[WarHammer] Lodowy sen (tak 3-4 graczy)

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

do 20 godziny czy do 20 osób
Ouzaru

Post autor: Ouzaru »

Do godziny 20 :) Akurat mlodsi beda po dobranocce, starsi po wiadomosciach... A tacy w sam raz beda jeszcze przed filmem na HBO, wiec chyba uda nam sie zaczac ;)
Krzys_ek
Majtek
Majtek
Posty: 138
Rejestracja: środa, 14 września 2005, 13:29

Post autor: Krzys_ek »

Cześć
Zobaczyłem właśnie Twoją rekrutację (tak mam niestety, że zawsze trafiam ostatni :wink: ) Mógłbym się jeszcze załapać? W końcu 9 to bardzo ładna liczba :)
Ouzaru

Post autor: Ouzaru »

No czemu nie :) rekrutacja otwarta do jutra, do GODZINY 20 :]
Jedyne o co prosze, to opis postaci zawierajacy historie i wyglad... Z gory dziekuje za wspolprace :)
fds
Tawerniany Che Wiewióra
Tawerniany Che Wiewióra
Posty: 1529
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 16:55
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fds »

teraz nas będzie tylu że małe miasto z palcem w d... z dymem puścimy. :) Albo się wszyscy sami pozabijają po drodze.
Obrazek
Podręczniki za darmo:
Shadowrun 2ed
DnD v3.5
Epyon
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 2122
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
Numer GG: 5438992
Lokalizacja: Mroczna Wieża
Kontakt:

Post autor: Epyon »

No dobra, zgodnie z obietnicą dodaję imię, wyglad i przeszłosć postaci (to co napisałem wcześniej się nie liczy, bo mam lepszy pomysł :D).

Imię: Squall

Wygląd: Wysoki, szczupły, dobrze zbudowany, ma zielone oczy i brązowe włosy, około 185 cm wzrostu.

Przeszłość: Matka Squalla umarła gdy ten miał 5 lat, zaś jego ojciec był kowalem. W jego kuźni moja postac trenowała jakiś czas pomagając przy tworzeniu mieczy i innych rzeczy. Sam Squall kiedyś wykuł dla siebie (na zimno :!: ) najwspanialszy miecz jaki kiedykolwiek stworzył - lśniący, lekki i bardzo ostry. Pewnego razu ojciec przyszedl do domu pijany i zaczął bić Squalla. Ten nie chcąc zrobić mu krzywdy po prostu uciekł zabierając ze sobą swe wspaniałe dzieło. Podróżował dużo, spotykając wielu ludzi, którzy byli do niego różnie nastawieni. Wędrówki zahartowały go. Uczył się walczyć, poznawał świat.

Może być? Chyba nie jest przepakowany? :D
Obrazek
Villemo
Bombardier
Bombardier
Posty: 622
Rejestracja: wtorek, 4 października 2005, 15:21

Post autor: Villemo »

No to może jeszcze ja do pełnej 10 :mrgreen:
Fie fye foe fum,
I smell the blood of the asylum.
Ouzaru

Post autor: Ouzaru »

No, Ra-V! widze, ze coraz lepiej :)
Villemo, oczywiscie, bedziesz naszym nr 10 ;)
Jak obiecalam, rekrutacja jest nadal otwarta, az do godziny 20 dziesiejszego wieczora :)

1)fds
2)Kloner
3)Ra-V
4)Hikari
5)Dark Hennet
6)marqus
7)MISTRZ_MIECZA
8)Goth (podesle postac jutro)
9)Krzys_ek
10)Villemo
11)....??
Craw
Bosman
Bosman
Posty: 1864
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwietnia 2005, 20:51
Numer GG: 5454998

Post autor: Craw »

To moze ja sie jeszcze zalapie ^^ Tylko dwa szczegoly:
a) czy nieznajomosc mlotka przejdzie :/
b) czy moze byc gnom pirotechnik\wynalazca ^^
Krzys_ek
Majtek
Majtek
Posty: 138
Rejestracja: środa, 14 września 2005, 13:29

Post autor: Krzys_ek »

Moja postać. Tylk onie wiem czy taka przejdzie :wink:



-Jeszcze oddycha, może jakiś kupiec?
-Daj mu trochę wody, może oprzytomnieje.
Grupa zbrojnych zebrała się wokół mężczyzny. Jeden podszedł bliżej i szturchnął go. Mężczyzna otworzył oczy. Poranne promienie słońca dobiegły mu na twarz. Zmrużył oczy i stęknął.
- Ktoś ty?-odezwał się jeden z ludzi, najwidoczniej herszt bandy. -Zresztą nie ważne, nieźleś zarwał w czerep.
Mężczyzna dotknął tyłu głowy i syknął z bólu. W istocie na głowie miał średniej wielkości ranę. Strup zakrzepł już, wskazując na to że leżał tu już od kilku dni.

-A teraz chyba nie odmówisz wybawcom nagrody?- na znak herszta wszyscy wyciągneli szable, miecze, a dwóch podbiegło do mężczyzny i przeszukało mu kieszenie.
-To jakiś dziad, nie ma nawet złamanego miedziaka.
Herszt mcno zdziwiony i lekko już wściekły zaczął dopytywać się.
-Kim jesteś i gdzie masz sakiewkę, znam kupców, zawsze coś skryją, nawet w obliczu śmierci. No już gadaj.
-Ja być...-mężczyzna urwał, jego umysł był jakby pogrążony we mgle. Patrzył tylko bezmyślnie.
-No i co z nim robimy? Wygląda na silnego...nich robi za tragarza. Chodź z nami...dziadzie.
I dalej wędrowali wspólnie. Po drodze bezimienny odkrył, że umie posługiwać się orężem, jeździć konno, ale nie odzyskał pamięci.
Wędrowali razem po całym imperium, dopóki nie zdażyła się kiedyś potrzeba ucieczki. Wszyscy z bandy w mig zwietrzyli o co chodzi i biegli ile sił w nogach, wszyscy oprócz jednego. Jako że była to tym razem tylko zwykła kradzież, przesiedział tylko kilka lat w altdorfskim więzieniu, z nadzieją że po wyjściu dowie się o czegoś swojej przeszłości.


Imię: Bezimienny, dziad, wielkolud itp. :) (Jakby było koniecznie imię potrzebne- Gortheb jeden elf wykrzyknąl tak na jeg widok :wink: )
Rasa: Człowiek
Wygląd: Wysoki, nawet jak na człowieka (ponad 2 metry wzrostu), silny, długie czarne włosy. Na głowie blizna (zakryta włosami). Ubrany w półcienne spodnie i koszulę. Owinięty szarym płaszczem.
Ouzaru

Post autor: Ouzaru »

Krzys_ek, postac super! :D

1)fds
2)Kloner
3)Ra-V
4)Hikari
5)Dark Hennet
6)marqus
7)MISTRZ_MIECZA
8)Goth (podesle postac jutro)
9)Krzys_ek
10)Villemo
11)Craw
12)...?

Czy wyrobicie sie z postaciami do godziny 20? Bo chcialabym dzis zaczac...
Epyon
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 2122
Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
Numer GG: 5438992
Lokalizacja: Mroczna Wieża
Kontakt:

Post autor: Epyon »

Moja jest gotowa, mogę grać :D
Obrazek
Villemo
Bombardier
Bombardier
Posty: 622
Rejestracja: wtorek, 4 października 2005, 15:21

Post autor: Villemo »

Imię: Villemo
Rasa: Elf
Klasa:Tancerz Wojny
Kolor włosów: Czerwone
Kolor oczu: Zielony

Wśród leśnych elfów Starego Świata Tancerze Wojny są wojownikami wzbudzającymi największy strach i podziw. Żyją jedynie dla chwały bitwy, poświęcając swój czas doskonaleniu umiejętności bojowych. Są także mistrzami kurtuazji i tańca, wykonując zawiłe manewry z niezrównaną łatwością i gracją. Tancerzy Wojny można spotkać w większości elfich osad w lasach Starego Świata. Chociaż żyją ze swoimi braćmi to zazwyczaj mieszkają nieco na uboczu, poza głównym osiedlem, trenując pieśni bojowe i skomplikowane techniki walki jednocześnie czekając na okazję, aby wykazać się swoimi niezrównanymi umiejętnościami. Tancerz Wojny może zostać poszukiwaczem przygód z kilku powodów. Przede wszystkim życie awanturnika zapewnia dużo akcji i okazji sprawdzenia swoich umiejętności walki przeciwko różnorodnym przeciwnikom. Tancerze Wojny są nieco bardziej dzicy niż większość elfów i uważają życie w lasach za nudne. Czasem Tancerz Wojny zostaje zmuszony do poszukiwania przygód jako rezultat hańby, bardzo podobnie (choć nie jest mądrym czynienie takiego porównania) jak krasnolud może zostać zabójcą trolli.
Tancerze Wojny wyróżniają się swoją dumą, zamiłowaniem do walki oraz do spektakularnie farbowanych włosów zazwyczaj także postawionych za pomocą żywicy.


Umiejętności:
Akrobatyka, Oburęczność, Taniec, Rozproszenie przeciwnika*, Uniki, Celne strzelanie – tylko broń rzucana, Broń specjalna – dwuręczna, Silny cios, Celny cios, Zmylenie przeciwnika*, Pieśń bojowa*, Wirująca śmierć*

* - nowe umiejętności opisane poniżej

Ekwipunek:
2 katany, ubranie

Specjalne umiejętności:

Rozproszenie przeciwnika: poprzez markowanie i sygnalizowanie ciosów Tancerz Wojny może dość skutecznie rozproszyć przeciwnika i zaatakować, kiedy ten nie jest na to przygotowany. Aby użyć tej umiejętności Tancerz Wojny musi przejść udany test I. Jeśli jego przeciwnikowi nie uda się test SW, wtedy Tancerz dostaje modyfikator +10, a jego przeciwnik –10 do trafienia. W wypadku walki z wieloma przeciwnikami naraz Tancerz Wojny wykonuje tylko jeden test I, a każdy przeciwnik musi przejść test SW, efekty są takie same. Bonus ten utrzymuje się do czasu, gdy rozproszony przeciwnik trafi Tancerza (niekoniecznie zrani). Użycie tej umiejętności nie jest możliwe podczas walki z przeciwnikami o Int mniejszej niż 6 lub niewrażliwymi na efekty psychologiczne.

Pieśń bojowa: Tancerze Wojny mogą użyć Pieśni bojowej tylko podczas szarży. Jeżeli powiedzie się test Int:
1. Tancerz może (jeśli chce) wpaść w furię.
2. Wszystkie przyjazne istoty zyskują modyfikator +10 do wszystkich testów na strach i terror podczas szarży Tancerza.
3. Wszystkie wrogie istoty otrzymują modyfikator -10 do wszystkich testów na strach i terror podczas szarży Tancerza.
Efekty pieśni trwają do momentu kiedy Tancerz Wojny zostanie zraniony lub spędzi jedną rundę poza walką (nie będzie atakował, ani nie będzie atakowany), ale kolejna pieśń może być rozpoczęta podczas kolejnej szarży.

Zmylenie przeciwnika: ta umiejętność może posłużyć np. do odciągnięcia przeciwnika od grupy, do przedłużenia walki, zdenerwowania przeciwnika do stopnia w którym łatwo o błąd lub po prostu do małej zabawy. Tancerz Wojny używając akrobatycznych skoków i nagłych zwrotów (zawsze pełnych gracji) znacznie łatwiej wymyka się ciosom adwersarza. Podczas używania tej umiejętności Tancerz Wojny nie może atakować, ale dostaje bonus +10 do testów uniku i parowania. Jeżeli zostanie zraniony, nie może użyć tej umiejętności w następnej rundzie.

Wirująca śmierć: Stan maniakalnej furii. Tancerz Wojny może podwoić swoją normalną liczbę ataków w rundzie, ale za każdy dodatkowy atak musi poświęcić jeden punkt Żw ze względu na olbrzymi wysiłek całego ciała. Podczas używania tej umiejętności Tancerz Wojny nie może parować, ale unika ciosów normalnie. Straconą Żw odzyskuje się normalnie. Jeśli Żw Tancerza spadnie do 0 podczas używania tej umiejętności, pozostaje on nieprzytomny dopóki nie odzyska 1 Żw. Wirującej śmierci nie można używać w połączeniu z żadną z innych specjalnych umiejętności Tancerza.


Psychologia:
Jak wszystkie elfy czują niechęć do krasnoludów, a także nienawiść do wszystkich goblinoidów.

Broń i zbroja:
Tancerze Wojny (lub byli Tancerze Wojny) nie mogą używać specjalnych umiejętności mając na sobie więcej niż 1 PP niemagicznej zbroi na którejkolwiek części ciała lub używając broni innej niż ręczna lub rzucana.
Może być?
Fie fye foe fum,
I smell the blood of the asylum.
Ouzaru

Post autor: Ouzaru »

Moze :)
Ja i tak nie bede nic rzucac, ale dzieki za ciekawa lekture umiejetnosci :)

1)fds - postac Ernst, krasnolud
2)Kloner - postac Randal, halfling
3)Ra-V - postac Squall, czlowiek (chyba :) )
4)Hikari - postac Beorn, czlowiek
5)Dark Hennet - postac Vern, krasnolud
6)marqus - postac ???
7)MISTRZ_MIECZA - postac Ivor, czlowiek
8)Goth - postac ???
9)Krzys_ek - postac "dziad", czlowiek
10)Villemo - postac Villemo, elf
11)Craw - postac ???
12)...?

Craw, nie martw sie, postaram sie tak prowadzic, bys sie orientowal o co chodzi :) Postac przyjme taka, jaka zrobisz... Czekam, brakuje mi jeszcze trzech opisanych postaci :D
Hikari
Majtek
Majtek
Posty: 133
Rejestracja: niedziela, 13 listopada 2005, 15:42
Lokalizacja: Glenshee, Scotland
Kontakt:

Post autor: Hikari »

Wardencerzy, Samuraje, Squalle z FF8 cholera to ja chce byc Flagelantem, Goblinskim Fanatykiem albo Kierowca Steam Tanka oO
Ewentualnie Przepychaczem Imperial Cannona oO
Obrazek

Zapraszam w progi Bram Snów
Obrazek
Ouzaru

Post autor: Ouzaru »

Ewentualnie wybrales juz Beorna i bardzo dobrze, bo to fajna klimatyczna postac :] Kazdy wybiera postac taka, jaka chce...
Villemo
Bombardier
Bombardier
Posty: 622
Rejestracja: wtorek, 4 października 2005, 15:21

Post autor: Villemo »

Hikari pisze:Wardencerzy, Samuraje, Squalle z FF8 cholera to ja chce byc Flagelantem, Goblinskim Fanatykiem albo Kierowca Steam Tanka oO
Ewentualnie Przepychaczem Imperial Cannona oO
Nikt Ci nie zabraniał być...
Fie fye foe fum,
I smell the blood of the asylum.
Zablokowany