjnym]


Dante:
Żywotność: 10
Ekwipunek: Shotgun (16 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych: 0

Sergi:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0

Tomek:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Shade:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Ostatnio zmieniony piątek, 11 sierpnia 2006, 18:07 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Sergi
Bombardier
Bombardier
Posty: 836
Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
Lokalizacja: z ziem piekielnych
Kontakt:

Post autor: Sergi »

Sergi

Nadszedł czas wilczych łowów, słabi zostaną pokonani a wilczy bracia powstaną w chwale. Czarny wilkołak przyglądał się chwile innym stworą będącym przy nim. Gdy oni podązyli w stronę tego dziwnego budynku postanowił rzucić się w stronę budynków mieszkalnych, czół krew, ludzką krew. Głód w nim narastał gdy wstąpił na teren parku. Po drodzę atakował wszelkie plugawe ludzkie pomioty, przemieniając tych co wydawali się Lykanowi silnymi i przydatnymi w swoich współplemienców, resztą się żywił. Będąc w osiedlu rozpoczął masakrę dwunożnych, wciąż szukając godnych do wstąpienia do jego plemienia.
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Widząc, że jeden z Wilczków ruszył w stronę bloków ja pędzę do szkoły. Gdy już tam dotre zarażam wszystko co się da i co tylko zdążę zarazic.
Meniyaki tsukete shinugaii!
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Krew, Krew! Czuje jedzenie!!. Wilkołak podniecony zapachem ludzkiego ciała wbiegł z furią do Tesco i zaczął wszystkich zarażać. Po uporaniu się ze sklepem pobiegł do hali sportowej by zasilić swoją watahę.
dante_tha_don
Marynarz
Marynarz
Posty: 165
Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
Lokalizacja: 8540463

Post autor: dante_tha_don »

Rozgladam się po terenie wyszukując potencjalnych wrogów po czym krzyczę ile tylko siły w gardle
-Ludzie to początek końca, trzeba się zorganizować. Bierzcie broń i ruszcie zamną pokonać apokalipse i jej armię wikołaków i żywych trupów.
Podbiegam do dwóch ludzi którzy mogą mi pomóc i pytam się ich
-Gdzie tu da się zdobyć jakąs pozrądną broń przeciwko tym potworom. Możecie pomóc w zwalczaniu ich ?

Jeśli ktoś chce się przyłączyć zgadzam się na to i ruszam w stronę parkingu
Jeśli nie ma chętnych ostrzegam ich o tym że zabije każdego w taki sposób aby nie był przydatny dla przeciwników.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dante:
Zdzisław i Franciszek przyłączyli się od razu, ale nagle przybiegło dwóch strażników, których skasowałeś błyskawicznie. Widział to Mustafa w swoim ubraniu UrbanCamo z karabinem snajperskim(skąd oni się biorą?!) No takiej akcji na żywo to nie widziałem od wojny w Afganistanie, przyłączam się. Jestem Mustafa. Nagle dostrzegliście, że grupa ludzi próbuje uciec, wiesz, że tam na zewnątrz są potwory. Możesz ich rozstrzelać i iść dalej. Zyskałeś 3 poziomy. (Dowiedziałeś się też, że pod Halą jest opuszczony Schron 88 gdzie jest przejście do innego świata, z którego rząd kiedyś ściągał futurystyczną broń, ale wreszcie coś się stało i zamknięto projekt).

Sergi, Tomek:
Przechodząc przez jezdnię zupełnie nie zwróciliście uwagi na ciężarówkę, która w was wjechała. Dodatkowo Tomek odbił się i uderzył we wolno jadące czerwone Ferrari.

Sergi:
Pobiegłeś dalej i na blokach dopadłeś grupę młodzieży wędrującej do szkoły, jacyś spóźnialscy. Zamieniłeś ich w Res-Were, w sumie 5, zapewne słabi lub średni. Stoisz przy bloku numer 6.

Tomek:
Przejąłeś załogę ferrari, kierowcę TIRa i grupę nielegalnych imigrantów zamkniętych jak bydło w ciężarówce! :) (chciałeś szybciej :P ) Masz 7 poziomów.

Shade:
W olbrzymim skrócie:
- Tesco wyczyszczone
- 15 Res-Were, twój limit.
- Jeden dopiero za 7 tur, więc jak nie chce ci się czekać to go zabij.
- Biegnąc przez parking zobaczyłeś, że ludzie z krzykiem biegną do wyjścia z hali - czyli prosto na ciebie.
- Dostajesz 1 poziom.




Dante, Wybraniec Ludzkości poziom 8:
Żywotność: 19
Ekwipunek:
- Shotgun (16 naboi)
- Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 0
- Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
- Franciszek - Strzelanie3 - dwa pistolety (64 naboje)
- Mustafa - Strzelanie5 - Karabin Snajperski (20 naboi)
Ilość zabitych: 2

Sergi, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 0:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0 (5 w drodze)
- 2*Słabi - za turę
- 3*Normal - za 2 tury
Ilość zabitych: 5

Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 7:
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 70
- 2*Kierowca - kierowca3
- Toyama - BrońBiała6

Shade, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 1:
Żywotność: 13
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0 (15 w drodze)
- 10*Normal (za 2 tury)
- 3*Silver (za 3 tury)
- Gold (za 4 tury)
- Megallos (za 7 tur)
Ilość zabitych: 15
Obrazek
Sergi
Bombardier
Bombardier
Posty: 836
Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
Lokalizacja: z ziem piekielnych
Kontakt:

Post autor: Sergi »

Czarny wilkołak podnosi się, a oczy jego płoną chęcią mordu. Pędem rzucił się w stronę z której wyczuwał ludzkie mięso. Teraz ruszył uważając w stronę 6 bloku, przemieniając godnych w swych współplemieńców po drodzę. Zaczął czystki wewnątrz niego, aż po samą górę. Gdyby wyczuł kogoś silnego ruszyłby za nim w pogoń aż by go dopadł i rozpoczął przemianę. Gdy skączy w 6-ce zaczyna przeczesywać resztę boków.Głód krwi wzmagał się w trzewiach Lykana. Najwyższy czas wrzucić co nieco na ruszt.
Ostatnio zmieniony czwartek, 10 sierpnia 2006, 21:31 przez Sergi, łącznie zmieniany 1 raz.
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Woda lvl. 1
Woda lvl. 2
Woda lvl. 3
Woda lvl. 4
Lód lvl. 1
Rozbrojenie lvl. 1
Rozbrojenie lvl. 2

- Cholerne samochody. Trzeba było poszukać przejścia dla pieszych. Nic to moje sługi idziemy. Czas zabijać dalej. - Kieruje się do szkoły tym razem uważając na samochody. Gdy juz wparuje do szkoły każe mym sługom zarażać co się da a 5 z nich każe pilnowac wejścia. Gdy juz przemienie wszystko co się da schodzę do piwnicy i przeszukuje ją najdokładniej jak tylko sie da. W szczególności szukam jakiejś broni białej dla mego sługi i ukrytych przejść.
Ostatnio zmieniony czwartek, 10 sierpnia 2006, 21:17 przez t0m3ek, łącznie zmieniany 1 raz.
Meniyaki tsukete shinugaii!
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Srebrzystość 1
Wilkołak pobiegł na osiedle by urządzić czystki.
dante_tha_don
Marynarz
Marynarz
Posty: 165
Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
Lokalizacja: 8540463

Post autor: dante_tha_don »

Nekromancja level 1
Artefakty level 1
Artefakty level 2
-Witam nowych towarzyszy a wam uciekającym daje ostatnią szansę. wyjżyjcie na zewnątrz i zobaczcie co robią te potwory. Możecie przyłączyć się do nas albo do nich.
Ruszamy szybko do schronu w nadziej że jest tam coś wartoścowego. Informujemy wszystkich że jest możliwość ucieczki do niego ale tylko pod naszą eskortą.
Jeżeli nikt się nie przyłaczy to wszyscy są atakowani przez Zdzisława i mnie (on mieczem ja pięściami).

Udajemy się w to miejsce po drodze wołając ludzi aby przyłączyli sie do nas.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Sergi:
Wszystko poszło zgodnie z planem - spod bloku pobiegłeś do wejścia, w tym czasie obudzili się twoi Mali Współplemieńcy, którzy pomogli ci wymordować wszystkich. Pięciu nowych masz na parterze, resztę ludzi zabiłeś. Zagrożenie z bloku numer 6 zostało zneutralizowane - zyskujesz 7 poziomów.

Dante:
Nikt się nie przyłączył, kilku zabiliście mieczem, ale większość uciekła prosto na tylną straż Tomka - zostali przemienieni. Zeszliście do kanałów, a następnie znaleźliście zakamuflowane przejście do Magazynu 88, niestety drzwi windy są zamknięte, ale jakby spod ziemii pojawiło się dwóch ludzi. Przyłączają się do ciebie, jeden z nich ma magnetyczną kartę i otworzył windę. W windzie są trzy przyciski: "P", "5" i "6". Co naciskasz? Zyskujesz trzy poziomy.

Shade:
Wyczyściłeś blok numer 10, nikt żywy tam nie pozostał. Zdaję się, że Sergi jest niedaleko. Zyskujesz 6 poziomów.

Tomek:
Zabiłeś wszystkich w szkole, kilka mocniejszych jest, ale takto to samo ścierwo... w piwnicy odkryłeś Portal do innych Światów. Niestety nie ma tam nikogo z kim mógłbyś się zamienić miejscami. Z Portalu dowiedziałeś się o twoich Zmiennikach:
- Asd7 to Władca Żywych Trupów poziom 9 z potężnymi sługami, jest teraz w jakiś jasnych podziemiach
- CoB, Wilkołak poziom 2 morduje ludzi na blokach.
Zyskałeś 8 poziomów.


Dante, Wybraniec Ludzkości poziom 11:
Żywotność: 28
Ekwipunek:
- Shotgun (16 naboi)
- Pistolet (32+64 naboi)
- Amulet Antyanimacyjny (wszyscy w zespole mają taki jeden)
- Rewolwer (6 srebrnych pocisków) (wszyscy w zespole mają taki jeden)
Ilość podwładnych: 5
- Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
- Franciszek - Strzelanie3 - dwa pistolety (64 naboje)
- Mustafa - Strzelanie5 - Karabin Snajperski (20 naboi)
- Karl - Psychochemia5, Chemik5, Palenie6 - Gazrurka, Paczka Papierosów, 2dawki Kokainy, 4dawki Amfetaminy
- Henryk - SztukiWalki5, BrońBiała6 - Niezniszczalna Katana, 5dawek Amfetaminy
Ilość zabitych: 10

Sergi, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 7:
Żywotność: 31
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 2 (8 w drodze)
- 2*Słabi - s3, sz3, żw3
- 3*Normal - za turę
- 2*Normal - za dwie tury
- 2*Limit - za 4 tury
- Sill - za 5 tur
Ilość zabitych: 50

Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 15:
Żywotność: 20
Ekwipunek:
Ilość sług: 150
- 2*Kierowca - kierowca3
- Toyama - BrońBiała6 - maczeta
- 5*Łajzy - BrońBiała2, Sztuki Walki2 - gazrurki

Shade, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 5:
Żywotność: 25
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0 (15 w drodze)
- 10*Normal (za turę)
- 3*Silver (za 2 tury)
- Gold (za 3 tury)
- Megallos (za 6 tur)
Ilość zabitych: 50
Obrazek
Sergi
Bombardier
Bombardier
Posty: 836
Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
Lokalizacja: z ziem piekielnych
Kontakt:

Post autor: Sergi »

Masowa ewolucja level 1
Stalowe pazury level 1
Srebrzystość level 1
Twardość skóry level 1
Twardość skóry level 2
Masowa ewolucja level 2
Masowa ewolucja level 3

Lykan dojrzał w oddali jakiegoś wilkołaka o sierści białej niczym śniego, obserwował go chwile po czym poczół jakby coś wzywało go. Podążył natychmiast do bloku 5-go. Uderzył o drzwi po czym w szale zaczął zmierzać ku górze, wciąż szukając godnych. Stanął tuż przed dachem , zawył przywoływująć swych druhów z niższych pięter. Z zwierzęcą zwinnośćią dobiegł do schodów. Czół że musi poczekać nim ktoś również przybędzie w te miejsce. Dostrzegł portal, a tuż za nim ludzkie mieso czekajace na jego przybycie.
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Stalowe pazury 1
Stalowe pazury 2
Twardość skóry 1
Srebrzystość 2
Masowa ewolucja 1

Wilkołak pobiegł do kolejnego bloku by go przeczyścić potem do następnego i kolejnego póki nie wyczyścił całego osiedla blok po bloku.
Ostatnio zmieniony piątek, 11 sierpnia 2006, 14:06 przez shade, łącznie zmieniany 1 raz.
dante_tha_don
Marynarz
Marynarz
Posty: 165
Rejestracja: piątek, 28 lipca 2006, 17:27
Lokalizacja: 8540463

Post autor: dante_tha_don »

Nekromancja level 2
Broń biała level 1
Sztuki walki level 1

Rozkazuje moim ludziom przygotować się na wszelki wypadek po czym pytam się gościa od windy na którym piętrze jest sprzęt albo ludzie chcący się przyłaczyć.
Jeżeli uzyskam jakąś wskazówkę postępuje według niej jeśli nie to naciskam 6[/i]
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Skrzydlaty lvl. 1,2,3,4,5
Infernalista lvl. 1,2,3

- Haha teraz to mi mogą naskoczyć, dalej moja armio idziemy szukać współpracowników, trzeba powiekszyć naszą wesołą gromadkę. Tu w pobliżu powinien być basen . - tworzę golema z jakiegoś ciała jeżeli takowe jest dostępne. Wzbijam się w powietrze lecę powoli nad basen, żeby moje sługi zdążyły tam dojść. Następnie każe im się zatrzymać w bezpiecznej odległosści i mocą wody zbieram ją z chmur tak aby powstała "kropla" wielkości pływalni po czym zmieniam ją w lód i rzucam na budynek krzycząc - Łap i udław się człowieczku.
[/img]
Meniyaki tsukete shinugaii!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Shade:
No to wybiłeś wszystkich w blokach numer 9 i 8.

Komentarz Kapusty - Żywego Trupa: [ziew]

Zyskałeś 8 poziomów. No i 10 z tego że twoi współplemieńcy się obudzili.

Sergi:
Z tego jednego wieżowca dostajesz 8 poziomów. Przechodzisz przez portal >> odpisz już w Świecie 3. :) (Czekaj na update tam za nim cokolwiek napiszesz)

Bielik:
No i jesteś na dachu wymordowanego wieżowca. Zupełnie inny świat, zupełnie inne możliwości. Na dachu leżą wszyscy twoi Res-Were. (wszystko tam ci się udało). Dostajesz 8 poziomów.

Dante:
Chwilę po tym jak wysiedliście na 5 piętrze (dali ci wskazówkę, jest tu jeszcze jeden koleś i masa sprzętu). Nagle winda się urwała i spadała w dół, a Franek razem z nią. Święć Panie nad jego duszą. Włączyło się światło - siedzi tu stary Major, jedynie on potrafi pilotować to co lewituje za nim - bardzo ładny, mały statek międzygwiezdny z dwoma działkami plazmy po bokach. Niestety jak się dowiedziałeś brakuje mu kilka elementów, ale wzbije się na kilka chwil i może wystrzelić kilka salw jeśli będzie trzeba. Dodatkowo na zapleczu jest:
5*Karabin Turboplazmowy
5*Spalacz Słoneczny
5*Miotacz Ognia
1*Portal
1*Możliwość przemiany w Cyborga (w sumie raz dla każdego gracza, tracisz wtedy towarzyszy a moce można zamienić na ulepszenia cyborga w zależności 5 do 1)

Tomek:
Po tym jak zmasakrowałeś halę sportową, szybko dotarłeś do bloku numer 2 gdzie przejąłeś 45 ludzi i zyskałeś 4 levele.



Dante, Wybraniec Ludzkości poziom 11:
Żywotność: 28
Ekwipunek:
- Shotgun (16 naboi)
- Pistolet (32+64 naboi)
- Amulet Antyanimacyjny (wszyscy w zespole mają taki jeden)
- Rewolwer (6 srebrnych pocisków) (wszyscy w zespole mają taki jeden)
Ilość podwładnych: 5
- Zdzisław - Strzelanie1, Broń Biała 3 - dwuręczny miecz
- Mustafa - Strzelanie5 - Karabin Snajperski (20 naboi)
- Karl - Psychochemia5, Chemik5, Palenie6 - Gazrurka, Paczka Papierosów, 2dawki Kokainy, 4dawki Amfetaminy
- Henryk - SztukiWalki5, BrońBiała6 - Niezniszczalna Katana, 5dawek Amfetaminy
- Major - Kierowanie5, Latanie5, Strzelanie5
Ilość zabitych: 10

Bielik, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 8:
Żywotność: 34
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 3 (7 w drodze)
- 2*Żul (za turę)
- 2*Żul - s4, sz5, żw4
- Srebrny Kieł - s4,sz4,żw4, Srebrzystość2
- 4*Normal (za 2 tury)
- Katastrofos (za 5 tur)
Ilość zabitych: 50

Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 19:
Żywotność: 24
Ekwipunek:
Ilość sług: 195
- 2*Kierowca - kierowca3
- Toyama - BrońBiała6 - maczeta
- 5*Łajzy - BrońBiała2, Sztuki Walki2 - gazrurki

Shade, Wódz Plemienia Wilkołaków poziom 23:
Żywotność: 79
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 10 (5 w drodze)
- 10*Normal - s5, sz5, żw5
- 3*Silver (za turę)
- Gold (za 2 tury)
- Megallos (za 5 tur)
Ilość zabitych: 130
Obrazek
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Masowa Ewolucja 2
Twardość Skóry 2
Skok 1
Skok 2
Erlanekai 1
Broń biała 1


Wilkołak pobiegł do najbliższego portalu kosząc wszystko i wszystkich po drodze. Na dachu ujrzał biały wilkołak ujrzał bielika. Rzucił się na niego z furią próbował pozbawić wilkołak jego własnej broni.
Ostatnio zmieniony piątek, 11 sierpnia 2006, 20:27 przez shade, łącznie zmieniany 2 razy.
Zablokowany