@Up - Bussumarrus - czytaj!
NIebędzie potrzebna ani kamerka, ani mikrofon, ani pobieranie programu... za to czytanie ze zrozumieniem jak najbardziej.
@Phoven - A skąd u mojej postaci powożenie

? No i czy muszę za te pozostałe 9zk kupować broń, bo miałem nadzieję na postać nie potrafiącą władać orężem. (jeśli jest to zalecane to spoko, właściwie nie wiem co bym kupił za te 9zk, ale wiadomo, forsy nigdy za wiele)
Imię: Elejla
Rasa: Człowiek
Płeć: Kobieta
Profesja: Cyrulik
Wygląd: Elejla to szczupła i zgrabna kobieta o ponętnej sylwetce i wyjątkowo pięknych, jasno brązowych oczach. Jej źrenice z niewiadomych przyczyn skupiają na sobie uwagę i wyjątkowo łatwo oddają emocje zza całą twarz nawet bez marszczenia brwi. Dlaczego za całą twarz? Otóż nos i usta Elejli, mimo swej atrakcyjności są ciasno i dokładnie zakryte bardzo ciemnym, brudno zielonym szalem, który jednak jest zawsze zawiązywany tak, aby w jak najmniejszym stopniu zakrywać krótkie do ramion, kasztanowe włosy.
Koncept: Chciałbym zagrać podróżną alchemiczką, która potrafi zatańczyć i zaklaskać. Szczegóły wyjaśnię w historii... będzie mi łatwiej.
Umiejętności: przekonywanie, rzemiosło (aptekarstwo), czytanie i pisanie, leczenie, plotkowanie, wiedza [Imperium], znajomość języka [staroświatowy, tileański], spostrzegawczość, targowanie, powożenie
Zdolności: chirurgia, charyzmatyczny, odporność na choroby, błyskotliwość, szybki refleks
Ekwipunek: narzędzia (cyrulika), brudnozielony szal, biała koszula, brązowy pas, droższa kamizelka [korpus 1], gorset, miękkie rękawiczki, białe skarpety, płaszcz, chusteczka, nóż, skórzana pochwa, dwie sakwy, plecak, wysokie buty, miecz, pochwa na miecz, bretońska Brendy (1l.), 2xsłodycze, prowiant, zapałki (10 sztuk), mydło, klamerki, koc,manierka skórzana(z brendy), perfumy, tatuaż pod pępkiem, a mianowicie lecący czarnobiały motyl, gubiący za sobą pyłki, a każdy pyłek to jedna osoba która umarła Elejli na stole.
Darmowe rozwinięcie: +5 do Int
Dodatkowe informacje: Był to 38 poród starego znachora Verpida, a mimo to był roztargniony i zdenerwownany. Mimo iż przyzwyczaił się do ran, obrzydliwych chorób i operacji, porody zawsze wzbudzały w nim emocje. Gdy tylko znachor pozwolił sobie na chwilę odsapnięcia i przetarcie strudzonego czoła, kolejna fala krzyków rozniosła się po wsi. Było już widać główkę, gdy wystąpiły komplikacje, a Cyprida straciła dech... po mimo wszelkich starań, gdy trzy i pół kilogramowa dziewczynka po raz pierwszy nabrała powietrza w płóca, jej matka wyzionęła ducha.
Choć nie było w tym winy Verpida, ten czuł się odpowiedzialny za śmierć akrobatki, więc nie oddał dziecka wędrownej trupie, a sam je przygarnął.
Po szesnastu latach wychowywania, oraz nauczania "swej kruszynki" znachor wyjechał z nią w tygodniową podróż do miasta, gdzie cały czas przyzwyczajał się do wizji rozstania, nasycając się jej obecnością, aby ostatniego siódmego dnia wyznać jej prawdę o jej pochodzeniu i ulec w końcu jej prośbą. Z okazji 16 urodzin Elejla została wypuszczona spod skrzydeł ojca i przygarnięta przez wędrowny cyrk w którym niegdyś występowała jej matka.
Choć znachorka spoczątku tylko pilnowała zdrowia wśród członków trupy w trakcie podróży, a przy postojach sprzedawała swe wywary to bardzo szybko z nudów zaczęła się uczyć aktroskiego, oraz tanecznego fachu, co zaowocowało zainteresowaniem akrobatyką.
Elejla była bardzo utalentowana i bardzo szybko zaczęła występować na scenie, lecz robiła to tylko w zastępie za inne niedysponowane dziewczęta, gdyż sama wciąż wolała zbierać ziółka i czytać książki. Pół roku po 18 urodzinach znachorka postanowiła rozdzielić się od zespołu i wyruszyć wraz z pewnym najemnikiem któremu bardzo spodobała się z widowni i choć sama liczyła na wieloletni związek ten porzucił ją w pierwszej wiosce, a jak gdyby nieszczęścia było mało dwa dni później otrzymała wiadomość, aby nie kontynuowała korespondencji ze swym ojczymem, gdyż ten umarł śmiercią naturalną.
Od tamtej pory Elejla podróżuje po wsiach sprzedając swe produkty, oraz czasem udzielając pomocy chorym... ponieważ nie lubi, oraz boi się podróżować samotnie wciąż często przyłącza się do trup.
Cechy:
WW 30
US 34
K 26
Odp 30
Zr 31
Int 40
SW 29
Ogd 33
A 1
Żyw 10
S 2
Wt 3
Sz 4
Mag 0
PO 0
PP 3
(w dupe, Azrael – masz fart do kostek – normalnie geniusz z Twojej znachoreczki )
Farta mam tylko, gdy ktoś rzuca za mnie, na sesjach w realu mam osiągnięcia jak krasnolud z RotflRPG.
FINALNA WERSJA KP ZAKOŃCZONA!