Gracz: Thorgrim
Nick: Hemaretix
Rasa: Człowiek
Statystyki:
Siła: 3
Percepcja: 5
Wytrzymałość: 4
Charyzma: 9
Inteligencja: 10
Zręczność: 4
Szczęście: 5
Siła Woli: 3
Uroda: 6
Umiejętności: Budownictwo, Inżynieria, Konstrukcja
Umiejętności specjalne:
Ubranie:
- ciemny garnitur
- fajne buty do garnituru
Ekwipunek:
- długopis
- 25 bagników
- 1 Wojżar
Gracz: Zapał
Nick: Michał
Rasa: Haroder
Statystyki:
Siła: 9
Percepcja: 9
Wytrzymałość: 10
Charyzma: 2
Inteligencja: 5
Zręczność: 8
Szczęście: 5
Siła Woli: 5
Uroda: 3
Umiejętności: Broń biała, Małe spluwy, Broń naturalna (łuki)
Umiejętności specjalne: Teurgia, Latanie
Ubranie:
- kombinezon Haroderskie do latania
Ekwipunek:
- gumowe udko od kurczaka
- 25 bagników
- 1 Wojżar
- 1 bilet na statek parowy
Modlitwy:
- Modlitwa Lecząca (raz dziennie, uzdrawia wszystko w promieniu 1,5 metra)
- Modlitwa Manny z Nieba (raz dziennie możesz sprawić że pojawi się manny dla 3 osób na cały dzień)
Gracz: Wilczyca
Nick: Wilczyca
Rasa: Lupina
Statystyki:
Siła: 7
Percepcja: 8
Wytrzymałość: 10
Charyzma: 3
Inteligencja: 9
Zręczność: 10
Szczęście: 4
Siła Woli: 6
Uroda: 2
Umiejętności: Małpie skakanie, Wyczuwanie pieniędzy i krwi, Sztuka przetrwania
Umiejętności specjalne:
Ubranie:
- jakieś szmaty
Ekwipunek:
- banan
- 25 bagników
- 2 Wojżar
- 3 bilety na statek parowy
Gracz: Nyano
Nick: Nyano
Rasa: Elf
Statystyki:
Siła: 6
Percepcja: 6
Wytrzymałość: 5
Charyzma: 5
Inteligencja: 10
Zręczność: 5
Szczęście: 2
Siła Woli: 10
Uroda: 8
Umiejętności: Magia elementarystyczna, Broń naturalna (łuki), Broń biała
Umiejętności specjalne:
Ubranie:
- szaty maga
- buty miękie
Ekwipunek:
- Laska
- 25 bagników
- 1 Wojżar
Czary:
- ochrona przed ogniem (raz dziennie na 15 minut, nie działa na pociski)
- kula ognia (dwa razy dziennie, dość słaba, ale wystarczy żeby zabić)
- ściana ognia (raz dziennie, z ziemi wyłania się ściana ognia dł.10m, szerokość 2m)
- kamień (możesz tworzyć kamienie w dłoniach)
- ognioodporność (5 minut dziennie jesteś w stanie przebywać w ogniu razem z rzeczami które dotykasz)
Gracz: Radar
Nick: Ralf
Rasa: Kinemut (nazwa zwyczajowa, skrót od Kinematyczny Mutanciak), Kuler (nazwa szczepu)
Statystyki:
Siła: 10
Percepcja: 10
Wytrzymałość: 5
Charyzma: 4
Inteligencja: 4
Zręczność: 5
Szczęście: 4
Siła Woli: 2
Uroda: 5
Umiejętności: Broń biała, Rzucanie, Sztuka przetrwania
Umiejętności specjalne: Kinematyczna Mutacja
Ubranie:
- kombinezon robotniczy
- buty miękkie
Ekwipunek:
- jednoręczny, stalowy miecz
- 20 bagników
- "Dziennik Związkowy numer 1876"
- 1 bilet na statek parowy
Kinematyczne mutacje:
- Kula Energii poziom 1 (możesz w dłoniach tworzyć małe kulki złożone z energii, które staną się ciałem stałym na czas minuty)
- Kula Energii poziom 2 (możesz stworzyć jedną świecącą kulkę i kontrolować natężenie światła, które tworzy; znika po minucie, możesz tworzyć taką jedną na 2 minuty)
- Skórka Energii poziom 1 (energia oplata twoje mięśnie imitując skórę; umiejętność bierna)
Wszyscy przybyliście do wielkiego i starożytnego miasta Arkan na wezwanie waszego dawnego przyjaciela Freda Dera. Przybyliście dokładnie w dzień jego śmierci, więc wszystkich was na raz przyjął w swoim pokoju w domu, którym rządzi jego córka. Jest to jedna z nowych rezydencji, z pewnością mury nie pamiętają Wojny Kończącej sprzed 700 lat. Fred przedstawił wam pismo wyroczni z Wielkich Bagien. Mówiła ona o Wielkiej Mgle, która pochłonie cały świat chyba, że zostaną wezwane istoty spoza świata. Haroder Michał w tym momencie się spytał czy chodzi o Protossów, których już dawno nie było widać w tych stronach, a którzy wieki wcześniej stworzyli Haroderów. Fredowi Derowi chodziło jednak o znacznie potężniejsze istoty. Przed śmiercią powiedział wam tylko, żebyście dotarli do jego brata w Wotan, który powie wam jak ocalić świat.
I umarł. Po zawierusze, którą wywołał jego zgon Julia dała wam adres przyjaciela rodziny, który "też coś pierdolił o końcu świata". Jakiś chłopiec z gazetami reklamuje swój towar krzykiem: Mgła zbliża się z południa! Czytajcie o tym wszyscy! Więcej w Gazecie Związkowej! Tylko 5 bagników, żeby dowiedzieć się o końcu świata!
Wskazany adres jest w apartamencie w Wielkiej Piramidzie Arkanu, której górna połowa została odrestaurowana stalą i szkłem, stojącej w samym sercu miasta.
Skąd kto pochodzi:
- Hemaretix: z Bestos, które leży 100km na południe od Arkanu i które jest najbliższym miastem stolicy, znał Freda Dera z czasów studiów. Fred dwa lata był wykładowcą na Uniwersytecie Głównym
- Michał: z Krainy Ostrych Skał, w których tylko Haroderzy mieszkają w swoich wielkich Gniazdach (konstrukcje mieszczą po 3 rodziny Haroderów, człowiek nie mógłby tam wytrzymać). Michał znał Freda Dera od czasu, gdy uratował jego życie w KOS i razem wyszli na teren Związku Bagiennego, gdzie Michał pozostał żyjąc w Zielonym Klasztorze Wojowników na terenie Wielkich Bagien 100km na zachód od Arkanu. Słyszał kiedyś o Wilczycy, ale nigdy jej nie znał.
- Wilczyca: pochodzi z Wielkich Bagien, chociaż schwytana przed latami przez jednego z Klasztoru Wojowników została przystosowana do życia w innej cywilizacji. Żyła w Czerwonym Klasztorze Wojowników przez 6 lat i przez ten czas została oficjalną przedstawicielką Klasztoru wśród Wilkowatych w Wielkich Bagnach. Słyszała o Haroderze na usługach Klasztoru, ale nigdy go nie znała.
- Nyano: pochodzi z Mos, miasta podobnie jak Bestos oddalonego od stolicy o około 100km. Mos jednak leży przy samej granicy Wielkich Bagien i w odróżnieniu od Bestos nad technologią dominuje tu magia. Mos to też jedyne miasto, zbudowane praktycznie w całości z drewna. Jest tam też największa kolonia elfów na terenie Ludzkości (podobno, bo rzadko kiedy Związek Bagienny kontaktuje się z państwami leżącymi za Wielką Rzeką, dwie inne kolonie elfów są w Ahaun i Rulok - dwóch miastach najbardziej wysuniętych na południe w Dżungli (granica południowa przebiega na linii oddalonej 500km od Arkanu), gdzieś tam dziesiątki tysięcy kilometrów na południe leży legendarny teren Elfów (lub leżał, bo może tam też była jakaś Wojna Kończąca)). Poznał Freda Dera, gdy ten zwiedzał Mos i prowadził ogólne badania społeczne. Spotkałeś go kilkanaście razy, gdy Fred przybywał do Mos.
- Ralf: pochodzi z Wielkich Bagien, gdzie prawie całe swoje życie spędził na polowaniach, gdyby nie wczesna śmierć rodziców spewnością już by znał większe arkany własnej mocy. Znał Freda Dera od czasu, gdy spotkali się na granicy włości Klasztoru. Dzięki Fredowi Ralf zdołał nauczyć się mowy Związkowej i nawiązać kontakt z Żółtym Klasztorem Wojowników gdzie działał jako Człowiek-Natury [czyli zwiadowca spędzający większość czasu na bagnach] (nigdy nie dowiedzieli się, że Ralf jest mutantem)