W końcu postanowiłem ruszyć cztery litery i spróbować na forum mistrzowania. W realu jakoś mi tam idzie, zobaczymy co z tego wyjdzie. Teraz do konkretów, planuje skok na bank, dlatego potrzebuje góra 6 graczy( no chyba że będzie ich więcej to się zobaczy). Nadmieniam że powinni oni być cierpliwi i przymykać oko na moje potknięcia, które zapewne się nieraz wydarzą

. Jeśli jacyś gracze jakimś cudem będą chcieli grać to mogę zapewnić że upgredy, będą codziennie w godzinach wieczornych. Jednak nie byłoby róży bez kolców, w zamian wymagam postów opisowych (5-10 zdań), dość częstego odpisywania. Gra będzie storytellingowa, oczywiście w własnym systemie ( lekko zmodyfikowany Nowy York). Poniżej macie kartę , wszelkie pytania na pw lub w tym
temacie.
Karta Postaci
Imię, Nazwisko:
Wiek:
Wzrost:
Waga:
Wygląd:
Wykonywany zawód:
Fobia:
Historia:
Charakter:
Ubranie:
Umiejętności:
Dobra teraz trochę dokładniej o karcie. Pierwsze pięć punktów są dowolne, ale bez przesady nie chcę tutaj 200 kg chłopów, a co do imienia i nazwiska to lepiej byłoby aby były one anglosaskie ( a sam pisałem że mają być dowolne

). No to lecę dalej, z zawodów to dostępne są: programista, żołnierz zawodowy, policjant S.W.A.T, detektyw (chodzi mi tutaj o stopień w policji), pracownik banku, pirotechnik. Fobia jak to fobia prawie każdy jakąś ma, mogą być wszystkie oprócz lęku wysokości. Historia raczej pobieżna, opisująca powód wybrania takiego a nie innego zawodu przez waszą postać, opisująca najbliższą rodzinę ( tylko żeby mi tutaj nie pisać całych drzew genealogicznych

). Dalej charakter, można wybrać dowolny, najlepiej będzie jeśli postacie nie będą grzecznymi chłopcami, pilnującymi prawa aniołami. Mile widziani ludzie lubujący się w szeleście zielonych karteczek. Co do ubrania ma być ono zwyczajne, pasujące do wykonywanego zawodu i charakteru postaci ( inaczej wygląda flejtuch a inaczej pedant

). I teraz przechodzimy do sedna czyli umiejętności, oto one: broń palna lekka, broń palna ciężka, znajomość systemów zabezpieczeń, kradzież kieszonkowa, otwieranie zamków, krycie się, wykrywanie pułapek, zastraszanie, znajomości na mieście, negocjowanie, walka wręcz, jazda wyczynowa, pierwsza pomoc, zmienianie wyglądu, przesłuchiwanie. Radzę wybierać umiejętności pasujące do wykonywanego zawodu, wtedy czynności z nimi związane będą miały większe szanse powodzenia np. dla detektywa najlepsze są m.in. negocjowanie, znajomości na mieście i broń palna lekka. Nie byłbym sobą gdybym i w kwestii umiejętności nie postawił kolejnego warunku, otóż każda z postaci może mieć maksymalnie 5 umiejętności. A żem się rozpisał.
Karty, o ile jakieś będą na pw.