Sesja DND REKRUTACJA

-
- Majtek
- Posty: 142
- Rejestracja: sobota, 5 listopada 2005, 22:31
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:

-
- Mat
- Posty: 434
- Rejestracja: poniedziałek, 31 października 2005, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa - Praga Północ.
- Kontakt:

-
- Majtek
- Posty: 142
- Rejestracja: sobota, 5 listopada 2005, 22:31
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Imię postaci: Ambartos
Klasa: Wojownik
Wróg rasowy: Goblinoidy
Poziom:1
Rasa: Człowiek
Charakter: Neutralny
Wiara: Pelor
Rozmiar: Średni
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 35 lat
Wzrost: 178cm
Waga: 85kg
Oczy: Zielone
Włosy: Czarne
Karnacja: Śniada
Siła: 16
Zręczność: 16
Budowa: 18
Intelekt: 10
Mądrość: 10
Charyzma: 10
PW: 11
KP: 17
Bazowy Atak: +1
Inicjatywa:1
Wytrwałość: 4
Refleks: 7
Wola: 4
W zwarciu:5
Na odległość:3
Broń: Miecz dwuręczny przy pasie
Broń: krótki łuk
Broń: Sztylet
Zbroja: Skórzana
Tarcza: Brak
Amunicja: 10 strzał
Umiejętnośći:
Mowa zwierząt:2
Ukrywanie się:5
Skradanie się:5
Koncentracja:3
Kampania:
Punkty doświadczenia: 0
Wyposażenie: prowiant, lina 10m
Atuty:
Broń egzotyczna - krótki łuk
Broń bojowa - miecz dwuręczny
Uderzenie z obrotu
Języki: Wspólny, bardzo słaba mowa zwierząt
Magia: na 1 poziomie
Pieniądze:
Platyna:
Złoto: 40
Srebro: 5
Miedź: 5
Klasa: Wojownik
Wróg rasowy: Goblinoidy
Poziom:1
Rasa: Człowiek
Charakter: Neutralny
Wiara: Pelor
Rozmiar: Średni
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 35 lat
Wzrost: 178cm
Waga: 85kg
Oczy: Zielone
Włosy: Czarne
Karnacja: Śniada
Siła: 16
Zręczność: 16
Budowa: 18
Intelekt: 10
Mądrość: 10
Charyzma: 10
PW: 11
KP: 17
Bazowy Atak: +1
Inicjatywa:1
Wytrwałość: 4
Refleks: 7
Wola: 4
W zwarciu:5
Na odległość:3
Broń: Miecz dwuręczny przy pasie
Broń: krótki łuk
Broń: Sztylet
Zbroja: Skórzana
Tarcza: Brak
Amunicja: 10 strzał
Umiejętnośći:
Mowa zwierząt:2
Ukrywanie się:5
Skradanie się:5
Koncentracja:3
Kampania:
Punkty doświadczenia: 0
Wyposażenie: prowiant, lina 10m
Atuty:
Broń egzotyczna - krótki łuk
Broń bojowa - miecz dwuręczny
Uderzenie z obrotu
Języki: Wspólny, bardzo słaba mowa zwierząt
Magia: na 1 poziomie
Pieniądze:
Platyna:
Złoto: 40
Srebro: 5
Miedź: 5




-
- Bosman
- Posty: 1864
- Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
- Numer GG: 5454998
Imie: Vincent Vega
Poziom: 1
Rasa: Czlek
Plec: Mezczyzna
Klasa: Tropiciel
Wiek: 23
Wzrost: 162
Waga: 78
Oko: piwne
Charakter: neutralny
Wiara: wierze we wlasne umiejetnosci
Rozmiar: sredni
Karnacja: jasna
Pierwsze, jak pewnie kazdemu, rzuca ci sie w oczy to bielmo w lewym oku przez ktore przechodzi szrama zaczynająca sie pol cala nad srodkiem brwi, a konczaca sie na policzku. Poza tym Vincent jest lysy, jedynie ruda brodka wskazuje jaki jest jego kolor wlosow. Na reszcie twarzy ma rzadki zarost, widac golil sie niedawno. W lewym uchu nosi 2 miedziane kolczyki. Z czola splywaja mu kropelki potu.
Vincent jest dosc niski. Jego szeroki pas o zelaznej, wymatowialej juz klamrze, ma kilka kieszonek. Na lewo od klamry natknac sie mozna na sztylet, ktory pewnie odebral nie jedno zycie. U lewego boku wisi zamkniety kolczan, w ktorm zapewne sa strzaly, z prawej zas strony widac rekojesc miecza spoczywajacego w zamocowanej do pasa pochwie. Spodnie Vincenta sprawiaja wrazenie, jakby byly czescia jakiegos munduru. Gdyby spotkac go w jakiejs dziczy, spodnie te zapewne pomagalyby mu wtopic sie w otoczenie. Zreszta podobne wlasciwosci musiala tez miec cwiekowana skoznia, ktora ma na sobie. Do prawego uda doczepiony jest kolejny sztylet, choc jakby nieco wiekszy od tego przy pasie. Jako obuwie sluzyly mu budy o wysokiej cholewie. Na dloniach nosi brazowe, wytarte juz rekawice. Lewa dla ochrony nabita zostala cwiekami. Na ramionach Vincenta spoczywa szary plaszcz z kapturem, kolejna rzecz ulatwiajaca ukrycie. A moze tylko ochrona przed deszczem? Na plecach ma luk, nieodzowny komplet strzal w kolczanie. Obok jego nogi spoczywa worek podrozny.
Vincent spojzal na ciebie i szeroko sie usmiechnal. Ma zadbana zeby, ale moze to byc tylko wrazenie, gdyz przy jego oku wszystko wydaje sie byc pieknym. Oto czlowiek, ktory swoje przeszedl. Co dziwne jednak, wydaje sie czekac na wiecej.
--------------
Cechy:
Siła: 14
Zręczność: 16
Budowa: 15
Intelekt: 16
Roztropność: 12
Charyzma: 7
PW: 10
KP: 15
Bazowy Atak: 3
Inicjatywa: 3
Wytrwałość: 4
Refleks: 3
Wola: 1
W zwarciu: 3
Na odległość: --
Atuty:
Wyspecjalizowanie; finezja w walce.
Umiejetnosci:
Ciche poruszanie (zr) 4
Jeździectwo (Zr)
Koncentracja (Bd) 1
Leczenie (Rzt) 1
Nasłuchiwanie (Rzt) 4
Postępowanie ze zwierzętami (Cha) 3
Pływanie (S)
Przeszukiwanie (Int) 1
Rzemiosło (strzały) (Int) 2
Skakanie (Zr)
Stosowanie Liny (Zr)
Ukrywanie (Zr) 4
Wiedza (natura) (Int) 1
Wspinaczka (S)
Wyczucie Kierunku (Rzt) 2
Zauważenie (Rzt) 3
Znajomość Dziczy (Rzt) 2
Zwierzęca Empatia (Cha)
Bron: miecz krotki
Pancerz: cwiekowana skora
Pod reka: 2 sztylety, dlugi luk+strzaly (ile MG da)
W torbie: fajka+tyton (ach te nalogi)+wszyskie inne standardowe rzeczy ktorych nie chce mi sie wypisywac.
Cala reszte ekwipunku zostawiam do wypelnienia MG
Jak sie gdzies pomylilem to sorry, ale w dd gralem kilka lat temu i nie pamietam jak sie liczylo kilka rzeczy 
Historia wkrotce (chyba ze jest zbedna
)
Poziom: 1
Rasa: Czlek
Plec: Mezczyzna
Klasa: Tropiciel
Wiek: 23
Wzrost: 162
Waga: 78
Oko: piwne
Charakter: neutralny
Wiara: wierze we wlasne umiejetnosci
Rozmiar: sredni
Karnacja: jasna
Pierwsze, jak pewnie kazdemu, rzuca ci sie w oczy to bielmo w lewym oku przez ktore przechodzi szrama zaczynająca sie pol cala nad srodkiem brwi, a konczaca sie na policzku. Poza tym Vincent jest lysy, jedynie ruda brodka wskazuje jaki jest jego kolor wlosow. Na reszcie twarzy ma rzadki zarost, widac golil sie niedawno. W lewym uchu nosi 2 miedziane kolczyki. Z czola splywaja mu kropelki potu.
Vincent jest dosc niski. Jego szeroki pas o zelaznej, wymatowialej juz klamrze, ma kilka kieszonek. Na lewo od klamry natknac sie mozna na sztylet, ktory pewnie odebral nie jedno zycie. U lewego boku wisi zamkniety kolczan, w ktorm zapewne sa strzaly, z prawej zas strony widac rekojesc miecza spoczywajacego w zamocowanej do pasa pochwie. Spodnie Vincenta sprawiaja wrazenie, jakby byly czescia jakiegos munduru. Gdyby spotkac go w jakiejs dziczy, spodnie te zapewne pomagalyby mu wtopic sie w otoczenie. Zreszta podobne wlasciwosci musiala tez miec cwiekowana skoznia, ktora ma na sobie. Do prawego uda doczepiony jest kolejny sztylet, choc jakby nieco wiekszy od tego przy pasie. Jako obuwie sluzyly mu budy o wysokiej cholewie. Na dloniach nosi brazowe, wytarte juz rekawice. Lewa dla ochrony nabita zostala cwiekami. Na ramionach Vincenta spoczywa szary plaszcz z kapturem, kolejna rzecz ulatwiajaca ukrycie. A moze tylko ochrona przed deszczem? Na plecach ma luk, nieodzowny komplet strzal w kolczanie. Obok jego nogi spoczywa worek podrozny.
Vincent spojzal na ciebie i szeroko sie usmiechnal. Ma zadbana zeby, ale moze to byc tylko wrazenie, gdyz przy jego oku wszystko wydaje sie byc pieknym. Oto czlowiek, ktory swoje przeszedl. Co dziwne jednak, wydaje sie czekac na wiecej.
--------------
Cechy:
Siła: 14
Zręczność: 16
Budowa: 15
Intelekt: 16
Roztropność: 12
Charyzma: 7
PW: 10
KP: 15
Bazowy Atak: 3
Inicjatywa: 3
Wytrwałość: 4
Refleks: 3
Wola: 1
W zwarciu: 3
Na odległość: --
Atuty:
Wyspecjalizowanie; finezja w walce.
Umiejetnosci:
Ciche poruszanie (zr) 4
Jeździectwo (Zr)
Koncentracja (Bd) 1
Leczenie (Rzt) 1
Nasłuchiwanie (Rzt) 4
Postępowanie ze zwierzętami (Cha) 3
Pływanie (S)
Przeszukiwanie (Int) 1
Rzemiosło (strzały) (Int) 2
Skakanie (Zr)
Stosowanie Liny (Zr)
Ukrywanie (Zr) 4
Wiedza (natura) (Int) 1
Wspinaczka (S)
Wyczucie Kierunku (Rzt) 2
Zauważenie (Rzt) 3
Znajomość Dziczy (Rzt) 2
Zwierzęca Empatia (Cha)
Bron: miecz krotki
Pancerz: cwiekowana skora
Pod reka: 2 sztylety, dlugi luk+strzaly (ile MG da)
W torbie: fajka+tyton (ach te nalogi)+wszyskie inne standardowe rzeczy ktorych nie chce mi sie wypisywac.
Cala reszte ekwipunku zostawiam do wypelnienia MG


Historia wkrotce (chyba ze jest zbedna


-
- Mat
- Posty: 434
- Rejestracja: poniedziałek, 31 października 2005, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa - Praga Północ.
- Kontakt:

Odnosnie umiejetnosci walki: ona znacznie lepiej rzuca nozami niz strzela z luku, ale nie lubi sie ujawniac z tym. Zawsze w czasie walki na powierzchni strzela celujac w korpus, bo w niego najlatwiej trafic
Nozami posluguje sie z wieksza gracja i precyzja, lecz tylko wtedy, gdy ma pewnosc, iz nikt nie zauwazy, badz gdy to jest niezbedne.
W ekwipunku ma 3 koszule. Lniana, bawelniana i troche cieplejsza na zime z grubszego i dosc miekkiego materialu. Do tego dwie pary spodni jedne ciensze lecz sztywniejsze i wytrzymalsze - skorzane, drugie welniane, ocieplane od srodka futrem rothe (bardzo cienka warstwa). 3 part butow, wysokie ze skory (pod kolano), o dosc twardej podeszwie, do chodzenie przez wieksza czesc roku, maja jej na dlugo starczyc; niskie (za kostke) z lekkiej skorki na lato, o miekiej podeszwie i zimowe, wysokie do kolana, z grubej wodoodpornej skory, w srodku ocieplane gruba warstwa futra rothe. Plaszczyk na lato i na zime (na zime cieplejszy, lepiej uszyty i bardziej odporny na zamoczenia i wilgoc). 5 kompletow bielizny, rekawice rowniez podwojnie (lato - zima) i pas oraz kamizelke skorzana i paski na noze. To czego nie nosi trzyma ladnie zlozone w jak najmniejsza kostke (butow oczywiscie nie sklada
) w plecaku, ktory ze soba nosi. Nie jest strasznie wysoka czy gruba, wiec te ubrania nie zajmuja az tyle miejsca, a buty "stoja" postawione w plecaku przy jednym i przy drugim boku, a pozostale rzeczy zapelniaja przestrzen miedzy nimi (wersja gdy nosi te najmniejsze butki na lato).
Posiada dwie trucizny od ojca. Jedna, to dosc gesta maź, ktora trzyma w fiolce (ok 15 ml). Trucizna dziala dosc szybko, lecz jedynie po dostaniu sie do krwioobiegu ofiary. Mozna nia posmarowac ostrze i zranic przeciwnika, wtedy bedzie dzialac najszybciej (trucizna musi dotrzec do serca), mozna tez ja podac do posilku, jednak wtedy dzialanie ma spowolnione i zaczyna dzialac dopiero po strawieniu, ale duzo wolniej i lagodniej. Smierc nastepuje poprzez zatrzymanie akcji serca i w zaleznosci od sporobu podania moze byc to gwaltowny zawal, badz troche wolniejsza smierc spowodowana uszkodzeniem narzadu i scian zyl. W przypadku, gdy trucizna znajduje sie na skorze, wystarczy ja po prostu zmyc, dziala jedynie wewnatrz organizmu.
Druga jest rownie "przyjemna". Jest to nie tyle trucizna, co rodzaj grzyba lub plesni z Podmroku. Kurai ma maly sloiczek tego, szczelnie zamkniety i zabezpieczony przed wilgocia. Wystarczy niewielka ich ilosc, by kogos (lub nawet kilka osob) usmiercic, jednak trwa to pare dni, czasem tygodni i jest niezwykle bolesne dla ofiary. Jedyny problem jest z podaniem pylku. Musi sie dostac do pluc ofiary. Tam grzyb (badz plesn,tego dokladnie niewiadomo) zaczyna rosnac na wewnetrznej scianie pluc i rozwijac sie, uniemozliwiajac organizmowi pobieranie powietrza... Swoja kolonia zaczyna stopniowo zakrywac wszystkie peczerzyki plucne i odzywiac sie nimi. W rezultacie, pomimo nieustajacego bolu, ofiara umiera z powodu braku tlnu w organizmie... Pylek osiada sie szybko, lecz do tej pory nikt nie wymyslil, czemu nie atakuje tchawicy i oskrzeli. W przypadku kontaktu plesni (badz grzyba
) ze skora, nalezy to miejsce przypalic ogniem, badz zblizyc do ognia. Wtedy zarodniki i kolonia zostaja zabite. Osiadaja sie jedynie na lub w organizmach zywych, oczywiscie znacznie wieksze szkody i spustoszenia sieja wewnatrz organizmu... Paskudne, nie? 
W swoim placaczku Kurai ma rowniez jakies drobne przybory do higieny i toalety, jednak w Menzoberranzan o to dbali. Kilka niewielkich i niezbyt wartosciowych ozdob oraz (jesli MG sie zgodzi) male magiczne lusterko, dzieki ktoremu moze sie widziec i kontaktowac z ojcem. On ma u siebie znacznie wieksza wersje tego przedmiotu, lecz do rozmowy wystarczy im, ze moga widziec swoje twarza, badz dlonie, jesli rozmowa musi byc cicha.
Nie ma ze soba nic, co byloby oparte na magii Podmroku, jej bron (luk, mieczyk nie za dlugi ale ostry i duzo nozy do rzucania) jest totalnie niemagiczna, podobnie jak ubrania. I tak po kilku dniach uleglyby zniszczeniu w sloncu... Posiada jedynie brosze, ktora "przypisuje" ja do oddzialu najemnikow jej ojca. Nie ma wlasciwosci magicznych, to jedynie symbol. Niewiele osob w Podmroku w ogole wie o jej istnieniu, dlatego nie nosi jej na wierzchu, lecz przypieta do wewnerznej strony kamizelki.
Co do profesji, to ona jest raczej zbitkiem niz jakas konkretna... Cos miedzy wojownikiem - zwiadowca - zabojca
Moze byc juz ten łowca nieszczesny, ale wolalabym, bys Kurai nie klasyfikowal do jednej profesji, bo ona potrafi sobie poradzic w roznych "zajeciach"
Btw nie wyznaje poki co zadnego boga czy bogini.
Siła:13
Zręczność:16
Budowa:13
Intelekt:11
Mądrość:13
Charyzma:14

W ekwipunku ma 3 koszule. Lniana, bawelniana i troche cieplejsza na zime z grubszego i dosc miekkiego materialu. Do tego dwie pary spodni jedne ciensze lecz sztywniejsze i wytrzymalsze - skorzane, drugie welniane, ocieplane od srodka futrem rothe (bardzo cienka warstwa). 3 part butow, wysokie ze skory (pod kolano), o dosc twardej podeszwie, do chodzenie przez wieksza czesc roku, maja jej na dlugo starczyc; niskie (za kostke) z lekkiej skorki na lato, o miekiej podeszwie i zimowe, wysokie do kolana, z grubej wodoodpornej skory, w srodku ocieplane gruba warstwa futra rothe. Plaszczyk na lato i na zime (na zime cieplejszy, lepiej uszyty i bardziej odporny na zamoczenia i wilgoc). 5 kompletow bielizny, rekawice rowniez podwojnie (lato - zima) i pas oraz kamizelke skorzana i paski na noze. To czego nie nosi trzyma ladnie zlozone w jak najmniejsza kostke (butow oczywiscie nie sklada

Posiada dwie trucizny od ojca. Jedna, to dosc gesta maź, ktora trzyma w fiolce (ok 15 ml). Trucizna dziala dosc szybko, lecz jedynie po dostaniu sie do krwioobiegu ofiary. Mozna nia posmarowac ostrze i zranic przeciwnika, wtedy bedzie dzialac najszybciej (trucizna musi dotrzec do serca), mozna tez ja podac do posilku, jednak wtedy dzialanie ma spowolnione i zaczyna dzialac dopiero po strawieniu, ale duzo wolniej i lagodniej. Smierc nastepuje poprzez zatrzymanie akcji serca i w zaleznosci od sporobu podania moze byc to gwaltowny zawal, badz troche wolniejsza smierc spowodowana uszkodzeniem narzadu i scian zyl. W przypadku, gdy trucizna znajduje sie na skorze, wystarczy ja po prostu zmyc, dziala jedynie wewnatrz organizmu.
Druga jest rownie "przyjemna". Jest to nie tyle trucizna, co rodzaj grzyba lub plesni z Podmroku. Kurai ma maly sloiczek tego, szczelnie zamkniety i zabezpieczony przed wilgocia. Wystarczy niewielka ich ilosc, by kogos (lub nawet kilka osob) usmiercic, jednak trwa to pare dni, czasem tygodni i jest niezwykle bolesne dla ofiary. Jedyny problem jest z podaniem pylku. Musi sie dostac do pluc ofiary. Tam grzyb (badz plesn,tego dokladnie niewiadomo) zaczyna rosnac na wewnetrznej scianie pluc i rozwijac sie, uniemozliwiajac organizmowi pobieranie powietrza... Swoja kolonia zaczyna stopniowo zakrywac wszystkie peczerzyki plucne i odzywiac sie nimi. W rezultacie, pomimo nieustajacego bolu, ofiara umiera z powodu braku tlnu w organizmie... Pylek osiada sie szybko, lecz do tej pory nikt nie wymyslil, czemu nie atakuje tchawicy i oskrzeli. W przypadku kontaktu plesni (badz grzyba


W swoim placaczku Kurai ma rowniez jakies drobne przybory do higieny i toalety, jednak w Menzoberranzan o to dbali. Kilka niewielkich i niezbyt wartosciowych ozdob oraz (jesli MG sie zgodzi) male magiczne lusterko, dzieki ktoremu moze sie widziec i kontaktowac z ojcem. On ma u siebie znacznie wieksza wersje tego przedmiotu, lecz do rozmowy wystarczy im, ze moga widziec swoje twarza, badz dlonie, jesli rozmowa musi byc cicha.
Nie ma ze soba nic, co byloby oparte na magii Podmroku, jej bron (luk, mieczyk nie za dlugi ale ostry i duzo nozy do rzucania) jest totalnie niemagiczna, podobnie jak ubrania. I tak po kilku dniach uleglyby zniszczeniu w sloncu... Posiada jedynie brosze, ktora "przypisuje" ja do oddzialu najemnikow jej ojca. Nie ma wlasciwosci magicznych, to jedynie symbol. Niewiele osob w Podmroku w ogole wie o jej istnieniu, dlatego nie nosi jej na wierzchu, lecz przypieta do wewnerznej strony kamizelki.
Co do profesji, to ona jest raczej zbitkiem niz jakas konkretna... Cos miedzy wojownikiem - zwiadowca - zabojca


Siła:13
Zręczność:16
Budowa:13
Intelekt:11
Mądrość:13
Charyzma:14
Ostatnio zmieniony wtorek, 22 listopada 2005, 22:03 przez Ouzaru, łącznie zmieniany 1 raz.


-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: czwartek, 10 listopada 2005, 18:48
- Numer GG: 763272
- Lokalizacja: Breslau
- Kontakt:
Zmieniam postac. Paladyn nieaktualny.
Imię postaci:Valius
Klasa:Człowiek
Poziom:1
Rasa:Człowiek
Klasa:Wojownik
Charakter:PD
Wiara:Pelor
Rozmiar:średni
Płeć:M
Wiek:17
Wzrost:179 cm
Waga:94 kg
Oczy:niebieskie
Włosy:Blond długie
Karnacja:Lekko ciemna
Opis:Valuis jest dość przystojny
. Lubi solidnie trenować. Nie zanidbuje przez to życia towarzyskiego i rozwoju psychicznego.
Siła:18
Zręczność:14
Budowa:14
Intelekt:10
Mądrość:10
Charyzma:14
PW:11
KP:18
Bazowy Atak:+1
Inicjatywa:2
Wytrwałość:4
Refleks:2
Wola:0
Broń:Miecz półtoraręczny (1k10,krytyk 19-20 x2,4 kg,średni,cięte)
Broń:Łuk krótki(1k6,x3 krytyk,18m,1kg,średni,kłute)
Broń:
Zbroja:Zbroja łuskowa +4 KP kara - 4 do testów
Tarcza:Duża tarcza drewniana +2 KP kara - 2 do testów
Amunicja:20 strzał
Umiejętnośći:
Nasłuchiwanie:4
Zauważanie:4
Jeździectwo:4
Punkty doświadczenia:0
Wyposażenie: Plecak z bukłakiem, Racja podróżna na 1 dzień,zwijane posłanie,worek,hubka i krzesiwo,latarnia zakryta,1,5litra oliwy,kołczan z 20 strzałami,
Atuty:Potężny atak,Zogniskowanie Broni (miecz półtora ręczny
Języki:Wspólny
Magia:
Pieniądze
Platyna:
Złoto:13
Srebro:
Miedź:
Imię postaci:Valius
Klasa:Człowiek
Poziom:1
Rasa:Człowiek
Klasa:Wojownik
Charakter:PD
Wiara:Pelor
Rozmiar:średni
Płeć:M
Wiek:17
Wzrost:179 cm
Waga:94 kg
Oczy:niebieskie
Włosy:Blond długie
Karnacja:Lekko ciemna
Opis:Valuis jest dość przystojny

Siła:18
Zręczność:14
Budowa:14
Intelekt:10
Mądrość:10
Charyzma:14
PW:11
KP:18
Bazowy Atak:+1
Inicjatywa:2
Wytrwałość:4
Refleks:2
Wola:0
Broń:Miecz półtoraręczny (1k10,krytyk 19-20 x2,4 kg,średni,cięte)
Broń:Łuk krótki(1k6,x3 krytyk,18m,1kg,średni,kłute)
Broń:
Zbroja:Zbroja łuskowa +4 KP kara - 4 do testów
Tarcza:Duża tarcza drewniana +2 KP kara - 2 do testów
Amunicja:20 strzał
Umiejętnośći:
Nasłuchiwanie:4
Zauważanie:4
Jeździectwo:4
Punkty doświadczenia:0
Wyposażenie: Plecak z bukłakiem, Racja podróżna na 1 dzień,zwijane posłanie,worek,hubka i krzesiwo,latarnia zakryta,1,5litra oliwy,kołczan z 20 strzałami,
Atuty:Potężny atak,Zogniskowanie Broni (miecz półtora ręczny
Języki:Wspólny
Magia:
Pieniądze
Platyna:
Złoto:13
Srebro:
Miedź:
Ostatnio zmieniony środa, 23 listopada 2005, 15:30 przez Vijas, łącznie zmieniany 1 raz.

-
- Bombardier
- Posty: 622
- Rejestracja: wtorek, 4 października 2005, 15:21
Chciałabym się zgłosić. Czy mogłabym grać postacią z http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtop ... 2&start=17???
Fie fye foe fum,
I smell the blood of the asylum.
I smell the blood of the asylum.

-
- Mat
- Posty: 434
- Rejestracja: poniedziałek, 31 października 2005, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa - Praga Północ.
- Kontakt:

-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
Imię postaci: Randal
Klasa: Łotrzyk
Poziom: 1
Rasa: Niziołek
Charakter: Neutralny
Wiara: Olidammara
Rozmiar: Mały
Płeć: M
Wiek: 24
Wzrost: 94
Waga: 43
Oczy: Brązowe
Włosy: Czarne spięte z tyłu w kucyk
Karnacja: ciemna
Siła: 10
Zręczność: 20
Budowa: 12
Intelekt: 16
Mądrość: 10
Charyzma: 10
PW: 7
KP: 17
Bazowy Atak: 0
Inicjatywa: 5
Wytrwałość: 1
Refleks: 7
Wola: 0
W zwarciu: 0
Na odległość: 5
Broń: Krótki miecz
Broń: Sztylet
Broń: proca
Zbroja: Brak (chyba że mogę skórzany bez ograniczeń?)
Tarcza: Brak
Amunicja: 20 Kamieni
Umiejętnośći:
ciche poruszanie 4
kradziez kieszonkowa 4
otwieranie zamkow 4
unieszkodliwianie mechanizmow 4
rownowaga 4
wyzwalanie sie 4
zauwazanie 4
czytanie z warg 4
nasluchiwanie 4
wspinaczka 4
przeszukiwanie 4
Kampania:
Punkty doświadczenia: 0
Wyposażenie: Standartowe, i jak MG zezwoli skórzane rękawice ze stalowymi pazurkami na końcu (bardzo wytrzymałe). 10m liny z hakiem.
Atuty:
Ukradkowy atak
Broń prosta (proca)
Języki: wspólny, niziołczy
Magia: Brak
Pieniądze:
Platyna:
Złoto: 12
Srebro:
Miedź:
To chyba wszystko. Jakby co pisz
Klasa: Łotrzyk
Poziom: 1
Rasa: Niziołek
Charakter: Neutralny
Wiara: Olidammara
Rozmiar: Mały
Płeć: M
Wiek: 24
Wzrost: 94
Waga: 43
Oczy: Brązowe
Włosy: Czarne spięte z tyłu w kucyk
Karnacja: ciemna
Siła: 10
Zręczność: 20
Budowa: 12
Intelekt: 16
Mądrość: 10
Charyzma: 10
PW: 7
KP: 17
Bazowy Atak: 0
Inicjatywa: 5
Wytrwałość: 1
Refleks: 7
Wola: 0
W zwarciu: 0
Na odległość: 5
Broń: Krótki miecz
Broń: Sztylet
Broń: proca
Zbroja: Brak (chyba że mogę skórzany bez ograniczeń?)
Tarcza: Brak
Amunicja: 20 Kamieni
Umiejętnośći:
ciche poruszanie 4
kradziez kieszonkowa 4
otwieranie zamkow 4
unieszkodliwianie mechanizmow 4
rownowaga 4
wyzwalanie sie 4
zauwazanie 4
czytanie z warg 4
nasluchiwanie 4
wspinaczka 4
przeszukiwanie 4
Kampania:
Punkty doświadczenia: 0
Wyposażenie: Standartowe, i jak MG zezwoli skórzane rękawice ze stalowymi pazurkami na końcu (bardzo wytrzymałe). 10m liny z hakiem.
Atuty:
Ukradkowy atak
Broń prosta (proca)
Języki: wspólny, niziołczy
Magia: Brak
Pieniądze:
Platyna:
Złoto: 12
Srebro:
Miedź:
To chyba wszystko. Jakby co pisz

Ostatnio zmieniony środa, 23 listopada 2005, 17:03 przez Kloner, łącznie zmieniany 1 raz.
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mafia Radioaktywnych Krów

-
- Mat
- Posty: 434
- Rejestracja: poniedziałek, 31 października 2005, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa - Praga Północ.
- Kontakt:
Napisałeś jeden atut - klasowy, dopisz jeszcze jeden wyuczony...
Możesz mieć skórzane rękawice z pazurami ale nie skórzana zbroja bez ograniczeń.
Możesz mieć skórzane rękawice z pazurami ale nie skórzana zbroja bez ograniczeń.
Ostatnio zmieniony środa, 23 listopada 2005, 19:11 przez Radar, łącznie zmieniany 1 raz.

-
- Marynarz
- Posty: 332
- Rejestracja: czwartek, 10 listopada 2005, 18:48
- Numer GG: 763272
- Lokalizacja: Breslau
- Kontakt:

-
- Mat
- Posty: 434
- Rejestracja: poniedziałek, 31 października 2005, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa - Praga Północ.
- Kontakt:

-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/


-
- Mat
- Posty: 434
- Rejestracja: poniedziałek, 31 października 2005, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa - Praga Północ.
- Kontakt:
http://zielonawieza.pl/www/?id2=./dnd/atuty
Zajrzyj tu, tam są atuty i co dają oraz jakie są ich wymagania. Wybierz jeden z nich.
To chyba jednak sesja będzie prowadzona na forum...
Zajrzyj tu, tam są atuty i co dają oraz jakie są ich wymagania. Wybierz jeden z nich.
To chyba jednak sesja będzie prowadzona na forum...
