Problemy z Warhammerem
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
Problemy z Warhammerem
Czytając rozdzial 6 poswiecony mechanice walki w swiecie warhammer troche mam watpliwosci co do jednego.Czy 2 akcje zwykle to 1 atak? Bo mozna zastosowac 2 akcje zwykle lub 1 akcje podwojna. Czy moglby ktos mi to troche jasniej nakreslic odnosnie atakow jakie posiada postac i zwiazanych z tym mozliwosci wykonania akcji w rundzie.Prosze o pomoc Z gory dzieki i pozdrawiam.
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
Jedna akcja zwykła to jeden atak. W czasie jednej twojej rundy mozesz wykonać tylko jeden atak chyba że masz w umiejętnościach 2 lub wiecej ataków. W takim wypadku atakujesz tyle razy ile możesz (twoja wartości umiejętności atak) wykorzystując akcję podwujna na wszystkie razem. ;]
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mafia Radioaktywnych Krów
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 3
- Rejestracja: wtorek, 27 września 2005, 17:01
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Może spróbuję przedstawić to trochę ładniej ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Podczas walki możesz raz w rundzie użyć akcji "zwykły atak" (akcja zwykła) i to daje Ci jedno uderzenie, niezależnie od ilości wartości cechy "ataki". Należy pamiętać, że użyć tej akcji można tylko raz w rundzie.
Możesz zamiast tego zastosować akcję "atak wielokrotny" (akcja podwójna), wtedy zadajesz tyle uderzeń, na ile wskazuje wartość cechy "atak".
nazwa typ akcji efekt
atak zwykły akcja zwykła 1 atak, niezależnie od wartości cechy "atak"
atak wielokrotny akcja podwójna ilość ataków równa wartości cechy "atak"
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Podczas walki możesz raz w rundzie użyć akcji "zwykły atak" (akcja zwykła) i to daje Ci jedno uderzenie, niezależnie od ilości wartości cechy "ataki". Należy pamiętać, że użyć tej akcji można tylko raz w rundzie.
Możesz zamiast tego zastosować akcję "atak wielokrotny" (akcja podwójna), wtedy zadajesz tyle uderzeń, na ile wskazuje wartość cechy "atak".
nazwa typ akcji efekt
atak zwykły akcja zwykła 1 atak, niezależnie od wartości cechy "atak"
atak wielokrotny akcja podwójna ilość ataków równa wartości cechy "atak"
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
[Pn'P RPG] Warhammer
Prosze was o rady i pomysły odnośnie tego jak można by przerobić łuk zeby można nim było atakować wręcz w systemie Warhammer. Gram myśliwym i w czasie walki jak coś do mnie podejdzie niemam czasy na zmiane broni więc z tąd ten pomył. Za wszystkie rady z góry dziękuje ;]
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mafia Radioaktywnych Krów
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Mat
- Posty: 438
- Rejestracja: czwartek, 25 listopada 2004, 19:53
- Numer GG: 6635964
- Lokalizacja: tu
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Trocheiczny Tawerniak
- Posty: 668
- Rejestracja: środa, 27 października 2004, 18:54
- Numer GG: 3654146
- Lokalizacja: Inonia.
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Marynarz
- Posty: 271
- Rejestracja: piątek, 16 września 2005, 21:33
- Lokalizacja: Toruń
Może spróbuj w łuk wmontować bagnet. Wtedy mógłbyś zmodyfikować broń tak aby posiadał właściwości sztyletu albo krótkiego miecza. Choć na moje to ciężko by się łukiem walczyło ze względu na delikatność tego oręża.
Nie! Mam lepszy pomysł! Może w łuk mógłbyś wkleić jakieś miejsce na mały sztylet, bardzo szybko byś go wtedy wyjmował.
Dark_Voyager
Nie! Mam lepszy pomysł! Może w łuk mógłbyś wkleić jakieś miejsce na mały sztylet, bardzo szybko byś go wtedy wyjmował.
Dark_Voyager
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Marynarz
- Posty: 271
- Rejestracja: piątek, 16 września 2005, 21:33
- Lokalizacja: Toruń
Pomysły z ostrzami powinny odnieść skutek, a jeżeli martwisz się o ciężar to szukaj magicznych ostrzy ( w końcu to świat fantazy ), elfi rzemielśnicy powinni ci udzielić fachowej pomocy ( w końcu to jedna z ich ulubionych broni, więc takie modyfikacje nie powinny sprawić im problemu - no chyba, że twój MG się nie zgodzi )
Dark_Voyager
Dark_Voyager
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Kok
- Posty: 1133
- Rejestracja: niedziela, 26 grudnia 2004, 14:02
zmniejszylo obrazenia czego? luku czy ostrzy?Kloner pisze:To mogło by wypalić w zależności od chumoru mijego MG. laRy a twoim zdaniem zmniejszyło by to obrażenia?
jesli MegaGnom sie niezgodzi to zaproponuj mu kompromis, ja bym jako MG dal utrudnienie do strzelania z luku (ale nieduze, w NS to max. 10%, w d&d, utrudnienie 1, mlotka nieznam to sie niewypowiem co do systemu)
jak dalej nieposkutkuje: GLANOWANIE!
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
![](./styles/WildWest/theme/images/bg-lastrow-2.jpg)