[Demonic Hunts] Revenge
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
[Demonic Hunts] Revenge
WIEM, ŻE TEGO JEST DUŻO, ALE JAK KTOŚ TEGO NIE PRZECZYTA, A POTEM BĘDZIE ZADAWAŁ GŁUPIE PYTANIA NA TEN TEMAT, TO MU BĘDĘ PUSZCZAŁ TECHNO POD OKNEM PRZEZ NASTĘPNE 5 LAT!
REGULAMIN:
I.Poniższy regulamin jest przebudowanym regulaminem od 13 IV 2013, który był przebudowanym regulaminem od Piramidy Nienawiści.
II.Reguły dotyczące rozkazów i komunikacji:
1.Postać wykonuje tylko jeden rozkaz naraz. Liczy się tylko pierwszy rozkaz pod ostatnio wykonanym działaniem. Reszta będzie usuwana, by wszystko wyglądało schludnie.
2.Rozkazy wydajemy w drugiej osobie w trybie rozkazującym (np. "Podnieś książkę.").
3.Rozkaz musi być zawarty w jednym zdaniu.
4.Rozkazy jednokrotnie złożone są dozwolone, ale wielokrotnie złożone już nie (np. "Weź książkę i przewertuj ją" jest dozwolone, ale "Weź książkę, przewertuj ją, po czym odłóż na miejsce" już nie).
5.Rozkazy złożone warunkowe nie są dozwolone (np. "Przewertuj książkę i jeśli coś z niej wypadnie, podnieś to").
6.Rozkazy dające postaci wolną wolę (np. "Poczęstuj się ponczem, jeśli masz ochotę") będą ignorowane.
7.Nie bierzemy rozkazów z kosmosu (np. jeżeli w pobliżu nie ma żadnego akwenu, nie piszemy "Utop się").
8.Osoba, która wydała rozkaz (niezależnie od tego, czy zawetowany czy nie) musi poczekać 15 minut nim będzie mogła wydać kolejny, chyba, żę jest mało graczy (3 lub mniej), wtedy nie można dawać 2 pod rząd, czasowego ograniczenia nie ma.
9.Nie można w rozkazach wykorzystywać postaci realnie istniejących oraz fikcyjnych niezwiązanych z grą.
10.Nie wolno edytować rozkazów. Edytowany rozkaz (nie licząc błędów ortograficznych i językowych) będzie ignorowany.
11.Jeżeli istnieje niebezpieczna czynność (np. przeskoczenie przepaści) na drodze do wykonania rozkazu, postać nie wykona go lub wykona w ograniczonym zakresie. Należy najpierw wydać rozkaz wykonania niebezpiecznej czynności.
12.Nie można wydawać następnego rozkazu, dopóki JA nie zadecyduje o oddalenie, przyjęciu danego rozkazu.
III.Założenia, jeśli idzie o postać:
1.Postać ma odrobinę wolnej woli i może odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z jej zmysłem przetrwania (np. "zjedz ołtarz")
2.Postać posiada rozum.
3.Postać jest zbudowana jak przeciętny demon.
›Postać czuje ból. W krytycznych przypadkach, może się zdażyć, że postać nie jest w stanie kontynuować misji.
›Demony nie muszą jeść/ pić, więc nie wydalają.
>Leczenie następuje na 2 sposoby: użycie skilla Leczenie, lub odpoczynek (5 hp za godzinę, z maną tak samo).
4.Postać porozumiewa się w języku demonim, nie zna języka elfów. Gracze sami muszą nauczyć się rozumieć co gadają długouche (nie jest to trudne, większość słów się powtarza).
5.Postać posiada sprawne wszystkie zmysły, w tym szósty, który pozwala jej widzieć cały kadr bez żadnych ograniczeń, jak to miało miejsce w 13 IV 2013.
6. Demony są rasą przeklętą, czyli przedmioty święte parzą je. Jak cholera.
7. Demony nie są lubianą przez elfy czy hobbity rasa, w przypadku zauważenie podjęta zostanie próba zgładzenia bohatera. Nieznane jest nastawienie innych ras do demonów.
IIIb. Założenia, jeśli idzie o świat:
1. Idyllia to kraina mlekiem i miodem płynąca, wszyscy żyją w dobrobycie i czują się bezpieczni, nikomu nic nie brakuje.
2. 15 lat temu armia elfów pod dowództwem Yealiasienisa uwięziła wszystkie demony siejące Zło na Idylli w magicznej krypcie zabezpieczonej świętym znakiem.
3. Elfy nie trudzą się pracą na roli, są rasą wyższą, pracują jako urzędnicy lub wojskowi.
4. Hobbity mają wszystko w dupie, gdyby nie to, że elfy płacą im raz na rok w srebrze (jedyny pokarm Hobbitów) nigdy by nie pracowały. Są o wiele słabsze i głupsze od elfów.
IV.Parę porad dla uczestników, które pozwolą bardziej cieszyć się grą:
1.Nie zabijaj postaci!
2.Jeśli to możliwe, nie urywaj postaci kończyn i nie doprowadzaj go do stanu, w którym nie będzie się nadawał do użytku.
3.Nie wyrzucaj przedmiotów do lawy i nie marnuj ich niepotrzebnie. Mogą się przydać w trakcie misji.
Potężne Prawa Dla Dzielnych Czytaczy:
›Prawo Veta - użytkownicy mają prawo unieważnić czyjś rozkaz. Aby można było rozkaz zawetować, potrzebne są dwie osoby krzyczące "VETO!" i dobry powód (dobrym powodem jest zagrożenie życia). Prawo veta ma każda zarejestrowana osoba. Nie można zawetować już wykonanego rozkazu (po pierwszym vecie wstrzymam się z wrzucaniem pikczera na czas wyjaśnienia sprawy. Nie radzę się jednak bawić w paraliżowanie rozgrywki). W przypadku udanego zawetowania, wypełniany jest kolejny rozkaz. Na zawetowanie danego rozkazu ma się 3 MINUTY od jego pojawienia się. Po 3 minutach vet rozkaz wchodzi.
›Prawo Martwej Ciszy - w przypadku, gdy przez 10 minut od momentu wstawienia obrazka nie zostaje wydany żaden rozkaz, punkt II.8 nie obowiązuje.
›Prawo Odrzucenia Veta - użytkownik będący przeciwko zawetowaniu rozkazu krzyczy "VETO DO VETA" (NIE MOŻE TO BYĆ JEDNAK AUTOR ROZKAZU) i uzasadnia to. Jeżeli nikt więcej nie wetuje rozkazu, weto jest nieważne. Gdy pojawia się drugie weto do rozkazu, potrzebne jest kolejne veto do veta, żeby zablokować weto do rozkazu. Dwa weta do weta blokują veto do rozkazu NIEZALEŻNIE ILE VET ROZKAZ OTRZYMAŁ. 2 veta do veta i po vecie, lol.
V. Checkpointy:
1. Demon może zrobić checkpoint, do którego zostanie teleportowany po śmierci z 1HP i bez many.
2. Checkpoint wymaga:
>5 małych źródełek światła (np. świeczek)
>płaskiej powierzchni
>10 many
>ofiary, tym większej, im większy demon
3.Checkpoint może zostać zniszczony przez stracie, wymaga to jednak świetej rzeczy.
4. Można mieć jeden checkpoint naraz.
5. Checkpoint nie cofa czasu, świat zostaje taki, jaki był przed śmiercią bohatera, wszyscy, którzy go widzieli o tym pamiętają.
VI. Drzewko umiejętności:
1. Umiejętności podzielone są na 3 grupy:
-Walka
Czyli umiejętności pomagające nam w bezpośredniej walce.
-Magia
Kolejne zaklęcia i dodatki do many.
-Ogólne
To co nie pasowało do powyższych kategorii.
2. Po prawej jest okienko LVL. Expa zdobywamy czyniąc ZŁO. Przy czym zakres pojęcia zło jest bardzo szeroki: od szczania do kufli, po morderstwa z premedytacją.
Co level postać dostaje 2,25 skill pointów, za które wykupujemy umiejętności.
Umiejętności zapewniają bonusy do danej czynności (+1, +2, lub +3) albo pozwalają korzystać z danego zaklęcia. Wykaz skilli:
a) Atak 1- daje +1 do rzutu na atak (WSZYSTKIE RZUTY SĄ WYKONYWANE KOŚCIĄ K10)
Atak 2-daje +2 do rzutu na atak
Atak 3-daje +3 do rzutu na atak
Obrona 1- dodaje +1 do rzutu na obronę
Obrona 2- dodaje +2 do rzutu na obronę
Obrona 3- dodaje +3 do rzutu na obronę
Leczenie 1- pozwala leczyć sie kosztem many (1 jednostka many za 1 punkt życia)
Leczenie 2- pozwala leczyć sie kosztem many (1 jednostka many za 2 punkty życia)
b) Mana 1- dodaje 10 punktów do naszej puli many
Mana 2- dodaje 15 punktów do naszej puli many
Ognista pięść- pozwala podpalić dany obiekt (wymagany kontakt z obiektem) koszt: 5 many
Ognisty pocisk- pozwala zapalić dany obiekt na odległość (zasięg jednego ekranu) koszt: 10 many
Kula ognia- pocisk, który po trafienie wybuchaja, podpalając wszystko dookoła i rozrywają to, w co trafił koszt: 20 many
Piorunujący cios- ogłusza cel koszt: 5 many
Piorun- ogłusza cel na odległość (pół ekranu), raniąc przy tym cel koszt: 10 many
Łańcuch piorunów- Analogiczny do Pioruna, ale przeskakuje z celu na cel (maks. 4 trafionych, nie mogą stać dalej niż ćwierć ekranu, zasięg pół ekranu) koszt:20 many
c) Skradanie - pozwala bohaterowi na skradanie się (bez bonusów)
Skradanie 2- +1 do skradania
Skradanie 3- +2 do skradania
Celność - liczy się podczas ataków z dystansu (także magicznych!)
Celność 2- daje bonus +1 do celności ataków dystansowych
Celność 3- daje bonus +2 do celności ataków dystansowych
Sprawność- Liczy się podczas wykonywania przez bohatera akrobacji (czy innego parkura)
Sprawność 2- dodaje +1 do rzutu na akrobacje
Sprawność 3- dodaje +2 do rzutu na akrobacje (i +9 do wchodzenia po piorunochronie)
3. Cena wykupowania skilli jest następująca:
Pierwsze od lewej dostajemy za darmo na początku gry
Drugie od lewej kosztują po 1 SP (skill poincie)
Trzecie od lewej kosztują po 2 SP
Czwarte od lewej kosztują po 3 SP
4 .Skilla można wykupić, jeśli jego poprzednik został wykupiony, tz. że nie można kupić Ataku 3 bez kupna Ataku 2, ani Leczenia 1 bez Obrony 1
5. ŁĄCZNY KOSZT WSZYSTKICH SKILLI TO 42 SP. MAKSYMALNIE W GRZE MOŻNA ZDOBYĆ 25 SP, WIĘC WYBIERAJCIE SKILLE MĄDRZE! WYBORU NIE MOŻNA COFAĆ!
6. W chwili zdobycia przez postać lvl zarządzam głosowanie na nowe skille.
VII. Ekwipunek
1. Z racji posiadania przez bohatera własne, niewielkiego Piekielnego Wymiaru nasz demon może posiadać więcej rzeczy niż się wydaje. Piekielny Wymiar jest jednak ograniczony.
Nie można:
-wchodzić do niego
-ma tylko 8 kratek
-małe przedmioty się grupują (np. świeczki)
-bronie się nie grupują
-niektóre przedmioty (np. miecze, widły, kosy) zajmują więcej niż 1 kratkę
-nie można w Piekielnym Wymiarze trzymać nic żywego, ani posiadającego dusze
-przedmioty święte nie mogą być umieszczone w Piekielnym Wymiarze (nie wspominając o tym, że parzą bohatera...)
VIII. Kowalstwo i alchemia
1. Nasz demonek nie umie i nie ma czasu na naukę tych zawodów.
2. Mogą być dokonywane tylko w specjalnych miejscach.
3. Kowalowi do zrobienia itemka potrzebna jest: informacja co chcemy mieć i matsy.
4. Do stworzenia eliksiru potrzebne są składniki, aczkolwiek robienie eliksirów na oślep, bez recept, jest debilnym marnotrastwem.
W poprzednim odcinku:
"Idyllia.
Wspaniała wyspa na Lazurowym Oceanie rządzona przez dobrotliwego władcę,
zamieszkana przez wspaniałe elfy i pracowite hobbity.
Nie zawsze taka była. Dawniej była to kraina zepsuta i zła, lecz piętnaście lat temu pod dowództwem Yealiasienisa ostatecznie zepchnięto do podziemi Zło i uwięziono je w magicznej krypcie. Niestety, nikt nie przewidział, iż Zło się z czasem przedostanie...
I tym razem nikt nas nie powstrzyma!!! Zawładniemy tym ogródkiem na górze i zmienimy go w piekło! Elfocioty będą się smażyć we własnym moczu!"
Wujek Belzebub tak powiedział, zanim otworzyli portal i wyszli stąd. A tatuś dodał, że wróci po mnie za tydzień. I, że przyniesie mi worek elfich łbów!
Minęły już trzy... Martwię się o nich. Może zapomnieli o mnie? Tak się cieszyli, gdy po 15 latach ścierania tego paskudztwa ze ściany i zbierania many na portal udało im się wydostać... Mam tego dość. Muszę znaleźć tatusia, inaczej się tu zanudzę.
REGULAMIN:
I.Poniższy regulamin jest przebudowanym regulaminem od 13 IV 2013, który był przebudowanym regulaminem od Piramidy Nienawiści.
II.Reguły dotyczące rozkazów i komunikacji:
1.Postać wykonuje tylko jeden rozkaz naraz. Liczy się tylko pierwszy rozkaz pod ostatnio wykonanym działaniem. Reszta będzie usuwana, by wszystko wyglądało schludnie.
2.Rozkazy wydajemy w drugiej osobie w trybie rozkazującym (np. "Podnieś książkę.").
3.Rozkaz musi być zawarty w jednym zdaniu.
4.Rozkazy jednokrotnie złożone są dozwolone, ale wielokrotnie złożone już nie (np. "Weź książkę i przewertuj ją" jest dozwolone, ale "Weź książkę, przewertuj ją, po czym odłóż na miejsce" już nie).
5.Rozkazy złożone warunkowe nie są dozwolone (np. "Przewertuj książkę i jeśli coś z niej wypadnie, podnieś to").
6.Rozkazy dające postaci wolną wolę (np. "Poczęstuj się ponczem, jeśli masz ochotę") będą ignorowane.
7.Nie bierzemy rozkazów z kosmosu (np. jeżeli w pobliżu nie ma żadnego akwenu, nie piszemy "Utop się").
8.Osoba, która wydała rozkaz (niezależnie od tego, czy zawetowany czy nie) musi poczekać 15 minut nim będzie mogła wydać kolejny, chyba, żę jest mało graczy (3 lub mniej), wtedy nie można dawać 2 pod rząd, czasowego ograniczenia nie ma.
9.Nie można w rozkazach wykorzystywać postaci realnie istniejących oraz fikcyjnych niezwiązanych z grą.
10.Nie wolno edytować rozkazów. Edytowany rozkaz (nie licząc błędów ortograficznych i językowych) będzie ignorowany.
11.Jeżeli istnieje niebezpieczna czynność (np. przeskoczenie przepaści) na drodze do wykonania rozkazu, postać nie wykona go lub wykona w ograniczonym zakresie. Należy najpierw wydać rozkaz wykonania niebezpiecznej czynności.
12.Nie można wydawać następnego rozkazu, dopóki JA nie zadecyduje o oddalenie, przyjęciu danego rozkazu.
III.Założenia, jeśli idzie o postać:
1.Postać ma odrobinę wolnej woli i może odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z jej zmysłem przetrwania (np. "zjedz ołtarz")
2.Postać posiada rozum.
3.Postać jest zbudowana jak przeciętny demon.
›Postać czuje ból. W krytycznych przypadkach, może się zdażyć, że postać nie jest w stanie kontynuować misji.
›Demony nie muszą jeść/ pić, więc nie wydalają.
>Leczenie następuje na 2 sposoby: użycie skilla Leczenie, lub odpoczynek (5 hp za godzinę, z maną tak samo).
4.Postać porozumiewa się w języku demonim, nie zna języka elfów. Gracze sami muszą nauczyć się rozumieć co gadają długouche (nie jest to trudne, większość słów się powtarza).
5.Postać posiada sprawne wszystkie zmysły, w tym szósty, który pozwala jej widzieć cały kadr bez żadnych ograniczeń, jak to miało miejsce w 13 IV 2013.
6. Demony są rasą przeklętą, czyli przedmioty święte parzą je. Jak cholera.
7. Demony nie są lubianą przez elfy czy hobbity rasa, w przypadku zauważenie podjęta zostanie próba zgładzenia bohatera. Nieznane jest nastawienie innych ras do demonów.
IIIb. Założenia, jeśli idzie o świat:
1. Idyllia to kraina mlekiem i miodem płynąca, wszyscy żyją w dobrobycie i czują się bezpieczni, nikomu nic nie brakuje.
2. 15 lat temu armia elfów pod dowództwem Yealiasienisa uwięziła wszystkie demony siejące Zło na Idylli w magicznej krypcie zabezpieczonej świętym znakiem.
3. Elfy nie trudzą się pracą na roli, są rasą wyższą, pracują jako urzędnicy lub wojskowi.
4. Hobbity mają wszystko w dupie, gdyby nie to, że elfy płacą im raz na rok w srebrze (jedyny pokarm Hobbitów) nigdy by nie pracowały. Są o wiele słabsze i głupsze od elfów.
IV.Parę porad dla uczestników, które pozwolą bardziej cieszyć się grą:
1.Nie zabijaj postaci!
2.Jeśli to możliwe, nie urywaj postaci kończyn i nie doprowadzaj go do stanu, w którym nie będzie się nadawał do użytku.
3.Nie wyrzucaj przedmiotów do lawy i nie marnuj ich niepotrzebnie. Mogą się przydać w trakcie misji.
Potężne Prawa Dla Dzielnych Czytaczy:
›Prawo Veta - użytkownicy mają prawo unieważnić czyjś rozkaz. Aby można było rozkaz zawetować, potrzebne są dwie osoby krzyczące "VETO!" i dobry powód (dobrym powodem jest zagrożenie życia). Prawo veta ma każda zarejestrowana osoba. Nie można zawetować już wykonanego rozkazu (po pierwszym vecie wstrzymam się z wrzucaniem pikczera na czas wyjaśnienia sprawy. Nie radzę się jednak bawić w paraliżowanie rozgrywki). W przypadku udanego zawetowania, wypełniany jest kolejny rozkaz. Na zawetowanie danego rozkazu ma się 3 MINUTY od jego pojawienia się. Po 3 minutach vet rozkaz wchodzi.
›Prawo Martwej Ciszy - w przypadku, gdy przez 10 minut od momentu wstawienia obrazka nie zostaje wydany żaden rozkaz, punkt II.8 nie obowiązuje.
›Prawo Odrzucenia Veta - użytkownik będący przeciwko zawetowaniu rozkazu krzyczy "VETO DO VETA" (NIE MOŻE TO BYĆ JEDNAK AUTOR ROZKAZU) i uzasadnia to. Jeżeli nikt więcej nie wetuje rozkazu, weto jest nieważne. Gdy pojawia się drugie weto do rozkazu, potrzebne jest kolejne veto do veta, żeby zablokować weto do rozkazu. Dwa weta do weta blokują veto do rozkazu NIEZALEŻNIE ILE VET ROZKAZ OTRZYMAŁ. 2 veta do veta i po vecie, lol.
V. Checkpointy:
1. Demon może zrobić checkpoint, do którego zostanie teleportowany po śmierci z 1HP i bez many.
2. Checkpoint wymaga:
>5 małych źródełek światła (np. świeczek)
>płaskiej powierzchni
>10 many
>ofiary, tym większej, im większy demon
3.Checkpoint może zostać zniszczony przez stracie, wymaga to jednak świetej rzeczy.
4. Można mieć jeden checkpoint naraz.
5. Checkpoint nie cofa czasu, świat zostaje taki, jaki był przed śmiercią bohatera, wszyscy, którzy go widzieli o tym pamiętają.
VI. Drzewko umiejętności:
1. Umiejętności podzielone są na 3 grupy:
-Walka
Czyli umiejętności pomagające nam w bezpośredniej walce.
-Magia
Kolejne zaklęcia i dodatki do many.
-Ogólne
To co nie pasowało do powyższych kategorii.
2. Po prawej jest okienko LVL. Expa zdobywamy czyniąc ZŁO. Przy czym zakres pojęcia zło jest bardzo szeroki: od szczania do kufli, po morderstwa z premedytacją.
Co level postać dostaje 2,25 skill pointów, za które wykupujemy umiejętności.
Umiejętności zapewniają bonusy do danej czynności (+1, +2, lub +3) albo pozwalają korzystać z danego zaklęcia. Wykaz skilli:
a) Atak 1- daje +1 do rzutu na atak (WSZYSTKIE RZUTY SĄ WYKONYWANE KOŚCIĄ K10)
Atak 2-daje +2 do rzutu na atak
Atak 3-daje +3 do rzutu na atak
Obrona 1- dodaje +1 do rzutu na obronę
Obrona 2- dodaje +2 do rzutu na obronę
Obrona 3- dodaje +3 do rzutu na obronę
Leczenie 1- pozwala leczyć sie kosztem many (1 jednostka many za 1 punkt życia)
Leczenie 2- pozwala leczyć sie kosztem many (1 jednostka many za 2 punkty życia)
b) Mana 1- dodaje 10 punktów do naszej puli many
Mana 2- dodaje 15 punktów do naszej puli many
Ognista pięść- pozwala podpalić dany obiekt (wymagany kontakt z obiektem) koszt: 5 many
Ognisty pocisk- pozwala zapalić dany obiekt na odległość (zasięg jednego ekranu) koszt: 10 many
Kula ognia- pocisk, który po trafienie wybuchaja, podpalając wszystko dookoła i rozrywają to, w co trafił koszt: 20 many
Piorunujący cios- ogłusza cel koszt: 5 many
Piorun- ogłusza cel na odległość (pół ekranu), raniąc przy tym cel koszt: 10 many
Łańcuch piorunów- Analogiczny do Pioruna, ale przeskakuje z celu na cel (maks. 4 trafionych, nie mogą stać dalej niż ćwierć ekranu, zasięg pół ekranu) koszt:20 many
c) Skradanie - pozwala bohaterowi na skradanie się (bez bonusów)
Skradanie 2- +1 do skradania
Skradanie 3- +2 do skradania
Celność - liczy się podczas ataków z dystansu (także magicznych!)
Celność 2- daje bonus +1 do celności ataków dystansowych
Celność 3- daje bonus +2 do celności ataków dystansowych
Sprawność- Liczy się podczas wykonywania przez bohatera akrobacji (czy innego parkura)
Sprawność 2- dodaje +1 do rzutu na akrobacje
Sprawność 3- dodaje +2 do rzutu na akrobacje (i +9 do wchodzenia po piorunochronie)
3. Cena wykupowania skilli jest następująca:
Pierwsze od lewej dostajemy za darmo na początku gry
Drugie od lewej kosztują po 1 SP (skill poincie)
Trzecie od lewej kosztują po 2 SP
Czwarte od lewej kosztują po 3 SP
4 .Skilla można wykupić, jeśli jego poprzednik został wykupiony, tz. że nie można kupić Ataku 3 bez kupna Ataku 2, ani Leczenia 1 bez Obrony 1
5. ŁĄCZNY KOSZT WSZYSTKICH SKILLI TO 42 SP. MAKSYMALNIE W GRZE MOŻNA ZDOBYĆ 25 SP, WIĘC WYBIERAJCIE SKILLE MĄDRZE! WYBORU NIE MOŻNA COFAĆ!
6. W chwili zdobycia przez postać lvl zarządzam głosowanie na nowe skille.
VII. Ekwipunek
1. Z racji posiadania przez bohatera własne, niewielkiego Piekielnego Wymiaru nasz demon może posiadać więcej rzeczy niż się wydaje. Piekielny Wymiar jest jednak ograniczony.
Nie można:
-wchodzić do niego
-ma tylko 8 kratek
-małe przedmioty się grupują (np. świeczki)
-bronie się nie grupują
-niektóre przedmioty (np. miecze, widły, kosy) zajmują więcej niż 1 kratkę
-nie można w Piekielnym Wymiarze trzymać nic żywego, ani posiadającego dusze
-przedmioty święte nie mogą być umieszczone w Piekielnym Wymiarze (nie wspominając o tym, że parzą bohatera...)
VIII. Kowalstwo i alchemia
1. Nasz demonek nie umie i nie ma czasu na naukę tych zawodów.
2. Mogą być dokonywane tylko w specjalnych miejscach.
3. Kowalowi do zrobienia itemka potrzebna jest: informacja co chcemy mieć i matsy.
4. Do stworzenia eliksiru potrzebne są składniki, aczkolwiek robienie eliksirów na oślep, bez recept, jest debilnym marnotrastwem.
W poprzednim odcinku:
"Idyllia.
Wspaniała wyspa na Lazurowym Oceanie rządzona przez dobrotliwego władcę,
zamieszkana przez wspaniałe elfy i pracowite hobbity.
Nie zawsze taka była. Dawniej była to kraina zepsuta i zła, lecz piętnaście lat temu pod dowództwem Yealiasienisa ostatecznie zepchnięto do podziemi Zło i uwięziono je w magicznej krypcie. Niestety, nikt nie przewidział, iż Zło się z czasem przedostanie...
I tym razem nikt nas nie powstrzyma!!! Zawładniemy tym ogródkiem na górze i zmienimy go w piekło! Elfocioty będą się smażyć we własnym moczu!"
Wujek Belzebub tak powiedział, zanim otworzyli portal i wyszli stąd. A tatuś dodał, że wróci po mnie za tydzień. I, że przyniesie mi worek elfich łbów!
Minęły już trzy... Martwię się o nich. Może zapomnieli o mnie? Tak się cieszyli, gdy po 15 latach ścierania tego paskudztwa ze ściany i zbierania many na portal udało im się wydostać... Mam tego dość. Muszę znaleźć tatusia, inaczej się tu zanudzę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czwartek, 29 października 2009, 13:39 przez Matysz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Drzwi na dole po lewej zamknięte, przekopali się do toika, bezskutecznie próbowali zwracać na siebie uwage, ucieklina dach, wbili do skrzynio schowka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czwartek, 29 października 2009, 11:36 przez Matysz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: [Demonic Hunts] Revenge
SESJA W PIATEK O 20!
(sorki za poczwórnego posta, ale edytując poprzedniego nikt by nie zauważył, że coś dodałem)
(sorki za poczwórnego posta, ale edytując poprzedniego nikt by nie zauważył, że coś dodałem)
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
-
- Majtek
- Posty: 126
- Rejestracja: czwartek, 22 października 2009, 07:51
- Numer GG: 8616929
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Matysz, słodziutki. Demon jest na 1 lvl i ma opanowany ogien i skradanie. nie probuj mnie wykiwac >:(
Przybyłem z Adventure Planet, lubię pisać, czytać książki i grać w Warcrafta 3
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Gramy! Komenty i pogaduchy na ircu! (http://tawerna.rpg.pl/irc.php)
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
-
- Bombardier
- Posty: 775
- Rejestracja: środa, 7 czerwca 2006, 15:18
- Numer GG: 6330570
- Lokalizacja: Twoja świadomość
- Kontakt:
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Wyjrzyj przez okno w kiblu
Psychodeliczny Łowca Żelaznych Motyli Z Planety Mars
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
-
- Majtek
- Posty: 86
- Rejestracja: środa, 28 października 2009, 19:35
- Numer GG: 0
Re: [Demonic Hunts] Revenge
wyrzuć jednego trupa przez drzwi na piętrze i uciekaj za okno
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
-
- Bombardier
- Posty: 775
- Rejestracja: środa, 7 czerwca 2006, 15:18
- Numer GG: 6330570
- Lokalizacja: Twoja świadomość
- Kontakt:
Re: [Demonic Hunts] Revenge
czekaj na jakąś reakcję ze strony elfów
Psychodeliczny Łowca Żelaznych Motyli Z Planety Mars
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Atak klonów!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
-
- Majtek
- Posty: 86
- Rejestracja: środa, 28 października 2009, 19:35
- Numer GG: 0
Re: [Demonic Hunts] Revenge
zabij elfa, który uciekł do sypialni.
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Zamknięte, a ta ciota zaczął się drzeć na ruch klamki!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
-
- Majtek
- Posty: 86
- Rejestracja: środa, 28 października 2009, 19:35
- Numer GG: 0
Re: [Demonic Hunts] Revenge
Spal wredne drzwi i uciekaj za okno
-
- Bombardier
- Posty: 775
- Rejestracja: środa, 7 czerwca 2006, 15:18
- Numer GG: 6330570
- Lokalizacja: Twoja świadomość
- Kontakt:
Re: [Demonic Hunts] Revenge
z dwóch krzeseł i stołu zrób pseudobarykadę
Psychodeliczny Łowca Żelaznych Motyli Z Planety Mars
-
- Mat
- Posty: 441
- Rejestracja: środa, 21 października 2009, 15:31
- Numer GG: 2797417
Re: [Demonic Hunts] Revenge
wynik: 3, udało ci się tylko przysmolić, zanim nadbiegli
Mana:5/10
EXP:80/100
HP:20/20Mana:5/10
EXP:80/100
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mam niefajną klawiaturę od TPSA i mi kilka klawiszy odmawia posłuszeństwa.
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!
ADVENTURE PLANET czeka na Ciebie! Dołącz do sesji, wczuj się w tej klimat!