[Wojny Żywych Trupów] V: Godziny Szczytu
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Chemik lv2
Sztuki Walki lv3
Każę pilnować zombiakom elektrowni, a sam idę się zabawić do laboratorium. (Zgadzam się na sojusz)
Sztuki Walki lv3
Każę pilnować zombiakom elektrowni, a sam idę się zabawić do laboratorium. (Zgadzam się na sojusz)
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Zapał-CoB-Inferno-Villemo: Wielki Sojusz
H.Gothus-StaszekS.: Sojusz
Artos:
Żniwa, bez problemów opanowałeś wszystkie bloki. To dziwne, że na ulicach nie ma już ludzi. Dostajesz 11 poziomów.
Zapał:
Widzisz jak Technologik opanowuje całą ulice Morową i parking przed Tesco. Strzelanina na południu - Technologik zaczyna walkę z policją. Otwierasz Infernalne Wrota nad Tesco, z których wypada demon i wpada przez sufit do środka.
W hali sportowej odbywał się mały mecz siatkówki:
Dość szybko przejąłeś wszystkich stąd - 135 osób. Twoje działania ofensywne wobec Krwawej Gejszy się niepowiodły....
Krwawa Gejsza ogłasza List Gończy za Zapałem. Ktokolwiek będzie walczył z Zapałem będzie nieatakowany przez Krwawą Gejszę, a ten który urwie głowę Zapałowi dostanie 10 Żuchw do handlu na Bazarze.
Seth, Villemo:
Byli jeszcze ludzie na zapleczu - Villemo dostaje poziom, a Seth dwa.
Soul:
Wbiegłeś w park akurat gdy zaczęła się strzelanina na ulicy. Szybko opanowałeś 2 piętra bloku numer 5. Dostajesz 3 poziomy. Pojawił się Ponury Żniwiarz Setha i zniszczył 12 twoich sług i raz oberwałeś zanim go unicestwiłeś.
CoB:
Z pomocą twojego laboranta stworzyliście 5 granatów rozpryskowych.
Artos:
Żywotność: 23
Poziom: 6/17
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 174
- 2*Miecznik (BrońBiała3) - Miecz krótki
- 50*Zombie - noże, tasaki
Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 16/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 303
+ Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)
Soul:
Żywotność: 12/13
Poziom: 4/7
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 58/70
- 2*Kierowca (kierowanie2)
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat
Ilość sług: 63
- Laboratorant (Chemia5)
Seth:
Żywotność: 15
Poziom: 7/9
Ekwipunek:
Ilość sług: 90
- 4*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
- Bejsbolista (BrońBiała3) - maczeta
Villemo:
Żywotność: 10
Poziom: 1/6
Ekwipunek:
Ilość sług: 61
- 2*Szaolin (SztukiWalki3)
- 7*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
Inferno:
Żywotność: 12
Poziom: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 85
Technologik:
Żywotność: 17
Poziom: 13
Ekwipunek: Shotgun
Ilość sług: 130
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 2*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 5*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 2*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Staszek Szybki:
Żywotność: 13
Poziom: 9
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 98
Hrabia Gothos:
Żywotność: 10
Poziom: 6
Ekwipunek: Stalowa Tarcza
Ilość sług: 61
Mutaliskus:
Żywotność: 13
Poziom: 9 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 78
- 35*Małpiszon (Szybkość+3, SztukiWalki5)
- 10*Zombie - noże
- 2*Tygrys (Szybkość+2, Siła+3, CzynienieStrachu2)
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 2*Niedźwiedź (Siła+6)
- 25*Wilk (Szybkość+1, Trucizna2)
Krwawa Gejsza:
Żywotność: 25
Poziom: 19 <Berserker, inne liczenie>
Ekwipunek: AK-47, Pistolet
Ilość sług: 166/175
- 6*Taliban (Strzelanie2) - AK-47
Zapał-CoB-Inferno-Villemo: Wielki Sojusz
H.Gothus-StaszekS.: Sojusz
Artos:
Żniwa, bez problemów opanowałeś wszystkie bloki. To dziwne, że na ulicach nie ma już ludzi. Dostajesz 11 poziomów.
Zapał:
Widzisz jak Technologik opanowuje całą ulice Morową i parking przed Tesco. Strzelanina na południu - Technologik zaczyna walkę z policją. Otwierasz Infernalne Wrota nad Tesco, z których wypada demon i wpada przez sufit do środka.
W hali sportowej odbywał się mały mecz siatkówki:
Dość szybko przejąłeś wszystkich stąd - 135 osób. Twoje działania ofensywne wobec Krwawej Gejszy się niepowiodły....
Krwawa Gejsza ogłasza List Gończy za Zapałem. Ktokolwiek będzie walczył z Zapałem będzie nieatakowany przez Krwawą Gejszę, a ten który urwie głowę Zapałowi dostanie 10 Żuchw do handlu na Bazarze.
Seth, Villemo:
Byli jeszcze ludzie na zapleczu - Villemo dostaje poziom, a Seth dwa.
Soul:
Wbiegłeś w park akurat gdy zaczęła się strzelanina na ulicy. Szybko opanowałeś 2 piętra bloku numer 5. Dostajesz 3 poziomy. Pojawił się Ponury Żniwiarz Setha i zniszczył 12 twoich sług i raz oberwałeś zanim go unicestwiłeś.
CoB:
Z pomocą twojego laboranta stworzyliście 5 granatów rozpryskowych.
Artos:
Żywotność: 23
Poziom: 6/17
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 174
- 2*Miecznik (BrońBiała3) - Miecz krótki
- 50*Zombie - noże, tasaki
Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 16/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 303
+ Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)
Soul:
Żywotność: 12/13
Poziom: 4/7
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 58/70
- 2*Kierowca (kierowanie2)
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat
Ilość sług: 63
- Laboratorant (Chemia5)
Seth:
Żywotność: 15
Poziom: 7/9
Ekwipunek:
Ilość sług: 90
- 4*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
- Bejsbolista (BrońBiała3) - maczeta
Villemo:
Żywotność: 10
Poziom: 1/6
Ekwipunek:
Ilość sług: 61
- 2*Szaolin (SztukiWalki3)
- 7*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
Inferno:
Żywotność: 12
Poziom: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 85
Technologik:
Żywotność: 17
Poziom: 13
Ekwipunek: Shotgun
Ilość sług: 130
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 2*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 5*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 2*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Staszek Szybki:
Żywotność: 13
Poziom: 9
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 98
Hrabia Gothos:
Żywotność: 10
Poziom: 6
Ekwipunek: Stalowa Tarcza
Ilość sług: 61
Mutaliskus:
Żywotność: 13
Poziom: 9 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 78
- 35*Małpiszon (Szybkość+3, SztukiWalki5)
- 10*Zombie - noże
- 2*Tygrys (Szybkość+2, Siła+3, CzynienieStrachu2)
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 2*Niedźwiedź (Siła+6)
- 25*Wilk (Szybkość+1, Trucizna2)
Krwawa Gejsza:
Żywotność: 25
Poziom: 19 <Berserker, inne liczenie>
Ekwipunek: AK-47, Pistolet
Ilość sług: 166/175
- 6*Taliban (Strzelanie2) - AK-47
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Szukam głównego generatora. (A może to elektrownia atomowa? ) I przeszukuję dokładnie cały budynek.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Tawerniak
- Posty: 1448
- Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
- Lokalizacja: dolina muminków
Ekhm. Napisałem że wybiegam na ulice, po tym jak rozwalam ludzi w Tesco .
Dwa levele latania.
Dwa levele latania.
Seth
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30
Biorę trzy poziomy kamikaze.
Penetruje dalej blok 5. Jak się skończy biorę 4,5,6 lub 7.
EDIT: Ślę żniwiarza na Setha jeśli mogę.
Penetruje dalej blok 5. Jak się skończy biorę 4,5,6 lub 7.
EDIT: Ślę żniwiarza na Setha jeśli mogę.
Ostatnio zmieniony czwartek, 29 grudnia 2005, 09:05 przez BLACKs, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
Wytchnienie lvl5.
Czynienie Strachu lvl5.
Wampiryzm lvl2.
Wskrzeszania lvl3.
Wysyłam ducha do ratusza, do tesco w poszukiwaniu demona, 1 w blokowiska, 1 w kanały. Wzywam Infernalnego Lorda do pomocy w walce z gejszą, nasyłam ponurego żniwiarza na krwawą gejsze. Narazie czekam na wyniki zwiadowców:)
Czynienie Strachu lvl5.
Wampiryzm lvl2.
Wskrzeszania lvl3.
Wysyłam ducha do ratusza, do tesco w poszukiwaniu demona, 1 w blokowiska, 1 w kanały. Wzywam Infernalnego Lorda do pomocy w walce z gejszą, nasyłam ponurego żniwiarza na krwawą gejsze. Narazie czekam na wyniki zwiadowców:)
Fuck?
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
Sam z tym samym składem, co poprzednio idę do budynku mieszkalnego nr 12 by zrobić tam rzeź, nowo powołane zombi z bloku 10 małą mają natychmiast udać się do bloku nr 14 zaraz po uzbrojeniu się w noże i kije by tam zająć się przejmowaniem innych ludzi. Oddział, który poszedł i przejął blok nr 7 ma iść na blok nr 9 i przejąć, co się da, natomiast zombi przejęte w bloku nr 7 udać się mają do bloku 11 w tym samym celu. Wszystkie, zombi szukają podczas gryzienia ludzi nowych broni, coraz to lepszych dla siebie, a nowo przejęte mają od razu, jeszcze przed dołączeniem do reszty również się uzbroić.
Dwa zombi z tasakami, które pilnowały wejścia do budynku nr 8 mają jak najszybciej dołączyć do mojego oddziału.
Sam używam umiejętności Demonologia level 2, przez co wysyłam duchy do: elektrowni, policji, remizy i ratusza.
Umiejętności:
Wampiryzm level 1
Kamikaze level 1,2,3 i 4
Radioaktywność level 1 i 2
Trucizna level 1 i 2
Nekromancja level 1 i 2
-
- Tawerniak
- Posty: 1448
- Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
- Lokalizacja: dolina muminków
Wysyłam duchy do miasta by zobaczyc gdzie jest najwięcej ludzi, po czym tam idę wraz z moimi zombiakami. Cały czas staram się zwracac uwagę na najmniejsze zmiany wokół mnie. Jeśli mogę to ślę Żniwiarza ponownie na BLACKSouLa.
Seth
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Zapał-CoB-Inferno-Villemo: Wielki Sojusz
StaszekS.-Technologik: Sojusz
Artos:
Wszystko dobrze wyszło (choć jeżeli mógłbyś to powiedz które bloki już zająłeś ). Dostajesz 18 poziomów. Twoi się uzbrajają.
Zapał:
Pojawił się Infernalny Lord R'Tyler z Mrocznych Pustkowi. Przybrał postać olbrzymiego Balroga. Spadł na Tesco. Inferno i Staszek Szybki uciekli. Hrabia Gothus jako najodważniejszy został. Atak R'Tylera wymazał z powieszchni ziemi całe Tesco. Piekielne Wrota powiększyły się. Hrabia Gothus został zmasakrowany - a jego dusza wtrącona do Mrocznych Pustkowi. Jego zombie rozpierzchli się początkowo, ale po chwili przyłączyli się do sił Staszka. R'Tyler wrócił do Mrocznych Pustkowi zamykając za sobą Wrota - nie mogą być otworzone ponownie przez nikogo z Władców Zombie do czasu odwołania.
W tym czasie Zapał dotarł kanałami (w których nikogo nie spotkał) do Ratusza. Okazało się, że przejście pod ratuszem jest zamknięte na stałe. Trzeba będzie wysadzić (tunel dalej też jest zamknięty).
Seth, Villemo:
Byliście obok Ratusza, gdy pojawił się R'Tyler. Seth próbował się dostać do Ratusza, ale mu nie wyszło, został zaatakowany przez Ponurego Żniwiarza Soula! Identyczne uzbrojenie, ale zupełny brak umiejętności sprawiły, że prawie zostałeś zniszczony. Straciłeś wiele swoich sług.
Villemo w tym czasie została ostrzelana przez Technologika i weszła do Remizy. Przejęła 45 ludzi. Dostałaś 4 levele.
Soul:
Na ostatnim piętrze 5 piętrowca spotkał cię mały ZONK! Gdy twoi ludzie mordowali wszystkich na piętrze ty stałeś z boku i się patrzyłeś. Nagle w jednym z mieszkań wyszła z ukrycia dwójka ludzi. Jeden z nich przyczepił ci styłu czaszki ładunek C4. Twoi zombie się na niego spojrzeli, a on trzymając detonator powiedział: To jest napad! Wszyscy stójcie spokojnie, a nic wam się nie stanie. Człowiek zabrał ci kosę, wtedy jego kobieta trzymająca karabin AK-47 ze złością w głosie powiedziała Którykolwiek z was pierdolonych świń się poruszy zrobię egzekucje do kurwa ostatniego skurwysyna! Wtedy pojawił się Ponury Żniwiarz Setha - kobieta odrazu odstrzeliła mu łeb, a potem serią pojechała po was wszystkich. W tym czasie mężczyzna nacisnął detonator - w następnym update'cie ładunek C4 eksploduje. Kobieta została z wielkimi stratami pokonana, a on razem z kosą przejechał liną na dach budynku numer 6. Linę odciął następnie.
CoB:
Znajdujesz trochę radioaktywnego plutonu w ciepłych pojemnikach. Trochę ubrań wzmacnianych przeciwko ogniu, gorącu i radioaktywności.
Muszę szybko wychodzić, brak tym razem statsów na dole. Wasze karty są z ostatnio wziętymi mocami.
Zapał-CoB-Inferno-Villemo: Wielki Sojusz
StaszekS.-Technologik: Sojusz
Artos:
Wszystko dobrze wyszło (choć jeżeli mógłbyś to powiedz które bloki już zająłeś ). Dostajesz 18 poziomów. Twoi się uzbrajają.
Zapał:
Pojawił się Infernalny Lord R'Tyler z Mrocznych Pustkowi. Przybrał postać olbrzymiego Balroga. Spadł na Tesco. Inferno i Staszek Szybki uciekli. Hrabia Gothus jako najodważniejszy został. Atak R'Tylera wymazał z powieszchni ziemi całe Tesco. Piekielne Wrota powiększyły się. Hrabia Gothus został zmasakrowany - a jego dusza wtrącona do Mrocznych Pustkowi. Jego zombie rozpierzchli się początkowo, ale po chwili przyłączyli się do sił Staszka. R'Tyler wrócił do Mrocznych Pustkowi zamykając za sobą Wrota - nie mogą być otworzone ponownie przez nikogo z Władców Zombie do czasu odwołania.
W tym czasie Zapał dotarł kanałami (w których nikogo nie spotkał) do Ratusza. Okazało się, że przejście pod ratuszem jest zamknięte na stałe. Trzeba będzie wysadzić (tunel dalej też jest zamknięty).
Seth, Villemo:
Byliście obok Ratusza, gdy pojawił się R'Tyler. Seth próbował się dostać do Ratusza, ale mu nie wyszło, został zaatakowany przez Ponurego Żniwiarza Soula! Identyczne uzbrojenie, ale zupełny brak umiejętności sprawiły, że prawie zostałeś zniszczony. Straciłeś wiele swoich sług.
Villemo w tym czasie została ostrzelana przez Technologika i weszła do Remizy. Przejęła 45 ludzi. Dostałaś 4 levele.
Soul:
Na ostatnim piętrze 5 piętrowca spotkał cię mały ZONK! Gdy twoi ludzie mordowali wszystkich na piętrze ty stałeś z boku i się patrzyłeś. Nagle w jednym z mieszkań wyszła z ukrycia dwójka ludzi. Jeden z nich przyczepił ci styłu czaszki ładunek C4. Twoi zombie się na niego spojrzeli, a on trzymając detonator powiedział: To jest napad! Wszyscy stójcie spokojnie, a nic wam się nie stanie. Człowiek zabrał ci kosę, wtedy jego kobieta trzymająca karabin AK-47 ze złością w głosie powiedziała Którykolwiek z was pierdolonych świń się poruszy zrobię egzekucje do kurwa ostatniego skurwysyna! Wtedy pojawił się Ponury Żniwiarz Setha - kobieta odrazu odstrzeliła mu łeb, a potem serią pojechała po was wszystkich. W tym czasie mężczyzna nacisnął detonator - w następnym update'cie ładunek C4 eksploduje. Kobieta została z wielkimi stratami pokonana, a on razem z kosą przejechał liną na dach budynku numer 6. Linę odciął następnie.
CoB:
Znajdujesz trochę radioaktywnego plutonu w ciepłych pojemnikach. Trochę ubrań wzmacnianych przeciwko ogniu, gorącu i radioaktywności.
Muszę szybko wychodzić, brak tym razem statsów na dole. Wasze karty są z ostatnio wziętymi mocami.
-
- Mat
- Posty: 532
- Rejestracja: niedziela, 28 sierpnia 2005, 16:41
- Lokalizacja: Chodzież
- Kontakt:
-
- Tawerniak
- Posty: 1616
- Rejestracja: poniedziałek, 12 września 2005, 08:47
- Numer GG: 5879500
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Szukam kanałów. W te stroje przebieram siebie, Laboranta, i kilku zombi, którzy będą moją przyboczną gwardią.
http://niwia.myforum.pl/ - forum Opolskiego klubu RPG i fantastyki
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
http://my.opera.com/gimnazjon/blog/ - sport, ruch, zdrowie, itepe
-
- Tawerniak
- Posty: 1448
- Rejestracja: poniedziałek, 5 września 2005, 18:42
- Lokalizacja: dolina muminków
Żesz to kur... Bezużyteczne śmiecie.
Wchodzę do ratusza, zjadając pierwszego zauważonego ZWYKŁEGO człowieka. Moim sługom każę nie atakowac Villemo i jej sług, ale wydaję rozkac jak najszybszego przeistaczania, i po posiłku sam rzucam się by tworzyc nowych zombie.
Nasyłam Ponurego Żniwiarza na BLACKSouLa. .
Wchodzę do ratusza, zjadając pierwszego zauważonego ZWYKŁEGO człowieka. Moim sługom każę nie atakowac Villemo i jej sług, ale wydaję rozkac jak najszybszego przeistaczania, i po posiłku sam rzucam się by tworzyc nowych zombie.
Nasyłam Ponurego Żniwiarza na BLACKSouLa. .
Seth
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
Mu! (ja przynajmniej działam pod przykrywką)
http://www.pajacyk.pl/- wstawic do zakładek i klikać raz dziennie! NATYCHMIAST!
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Dyplomacja:
Zapał-CoB-Inferno-Villemo: Wielki Sojusz
StaszekS.-Technologik: Sojusz
Villemo:
Schowałaś się w remizie i niewychodzisz narazie.
Artos:
Zajmując kolejne trzy bloki zostałeś zaatakowany przez Technologika. Straciłeś wielu i ukryłeś się w bloku numer 13. Dostałeś 13 poziomów (przypadek? ). Od północy zbliża się Krwawa Gejsza.
Seth:
Ratusz jak już się o tym przekonał Zapał jest ufortyfikowany. Nieda się do niego wejść. Szarpałeś się z drzwiami i oknami, gdy pojawił się Ponury Żniwiarz. Powiedział z uśmiechem Zatańczymy? Twój Bejsbolista w ostatnim momencie cię obronił. Jesteś prawie wykończony - Bejbolista już jest wykończony. W pobliżu jest Inferno.
Soul:
Wybuch nastąpił bardzo szybko. Wyrzucił cię przez okno:
i wpadłeś do budynku numer 7. Jeszcze w tym czasie płonąłeś. W tym bloku nie masz już nikogo - Artos o to zadbał. Płoniesz - jeśli się nie zgasisz umrzesz niedługo
No tak i....
SOUL ZOSTAJE UNICESTWIONY
MORITURI TE SALUTANT!
to był Ponury Żniwiarz Setha.
CoB:
Znalazłeś wejście do kanałów, jednak są otwierane tylko od strony elektrowni - można wyjść, ale nie można wrócić. Założyłeś te ubrania. Znalazłeś na dole 10 kluczy francuzkich, które rozdałeś swoim sługom.
Zapał:
Zdołałeś zabarykadować się przez tą turę. Siedzisz bezpieczny. Krwawa Gejsza w tym czasie pokonała z łatwością twojego Ponurego Żniwiarza.
Bazar:
Bazar został otwarty w szkole, wszyscy dostają po 3 żuchwy. Handlarz już przyniósł swoje towary i otworzył Wrota Wojenne w szkole na drugim piętrze. Przez nie będą ściągać najemnicy, już jeden przybył.
Dostępne usługi:
8 żuchw - Zegar Zjazdowy
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 23
Poziom: 17/48
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 419/484
- 2*Miecznik (BrońBiała3) - Miecz krótki
- 150*Zombie - noże, tasaki
Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 303
+ Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Seth:
Żywotność: 1/15
Poziom: 9/9
Ekwipunek:
Ilość sług: 20/90
- 4*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
Villemo:
Żywotność: 10
Poziom: 7/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 82/116
- 2*Szaolin (SztukiWalki3)
- 7*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
- 10*Hydrolodzy (Woda5)
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek:
Ilość sług: 155
Technologik:
Żywotność: 22
Poziom: 18
Ekwipunek: Shotgun
Ilość sług: 180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Staszek Szybki:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 159
Mutaliskus:
Żywotność: 24
Poziom: 20 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 189
- 35*Małpiszon (Szybkość+3, SztukiWalki5)
- 10*Zombie - noże
- 2*Tygrys (Szybkość+2, Siła+3, CzynienieStrachu2)
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 2*Niedźwiedź (Siła+6)
- 25*Wilk (Szybkość+1, Trucizna2)
Krwawa Gejsza:
Żywotność: 33
Poziom: 29 <Berserker, inne liczenie>
Ekwipunek: AK-47, Pistolet
Ilość sług: 169/278
- 6*Taliban (Strzelanie2) - AK-47
Zapał-CoB-Inferno-Villemo: Wielki Sojusz
StaszekS.-Technologik: Sojusz
Villemo:
Schowałaś się w remizie i niewychodzisz narazie.
Artos:
Zajmując kolejne trzy bloki zostałeś zaatakowany przez Technologika. Straciłeś wielu i ukryłeś się w bloku numer 13. Dostałeś 13 poziomów (przypadek? ). Od północy zbliża się Krwawa Gejsza.
Seth:
Ratusz jak już się o tym przekonał Zapał jest ufortyfikowany. Nieda się do niego wejść. Szarpałeś się z drzwiami i oknami, gdy pojawił się Ponury Żniwiarz. Powiedział z uśmiechem Zatańczymy? Twój Bejsbolista w ostatnim momencie cię obronił. Jesteś prawie wykończony - Bejbolista już jest wykończony. W pobliżu jest Inferno.
Soul:
Wybuch nastąpił bardzo szybko. Wyrzucił cię przez okno:
i wpadłeś do budynku numer 7. Jeszcze w tym czasie płonąłeś. W tym bloku nie masz już nikogo - Artos o to zadbał. Płoniesz - jeśli się nie zgasisz umrzesz niedługo
No tak i....
SOUL ZOSTAJE UNICESTWIONY
MORITURI TE SALUTANT!
to był Ponury Żniwiarz Setha.
CoB:
Znalazłeś wejście do kanałów, jednak są otwierane tylko od strony elektrowni - można wyjść, ale nie można wrócić. Założyłeś te ubrania. Znalazłeś na dole 10 kluczy francuzkich, które rozdałeś swoim sługom.
Zapał:
Zdołałeś zabarykadować się przez tą turę. Siedzisz bezpieczny. Krwawa Gejsza w tym czasie pokonała z łatwością twojego Ponurego Żniwiarza.
Bazar:
Bazar został otwarty w szkole, wszyscy dostają po 3 żuchwy. Handlarz już przyniósł swoje towary i otworzył Wrota Wojenne w szkole na drugim piętrze. Przez nie będą ściągać najemnicy, już jeden przybył.
Dostępne usługi:
8 żuchw - Zegar Zjazdowy
6 żuchw - Miecz Plazmowy
6 żuchw - Fryderyk Zbieracz (Zbieractwo5) - Władca Najemny
4 żuchwy - Jetpack
4 żuchwy - Tarcza Kapitana Ameryki (niezniszczalna)
3 żuchwy - Miecz Siły (jedno więcej obrażenie)
3 żuchwy - 5*Kamikaze (Kamikaze3) - Istoty Wojny
3 żuchwy - Trucizna 1 i 2 dla 10 zombie
2 żuchwy - Karabin maszynowy
2 żuchwy - Broń Biała level 2 dla 15 zombie
1 żuchwa - Katana
1 żuchwa - Broń Biała level 1 dla 10 zombie
1 serce - Maczeta
10 palców - Strzelanie level 1 dla 5 zombie
Artos:
Żywotność: 23
Poziom: 17/48
Ekwipunek: Miecz krótki
Ilość sług: 419/484
- 2*Miecznik (BrońBiała3) - Miecz krótki
- 150*Zombie - noże, tasaki
Zapał:
Żywotność: 34
Poziom: 30/30
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 303
+ Ogar Piekieł (Szybkość+3, Siła+3, CzynienieStrachu2)
+ Trujący Pomiot (Trucizna5)
CoB:
Żywotność: 10
Poziom: 6/6
Ekwipunek: 5*Granat, Kombinezon Termiczny
Ilość sług: 63
- Laboratorant (Chemia5) - Kombinezon Termiczny, 5*Granat
- 10*Zombie - Kombinezony Termiczne, Klucze Francuskie
Seth:
Żywotność: 1/15
Poziom: 9/9
Ekwipunek:
Ilość sług: 20/90
- 4*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
Villemo:
Żywotność: 10
Poziom: 7/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 82/116
- 2*Szaolin (SztukiWalki3)
- 7*Strażnik (strzelanie2) - Rewolwery
- 10*Hydrolodzy (Woda5)
Inferno:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek:
Ilość sług: 155
Technologik:
Żywotność: 22
Poziom: 18
Ekwipunek: Shotgun
Ilość sług: 180
- 5*Kierowca (kierowanie2)
- 2*Strażak (Woda3)
- 12*Policjant (Strzelanie2) - pistolet
- 15*Antyterrorysta (Strzelanie3) - H&K MP5
- 15*Policjant (Strzelanie3) - Shotgun
Staszek Szybki:
Żywotność: 19
Poziom: 15
Ekwipunek: Nóż
Ilość sług: 159
Mutaliskus:
Żywotność: 24
Poziom: 20 <Berserker, inne liczebie>
Ekwipunek: Klucz Uniwersalny ZOO
Ilość sług: 189
- 35*Małpiszon (Szybkość+3, SztukiWalki5)
- 10*Zombie - noże
- 2*Tygrys (Szybkość+2, Siła+3, CzynienieStrachu2)
- 4*GigantChomik (Siła+4, Kopanie5)
- 2*Niedźwiedź (Siła+6)
- 25*Wilk (Szybkość+1, Trucizna2)
Krwawa Gejsza:
Żywotność: 33
Poziom: 29 <Berserker, inne liczenie>
Ekwipunek: AK-47, Pistolet
Ilość sług: 169/278
- 6*Taliban (Strzelanie2) - AK-47
Ostatnio zmieniony czwartek, 29 grudnia 2005, 21:30 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.