cRPG idealny?
-
- Bombardier
- Posty: 765
- Rejestracja: sobota, 18 września 2004, 12:59
- Lokalizacja: Piekło skute lodem
-
- Pomywacz
- Posty: 37
- Rejestracja: wtorek, 22 marca 2005, 18:20
- Lokalizacja: Daleka Północ
- Kontakt:
-
- Pomywacz
- Posty: 65
- Rejestracja: wtorek, 16 sierpnia 2005, 13:20
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
-
- Pomywacz
- Posty: 39
- Rejestracja: wtorek, 5 lipca 2005, 12:45
- Kontakt:
cRPG idealny... Hmmm... Jestem za pomysłem Khazar-a, z tym transportowaniem umysłu (została ta idea wykorzystana w pewnej mandze), ale jest wiecej niz kilka przeszkód, i śmierć wcale nie jest aż taka ważna (oczywiscie postaci) jak np. HAKERZY, załóżmy jest taki jeden i każdego zamyka w klatce (tzn. dawaj kase albo zginiesz w realu) . A co jeszcze z gospodarką, i rozwojem ludzkosci, nie byłoby nikogo kto by to robił . A co z błędami, i innymi takimi ?? I w ogóle zostalibyśmy spasionymi osobnikami.
Oczywiscie jest wizja całkowicie niemożliwa
PS. Najblizej takiego ideału (nie takiego jak wyżej) jest (bedzie) Fable.
Oczywiscie jest wizja całkowicie niemożliwa
PS. Najblizej takiego ideału (nie takiego jak wyżej) jest (bedzie) Fable.
Niech nam żyje Jasio kiep, ten typ co wymyślił Piwo, Piwo, Piwo !
Amrug- s 8 z 8 m 4 Hp: 100/100 U: Latanie, Targowanie się E: miecz krótki, 2x łuk krótki, 2x pszeszywanica D 250 L 0 Pn 5
Amrug- s 8 z 8 m 4 Hp: 100/100 U: Latanie, Targowanie się E: miecz krótki, 2x łuk krótki, 2x pszeszywanica D 250 L 0 Pn 5
-
- Marynarz
- Posty: 385
- Rejestracja: czwartek, 5 stycznia 2006, 11:21
- Lokalizacja: Tam, gdzie słońce świeci inaczej
- Kontakt:
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
-
- Marynarz
- Posty: 261
- Rejestracja: czwartek, 21 lipca 2005, 12:46
- Numer GG: 9458038
- Lokalizacja: Z Bractwa Stali...
- Kontakt:
Ja również uważam, iż nie ma idealnego cRPGa.. Dlaczego? Ponieważ tak naprawdę żaden twórca gry nie przewidzi WSZYSTKICH zamiarów gracza! Zatem nie da tej swobody, która gracz w RPG posiada. Wystarczy jedna wada by to nie był ideał... A jeśli chodzi o wspaniała muzykę, grafikę czy tm podobne, to tak naprwade to nie jest tak bardzo istotne... Liczy się grywalność i swoboda.
Wszystko przemija w milczeniu, a milczenie spowija wszystko...
-
- Marynarz
- Posty: 302
- Rejestracja: czwartek, 5 stycznia 2006, 09:31
- Lokalizacja: Chorzów City Crew
- Kontakt:
BearClaw więc wnioskując z tego co mówisz najbliższe ideałowi są MMORPG które dają ci dużo swobody i dobrą grywalność..
"Jeśli słowa wypowiada się z należytą pasją, a bogowie akurat się nudzą, bywa, że cały wszechświat przeformatowuje się wokół owych słów. Słowa zawsze miały moc odmieniania świata."
-
- Marynarz
- Posty: 261
- Rejestracja: czwartek, 21 lipca 2005, 12:46
- Numer GG: 9458038
- Lokalizacja: Z Bractwa Stali...
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 1864
- Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
- Numer GG: 5454998
Jezeli developerzy stworzyli by idealnego rpg, bylby on hiperrzeczywistoscia zastepujaca rzeczywistosc. Doskonala symulacja, w kotrej bysmy przebywali, taki matrix. Wtedy rzeczywistosc nie byla by potrzebna a ludzie zwracali by uwage na to, jak reprezentowani sa w hiperrzeczywistosci a nie rzeczywistosci jako takiej (zreszta teraz tez zwraca sie uwage reaczej na symbol jaki cos niesie zamiast praktyczne zastosowanie).
-
- Tawerniany Berserk
- Posty: 1044
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 14:17
- Numer GG: 9350651
Poza tym definicja ideału jest względna: przedstawię swojego idealnego RPG-a i zobaczymy dla ilu osób on byłby idealny:
1. Świat: cyberpunk + magia. Broń białą i palna równożedne, czołgi obok smoków itd....
2. Fabuła: wchodząca głęboko w filozofię i poltykę, pełna zwrotów akcji, powodująca wypieki na twarzy.
3. Nieliniowość, questy, żyjący świat: nieliniowość dość duża objawiająca się tym iż niektóre wydażenia same nas dościgną, jeżeli my nie będziemy ścigać ich (np. siedzę w jakimś mieście zbyt długo i ktoś atakuje to miasto i muszę zbiegać), questy w których ciężko podjąć tą "dobrą" decyzję raczej często trzeba się decydować na "mniejsze zło", świat żywy pełen miast, lochów, baz wojskowych itd.
4. Drużyna zawsze ta sama, lecz w zależności od naszego zachowania różnie zrzyta z główną postacią.
5. tryb walki turowy, taktyczny bądź podobny do tego z Vagrant Story
6. tworzenie broni, maszyn, łapanie potworów, możliwość kupna domu, itd
7. setki umiejętność, brak podziału klasowego, drzewka umiejętności + coś w stylu materii z FFVII i elementów z Chrono Croosa.
8. Doskonałą muzyka: od grunge, przez pop do muzyki symfonicznej i klasycznej.
9. Grafika przyćmiewająca wszystko.
10. Dodatkowe scenariusze ukazujące pewne zdarzenia z innej perpektywy.
11. Wstawki filmowe, tryb new game +, możliwość grania w kilka osób, edytor lochów, tryb MMORPG, jak i klasyczne deathmache, ctf, assauly, itd
12. Dołączony szeroki opis świata z historią, kulturą, religią itd...
13. Dodatki odkrywające się podczas ponownego przechodzenia.
14. Brak leveli i widocznych punktów doświadczenia.
15. Cholerne rozbudowanie i długość gry.
16. Możliwość uczestnictwa w jakiś ogromnych bitwach, możliwość prowadzenia własnej armii.
17. Kilkanaście zakończeń, kilka alternatywnych zdarzeń na początku gry.
18. masa minigierek, kurs wymiany walut, giełda, prosty interfejs itd...
19. .......................................................................
Czyli jak widzicie ideał jednej osoby nie musi być waszym ideałem.
1. Świat: cyberpunk + magia. Broń białą i palna równożedne, czołgi obok smoków itd....
2. Fabuła: wchodząca głęboko w filozofię i poltykę, pełna zwrotów akcji, powodująca wypieki na twarzy.
3. Nieliniowość, questy, żyjący świat: nieliniowość dość duża objawiająca się tym iż niektóre wydażenia same nas dościgną, jeżeli my nie będziemy ścigać ich (np. siedzę w jakimś mieście zbyt długo i ktoś atakuje to miasto i muszę zbiegać), questy w których ciężko podjąć tą "dobrą" decyzję raczej często trzeba się decydować na "mniejsze zło", świat żywy pełen miast, lochów, baz wojskowych itd.
4. Drużyna zawsze ta sama, lecz w zależności od naszego zachowania różnie zrzyta z główną postacią.
5. tryb walki turowy, taktyczny bądź podobny do tego z Vagrant Story
6. tworzenie broni, maszyn, łapanie potworów, możliwość kupna domu, itd
7. setki umiejętność, brak podziału klasowego, drzewka umiejętności + coś w stylu materii z FFVII i elementów z Chrono Croosa.
8. Doskonałą muzyka: od grunge, przez pop do muzyki symfonicznej i klasycznej.
9. Grafika przyćmiewająca wszystko.
10. Dodatkowe scenariusze ukazujące pewne zdarzenia z innej perpektywy.
11. Wstawki filmowe, tryb new game +, możliwość grania w kilka osób, edytor lochów, tryb MMORPG, jak i klasyczne deathmache, ctf, assauly, itd
12. Dołączony szeroki opis świata z historią, kulturą, religią itd...
13. Dodatki odkrywające się podczas ponownego przechodzenia.
14. Brak leveli i widocznych punktów doświadczenia.
15. Cholerne rozbudowanie i długość gry.
16. Możliwość uczestnictwa w jakiś ogromnych bitwach, możliwość prowadzenia własnej armii.
17. Kilkanaście zakończeń, kilka alternatywnych zdarzeń na początku gry.
18. masa minigierek, kurs wymiany walut, giełda, prosty interfejs itd...
19. .......................................................................
Czyli jak widzicie ideał jednej osoby nie musi być waszym ideałem.
Har Har Har
-
- Kok
- Posty: 1133
- Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02
ja tu powiem tylko:Pita pisze:Poza tym definicja ideału jest względna: przedstawię swojego idealnego RPG-a i zobaczymy dla ilu osób on byłby idealny:
1. Świat: cyberpunk + magia. Broń białą i palna równożedne, czołgi obok smoków itd....
SHADOWRUN
byla kiedys gierka na SNES-a, ale super to ona niebyla (gralem ostatnio z miesiac temu u kumpla )
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
hehe z tym to się nie zgadzam czasami wręcz wskazana jest roznorodnosc rasowa, co nie raz zostalo udowodnione jedna rasa to jednak duzo latwiej i szybciej sie nudzi od kilku. ja zamiast tego wiec proponowalbym opcje tworzenia wlasnej rasy ustawiasz sam swoj wyglad, skure, wage, wysokosc itd czyli niby takie simsy rozbudowane, czyli pełna sfoboda ewolucji. Po co ograniczac swiat