[Marvel] Potęga i Moc

Miejsce na zakończone lub wymarłe sesje. Jeśli chcesz ponownie otworzyć temat to skontaktuj się z modem albo adminem.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Marvel] Potęga i Moc

Post autor: AC »

Karty narazie takie, jakie były w rekrutacji (i tak je mało używamy na moich sesjach):
Arxel pisze:Pseudonim:Doc.
Moce i Talenty:
Moce:
Teleport – Self
Power Stunts:
(# Stunt—Teleportals: With this stunt, the Hero can open temporary "holes" or portals in space, connecting two different points in the same dimension. If an object passes into one end of a portal, it instantly passes out the other side, wherever the other side may be.
# Stability: Any one portal can stay on even if the Hero doesn’t concentrate on it. It will not move unless the Hero wills it, however.
# Multi-portal: The Hero can open more than one portal at once, and can move the portals.
# Portal attack: The Hero may make a striking distance attack within seeing distance by punching (or kicking, or whatever) through their portals to their target. The Hero should bear in mind that the Teleportals are two-way, and opponents may reach back through the portals if he doesn’t close them.
# Portal slicing: The Hero can cause Intensity damage to anything by closing a portal around it.)

Talenty:
Emergency Medicine (This character is capable of working in a trauma unit, emergency room or any other kind of immediate care.)

First Aid (This Talent grants the character the ability to immediately halt Endurance rank loss, the and the recovery of one rank immediately. In addition, the hero with this Talent can stabilize a dying character at Shift-0 Health up to 5 rounds after that character reaches that level.)
Surgery (Allows the charactre to repair extensive physical damage. Surgery skill gives you the ability to perform surgery and a +1CS to Reason FEATs while performing them. If the surgery is performed anywhere but a hospital type setting, the surgery is done at a -2cs. Extensive surgery on an Alien or other abnormal physiology there is also a -2CS. Surgery is very dangerous to the patient. If the Surgery is succesful the patient recieves twice his endurance points in health. If the surgery is unsuccessful the patient Loses three times his Endurance points. If the character reaches Shift-0 he may die. Completing a succesful surgery should be worth a lot of Karma.)

Statystyki:
Siła:3
Inteligencja:6
Projekcja Energii:3
Zdolności Walki:4
Wytrzymałość:4
Szybkość:3

Opis wyglądu: Srebrne włosy, błękitne oczy, twarz jak z pod dłuta Michała Anioła, wysoki, szczupły. Ubrany jak średniowieczny mnich. Z tym, że jego szata jest cała biała, a na plecach i klatce piersiowej ma czerwony krzyż. Pod szatą Doc ma na sobie metalową zbroję ważącą 50 kg. Twarz ma zakrytą biały kapturem.
Krótka biografia: Doc, a właściwie Adam Johnson pracował jako lekarz. Urodził się w rodzinie zarabiającej powyżej średniej krajowej. Miał normalne dzieciństwo. Swoją moc odkrył przypadkiem uciekając przed jakimś wariatem z bronią. Adam zapragnął znaleźć się w domu i po chwili tam sie znalazł. Wtedy też odkrył w sobie siłę i inne zdolności. Doc rozpoczął pomaganie ludziom chorym i bezbronnym.
Co sądzisz o pomarańczy?:Że jest okrągła, pomarańczowa i smaczna.
Jakiego koloru są twoje ściany?: Żółte w zielone paski.
Zapał pisze:Moja postać:
Pseudonim: Deamonic
Moce i Talenty:
1. Demonic The Mage can cast spells of Magic that are found among the lores of the Demons at Spell rank. The following are Demonic spells the Mage can cast: Shapeshifting-Limited and Unlimited
# Soulfire
# Hellfire
# Dimensional Aperture**
# Fear
# Psychic Vampirism*
# Astral theft**
# Telepathy-Limited
# Alteration-Natural Weaponry
# etc
2.Demonologist The character has studied accounts of demons in the Marvel Universe and he knows how dangerous and hostile they are. The character receives a + 1CS in any situation involving demons, including research, communication, identification and combat.
3.Bibliophile The character has an extensive knowledge of magical books, scrolls, or other primarily informational items, and the lore concerning them. He has a +2CS when using or researching these.
4.Life Protection* The Mage can totally protect the life of him/herself. When affected by this Spell he/she ignores all Kill results.

Statystyki:
Siła: 2
Inteligencja: 6
Projekcja Energii: 7
Zdolności Walki: 2
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 4

Wysoki, chudy, na głowie długie, proste, czarne włosy do ramion, czarne oczy, Ubrany w długi czarny płaszcz, na głowie kapelusz kombojski.

Od dziecka bawił się sam, słuchał ciężkiej muzyki, chodził ubrany na czarno, zapuszczał włosy. Natura nie obdarzyła go zbytnią krzepą, za to miał bystry umysł... Interesowały go rzeczy niepojęte dla zwykłych ludzi, interesował się magią, studiował księgi zakazane, dowiedział się dużo o demonach, magii demonicznej, lata spędził na samotnym studiowaniu ksiąg... jego zycie to ciągłe pogłębianie swej wiedzy, czytał niemal cały czas aż do dzisiaj...

Co sądzisz o pomarańczy?: Wole mandaryne:P
Jakiego koloru są twoje ściany?: Różowe w czerwone słoniki:P
Kloner pisze:Moja postać:

Pseudonim: Timer
Moce i Talenty:
Time Travel
(Up to power rank number * 1000 years in the past, times 10 years in the future.)
History
( This character can pick a specific branch of history to be an expert in (World War II, South African, Mayan, Neolithic) and gets a +1CS to Reason FEATs involving the branch. More than one branch can be selected, each taking a slot.)
Geography
(Mapping the earth and its surface.)
Teleport – Self
(Power Stunts:
# Stunt—Teleportals: With this stunt, the Hero can open temporary "holes" or portals in space, connecting two different points in the same dimension. If an object passes into one end of a portal, it instantly passes out the other side, wherever the other side may be.
# Stability: Any one portal can stay on even if the Hero doesn’t concentrate on it. It will not move unless the Hero wills it, however.
# Multi-portal: The Hero can open more than one portal at once, and can move the portals.
# Portal attack: The Hero may make a striking distance attack within seeing distance by punching (or kicking, or whatever) through their portals to their target. The Hero should bear in mind that the Teleportals are two-way, and opponents may reach back through the portals if he doesn’t close them.
# Portal slicing: The Hero can cause Intensity damage to anything by closing a portal around it.)
Statystyki:
Siła: 3
Inteligencja: 7
Projekcja Energii: 4
Zdolności Walki: 2
Wytrzymałość: 3
Szybkość: 5

Opis wyglądu: Wysoki, dobrze zbudowany. Ubrany na czarno (spodnie, marynarka i skurzany długi płaszcz), nosi okulary. Włosy długie spięte z tyłu w kucyk
Krótka biografia: Pracował jako nauczyciel historii i geografii w szkole. Pewnego dnia wszystko się zmienieło, tego dnia w którym odkrył swoje moce
Co sądzisz o pomarańczy?: Coż jest okrągła, pomarańczowa i dość dobra w smaku, celnie rzucona ma siłę większą niż słowa :D
Jakiego koloru są twoje ściany?: Coż są takie białe, i miękkie w dotyku, wiesz takie z materacu. W pokoju nie mam drzwi okien i klamek. Jestem tylko ja i komputer :twisted:
Ra-V pisze:Pseudonim: Raven

Moce i Talenty:

Moce:
Spiderclimb
<brak opisu>

Webcasting
Power rank strength upon hardening, can also be combined for instance with spirit storage to capture disembodied spirits. Power Stunts possible include:
# Stunt—Web Chute: The Hero can make a Parachute out of webbing.
# Containers: The Hero can make a variety of containers such as backpacks, bags, pouches, patches for torn costumes, etc.
# Fireproof: The Hero's webbing is Resistant to fire.
# Gloves: The Hero may make gloves or kneepads or other small protective devices out of webbing to avoid damage from touching or bumping into things. Not that the Hero is clumsy, but this stunt protects them from damage caused by them hitting especially hard, sharp, hot, cold or otherwise dangerous objects.
# Stingers: Instead of soft webbing, the Hero can shoot stingers made of web material which acts like a Stun Blast if the stingers impact with a target's nerves. This stunt is one degree more difficult due to the precision required.
# Impact Webbing: Instead of a steam of webbing, Impact Webbing are little web-balls that expand and Ensnare shortly after contact. Impact Webbing is automatically one degree easier to hit targets with, but Ensnares as a Contingent Action

Talenty:
Genetics
A branch of biology dealing with hereditary and variation of organisms. Genetics allows the recognition of signs of genetic tampering, ability to note genetic abnormalities, and conduct genetic experiments or projects.

Organic Chemistry
Deals with only chemical elements found occuring in natural substances.

Statystyki:

Siła: 5
Inteligencja: 7
Projekcja Energii: 1
Zdolności Walki: 5
Wytrzymałość: 4
Szybkość: 4

Opis wyglądu:
Strój: Obrazek
Wygląd: wysoki, blondyn, niebieskie oczy, przystojny, dobrze zbudowany

Krótka biografia:
Adam Tyler urodził się w bogatej rodzinie. Miał wszystko,czego zapragnął. Pewnego dnia wraz z rodzicami wybrał się do teatru. Gdy wychodzili zatrzymał się, aby zawiązać buta. Jego rodzice przeszli kawałek dalej. Na ulicę wjechało auto. kierowca był pijany. Adam stał z boku i tylko to go uratowało. jego rodzice zostali przewiezieni do szpitala. Wkrótce zmarli. Przestępca został złapany. Udowodniono mu także inne zbrodnie. Głównie morderstwa. Jednak dzięki przekupieniu sędziego udało mu się wydostać. Po zakończeniu edukacji Adam zabrał pieniądze i wyruszył w wielką podróż badając metody postępowania kryminalistów. Podczas jednej z akcji w Korei został ujęty i zamknięty w wieżieniu. Wyszedł po 5 latach. Wpadł na trop Ligi Cieni, która zwalcza zło.Dostał się do jej siedziby i przeszedł szkolenie. Ostatnią próbą miało być zabicie wieśniaka, który zgwałcił żonę sąsiada. Adam zrobił to, lecz dręczyło go sumienie. W nocy uciekł. Pomogły mu jego moce, które właśnie się ujawniły. Podjął decyzję uszył sobie kostium i zaczął walczyć z przestępczością, w między czasie ucząc w koledżu chemii i genetyki.

Co sądzisz o pomarańczy?: jest smaczna ;P

Jakiego koloru są twoje ściany?: niebieskie
Mr.Z pisze:Pseudonim: Static X

Moce i Talenty:
Dimension Travel - It is suggested that the Judge assign an intensity to specific dimensions to reflect how difficult it is to access them. This will have the effect of keeping certain dimensions out of the reach of characters without sufficiently high power ranks. A character with the Dimensional Geography talent gains a +1CS to all Dimensional Travel FEATs. In addition to the basic travel function, there are two other uses that can be developed as power stunts.
The first is Banishment, used to strand a target in an alien dimension. In order to use Banishment, the character must make a Dimensional Travel FEAT to open the gateway into the other universe. If this is successful, the targeted creature must make an AGI or PSY FEAT (whichever is better) to avoid being sucked through the portal. Banishment can never be used against an object whose Material Strength or weight exceeds Dimensional Travel’s power rank (counting power rank as STR in the case of weight). Each different dimension to which a character can banish is a separate power stunt.
The second function is Summoning, used to pull an alien creature or object from its dimension and to the character. The procedure and limitations for Summoning are the same as for Banishment. Furthermore, the character must have prior knowledge of the creature or object to be summoned. Summoning does not give the character any sort of influence over a summoned creature’s behavior.

Dimension Geography - wymienione wyzej, daje premie do travel, ale nie znalazłem :P
Darkforce Manipulation - The character can summon and manipulate the extra-dimensional energy known as the Darkforce. When first acquired, this power grants the ability to fire a Darkforce bolt that either inflicts power rank Force damage or acts as a power rank intensity stunning attack (player’s choice when acquired). One other power stunt is acquired for free. Possible power stunts include:
Darkforce Aura. The character can use the Darkforce as a Force Field of power rank strength.
Resistance to Darkness. The character has power rank Resistance to Darkness and related attacks.
Resistance to Light. The character has power rank Resistance to Light and related attacks.
Generate Darkfoce: Blunt attack at rank damage
Shadowcasting
Flight at -1CS
Gateway
Energy Solidification
Darkforce Generation

Statystyki:
Siła 3
Inteligencja 5
Projekcja Energii 7
Zdolności Walki 1
Wytrzymałość 2
Szybkość 7

Opis wyglądu: Blada skóra, białe, świetliste oczy, Białe włosy, czarny kombinezon z takim znaczkiem Obrazek na pelcach i prawym (sporym z kilkoma kolcami) naramienniku.
Krótka biografia: Zed Detro pracował nad nowym, fenomenalnym typem napędu kosmicznego (musi być kicz w stylu starcyh komixów, nie? ;)), jednak awaria doprowadziła do lekkiego "przestawienia" sekwencji aminokwasowych w ciele. Nie wynalazł co prawda napędu Miedzywymiarowego, ale poznał rozkład tychze wymiarów i naucył się do nich przenikać, by osiągać ciekawe efekty. Nie bez efektu pozostała tez fascynacja cieniem, który dołączył się do korowodu mocy Static X'a.
Co sądzisz o pomarańczy?: Pomarańcza nie ma wartości względem czasu i przestrzeni.
Jakiego koloru są twoje ściany?: czarne z białymi pentagramami.
Artos pisze:Karta rekrutacyjna:
Pseudonim: Magnus
Moce i Talenty:
1) Space Manipulation (Through the use of this power, heroes may warp space around them to their liking. Villains attempting to charge a hero with this power may find the distances between them and their target increasing inexplicably! Heroes may also use this as a movement power; granting power rank Lightning Speed. The hero may shrink space, expand it and wrap it around himself to avoid bullets and other nasty things!)
2) Alchemy (The Mage has the ability to mix and concoct magic potions and elixirs for a variety of effects at Spell rank. A beginning number of potions the Mage has concocted is equal to the Spell rank. If any potions or elixirs are created in excess of this number, then the new potion replaces one of the numbered. The following are some of the potions and elixirs that have been developed:
Healing: Restores target's Heath points equal to Spell rank up to normal number.
Paralyzing: Target cannot move 1d10 rounds. If target's Endurance is higher than Spell rank, target may make an Endurance FEAT to avoid this effect.
Sleeping: Target is put in a state of sleep for 1d10 rounds. If target's Psyche is higher than Spell rank, target may make a Psyche FEAT to avoid this effect.
Life: Bestows temporary Longevity to target for 1d100*Spell rank days.
Ressurection: Restores targets Endurance to stable at 0.
Transmutation: Change elements into other elements at Spell rank.
Explosive: Creates a force of intensity equal to the Spell rank of damage and area effect.
Strength: Temporary increases the target's Strength +CS of the Spell rank number / 10.
Agility: Temporary increases the target's Agility +CS of the Spell rank number / 10.
Magic: Temporary increases the target's Spell ranks +CS of the Spell rank number / 10.
Endurance: Temporary increases the target's Endurance +CS of the Spell rank number / 10.
Power: Temporary increases the target's Power ranks +CS of the Spell rank number / 10.
Rejuvination: Testores targets Health and Karma to original number of points.
A Spell FEAT must first be made in order to create a potion or elixir each time. If not, then the potion or elixir is just that, a vile of mixed liquids.)
3) Body Armor (Artificial Body Armor)
4) Techno-Magic (The Mage has the unique ability to combine Science and Magic. The Spell rank of this Magic Power is added to that of the Mage's Reason, Intuition, Psyche, and other Spell ranks when dealing with research, inventions, Science skills and spells of Techno-Magic. This is a Science. When generating the Character, the Player must have at least one Science talent rolled or he/she gets to choose one automatically.)

Battlesuit Design This skill allows the character +1cs to design and build battlesuits, harnesses, etc.

Statystyki:
Siła: 2
Inteligencja 6
Projekcja Energii 6
Zdolności Walki 2
Wytrzymałość 7
Szybkość 3
Opis wyglądu: Czarne krótko ścięte włosy, strasznie blada skóra. Niewyobrażalnie chudy, swym wyglądem przypominający prawie trupa. Ma na sobie czarny długi płaszcz i czarne mocno przylegające do ciała szaty.
Krótka biografia: Kiedyś był studentem ekonomi, lecz pewnego dnia gdy wybierał się w odwiedziny do swej rodziny na wsi wszystko się zmieniło. Dostał czymś w głowę, czymś twardym, niebieskim i świecącym., To był meteor z kosmosu. Od tamtej pory wciąż odkrywa swe nowe możliwości, które zaczynały zmieniać tak jego sposób myślenia jak i ciało.
Co sądzisz o pomarańczy?: Może być :P Mnie tam nie przeszkadza, oczywiście do momentu gdy dostaje nuszki i zaczyna uciekać przede mną :D
Jakiego koloru są twoje ściany?: żółty choć wolałbym zgniłą zieleń :P

Cała wasza wspólna (oprócz Magnusa) przygoda rozpoczęła się w mieście Townsville, w którym wszyscy byliście przejazdem. Była 2 w nocy, gdy zobaczyliście ze swoich pokoi hotelowych na stacji wielkiego potwora, który masakrował miasto. Z TV niektórzy z was dowiedzieli się, że miejscowe superbohaterki "Powerpuff Girls" mają tylko 7 lat i nie mogą wychodzić o tej godzinie z domu. Postanowiliście użyć swoich mocy, żeby zniszczyć potwora. Wielkie wasze zdumienie było gdy zobaczyliście, że w jednym hotelu było więcej superbohaterów - cała wasza piątka razem zniszczyła potwora (i przy okazji całe centrum miasta). Potem gratulowaliście sobie, okazało się, że to był wasz pierwszy wielki bój.

Chwilę później pojawił się drugi Timer i otworzył wam bramkę międzywymiarową (tego zwykły Timer nie potrafi). Chcieliście się spytać o co chodzi, ale nagle w drugim Timerze otworzyły się czyjeś wrota, które urwały mu głowę. Zrobiło się dziwnie ciemno - widzicie tylko bramkę drugiego Timera, jego zwłoki, siebie nawzajem i ulicę, na której stoicie. Coś się zbliża. Czujecie to.

Static X wyczuwa, że powinniście wejść w portal, bo ten świat.... dziwne.
Ostatnio zmieniony wtorek, 17 stycznia 2006, 13:44 przez AC, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

Timer

-Czyżby to był mój koniec- mówie do siebie, poczym zwracam się do drużyny- jeśli to jest mi przeznaczone to trudno- Zabieram swoje martwe ciało i przechodze wraz z nim przez portal.
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Epyon
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 2122
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
Numer GG: 5438992
Lokalizacja: Mroczna Wieża
Kontakt:

Post autor: Epyon »

Adam "Raven" Tyler

-Ze wszystkich możliwości w końcu wybierasz tą, która najmniej ci pasuje. Wszechświat ma wypaczone poczucie humoru. - stwierdził Raven i wszedł w portal. Nagle zrobiło mu się zimno. Żołądek podjechał mu do gardła. Teleport zaczął wirować. A może to raczej człowiek-pająk wirował. Teraz już wiem, co czują ubrania podczas wirowania.
Obrazek
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Wszyscy przeszliście przez Portal, który niczym zjeżdżalnia w jakimś hydroparku wyrzuciła was wirujących. Niestety to nie hydropark, a środek trawiastej równiny. Gdzieniegdzie rosną ogromne drzewa [bez kitu, w pierwotnej wersji napisałem: zdjęcia. coś dziwnego się tu dzieje :P ] - pojedyńczo, jednak otoczone przez krzaki.

Nagle, że obok otwiera się jeszcze jedno Przejście i wypada przez nie człowiek w zbroi. Poznaliście się (Przejścia się zamknęły, ciało drugiego Timera się nie pojawiło po tej stronie w ogóle). Po krótkie rozmowie zaczęło się ściemniać. Ktoś zmierza do was od południowegozachodu. Jest sam
Obrazek
Epyon
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 2122
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
Numer GG: 5438992
Lokalizacja: Mroczna Wieża
Kontakt:

Post autor: Epyon »

Adam "Raven" Tyler

-Wait 4 me.
Raven posłał pajęczą sieć w drzewo i zaczął się poruszać. W pięknym stylu posłał "linę" w drugie drzewo. Tak jak setki razy temu, wyuczonymi na pamięć ruchami dostał się w pobliże nieznajomego i przysiadł na drzewie obserwując.
Obrazek
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Obrazek

Nieznany się zatrzymał, spojrzał na ciebie i powiedział: Hehe, to znowu ty. Widzę, że twoi kumple też tu są. Teraz przyszła kolej na głupie pytania. Głupie pytania. Głupie pytania. Echo. Echo. Hehehe. Zadawaj, a oni tu zaraz i tak przyjdą... yjdą... jdą... dą... ą.

Po czym przybrał poważną minę i dodał: Ta gra ma dziwne zasady, pamiętajcie, że ja stoję po waszej stronie.
Obrazek
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

Rozglądam się
-Czas płata nam figle- mówię do siebie- czego ja tu szukałem
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Static X:

Static X "podpłynął" w chmurze ciemności -Hmm... o jakiej grze mowa?- powiedział lewitujac w pobliżu rozmówcy. -Skoro jesteśmy przy głupich pytaniach, to moze nam powiesz, co to do cholery było?- westchnął. -Powiedzmy po prostu, ze zaniepokoiło mnie lekko to całe zamieszanie...-
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Co to było Co to było Ja tu jestem Tamto było. A ja jestem Lokor Lokone. Tak mnie zwą już od dawna, brat i siostra, siostra i brat. Nie zadzierajcie z nimi. Ja jestem waszym przyjacielem, dla nich nie macie znaczenia. Wasz świat jest przesiąknięty dziwnościami. Dotknąłem go na chwilę z pomocą rodzeństwa. Oni są moimi przyjaciółmi, ale nie waszymi. Choć wrogami też nie są. Gra. Gra. Gra.... już tłumaczyłem chyba wam. A może to był ktoś inny? A może nie? Tak czy nie? Nie... Tak... A cholera z tym i tak i nie i wali mnie to. Spojrzał się na Ravena, który w tym momencie spadł na ziemię. Drzewo zniknęło pozostawiając za sobą pieniek. Tak, lepiej. Wyjaśnię wam o grze. Mam tu dla was 7 amuletów. Po jednym dla każdego, choć są identyczne. Ten świat, jak potem zobaczycie jest zamknięty. Wasze międzywymiarowe moce tu nie działają, a wasze teleportacje mają limit. Cofać się w czasie możecie, ale nie radzę, bo po drodze spotkacie potwora, strażnika czasu. Może was przepuści, a może nie. Zatem... co ja miałem wam powiedzieć. Roześmiał się, a potem spojrzał się na amulety. A tak, wasza gra. Musicie donieść 7 amuletów do miasta Zen. Dawno tam w sumie nie byłem, mniej więcej wiem gdzie to jest, ale będziecie musieli prosić kogoś o pomoc. No tak... cofanie się w czasie będzie konieczne... ale w wyznaczonym miejscu. Powinni wam pokazać. A tak... i wasz język... nie znacie... już. Załatwione. Będziecie mówili zawsze językiem większości ludzi w sferze o promieniu 44km od was. Reszty się dowiecie od moich agentów poukrywanych w różnych miastach. Niektórzy was znajdą, a innych będziecie musieli szukać. Ale nie wszyscy jeszcze zadali pytania. Jak będziecie gotowi to was teleportuje do miejsca startu gry. A tak zapomniałbym... nagrodą jest... hmmm.... na różnych checkpointach będziecie dostawać dodatkowe moce. Na ostatnim, o ile przeżyjecie zmierzycie się z potworem, który przeszedł kilka lat temu do naszego świata, żeby go zniszczyć, ale rodzeństwo go powstrzymało. Niestety on ma zamiar teraz zniszczyć wasz świat, a tylko prawdziwi mieszkańcy świata mogą go powstrzymać w danym świecie. Dzięki amuletom moi słudzy was rozpoznają i dadzą wam dalsze wskazówki i moc. Amulety też będą potrzebne, żeby skontaktować się z Bogiem Zen, który może wam pomoże przed ostatecznym bojem. Jakieś pytania? Czy zaczynamy?

Lokor będzie czekał aż wszyscy powiedzą, że zaczynamy lub jeżeli ktoś będzie chciał zacząć samemu. Jednak, żeby przejść checkpointy potrzeba 5 amuletów, a do ostatniego trzeba 7.
Obrazek
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Static X:

-Dobra, pięknie, nei bedę w stanie otworzyć sobie przejscia do innego wymiaru? Naweto do równoległego na tej samej płaszczyźnie?- pytał z niedowierzaniem Static, ale nie próbował otwiera żadnych portali. -Obcinasz mi jedną rękę i mówisz, zebym grał dalej? Nie podoba mi się to, oj nie podoba.- dodał patrząc po reszcie.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

O czym ty mówisz? Możesz spróbować otwierać portale, ale ktoś się może zdenerwować.... możesz używać ich jako teleporterów w tej płaszczyźnie... czyli możesz się przemieszczać gdzie tylko chcesz. O ile znasz dane miejsce. (a więc to by służyło raczej do powrotów)....

ps. używajcie tylko pseudonimów
Obrazek
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

-Świetnie, skoki miedzywymiarowe to jedyny, poza prędkością sposób na unikanie, więc chcę wiedzieć na czym stoję...- Static pewniej rozglądnął się wokół siebie. -Sam nei amm zamiaru ruszać... poczekam, aż reszta się anmyśli.- powiedział, po czym znów uniósł się an ciemnosci, układajac wygodnie, niczym na sofie.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

- Dla mnie? Bomba:D Ale tak na serio to moge iść. Ale z tym to poczekam do decyzji reszty.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Timer, co tak stoisz? Rozumiem, że ty się zgadzasz.
Obrazek
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

-czas pokaże- mówię ironicznie- nie traćmy go więcej stojąc tak bezczynnie
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Static X

Ruszajmy więc... ale niech ktoś inny idzie przodem, nie przepadam za kontaktem fizycznym, o ile rozumiecie o co mi chodzi...- uśmiecham się i pokrywam ciało powłoką z ciemności.


piszemy w osobie pierwszej, czy trzeciej?
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Epyon
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 2122
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
Numer GG: 5438992
Lokalizacja: Mroczna Wieża
Kontakt:

Post autor: Epyon »

Raven

-Za kogo ty się do diabła uważasz? Zrzucasz mnie z drzewa, a do tego proponujesz jakąś idiotyczną grę? Nie mam na to czasu. Świat mnie potrzebuje. Mój świat. Wielka moc niesie z sobą wielką odpowiedzialność. Skoro nie mogę się jej wyrzec, muszę podołać obowiązkom!
Obrazek
Zablokowany