
.....
Witam w rekrutacji do kolejnej "innej niż pozostałe" sesji dziejącej się w autorskim świecie Jutra, czerpiącym jednak niektóre pomysły z gier AC oraz ME. Nie trzeba jednak znać ani jednej ani drugiej, gdyż mówiąc pomysły miałem na myśli raczej obecną sytuację i walczące frakcje które i tak zostaną przeze mnie opisane.
Akcja gry toczy się w niedalekiej przyszłości gdy współcześni templariusze przejmują kontrolę nad Nowym Jorkiem i rozpoczynają tam rządy. Są tak potężni (ich armia liczy ponad sto tysięcy dobrze uzbrojonych agentów) że sąsiednie stany oraz miasta boją się sprzeciwić władzy templariuszy. O tak, wiedzą o nich bardzo dobrze, ci wcale się nie kryją. Ich najwyższy przywódca, Carakahaig Sadovsky napisał nawet list polecający do prezydenta Francji z ostrzeżeniem że gdyby przypadkiem Francuzi postanowili spróbować odbić NY, templariusze bez wahania zaczną mordować nowojorskich oficerów których podobno przetrzymują.
Świat się boi. A skala władzy Sadovsky'ego jest ogromna. Odciął ludziom stacje telewizyjne które nadawały o zaistniałej sytuacji, podobnie z radiem i internetem. Mieszkańcy mogli słuchać tylko stacji templariuszy gdzie mówiono o pozytywnych skutkach panowania nowych władców. Ludzie nie mogli rzecz jasna wyjeżdżać z miasta, woleli więc zacząć wierzyć w kłamstwa nadawane w mediach.
Ulegli.
Naukowcy dalej produkowali niebezpieczne wynalazki nie wiedząc kto wykorzysta je i w jakim celu...
No i bomba atomowa którą obecnie również posiadają oni... Templariusz może zaatakować Rosję... Niemców albo Francję... I ma duże szanse gdyby wybuchła wojna.
Trzecia Wojna.
Trzecia Wojna Światowa!
Jest jednak grupa choć niewielka, ludzi którzy dobrze wiedzą jak naprawdę jest z polityką templariuszy. Rzecz w tym że templariusze nie wiedzą że oni wiedzą. A ponieważ nie wiedzą faktycznie, ci mogą działać.
Ludzi tych zrzeszył były żołnierz i akrobata, Bill Hell. I zaczął uczyć chętną młodzież jak uciekać... Jak kontrolować oddech... I przydzielał im różne zadania adekwatnie do umiejętności. Raz musieli zdobywać informację na temat templariuszy a raz przenieść posyłkę do innej grupy podobnej do ich. Grup było około sześć. Templariusze nadal nie wiedzieli prawie nic o owej organizacji, wiedzieli jednak rzecz jasna o owych biegaczach którzy wykradali im ważne papiery i informacje. Zaczęli nazywać ich Biegaczami, Synami Wiatru lub Runnerami i wyznaczali wysokie nagrody za dostarczenie im któregoś z nich - żywego lub martwego.
Wy drodzy gracze wcielicie się właśnie w owych Runnerów i spróbujecie zażegnać groźbę trzeciej Wojny Światowej oraz spróbujecie uciec z Nowego Jorku. A może spróbujecie zabić Sadovsky'ego?
sesja będzie dość szybka, staramy się upować raz na dwa dni ja odpiszę jak najszybciej po was. Karta postaci powinna zawierać:
Imię:
Nazwisko:
*Przezwisko:
wygląd:
wiek: (19-38, nie więcej)
zdolności akrobatyczne (skoki, podciągnięcia oraz przechodzenie przez np. płoty):
zdolności biegacza (wytrzymałość w biegu, szybkość i sprint):
charakter:
Historia (pół A4, mile widziane dłuższe ale nie będzie to miało specjalnie wpływu na to kogo wybiorę tzn. nie panuje zasada IM DŁUŻSZA tym LEPSZA)
broń, ubranie oraz ekwipunek
pamiętajcie: wcielacie się w biegaczy i parkourzystów, nie ma mowy o ciężkim pancerniku z minigunem. Broń lekka, dobre ubranie, budowa akrobaty. Poszalejcie, powymyślajcie bohaterów z tatuażami, pokombinujcie w historii oraz w broni. Może to być zarówno kastet jak i nóż rodem z AC

-piszemy rzecz jasna w trzeciej osobie liczby pojedyńczej
-myśli kursywą
-poza sesją pogrubioną
pytania w temacie proszę, gdyż napewno o czymś zapomniałem. Wiecie jaki jestem blee
