Olszak pisze:Jakbyś czytał uważnie to byś zobaczył  
 
 
Ale napisałem do 40, chyba przydużo
 
Ty nic nie napisales apropos punktów, bo chyba usunoles kilka ostatnich linijek z programu do tworzenia postaci. I jeszcze jedno, a nie moglo by to być 42 punkty ?? Bo ja już zaopatrzylem sie w dwie postacie tyle ze stworzone przy 42 punktach.
Tu podaje dwie z nich - Zabójce, i Wiedźmina żebyś mógł je ocenic.
Postać
Amrig - Zabójca
Rasa
  Człowiek
Cechy i Umiejętności
 Cechy Ciała
 Kondycja: 2
  Wigor 1 *
 Porusznie: 2
 Siła: 3
 Zmysły: 3
  Nasłuchiwanie 2 *
  Rzucanie 1 *
  Spostrzegawczość 2 *
  Strzelanie 2
  Unik 2 *
 Zręczność: 3
  Walka bronią 3 *
  Walka wręcz 2 *
 Zwinność: 3
  Skradanie 1 *
  Wspinaczka 1 *
 Cechy Ducha
 Intelekt: 2
  Czytanie i pisanie: wspólny 2
  Języki: starsza mowa 1
  Języki: wspólny 2 *
  Wiedza: Rodz. okolica 1 *
 Ogłada: 2
  Rozmawianie 2
  Zastraszanie 1
 Wola: 3
  Zimna krew 2
 * Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
  Przygoda (3), reputacja (4), honor (2)
Przeznaczenie
  
Żywotność i stany zdrowia
  26 (7/14/20/26)
Wyposażenie
  Brak
Walka
  Obrona (dystans/broń/wręcz) 2/5/4
  Zbroja: Brak
  Broń: Brak
  PW: 16
Magia
  Obrona (czary/modlitwy/znaki) 2/2/2
  PM: 12
Znane manewry w walce wręcz
  Kopnięcie w podbrzusze,
Znane manewry w walce bronią
  Patinado,
  Potężny cios,
  Piruet,
  Drugi atak,
Znane manewry w strzelaniu
  Precyzyjny strzał,
Pozostałe współczynniki
  Szybkość marszu 32 km/8h
  Szybkość w walce 15 m/rundę
  Udźwig 25 kg
  Udźwig maksymalny 140 kg
Punkty na cechy: 42
Nie wykorzystane: 0
Maksymalna liczba umiejętności: 6
Wybrane umiejętności: 6
Ilość punktów na umiejętności: 30
Pozostało punktów: 0
Punkty na cechy: 42
Nie wykorzystane: 0
Maksymalna liczba umiejętności: 6
Wybrane umiejętności: 6
Ilość punktów na umiejętności: 27
Pozostało punktów: 1
Punkty na cechy: 42
Nie wykorzystane: 0
Maksymalna liczba umiejętności: 6
Wybrane umiejętności: 6
Ilość punktów na umiejętności: 27
Pozostało punktów: 1
Postać
Ingram 
Rasa
  Wiedźmin
Cechy i Umiejętności
 Cechy Ciała
 Kondycja: 3
  Pływanie 1 *
  Wigor 1 *
 Porusznie: 3
 Siła: 3
 Zmysły: 3
  Nasłuchiwanie 1 *
  Spostrzegawczość 1 *
  Tropienie 1 *
  Unik 1 *
  Widzenie w ciemnościach 1 *
 Zręczność: 2
  Walka bronią 3 *
  Walka wręcz 2 *
  Znaki wiedźmińskie 2 *
 Zwinność: 3
  Akrobatyka 1 *
  Jeździectwo 2
  Skradanie 1 *
  Wspinaczka 1 *
 Cechy Ducha
 Intelekt: 2
  Czytanie i pisanie: Starsza mowa 1
  Czytanie i pisanie: wspólny 2
  Języki: starsza mowa 1
  Języki: wspólny 2 *
  Wiedza: potwory 3 *
  Znaki wiedźmińskie 2 *
 Ogłada: 2
  Etykieta 1
 Wola: 2
  Zimna krew 2
 * Umiejętności otrzymane dzięki rasie
Osobowość
  Przygoda (3), reputacja (4), honor (2)
Przeznaczenie
  
Żywotność i stany zdrowia
  29 (8/15/22/29)
Wyposażenie
  Brak
Walka
  Obrona (dystans/broń/wręcz) 2/5/4
  Zbroja: Brak
  Broń: Brak
  PW: 18
Magia
  Obrona (czary/modlitwy/znaki) 1/1/3
  Znaki: Znak Aard,
         Znak Heliotropu,
         Znak Igni,
  PM: 12
Znane manewry w walce wręcz
  Dźwignia,
Znane manewry w walce bronią
  Potężny cios,
  Piruet,
  Drugi atak,
Pozostałe współczynniki
  Szybkość marszu 40 km/8h
  Szybkość w walce 20 m/rundę
  Udźwig 45 kg
  Udźwig maksymalny 140 kg