Muzyka w falloucie? Jaka muzyka? Przecież tam było kilka utworów, a teraz porównaj do Tormenta. I jego Muzykę.Anonymous pisze:I tak fallout bije ta gre na glowe co prawda inne klimaty (ale mniej niz np FL -
BG). W falloucie to dopiero czuc klimat, sama muza wystarczy ;o
Planescape: Torment
-
- Tawerniak
- Posty: 1448
- Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
- Lokalizacja: dolina muminków
Seth
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
-
- Marynarz
- Posty: 261
- Rejestracja: czwartek, 21 lipca 2005, 12:46
- Numer GG: 9458038
- Lokalizacja: Z Bractwa Stali...
- Kontakt:
A mnie osobiscie PT nudzil.. jak dla mnie za duzo dialogow, a za malo akcji jak na cRPG... w grach role playing na kompa wole wiecej akcji, mniej dialogow.. ale to kwestia gustu i upodobania.. Fallotu jak dla mnie o wiele lepszym byl cRPGiem.. Ale sa rozne gusta i upodobania.. Prawda?
Wszystko przemija w milczeniu, a milczenie spowija wszystko...
-
- Tawerniak
- Posty: 1448
- Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
- Lokalizacja: dolina muminków
Ciekawi mnie kogo mieliście w drużynie i jak rozwiązywaliście niektóre problemy... Byliście lepszym namelessem czy takim samym sk......em jak większośc jego wcieleń. Ja starałem się byc dobry(ale kostkę modronów golemowi oddałem ) A w teamie miałem Mortego, Dak'kona, Annę, Niesławę i Nordoma. Czyli ice cold killaz.
Seth
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
-
- Tawerniak
- Posty: 1448
- Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
- Lokalizacja: dolina muminków
http://www.wizards.com/dnd/DnDPSComic.asp?Page=1 stronka z komixem o wieloświecie(czyli w świecie Planescape) którego akcja rozgrywa się w Sigil, polecam!
PS. Jak coś źle napisałem to sor!
Jak macie adresy jakichś fajnych stron o Tormencie to piszcie!
http://crap.planescape-torment.org/ -ludzie którzy robią sobie tatuaże z tej gry.
Kolejny fajny adres- stronka o sferach
http://www.pathguy.com/planes.htm
Jest tam sporo informacji o sferach i er, ciekawe ilustracje .
[Proszę nie pisać kilku postów jeden pod drugim - dop. MAd Phantom]
PS. Jak coś źle napisałem to sor!
Jak macie adresy jakichś fajnych stron o Tormencie to piszcie!
http://crap.planescape-torment.org/ -ludzie którzy robią sobie tatuaże z tej gry.
Kolejny fajny adres- stronka o sferach
http://www.pathguy.com/planes.htm
Jest tam sporo informacji o sferach i er, ciekawe ilustracje .
[Proszę nie pisać kilku postów jeden pod drugim - dop. MAd Phantom]
Seth
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
-
- Marynarz
- Posty: 262
- Rejestracja: sobota, 21 sierpnia 2004, 18:44
- Lokalizacja: Negative Material Plane, Fortress of Regrets (Bytom)
- Kontakt:
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 3
- Rejestracja: sobota, 17 września 2005, 22:59
-
- Bosman
- Posty: 1864
- Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
- Numer GG: 5454998
Przejzalem strone z roznymi bajerkami do tormenta ale nic o tym nie znalazlem. Google tez nie dalo rady. Widocznie sie nie da. Przynajmniej teoretycznie.
A praktycznie? Mozna by przetransportowac calego tormenta pod silnik BG2. Oczywoscie bylo by to bardzo trudne, a to ze wzgledu na rozne roznice w zasadach itp. Nie mowiac o tym, ze wiele graficznych elementow by sie zatracilo, tzn zastapily by je efekty baldurowskie.
Ewentualnie mozna by zhackowac silnik infinity i duuuuuuuzo przy nim popracowac No i trzeba by zmienic hud, bo jest on wybitnie zrobiony pod 640x480
A praktycznie? Mozna by przetransportowac calego tormenta pod silnik BG2. Oczywoscie bylo by to bardzo trudne, a to ze wzgledu na rozne roznice w zasadach itp. Nie mowiac o tym, ze wiele graficznych elementow by sie zatracilo, tzn zastapily by je efekty baldurowskie.
Ewentualnie mozna by zhackowac silnik infinity i duuuuuuuzo przy nim popracowac No i trzeba by zmienic hud, bo jest on wybitnie zrobiony pod 640x480
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 3
- Rejestracja: sobota, 17 września 2005, 22:59
http://crap.planescape-torment.org/images/1024x768.jpg
tu jest screenik z taką rozdzielczością i trzeba przyznać że wygląda dużo lepiej. niestety gra sie już nieco zestarzała
tu jest screenik z taką rozdzielczością i trzeba przyznać że wygląda dużo lepiej. niestety gra sie już nieco zestarzała
-
- Majtek
- Posty: 126
- Rejestracja: poniedziałek, 14 listopada 2005, 10:50
- Numer GG: 12017892
- Lokalizacja: Zimny dołek zwany Jelenią Górą
-
- Tawerniany Trickster
- Posty: 898
- Rejestracja: wtorek, 22 listopada 2005, 10:35
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
jejku, szukam tez od paru miesięcy wersji na maca, gdyby komus się udalo cos takiego znalezc, to bardzo prosze o jakies info na privaFalka pisze:Niesława rulez.
Gry niestety nie przeszłam, wydaje mi się, że nawet do połowy nie dobrnęłam. Musiałam przerwać granie, bo zbierałam się do Londynu, a płyt ze sobą wziąść nie mogłam Ale kiedyś jeszcze przejde, jak sie dowiem, czy jest wersja Planescape'a na Maca
z tego co się zorientowalem, to nie wydali wersji macowej, wyszly tylko BG2 i ID2
ostatnio reaktywowal sie projekt, ktory bedzie pozwalal na odpalanie wszystkich gier z Infinity Engine pod linuxem a takze pod mac os x; ale zdaje sie, ze to jeszcze nawet na linuxie nie do konca dziala, mowia, zeby sprawdzic za rok, hihi
to link do projektu: http://gemrb.sourceforge.net/
-
- Pomywacz
- Posty: 50
- Rejestracja: środa, 18 stycznia 2006, 08:24
-
- Bosman
- Posty: 1864
- Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
- Numer GG: 5454998
A ja nie chcialbym zeby tworzyli remake. Po prostu zniszczyl by ta gre. Zawsze twierdzilem, ze nieco ubozsza grafika pobudza nasza wyobraznie. Torment robil to w szczegolny sposob, bo dodawal takze opisy (to bylo cos fenomenalnego). Zreszta sam w sobie bardzo pobudzal wyobraznie. I teraz, widzac to na silniku Obliviona cale moje wyobrazenie na temat wieloswiata legnie w gruzach :/
- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30
Podpisuję się pod tym. Remaki są bleeee...Craw pisze:A ja nie chcialbym zeby tworzyli remake. Po prostu zniszczyl by ta gre. Zawsze twierdzilem, ze nieco ubozsza grafika pobudza nasza wyobraznie. Torment robil to w szczegolny sposob, bo dodawal takze opisy (to bylo cos fenomenalnego). Zreszta sam w sobie bardzo pobudzal wyobraznie. I teraz, widzac to na silniku Obliviona cale moje wyobrazenie na temat wieloswiata legnie w gruzach :/
-
- Marynarz
- Posty: 262
- Rejestracja: sobota, 21 sierpnia 2004, 18:44
- Lokalizacja: Negative Material Plane, Fortress of Regrets (Bytom)
- Kontakt:
Pewnie niektorzy z was wiedza, ale jakby ktos jescze nie widzial - torment.cdprojekt.com zostalo zreaktywowane, w niedlugim czasie zostanie rozbudowane o forum /obecnie forum znajduje sie pod adresem sfery.forall.pl/forum / i zapewne sie ozywi .. zapraszam wszystkich na forum, ktorzy chca pogadac o Tormencie, swiecie Planescape i innych swiatach fantasy.
-
- Marynarz
- Posty: 201
- Rejestracja: środa, 8 marca 2006, 11:40
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Domek bez Klamek
- Kontakt:
Remake? Bez sensu. Ale fajna byłaby kontynuacja, np. "T2- Bezimienny i Anna próbują sobie ułożyć życie"
Ja tam wolę unikać porównywania między F2 a Tormentem. To trochę tak jakby się kłócić, czy lepszy jest Q4 czy FEAR. Inne klimaty, inne podejście do tematu.
Ja bym im dał obu 1 miejsce ex-aerquo z Morrem jako RPG-i wszechczasów
Ja tam wolę unikać porównywania między F2 a Tormentem. To trochę tak jakby się kłócić, czy lepszy jest Q4 czy FEAR. Inne klimaty, inne podejście do tematu.
Ja bym im dał obu 1 miejsce ex-aerquo z Morrem jako RPG-i wszechczasów