[Wojny Żywych Trupów] V: Godziny Szczytu
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Idę do szkoły
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
Nastąpił wybuch. Nikt go właściwie nie widział (kto by potem mógł o tym opowiedzieć).
CoB:
Wybuch odrzucił cię na siatkę. Większość twoich sług została zniszczona. Widziałeś jak Technologik i Inferno otworzyli sobie międzywymiarowe przejście i wbiegli w nie razem ze swoimi armiami.
Villemo:
VILLEMO ZOSTAJE UNICESTWIONA
MORITURI TE SALUTANT!
Artos:
Dużo z twej armii zginęło. [twój żniwiarz się nie pojawił]
Zapał:
Staszek Szybki pojawił się nagle w twoich podziemiach przed wybuchem.
Mapa pojawi się za turę. Wszystko jest w gruzach.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 24/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 75/484
- 75*Zombie - noże, tasaki
Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 7ż, 4s, 150p
Ilość sług: 304
+ 2*Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)
+ Golem
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 11/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Staszek Szybki:
Żywotność: 23
Poziom: 19
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 0/199
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 64/220
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
Nastąpił wybuch. Nikt go właściwie nie widział (kto by potem mógł o tym opowiedzieć).
CoB:
Wybuch odrzucił cię na siatkę. Większość twoich sług została zniszczona. Widziałeś jak Technologik i Inferno otworzyli sobie międzywymiarowe przejście i wbiegli w nie razem ze swoimi armiami.
Villemo:
VILLEMO ZOSTAJE UNICESTWIONA
MORITURI TE SALUTANT!
Artos:
Dużo z twej armii zginęło. [twój żniwiarz się nie pojawił]
Zapał:
Staszek Szybki pojawił się nagle w twoich podziemiach przed wybuchem.
Mapa pojawi się za turę. Wszystko jest w gruzach.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 24/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 75/484
- 75*Zombie - noże, tasaki
Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 7ż, 4s, 150p
Ilość sług: 304
+ 2*Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)
+ Golem
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 11/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Staszek Szybki:
Żywotność: 23
Poziom: 19
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 0/199
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 64/220
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Szukam w szkole laboratorium. Chronię laboranta. Jeśli znajdę jakąś pracownię biorę się za wyrób zabawek.
Szkoła ma być moja! Za wszelką cenę!
Szkoła ma być moja! Za wszelką cenę!
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Sory że tak długo mniej niż tydzień
Dyplomacja:
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
CoB, Zapał:
Jesteście w ruinach szkoły. Laboratorium jest zniszczone. Bazar wciąż działa. Przebiegł z olbrzymią szybkością obok was Staszek i pobiegł w stronę Artosa.
Artos:
Otrzymujesz trzy obrażenia w głowę noże. Dwóch twoich nowych zombie też padło. Wróg odbiegł na południe.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 45/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 75/486
- 75*Zombie - noże, tasaki
Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 304
+ 2*Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)
+ Golem
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 11/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Staszek Szybki:
Żywotność: 23
Poziom: 19
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 0/199
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 64/220
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Dyplomacja:
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
CoB, Zapał:
Jesteście w ruinach szkoły. Laboratorium jest zniszczone. Bazar wciąż działa. Przebiegł z olbrzymią szybkością obok was Staszek i pobiegł w stronę Artosa.
Artos:
Otrzymujesz trzy obrażenia w głowę noże. Dwóch twoich nowych zombie też padło. Wróg odbiegł na południe.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 45/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 75/486
- 75*Zombie - noże, tasaki
Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 304
+ 2*Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)
+ Golem
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 11/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Staszek Szybki:
Żywotność: 23
Poziom: 19
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 0/199
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 64/220
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Cholera. Uciekam gdzieś z armią, do jakiejś kryjówki i szukam niedobitków ludzi. Będę czekał na końcowy wynik.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
Jak dotre do bunkru to cały wysiłek poświecam rowniez na wzmocnieniu wszelakich umocnien, ile się da poprostu (każęrównież zbierać dużą ilość kamieni do mojej bazy i budować mury ze wszystkiego co się da. Wykożystuję ukształtowanie terenu do tego (nie do końca zawalone ściany, dziury duże w ziemi i takie tam, jeśli nie ma zbyt dobrych dziur to sam dzięki swym umiejętnością tworzę rów dookoła swych pozycji)
Edit: wypuszczam po dwa duchy na Staszka S. i CoB'a by śledziły ich poczynania, i zawiadomiły mnie w razie ataku. Dookoła siebie, mych słog i okolicy rozpuszczam mgłę.
Edit: wypuszczam po dwa duchy na Staszka S. i CoB'a by śledziły ich poczynania, i zawiadomiły mnie w razie ataku. Dookoła siebie, mych słog i okolicy rozpuszczam mgłę.
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
Przelatuje nad armią Zapała (mam wtedy przenikanie) i rozżucam nad jego armią wszystkie granaty które udąło mi się stworzyć z trupów. Łykam miksturki na siłę i z bezpiecznej wysokości żucam w armię zapała kulę ognia, następnie dwa razy strzelam w niego silnym strumieniem wody z rąk, dwa razy strzelam lodową strzałą z ręk, po czym zamrażam go (lód lvl4) jeśli nadal żyje, napuszczam na niego Ponurego Żniwiarza (wzywam go), a sam pokrywam swe ciało wodą i z kosą sie żucam na niego jeśli nadal nie mogę bestii tej zabić W razie jakiś obrażeń trzymam w gotowości eliksirki żywotności
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
Przelatuje nad armią Zapała (mam wtedy przenikanie) i rozżucam nad jego armią wszystkie granaty które udąło mi się stworzyć z trupów. Łykam miksturki na siłę i z bezpiecznej wysokości żucam w armię zapała kulę ognia, następnie dwa razy strzelam w niego silnym strumieniem wody z rąk, dwa razy strzelam lodową strzałą z ręk, po czym zamrażam go (lód lvl4) jeśli nadal żyje, napuszczam na niego Ponurego Żniwiarza (wzywam go), a sam z Kosą Ponurego Żniwiarza (tak, mam ją, lecz chyba mg zapomina o mych umiejętnościach ) żucam się na niego jeśli nadal nie mogę bestii tej zabić W razie jakiś obrażeń trzymam w gotowości eliksirki żywotności i pokrywam swe ciało wodą (Woda jakis tam lvl)
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
Artos, [i Zapał]:
Ufortyfikowałeś się w ruinach, ale niestety kilku kamikaze dotarło do murów. Straty były dość duże. Wzbiłeś się w powietrze, ale strzelając wodą i ogniem musiałeś na chwilę puścić kosę. Armia Zapała przez te akcje bardzo się "popsuła", sam Zapał odczuł niewiele obrażeń. Artos potem zniżył swój lot próbując złapać kosę, ale ta w ostatnim momencie zniknęła. Czerwoni bardzo szybko zostali zniszczeni przez Staszka z Kosą Artosa. Sam Staszek atakując przywódcę Czerwonych został zamrożony. Otworzył się portal i wyłoniły się armie Inferna i Technologika potęgując chaos na polu bitwy. Technologik wystrzelił ze swojego shotguna w zamrożoną postać, która rozleciała się na kawałki. Armie Technologika z przywódcą i słudzy Inferna uciekli, gdy on zaczął tworzyć wir ognia wokół siebie. Zamienił się w kulę ognia i używając swej mocy kontroli stworzył wokół siebie ognistą burzę. Mgła Artosa została rozwiana w samym zarodku. Wszystko to się zdarzyło błyskawicznie. Woda Artosa błyskawicznie wyparowała. Otworzył się też Infernalny Portal, z którego wyszły dwa ogniste stwory, gdy zaczęły one kroczyć na Technologika ten zoorientował się zdrady i poszatkował wszystkie sługi Inferna. Walka trwa. Artos i Zapał są w połowie drogi na halę [Artos nadal jest w powietrzu]. Ognista burza nieustała jeszcze, ale straciła na sile.
CoB:
Uciekłeś do ruin hali sportowej. Dzięki kombinezonom nic wam się niestało od ognia.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 35/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/486
Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304
+ 1*Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 11/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 25/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 158/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 64/220
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
Zapał-CoB-StaszekS. : Wielki Sojusz
Artos, [i Zapał]:
Ufortyfikowałeś się w ruinach, ale niestety kilku kamikaze dotarło do murów. Straty były dość duże. Wzbiłeś się w powietrze, ale strzelając wodą i ogniem musiałeś na chwilę puścić kosę. Armia Zapała przez te akcje bardzo się "popsuła", sam Zapał odczuł niewiele obrażeń. Artos potem zniżył swój lot próbując złapać kosę, ale ta w ostatnim momencie zniknęła. Czerwoni bardzo szybko zostali zniszczeni przez Staszka z Kosą Artosa. Sam Staszek atakując przywódcę Czerwonych został zamrożony. Otworzył się portal i wyłoniły się armie Inferna i Technologika potęgując chaos na polu bitwy. Technologik wystrzelił ze swojego shotguna w zamrożoną postać, która rozleciała się na kawałki. Armie Technologika z przywódcą i słudzy Inferna uciekli, gdy on zaczął tworzyć wir ognia wokół siebie. Zamienił się w kulę ognia i używając swej mocy kontroli stworzył wokół siebie ognistą burzę. Mgła Artosa została rozwiana w samym zarodku. Wszystko to się zdarzyło błyskawicznie. Woda Artosa błyskawicznie wyparowała. Otworzył się też Infernalny Portal, z którego wyszły dwa ogniste stwory, gdy zaczęły one kroczyć na Technologika ten zoorientował się zdrady i poszatkował wszystkie sługi Inferna. Walka trwa. Artos i Zapał są w połowie drogi na halę [Artos nadal jest w powietrzu]. Ognista burza nieustała jeszcze, ale straciła na sile.
CoB:
Uciekłeś do ruin hali sportowej. Dzięki kombinezonom nic wam się niestało od ognia.
Dostępne usługi:
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 35/54
Poziom: 48/48
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/486
Zapał:
Żywotność: 15/34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Waluta: 10ż, 4s, 150p
Ilość sług: 0/304
+ 1*Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 11/63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Zegar Zjazdowy
Waluta: 0ż
Ilość sług: 25/155
Technologik:
Żywotność: 24
Poziom: 20
Ekwipunek: Shotgun
Waluta: 1ż
Ilość sług: 158/180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Mutaliskus:
Żywotność: 48
Poziom: 42 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 64/220
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 60*Skrzydlaci (Skrzydlaty4, Radioaktywność5)
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
CoB
Cały czas czekam na dalszy wynik walki. Każę ukryć się wszystkim zombiakom, a sam wyruszam na łowy, by zwerbować więcej osób.
Cały czas czekam na dalszy wynik walki. Każę ukryć się wszystkim zombiakom, a sam wyruszam na łowy, by zwerbować więcej osób.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
Atakuje Zapała z powietrza następującymi rzeczami:
-dwa razy strzelam w niego silnym strumieniem wody
-dwa razy strzelam lodową strzałą
-szczelam w niego ognistą kulą
następnie po wykonaniu tych czynności lecę po najbliższy pręt, kij, lub inną broń i dobijam Zapała
Po zabiciu go, lub jeśli sobie nie radzę chowam się pod ziemią (przenikam do najbliższych tuneli)
-dwa razy strzelam w niego silnym strumieniem wody
-dwa razy strzelam lodową strzałą
-szczelam w niego ognistą kulą
następnie po wykonaniu tych czynności lecę po najbliższy pręt, kij, lub inną broń i dobijam Zapała
Po zabiciu go, lub jeśli sobie nie radzę chowam się pod ziemią (przenikam do najbliższych tuneli)