Problemy z Warhammerem
-
- Arcymod Tawerniany
- Posty: 1279
- Rejestracja: poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 17:13
- BLACKs
- Tawerniany Cygan
- Posty: 3040
- Rejestracja: poniedziałek, 21 listopada 2005, 17:30
Dobra MAd będziemy już normalnie gadać. Po pierwsze hipnoza nie zadziała, bo nikt w drużynie jej nie posiada, a skrytobójca łatwo się złapać nie da, hipnoza może nie podziałać także no nie? Pani do towarzystwa, która ma się wygadać też jest złym pomysłem, ponieważ skrytobójca nie-wampir pracujący dla rodu obserwuje cały czas bohaterów i zabije od razu osobę, która wie o mrocznych mocach rodu i jest w pobliżu drużyny. Przygoda niestety musi się rozgrywać w mieście. Proszę o pomysły bardziej skomplikowane, w których bohaterowie będą musieli pokombinować, a nie że rozwiązanie same do nich przyjdzie. No ale te pomysły były dobre, tylko raczej z nich nie skorzystam.
-
- Bombardier
- Posty: 622
- Rejestracja: wtorek, 4 października 2005, 15:21
Może coś takiego: wampiry dowiedzą się, że bohaterowie ich szukają i porwą jednego z nich na zakładnika mówiąc, że wypuszczą go jeśli drużyna zniszczy wszystkie dowody na to, że są wampirami. Drużyna będzie miała wybór: poświęcą gracza, zniszczą dowody albo będą próbować jakoś odbić porwanego. Mogą też porwać skrytobójcę lub któregoś z wampirów i wymienić zakładników. Jeśli wampiry zgodzą się na taki układ, drużyna wraz z kapłanem urządzą zasadzkę i złapią wampiry. Skrytobójca będzie np. w lochu i nie będzie mógł wykończyć graczy...Ufff...Skończyłam...I jak?
Fie fye foe fum,
I smell the blood of the asylum.
I smell the blood of the asylum.
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
Ja proponuje uśmiercić drużyne po co się męczyć , albo niech ktoś BARDZO wpływowy okaże się wampirem i niech zacznie psuć drużynie opinie (wiesz plotki o tym że są złodzijeami, mordercami, itp)
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mafia Radioaktywnych Krów
-
- Pomywacz
- Posty: 51
- Rejestracja: poniedziałek, 14 listopada 2005, 13:10
- Lokalizacja: Mrocznej Puszczy
A nie lepiej powiedziec, że kapłan stworzył własną sektę, mającą na celu obalenie wampirów i od lat zbiera komponęty na specjalny czar, który stworzy strefę, w której umiejętności wampirów będą ograniczone na tyle aby mógł ich zabić (razem ze swoimi fanatykami), tyle tyko że tuż przed uzbieraniem komponentów, wlazł ten skrytobójca i mu rozwalił laboratorium (które było pod świątynią) więc teraz potrzebuje tylko ostatniego komponentu oraz pracowni. Możliwości bez liku, bo można i graczy po składnik posłać, mogą transportować kapłana do starej wierzy, gdzie może byc działajace laboratorium, mogą też dołączyć sie do grupy która po rzuceniu czaru ruszy na zamek wszystko zależy tylko od mistrza ...
-
- Tawerniany Che Wiewióra
- Posty: 1529
- Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Albo spróbuj coś w stylu że namiary na te wampiry możesz uzyskać od jej konkurencji . Mam na myśli coś w stylu że w mieście są dwie rodziny wampirze jedna ta potężna i druga duuużo mniejsza. Ta mniejsza zazdrości tamtym pozycji i chce ich jakoś zlikwidować. W tym momencie do gry wchodzą gracze. Nawet nie musza wiedzieć że ta druga rodzina wampirów to rzeczywiście są wampierze
-
- Arcymod Tawerniany
- Posty: 1279
- Rejestracja: poniedziałek, 16 sierpnia 2004, 17:13