Mój apel, dajmy mg jak najwięcej roboty
[ Wiedźmin: Gra wyobraźni ]: Poszukiwany MG i gracze

-
Sergi
- Bombardier

- Posty: 836
- Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
- Lokalizacja: z ziem piekielnych
- Kontakt:





-
lord dodo
- Pomywacz
- Posty: 22
- Rejestracja: niedziela, 16 lipca 2006, 21:07
- Numer GG: 4841619
Wiedźmin: Gra Wyobraźni - Generator Postaci
Data Wydruku:2006-07-16 godzina 21:39:42
Punkty na cechy: 35
Nie wykorzystane: 12
Maksymalna liczba umiejętności: 3
Wybrane umiejętności: 13 (!)
Ilość punktów na umiejętności: 21
Pozostało punktów: -101 (!)
Postać
Grunon
nie ma rodzeństwa ani rodziny. Jego imie brzmi
Grunon . Ma 45 lat . Ma brązowe oczy długą rudą
brode i włosy jest typowego wzrostu jak na swoją
rasę. Ma kolczyk w prawym uchu.
Rasa
Krasnolud (zna wspólny)
Cechy
Ko: 3 Po: 1 Si: 4 Zm: 1 Zr: 1 Zw: 1
In: 1 Og: 1 Wo: 1
Umiejętności
Czytanie i pisanie: Starsza mowa 1
Czytanie i pisanie: wspólny 1
Górnictwo 2 *
Języki: język ojczysty 1 *
Języki: wspólny 1 *
Kupiectwo 1 *
Pływanie 1
Przetrwanie 1
Rzemiosło: wybierz 1: kamieniarstwo, kowalstwo, płatnerstwo, wyrób broni, złotnictwo 1 *
Szacowanie 1 *
Tropienie 1
Unieszkodliwianie pułapek 1 *
Walka bronią 5 *
Walka wręcz 4 *
Widzenie w ciemnościach 3 *
Wiedza: krasnoludy 1
Wiedza: mahakam 1
Wigor 1 *
Wspinaczka 1
Zberanie informacji 1
silny cios 1
morderczy atak (traf. krytyczne) 1
broń dwóręczna (topór,młot) 1
broń specjalna (korbacze) 1
* Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
Przygoda (2), reputacja (3), honor (4)
Przeznaczenie
zemścić sie
Żywotność i stany zdrowia
29 (8/15/22/29)
Wyposażenie
ubranie zwykłej jakosci.Sztućce miska brzytwa koc manierka z wodą,skużana sakwa
prowiant na tydzieńt opór dwóręczny zwykłej jakosci
korbacz jednoręczny zwykłej jakosci
sztylet
skurzana kórta i nogawice
kilof
Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 1/6/5
Zbroja: skurzana kórta i nogawice
Broń: topór dwóręczny zwykłej jakosci
korbacz jednoręczny zwykłej jakosci
sztylet
PW: 18
Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 1/1/1
PM: 4
Znane manewry w walce wręcz
Kombinacja ciosów,
Wyłamanie broni,
Blok obezwładniający,
Chwyt klamrowy,
Bolesne uderzenie,
Rzut niszczący,
Uderzenie zabijające,
Wyjęcie broni,
Znane manewry w walce bronią
Powstrzymanie szarży,
Potężny cios,
Między płyty,
Drugi atak,
Złamanie oręża,
Zamaszyste cięcie,
Cios obrotowy,
Zabójcza szarża,
Pozostałe współczynniki
Szybkość marszu 24 km/8h
Szybkość w walce 10 m/rundę
Udźwig 60 kg
Udźwig maksymalny 190 kg
chce się zemscic na ograch i trollach i znalesc topór
swojego ojca który został skradziony przed wieloma laty
[Chyba komuś czytanie ze zrozumieniem szwankuje... dodo poczekaj na jakąś inną rekrutację, w tej skończyły się miejsca - dop. BAZYL]
Data Wydruku:2006-07-16 godzina 21:39:42
Punkty na cechy: 35
Nie wykorzystane: 12
Maksymalna liczba umiejętności: 3
Wybrane umiejętności: 13 (!)
Ilość punktów na umiejętności: 21
Pozostało punktów: -101 (!)
Postać
Grunon
nie ma rodzeństwa ani rodziny. Jego imie brzmi
Grunon . Ma 45 lat . Ma brązowe oczy długą rudą
brode i włosy jest typowego wzrostu jak na swoją
rasę. Ma kolczyk w prawym uchu.
Rasa
Krasnolud (zna wspólny)
Cechy
Ko: 3 Po: 1 Si: 4 Zm: 1 Zr: 1 Zw: 1
In: 1 Og: 1 Wo: 1
Umiejętności
Czytanie i pisanie: Starsza mowa 1
Czytanie i pisanie: wspólny 1
Górnictwo 2 *
Języki: język ojczysty 1 *
Języki: wspólny 1 *
Kupiectwo 1 *
Pływanie 1
Przetrwanie 1
Rzemiosło: wybierz 1: kamieniarstwo, kowalstwo, płatnerstwo, wyrób broni, złotnictwo 1 *
Szacowanie 1 *
Tropienie 1
Unieszkodliwianie pułapek 1 *
Walka bronią 5 *
Walka wręcz 4 *
Widzenie w ciemnościach 3 *
Wiedza: krasnoludy 1
Wiedza: mahakam 1
Wigor 1 *
Wspinaczka 1
Zberanie informacji 1
silny cios 1
morderczy atak (traf. krytyczne) 1
broń dwóręczna (topór,młot) 1
broń specjalna (korbacze) 1
* Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
Przygoda (2), reputacja (3), honor (4)
Przeznaczenie
zemścić sie
Żywotność i stany zdrowia
29 (8/15/22/29)
Wyposażenie
ubranie zwykłej jakosci.Sztućce miska brzytwa koc manierka z wodą,skużana sakwa
prowiant na tydzieńt opór dwóręczny zwykłej jakosci
korbacz jednoręczny zwykłej jakosci
sztylet
skurzana kórta i nogawice
kilof
Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 1/6/5
Zbroja: skurzana kórta i nogawice
Broń: topór dwóręczny zwykłej jakosci
korbacz jednoręczny zwykłej jakosci
sztylet
PW: 18
Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 1/1/1
PM: 4
Znane manewry w walce wręcz
Kombinacja ciosów,
Wyłamanie broni,
Blok obezwładniający,
Chwyt klamrowy,
Bolesne uderzenie,
Rzut niszczący,
Uderzenie zabijające,
Wyjęcie broni,
Znane manewry w walce bronią
Powstrzymanie szarży,
Potężny cios,
Między płyty,
Drugi atak,
Złamanie oręża,
Zamaszyste cięcie,
Cios obrotowy,
Zabójcza szarża,
Pozostałe współczynniki
Szybkość marszu 24 km/8h
Szybkość w walce 10 m/rundę
Udźwig 60 kg
Udźwig maksymalny 190 kg
chce się zemscic na ograch i trollach i znalesc topór
swojego ojca który został skradziony przed wieloma laty
[Chyba komuś czytanie ze zrozumieniem szwankuje... dodo poczekaj na jakąś inną rekrutację, w tej skończyły się miejsca - dop. BAZYL]

-
Malutkus
- Marynarz

- Posty: 314
- Rejestracja: poniedziałek, 12 grudnia 2005, 16:58
- Numer GG: 9627608
- Lokalizacja: prawie Gliwice
Karta poszła.
Mam pytanie: kiedy będzie się toczyć akcja gry? W czasach z opowiadań? Przed drugą wojną z Nilfgardem? W jej czasie? Po?
do lorda dodo:
) pkt. cech. To tak przy okazji.
Dziękuję za uwagę.
Mam pytanie: kiedy będzie się toczyć akcja gry? W czasach z opowiadań? Przed drugą wojną z Nilfgardem? W jej czasie? Po?
do lorda dodo:
Ekhem... Nie zauważyłeś, że te punkty wyświetlają się się na czerwono? To znaczy, że jest ich za dużo. W twoim przypadku TYLKO o 13 pkt. umiejętności i 101 (Wybrane umiejętności: 13 (!)
Pozostało punktów: -101 (!)
Dziękuję za uwagę.

-
Miechu
- Marynarz

- Posty: 207
- Rejestracja: środa, 3 maja 2006, 21:04
- Lokalizacja: Ałów
A wiec tak - jestem zdecydowanym fanem kart postaci papierowych wiec ten progrma troszke mnie przerósł. Ale zrobilem karte która jest NIEDOKONCZONA(!) i chcialbym zeby ktos ja sprawdzil i jesli bedzie dobrze to mi napiszcie to wysle juz pelna wersje. Aha i napiszcie co z tymi manerami bo u mnie sa jakies takie niedostepne. Sorry za problem to jest karta vel.1
---------------------------------------
Wiedźmin: Gra Wyobraźni - Generator Postaci
Data Wydruku:2006-07-17 godzina 09:59:40
Punkty na cechy: 42
Nie wykorzystane: 1
Maksymalna liczba umiejętności: 6
Wybrane umiejętności: 5
Ilość punktów na umiejętności: 27
Pozostało punktów: 0
Postać
Anonim
Rasa
Wiedźmin
Cechy
Ko: 3 Po: 1 Si: 4 Zm: 3 Zr: 2 Zw: 3
In: 2 Og: 2 Wo: 2
Umiejętności
Akrobatyka 1 *
Charakteryzacja 2
Czytanie z ruchu warg 2
Jeździectwo 1
Języki: wspólny 2 *
Kupiectwo 2
Nasłuchiwanie 1 *
Pływanie 1 *
Polowanie 4
Skradanie 1 *
Spostrzegawczość 1 *
Tropienie 1 *
Unik 1 *
Walka bronią 3 *
Walka wręcz 1 *
Widzenie w ciemnościach 2 *
Wiedza: potwory 2 *
Wigor 1 *
Wspinaczka 1 *
Znaki wiedźmińskie 3 *
* Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
Przygoda (3), reputacja (2), honor (4)
Przeznaczenie
Żywotność i stany zdrowia
29 (8/15/22/29)
Wyposażenie
Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 2/5/3
Zbroja: Brak
Broń: Brak
PW: 18
Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 1/1/4
Znaki: Znak Aard,
Znak Aksji,
Znak Heliotropu,
Znak Igni,
Znak Quen,
Znak Yrden,
PM: 14
Pozostałe współczynniki
Szybkość marszu 24 km/8h
Szybkość w walce 10 m/rundę
Udźwig 60 kg
Udźwig maksymalny 190 kg
---------------------------------------
Wiedźmin: Gra Wyobraźni - Generator Postaci
Data Wydruku:2006-07-17 godzina 09:59:40
Punkty na cechy: 42
Nie wykorzystane: 1
Maksymalna liczba umiejętności: 6
Wybrane umiejętności: 5
Ilość punktów na umiejętności: 27
Pozostało punktów: 0
Postać
Anonim
Rasa
Wiedźmin
Cechy
Ko: 3 Po: 1 Si: 4 Zm: 3 Zr: 2 Zw: 3
In: 2 Og: 2 Wo: 2
Umiejętności
Akrobatyka 1 *
Charakteryzacja 2
Czytanie z ruchu warg 2
Jeździectwo 1
Języki: wspólny 2 *
Kupiectwo 2
Nasłuchiwanie 1 *
Pływanie 1 *
Polowanie 4
Skradanie 1 *
Spostrzegawczość 1 *
Tropienie 1 *
Unik 1 *
Walka bronią 3 *
Walka wręcz 1 *
Widzenie w ciemnościach 2 *
Wiedza: potwory 2 *
Wigor 1 *
Wspinaczka 1 *
Znaki wiedźmińskie 3 *
* Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
Przygoda (3), reputacja (2), honor (4)
Przeznaczenie
Żywotność i stany zdrowia
29 (8/15/22/29)
Wyposażenie
Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 2/5/3
Zbroja: Brak
Broń: Brak
PW: 18
Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 1/1/4
Znaki: Znak Aard,
Znak Aksji,
Znak Heliotropu,
Znak Igni,
Znak Quen,
Znak Yrden,
PM: 14
Pozostałe współczynniki
Szybkość marszu 24 km/8h
Szybkość w walce 10 m/rundę
Udźwig 60 kg
Udźwig maksymalny 190 kg
Come with me my little ones
Let's revel for the free
Raise your glass and praise the fact
How easy life can be..!
Let's revel for the free
Raise your glass and praise the fact
How easy life can be..!

-
Avlear
- Szczur Lądowy
- Posty: 14
- Rejestracja: sobota, 15 lipca 2006, 00:57
Oficjalnie ogłaszam, że już dostałem wszystkie karty postaci
Wszystko będzie odbywać się ok. 1220 roku- przed pierwszą wojną z Nilfgaardem, przed narodzinami Jaskra czy też przed narodzinami Ciri.
==============================================
Khelben, co do manewrów.
Odbicie broni (3/5) - jeśli chcesz mieć ten, przykładowy manewr, musisz posiadać umiejętność walka bronią na poziomie nie mniejszym niż 3 oraz musisz wydać trzy punkty umiejętności.
Pochwycenie (2/4) - tu rozumujemy tak samo, tyle że dla walki wręcz. Trzeba ją mieć na poziomie nie mniejszym od 2 i trzeba wydać cztery punkty umiejętności
Poza tym możesz wziąć maksymalnie 6 umiejętności; Ty wziąłeś pięć
==============================================
Co jeszcze?
Będziecie sie znać od początku sesji, uznałem że zapoznawanie was ze sobą mogłoby trwać zbyt długo i niepotrzebnie opóźniać główny wątek przygody.
Wasza drużyna ma skrajnie wojowniczy charakter
Myślałem też czy pozwolić na dwóch wiedźminów w drużynie; no i cóż, zgodziłem się
Sesja wystartuje jutro wieczorem, chciałbym jeszcze nieco doszlifować scenariusz, a dzisiaj nie bardzo mam jak
=====================================
mały apel: MG jestem średnio-początkującym, dlatego jeśli na początku prowadzenie nie będzie wam odpowiadać, to nie zrażajcie się, tylko mi napiszcie co wam nie pasuje. Z czasem będzie coraz lepiej, słowo
Wszystko będzie odbywać się ok. 1220 roku- przed pierwszą wojną z Nilfgaardem, przed narodzinami Jaskra czy też przed narodzinami Ciri.
==============================================
Khelben, co do manewrów.
Odbicie broni (3/5) - jeśli chcesz mieć ten, przykładowy manewr, musisz posiadać umiejętność walka bronią na poziomie nie mniejszym niż 3 oraz musisz wydać trzy punkty umiejętności.
Pochwycenie (2/4) - tu rozumujemy tak samo, tyle że dla walki wręcz. Trzeba ją mieć na poziomie nie mniejszym od 2 i trzeba wydać cztery punkty umiejętności
Poza tym możesz wziąć maksymalnie 6 umiejętności; Ty wziąłeś pięć
==============================================
Co jeszcze?
Będziecie sie znać od początku sesji, uznałem że zapoznawanie was ze sobą mogłoby trwać zbyt długo i niepotrzebnie opóźniać główny wątek przygody.
Wasza drużyna ma skrajnie wojowniczy charakter
Myślałem też czy pozwolić na dwóch wiedźminów w drużynie; no i cóż, zgodziłem się
Sesja wystartuje jutro wieczorem, chciałbym jeszcze nieco doszlifować scenariusz, a dzisiaj nie bardzo mam jak
=====================================
mały apel: MG jestem średnio-początkującym, dlatego jeśli na początku prowadzenie nie będzie wam odpowiadać, to nie zrażajcie się, tylko mi napiszcie co wam nie pasuje. Z czasem będzie coraz lepiej, słowo

-
Miechu
- Marynarz

- Posty: 207
- Rejestracja: środa, 3 maja 2006, 21:04
- Lokalizacja: Ałów
---------------------------------------
Wiedźmin: Gra Wyobraźni - Generator Postaci
Data Wydruku:2006-07-17 godzina 20:52:56
Punkty na cechy: 42
Nie wykorzystane: 1
Maksymalna liczba umiejętności: 6
Wybrane umiejętności: 6
Ilość punktów na umiejętności: 27
Pozostało punktów: 0
Postać
Khelbi
Rasa
Wiedźmin
Cechy
Ko: 3 Po: 1 Si: 4 Zm: 3 Zr: 2 Zw: 3
In: 2 Og: 2 Wo: 2
Umiejętności
Akrobatyka 1 *
Charakteryzacja 2
Hazard 1
Jeździectwo 1
Języki: wspólny 2 *
Kupiectwo 2
Nasłuchiwanie 1 *
Pływanie 1 *
Polowanie 3
Przetrwanie 1
Skradanie 1 *
Spostrzegawczość 1 *
Tropienie 1 *
Unik 1 *
Walka bronią 3 *
Walka wręcz 1 *
Widzenie w ciemnościach 2 *
Wiedza: Starsza mowa (język elficki) 2 *
Wigor 1 *
Wspinaczka 1 *
Znaki wiedźmińskie 3 *
* Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
Przygoda (3), reputacja (2), honor (4)
Przeznaczenie
Żywotność i stany zdrowia
29 (8/15/22/29)
Wyposażenie
Skrzyneczka z zestawem wiedźmińskich eliksirów, butelka dobrego elfickiego wina, namiot.
Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 2/5/3
Zbroja: Skórzana zbroja (kurtka), plaszcz, buty, oporzadzony kon.
Broń: Dwa miecze wiedźmińskie, sztylet.
PW: 18
Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 1/1/4
Znaki: Znak Aard,
Znak Aksji,
Znak Heliotropu,
Znak Igni,
Znak Quen,
Znak Yrden,
PM: 14
Znane manewry w walce bronią
Odbicie broni,
Drugi atak,
Pozostałe współczynniki
Szybkość marszu 24 km/8h
Szybkość w walce 10 m/rundę
Udźwig 60 kg
Udźwig maksymalny 190 kg
================================================
To ostateczna wersja mojej postaci. Pozostala 1 cecha - probowalem cos kombinowac ale niech bedzie jak jest! No to do jutra!
P.S. Zmienilem sobie avaka.. Lepszy klimatycznie
P.S 2 Sergi i Malutkus poslali Ci karty na PW. Fajnie by bylo cos iwedziec o ich postaciach zanim zaczniemy grac (klasa, rasa). Ale to juz jak uwazasz.
Wiedźmin: Gra Wyobraźni - Generator Postaci
Data Wydruku:2006-07-17 godzina 20:52:56
Punkty na cechy: 42
Nie wykorzystane: 1
Maksymalna liczba umiejętności: 6
Wybrane umiejętności: 6
Ilość punktów na umiejętności: 27
Pozostało punktów: 0
Postać
Khelbi
Rasa
Wiedźmin
Cechy
Ko: 3 Po: 1 Si: 4 Zm: 3 Zr: 2 Zw: 3
In: 2 Og: 2 Wo: 2
Umiejętności
Akrobatyka 1 *
Charakteryzacja 2
Hazard 1
Jeździectwo 1
Języki: wspólny 2 *
Kupiectwo 2
Nasłuchiwanie 1 *
Pływanie 1 *
Polowanie 3
Przetrwanie 1
Skradanie 1 *
Spostrzegawczość 1 *
Tropienie 1 *
Unik 1 *
Walka bronią 3 *
Walka wręcz 1 *
Widzenie w ciemnościach 2 *
Wiedza: Starsza mowa (język elficki) 2 *
Wigor 1 *
Wspinaczka 1 *
Znaki wiedźmińskie 3 *
* Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
Przygoda (3), reputacja (2), honor (4)
Przeznaczenie
Żywotność i stany zdrowia
29 (8/15/22/29)
Wyposażenie
Skrzyneczka z zestawem wiedźmińskich eliksirów, butelka dobrego elfickiego wina, namiot.
Walka
Obrona (dystans/broń/wręcz) 2/5/3
Zbroja: Skórzana zbroja (kurtka), plaszcz, buty, oporzadzony kon.
Broń: Dwa miecze wiedźmińskie, sztylet.
PW: 18
Magia
Obrona (czary/modlitwy/znaki) 1/1/4
Znaki: Znak Aard,
Znak Aksji,
Znak Heliotropu,
Znak Igni,
Znak Quen,
Znak Yrden,
PM: 14
Znane manewry w walce bronią
Odbicie broni,
Drugi atak,
Pozostałe współczynniki
Szybkość marszu 24 km/8h
Szybkość w walce 10 m/rundę
Udźwig 60 kg
Udźwig maksymalny 190 kg
================================================
To ostateczna wersja mojej postaci. Pozostala 1 cecha - probowalem cos kombinowac ale niech bedzie jak jest! No to do jutra!
P.S. Zmienilem sobie avaka.. Lepszy klimatycznie
P.S 2 Sergi i Malutkus poslali Ci karty na PW. Fajnie by bylo cos iwedziec o ich postaciach zanim zaczniemy grac (klasa, rasa). Ale to juz jak uwazasz.
Come with me my little ones
Let's revel for the free
Raise your glass and praise the fact
How easy life can be..!
Let's revel for the free
Raise your glass and praise the fact
How easy life can be..!






-
Sergi
- Bombardier

- Posty: 836
- Rejestracja: wtorek, 4 lipca 2006, 19:54
- Lokalizacja: z ziem piekielnych
- Kontakt:

-
Isengrim Faoiltiarna
- Bombardier

- Posty: 692
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2005, 17:49
- Numer GG: 2832544
- Lokalizacja: The dead zone




