Prawa Murphy'ego dla RPG
-
- Marynarz
- Posty: 285
- Rejestracja: niedziela, 13 maja 2007, 13:11
- Numer GG: 8009826
- Lokalizacja: A wedle tych trzech buczków
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Zainteresowanie sesją jest odwrotnie proporcjonalne do przyrostu temperatury powyżej 20oC
Opowiadania, wiersze itp. krótko mówiąc biblioteka zapraszamy - http://www.alibrary.webd.pl/index.php?id=glowna
http://world4.knightfight.pl/?ac=vid&vi ... &ref=flink
http://world4.knightfight.pl/?ac=vid&vi ... &ref=flink
-
- Marynarz
- Posty: 304
- Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Ilość zgonów na sesji jest wprost proporcjonalna do zainteresowania graczy.
Gracz może nie zdać b.łatwego testu. Ale jeżeli będziesz wredny i dasz Super-Hiper modyfikator żeby pokazać mu że się nie da to bądź pewny że zda go śpiewająco
I NIE MÓW GŁOŚNO GRACZOM ŻE NIE DA SIĘ CZEGOŚ ZROBIĆ! Bo poruszą niebo i ziemię żeby tego dokonać.
Jeżeli nie masz skrupułów to przynajmniej zginą próbując
Jeżeli gracie na świeżym powietrzu to zawsze wieje
I niezależnie czym obciążysz zawsze zwieje ci kartę postaci
Jeżeli próbujesz odgrywać postać na więcej niż pięcioosobowej sesji to nie zdążysz wypowiedzieć nawet jednego zdania.
Zawsze w najważniejszym momencie jeden z graczy nie zda testu skradania...
Twoja drużyna może być zupełnymi łamagami jeżeli chodzi o przygody detektywistyczne, ale jeżeli chodzi o wyszukiwanie nielogiczności w twoich wypowiedziach to przebijają Holmesa i Maarlova razem wziętych.
Plany graczy nigdy nie pokrywają się z planami MG.
Prędzej zobaczysz Yeti niż zbilansowaną i uzupełniającą się drużynę
Jeżeli jeden rzut może schrzanić cała sesję na pewno to zrobi.
Jeżeli od testu jednej umiejętności zależą losy sesji to bądź pewien że żaden BG jej nie ma
Gracz może nie zdać b.łatwego testu. Ale jeżeli będziesz wredny i dasz Super-Hiper modyfikator żeby pokazać mu że się nie da to bądź pewny że zda go śpiewająco
I NIE MÓW GŁOŚNO GRACZOM ŻE NIE DA SIĘ CZEGOŚ ZROBIĆ! Bo poruszą niebo i ziemię żeby tego dokonać.
Jeżeli nie masz skrupułów to przynajmniej zginą próbując
Jeżeli gracie na świeżym powietrzu to zawsze wieje
I niezależnie czym obciążysz zawsze zwieje ci kartę postaci
Jeżeli próbujesz odgrywać postać na więcej niż pięcioosobowej sesji to nie zdążysz wypowiedzieć nawet jednego zdania.
Zawsze w najważniejszym momencie jeden z graczy nie zda testu skradania...
Twoja drużyna może być zupełnymi łamagami jeżeli chodzi o przygody detektywistyczne, ale jeżeli chodzi o wyszukiwanie nielogiczności w twoich wypowiedziach to przebijają Holmesa i Maarlova razem wziętych.
Plany graczy nigdy nie pokrywają się z planami MG.
Prędzej zobaczysz Yeti niż zbilansowaną i uzupełniającą się drużynę
Jeżeli jeden rzut może schrzanić cała sesję na pewno to zrobi.
Jeżeli od testu jednej umiejętności zależą losy sesji to bądź pewien że żaden BG jej nie ma
-
- Bosman
- Posty: 1759
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2006, 15:05
- Numer GG: 7524209
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Jeśli musisz wyrzucić na premiowanej kostce więcej niż jeden, wypadnie jeden.
Od dziś płacę Eurogąbkami.
-
- Bombardier
- Posty: 895
- Rejestracja: niedziela, 15 lutego 2009, 17:50
- Numer GG: 0
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
dodałbym jedno:
jeśli na sesji zjawia się choć jeden gracz nie nastawiony na odgrywanie postaci - możesz być pewien że reszta pójdzie za jego przykładem
jeśli na sesji zjawia się choć jeden gracz nie nastawiony na odgrywanie postaci - możesz być pewien że reszta pójdzie za jego przykładem
to dalej ja, tylko mi kochany baziu ksywkę zmienił
-
- Kok
- Posty: 1304
- Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
- Numer GG: 28552833
- Lokalizacja: Police
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
skąd znam te prawa? ... a tak na twojej ostatniej sesji zastosowaliśmy chyba wszystkie te prawaRagnar pisze:Ilość zgonów na sesji jest wprost proporcjonalna do zainteresowania graczy.
Gracz może nie zdać b.łatwego testu. Ale jeżeli będziesz wredny i dasz Super-Hiper modyfikator żeby pokazać mu że się nie da to bądź pewny że zda go śpiewająco
I NIE MÓW GŁOŚNO GRACZOM ŻE NIE DA SIĘ CZEGOŚ ZROBIĆ! Bo poruszą niebo i ziemię żeby tego dokonać.
Jeżeli nie masz skrupułów to przynajmniej zginą próbując
Jeżeli gracie na świeżym powietrzu to zawsze wieje
I niezależnie czym obciążysz zawsze zwieje ci kartę postaci
Jeżeli próbujesz odgrywać postać na więcej niż pięcioosobowej sesji to nie zdążysz wypowiedzieć nawet jednego zdania.
Zawsze w najważniejszym momencie jeden z graczy nie zda testu skradania...
Twoja drużyna może być zupełnymi łamagami jeżeli chodzi o przygody detektywistyczne, ale jeżeli chodzi o wyszukiwanie nielogiczności w twoich wypowiedziach to przebijają Holmesa i Maarlova razem wziętych.
Plany graczy nigdy nie pokrywają się z planami MG.
Prędzej zobaczysz Yeti niż zbilansowaną i uzupełniającą się drużynę
Jeżeli jeden rzut może schrzanić cała sesję na pewno to zrobi.
Jeżeli od testu jednej umiejętności zależą losy sesji to bądź pewien że żaden BG jej nie ma
może jedno odemnie :
Pamiętaj jeżeli powiesz graczom "dostaniecie chipsypo tym questcie" bądź pewny że nieważne jaka trudna będzie droga gracze zawsze będą wyrzucali najlepsze możliwe wyniki.
Co innego kiedy chipsy się skończyły- oznacza to definitywny koniec sesji ( BG zabije byle matoł z pięściami i statsami na 10)
00088888000
-
- Chorąży
- Posty: 3712
- Rejestracja: niedziela, 10 września 2006, 10:31
- Lokalizacja: Wro
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Nie ważne jak dobrze zakamuflujesz wszystkie rozpraszające rzeczy, gracze i tak coś znajdą.
.
-
- Marynarz
- Posty: 285
- Rejestracja: niedziela, 13 maja 2007, 13:11
- Numer GG: 8009826
- Lokalizacja: A wedle tych trzech buczków
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Nieważne jakie jest prawdopodobieństwo odbycia się sesji, jeśli w pokoju jest komp to sesja się nie odbędzie.
Opowiadania, wiersze itp. krótko mówiąc biblioteka zapraszamy - http://www.alibrary.webd.pl/index.php?id=glowna
http://world4.knightfight.pl/?ac=vid&vi ... &ref=flink
http://world4.knightfight.pl/?ac=vid&vi ... &ref=flink
-
- Mat
- Posty: 554
- Rejestracja: sobota, 18 sierpnia 2007, 17:35
- Numer GG: 6781941
- Lokalizacja: Duchnice k/Pruszkowa
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Jeśli grasz z dziewczynami- zrezygnuj ze świeczek na stole.
A d'yaebl aep arse!
- Solarius Scorch
- Bosman
- Posty: 1859
- Rejestracja: sobota, 25 czerwca 2005, 13:38
- Numer GG: 0
- Skype: solar_scorch
- Lokalizacja: Cyprysowe Źródła
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Dlatego ja promuję grę w całkowitych ciemnościach.Deep pisze:Nie ważne jak dobrze zakamuflujesz wszystkie rozpraszające rzeczy, gracze i tak coś znajdą.
Faceci też się nimi bawią, jeśli o to chodzi...Matt_92 pisze:Jeśli grasz z dziewczynami- zrezygnuj ze świeczek na stole.
-
- Kok
- Posty: 1348
- Rejestracja: niedziela, 14 sierpnia 2005, 17:33
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Z Karczmy "Pod Wyszczerbionym Toporem"
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Jeśli piwko normalnie nigdy nic nie daje, tak piwo na sesji zaburzy wszelką zdolność kreatywnego myślenia.
"Nie wiem na co będzie trzecia wojna światowa, ale czwarta będzie na pewno na maczugi." Albert Einstein
-
- Kok
- Posty: 1304
- Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
- Numer GG: 28552833
- Lokalizacja: Police
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
z ostatniej sesji:
- jeśli robisz postać całkowicie nastawioną na walkę to możesz być pewnym że w sesji prawie w ogóle nie będzie walki z rzutami i współczynnikami.
- jeśli robisz postać całkowicie nastawioną na walkę to możesz być pewnym że w sesji prawie w ogóle nie będzie walki z rzutami i współczynnikami.
00088888000
-
- Marynarz
- Posty: 346
- Rejestracja: piątek, 7 grudnia 2007, 09:48
- Numer GG: 0
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Pomysłowość i zaangażowanie Mistrza jest przeciwnieproporcjonalne do zaangażowania i pomysłowości graczy.
Jeśli umówisz się z 3-4 Graczami w realu - przyjdzie jeden. Jeśli olejesz spotkanie - przyjdą wszyscy.
Przecietny plecak BG jest wykonany z niezniszczalnej super tkaniny która nigdy się nie przeciera, nie mają na nią wpływy przyrody a załadowanie do niego pełnej zbroji płytowej, dwunsatu mieczy i trzech rusznic nie wypycha go nawet w połowie.
Choćby gracz pourywał wrogom głowy i porozrzucał wnętrzności krew która na niego bryźnie znika po kilku minutach sesji.
Najgłupsze potwory często okazują się sprytniejsze od graczy.
Jeśli umówisz się z 3-4 Graczami w realu - przyjdzie jeden. Jeśli olejesz spotkanie - przyjdą wszyscy.
Przecietny plecak BG jest wykonany z niezniszczalnej super tkaniny która nigdy się nie przeciera, nie mają na nią wpływy przyrody a załadowanie do niego pełnej zbroji płytowej, dwunsatu mieczy i trzech rusznic nie wypycha go nawet w połowie.
Choćby gracz pourywał wrogom głowy i porozrzucał wnętrzności krew która na niego bryźnie znika po kilku minutach sesji.
Najgłupsze potwory często okazują się sprytniejsze od graczy.
For Honor & BIG Money!
-
- Marynarz
- Posty: 304
- Rejestracja: piątek, 16 stycznia 2009, 21:10
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Rok testów nie znajdzie błędów w systemie. Twoja jedna sesja odkryje je wszystkie.
-
- Kok
- Posty: 1304
- Rejestracja: środa, 25 lutego 2009, 16:48
- Numer GG: 28552833
- Lokalizacja: Police
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
Jeśli po karcie postaci sądzisz że postać gracza jest mało z tych mało myślących to możesz być pewien że na sesji będzie największym filozofem.
00088888000
-
- Marynarz
- Posty: 210
- Rejestracja: czwartek, 21 kwietnia 2011, 22:09
- Numer GG: 19534484
- Skype: arctoris
- Lokalizacja: Meklemburgia
- Kontakt:
Re: Prawa Murphy'ego dla RPG
1.Im bardziej mhroczny i wykoksany jest Główny Zły tym bardziej bezczelni i bezpośredni będą wobec niego gracze mimo twoich wielokrotnych ostrzeżeń, żeby nie prowokować delikwenta bo nie mają z nim szans a Główny Zły ma bardzo słabe nerwy.
2. Im nudniejsze i dłuższe są wypowiedzi MG tym większe są jego wymagania wobec graczy.
3. Nigdy nie zapraszaj gości na sesję jeżeli w najważniejszym momencie na sesji, kiedy życie twojej postaci wisi na włosku i musisz się maksymalnie skupić by spróbować wyjść z opresji cało nie chcesz usłyszeć pytania w stylu: "A po co wam tyle kostek?" "A co to jest o tam na twojej karcie?" "A masz halabardę w ekwipunku?" .
4. Im gorzej oceniasz jakiś element w prowadzonej przez siebie sesji tym bardziej spodoba on się graczom.
5. Jeśli zdecydujesz się wprowadzić jakieś wątki poboczne na sesji możesz być pewien, że gracze nie uwierzą, iż nie jest to w żaden sposób związane z questem głównym, choćby wątkiem pobocznym było roznoszenie poczty za chorego listonosza a questem głównym zabicie smoka.
6. Jeżeli któraś z postaci graczy zostanie poważnie ranna zapomni o tym po pięciu minutach. Nieważne ile razy graczowi o tym przypominasz, za każdym razem gdy stracisz czujność będzie próbował kaskaderskich wyczynów, albo entuzjastycznie przyjmował na klatę kolejne obrażenia po których już powinien nie żyć.
7. Im bardziej próbujesz być poważny i patetyczny wprowadzając podniosły nastrój tym bardziej prostaccy i rozbawieni będą gracze.
8. Jeżeli mimo to nadal się starasz możesz być pewien, że będą się śmiać nawet jeżeli zginie jedyny na danym świecie jednorożec bestialsko zamordowany przez stado orków.
9. Nie masz jednak pewności czy nie postanowią darować życia dogorywającemu smokowi, który pożarł już dziesiątki dziewic, spalił setki miast i pożarł tysiące ludzi.
10. Skarby jednak zawsze zabiorą.
11. Jednak aby nie było im za dobrze zawsze ich ktoś okradnie na następnej sesji.
2. Im nudniejsze i dłuższe są wypowiedzi MG tym większe są jego wymagania wobec graczy.
3. Nigdy nie zapraszaj gości na sesję jeżeli w najważniejszym momencie na sesji, kiedy życie twojej postaci wisi na włosku i musisz się maksymalnie skupić by spróbować wyjść z opresji cało nie chcesz usłyszeć pytania w stylu: "A po co wam tyle kostek?" "A co to jest o tam na twojej karcie?" "A masz halabardę w ekwipunku?" .
4. Im gorzej oceniasz jakiś element w prowadzonej przez siebie sesji tym bardziej spodoba on się graczom.
5. Jeśli zdecydujesz się wprowadzić jakieś wątki poboczne na sesji możesz być pewien, że gracze nie uwierzą, iż nie jest to w żaden sposób związane z questem głównym, choćby wątkiem pobocznym było roznoszenie poczty za chorego listonosza a questem głównym zabicie smoka.
6. Jeżeli któraś z postaci graczy zostanie poważnie ranna zapomni o tym po pięciu minutach. Nieważne ile razy graczowi o tym przypominasz, za każdym razem gdy stracisz czujność będzie próbował kaskaderskich wyczynów, albo entuzjastycznie przyjmował na klatę kolejne obrażenia po których już powinien nie żyć.
7. Im bardziej próbujesz być poważny i patetyczny wprowadzając podniosły nastrój tym bardziej prostaccy i rozbawieni będą gracze.
8. Jeżeli mimo to nadal się starasz możesz być pewien, że będą się śmiać nawet jeżeli zginie jedyny na danym świecie jednorożec bestialsko zamordowany przez stado orków.
9. Nie masz jednak pewności czy nie postanowią darować życia dogorywającemu smokowi, który pożarł już dziesiątki dziewic, spalił setki miast i pożarł tysiące ludzi.
10. Skarby jednak zawsze zabiorą.
11. Jednak aby nie było im za dobrze zawsze ich ktoś okradnie na następnej sesji.
Kocham śpiewać, ku rozpaczy moich sąsiadów