RTS - sesja

- 
				Mrodnim
- Marynarz
 
- Posty: 195
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
- Numer GG: 2461120
- Lokalizacja: Twisting Nether
RTS - sesja
Nie jestem pewien, czy taki pomysł się tu przyjmie, ale organizuję sesję w stylu  gry strategicznej. 2 graczy, z początkowych zasobów kupowaliby jednostki,  a także budynki aby rozbudować bazę. W trakcie gry gromadziliby zasoby i produkowaliby kolejne oddziały/ maszyny itp. 
Chętnych proszę, aby wybrali realia, w jakich ma się toczyć rozgrywka. 2 najpopularniejsze wybiorę z
ankiety i będę w nich prowadził rozgrywki. Pytania zamieszczać w temacie.
			
			
									
									Chętnych proszę, aby wybrali realia, w jakich ma się toczyć rozgrywka. 2 najpopularniejsze wybiorę z
ankiety i będę w nich prowadził rozgrywki. Pytania zamieszczać w temacie.
  "They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."
			
			
- 
				Arxel
- Kok
 
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM

- 
				Mr.Zeth
- Bosman
 
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
Re: RTS - sesja
co z tą sesją? Necroni czekają, by wyjść ze swych krypt...
			
			
									
									UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
			
			Mr.Z pisze posta

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!

- 
				Keyhell
- Mat
 
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: RTS - sesja
Nom. Krasnoludy z Khaz Modan chcą wyjść z gór.
			
			
									
									
			
			
- 
				Mrodnim
- Marynarz
 
- Posty: 195
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
- Numer GG: 2461120
- Lokalizacja: Twisting Nether
Re: RTS - sesja
Kosmiczni Marines Chaosu 
Dowódcy:
 Lord Chaosu
   Lord Chaosu
(piechota)
WW: 168-206
Morale: 450
OD: 183-201
Koszt:220; 50
WT: 800
Lord Chaosu to główny dowódca armii Chaosu. To świetnie wyszkolona i wszechstronna postać. może posiadać różne
zdolności, zależne głównie od darów Chaosu. Te zdolności wzmacniają cechy fizyczne Lorda i demoralizują wrogów.
Zdolności: Wykrywanie, Szaleńczy atak, Symbol Chaosu,Demoniczna Siła, Przywołanie Księcia Demonów, Przywołanie Krwiopijca
Uzbrojenie: Accursed Crozius (wręcz), Pistolet plazmowy
 Czarnoksiężnik Chaosu
 Czarnoksiężnik Chaosu
(piechota)
WW:108-132
Morale: 400
OD: 151-193
Koszt: 150; 75
WT:600
Czarnoksiężnik Chaosu to potężna istota, która potrafi skupiać samą esencję Spaczni. Jest potężnym psionikiem i
miotaczem zaklęć, które skupiają się na osłabieniu wroga. Nie nadaje się do walki wręcz.
Zdolności: Teleportacja, Pocisk zagłady,Łańcuchy męki, Zepsucie, Przywołanie Krwiopijca
Uzbrojenie: Różdżka Chaosu (wręcz), pistolet plazmowy
 Czempion Chaosu
 Czempion Chaosu
(piechota)
WW: 45-55
Morale: +50
OD: 76-101
Koszt:65;10
WT:650
Czempioni Chaosu wzmacniają siłę drużyn Chaosu dzięki noszonej przez nich unikalnej broni. Ulepszenia Czempiona
mają wpływ na całą drużynę, której przewodzi.
Zdolności:Wykrywanie, Szaleńczy atak, Infiltracja, Aura strachu, Przywołanie Krwiopijca
Uzbrojenie: Chainsword(wręcz), pistolet plazmowy
Ulepszenia: Miecz mocy, Ramię energetyczne
Oddziały:
 Kosmiczni Marines Chaosu
Kosmiczni Marines Chaosu
(piechota)
WW: 33-40
Morale: 300
OD: 14-17
Koszt:490;0
WT: 35
Liczebność: 10/10
To wytrzymała i wszechstronna jednostka, silnie uzbrojona,opancerzona i doskonale wyszkolona. Jest podobna do
Marines Imperatora, ale brak im zaufania i wiary, przez co mają niższe morale.
Zdolności: Infiltracja, Granaty
Uzbrojenie:Nóż(wręcz), Bolter
Ulepszenia: Ciężki Bolter, Karabin Plazmowy, Granaty ręczne
 Kultyści
Kultyści 
(piechota)
WW: 13-16
Morale: 300
OD: 8-9
Koszt:260;0
WT:15
Liczebność:10/10
Konie robocze armii Chaosu. Kultyści są tani,liczni i można ich spisać na straty. Są słabi i nadają się w zasadzie tylko
do odwracania uwagi. Można ich jednak przeszkolić do wykonywania specjalistycznych zadań, na przykład infiltracji.
Zdolności: Infiltracja
Uzbrojenie:Nóż(wręcz), pistolet laserowy
Ulepszenia: Grenade launcher, Karabin plazmowy
 Drużyna Raptorów
Drużyna Raptorów
(piechota)
WW: 49-59
Morale: 300
OD: 12-15
Koszt: 600,0
WT: 45
Liczebność: 10/10
Drużyny Raptorów korzystają z plecaków odrzutowych, by szybko przemieszczać się po polu bitwy. Są wyposażone
w broń do walki wręcz i zabójczo likwidują standardową piechotę,ale nie są w stanie zwyciężyć z jednostkami specjalizującymi się w walce wręcz. Raptorzy mogą szybko doskoczyć do przeciwnika po ulepszeniu.
Zdolności: Plecaki odrzutowe, Demony szybkości i Granaty odłamkowe
Uzbrojenie:Chainsword i Pistolet bolterowy
Ulepszenie: Flamer
 Berserkerzy Khorne'a
Berserkerzy Khorne'a
(piechota)
WW: 78-88
Morale: nie dotyczy
OD: 9-13
Koszt: 400, 40
WT:65
Liczebność: 8/8
Berskerkerzy Khorne'a to niegdyś Kosmiczni Marines, których ogarnęła żądza krwi i walki. Są niezwykle potężni
w walce wręcz.
Zdolności: Znak Khorne'a
Uzbrojenie: Topór łańcuchowy, pistolet bolterowy
Ulepszenia: brak
  Drużyna Przerażaczy
Drużyna Przerażaczy
(piechota)
WW:15-25
Morale:500
OD:135-165
Koszt: 250;50
WT: brak
Liczebność:5/5
Przerażacze to demony ze Spaczni, które mogą spalić wrogą piechotę demonicznym ogniem. Mają krótki zasięg, ale
są odporne i można je przywołać w trakcie bitwy, zaskakując wroga. Strata dużej ilości morale sprawia, że istoty te
powracają do Spaczni.
Zdolności: brak
Uzbrojenie:Szpony przerażaczy(wręcz), demoniczny ogień
 Opętani
Opętani
(piechota)
WW: 96-125
Morale: nie dotyczy
OD: brak
Koszt: 560;250
WT: 90
Liczebność:10/10
Drużyny Opętanych Marines zostały zmutowane przez bliskość Spaczni i opętane przez demony. To prawdziwe potwory w walce wręcz. Swoimi demonicznymi szponami mogą rozerwać wrogów na części.
Zdolności: Ogień Opętanych
Uzbrojenie: Demoniczne szpony
 Drużyna Niszczycieli
 Drużyna Niszczycieli
(ciężka piechota)
WW: 49-69
Morale: nie dotyczy
OD:( z Assault Cannon- 19-31), (z Lascannon-258-259), ( z Plasma Twin-35-55)
Koszt: 400;130
WT:120
Liczebność:5/5
Te olbrzymy,zjednoczone ze swymi pancerzami i nasycone demoniczną energią, dysponują arsenałem różnych broni, które pozwalają rozprawić się z niemal każdym wrogiem. są diabelsko wytrzymali i mają wielką siłę ognia, ale są powolni i niezgrabni. Są zbyt duzi, by przewozić ich transportowcem,ale można ich teleportować.
Zdolności: Teleportacja
Uzbrojenie: Rękawica energetyczna (wręcz) , Assaultcannon, Lascannon, Plasma Twin
Ulepszenia: brak
 Książe Demonów
Książe Demonów
(demon)
WW: 300-350
Morale: nie dotyczy
OD: nie dotyczy
Koszt: 250;250
WT:500
Liczebność: 1/1
Książe Demonów to ostateczna forma, jaką może przybrać Lord Chaosu. Ten potężny demon sieje spustoszenie w
walce wręcz, a ponadto posiada umiejętność szybkiego obniżania wartości morale wrogich jednostek.
Zdolności: Wszystkie zdolności Lorda Chaosu, Demoniczny Ryk
Uzbrojenie: Miecz demona
Ulepszenia: brak
 Krwiopijec
Krwiopijec
(wielki demon)
WW: 468-573
Morale: nie dotyczy
OD: nie dotyczy
Koszt: Opracuj Przywołanie (Krwiopijca)
WT:1400
Liczebność:1/1
Potężny Krwiopijec to wysłannik samego Khorne'a. Aby egzystować w tym świecie, Krwiopijec musi ciągle walczyć
i spijać krew zabitych. Potrafi latać, a z pomocą Topora Khorna budzi grozę na polu walki.
Zdolności: Latanie
Uzbrojenie: Topór Khorna
Ulepszenia: brak
Pojazdy:
 Transporter Rhino Chaosu
Transporter Rhino Chaosu
(pojazd;opancerzony transporter)
Koszt: 95;70
WT: 200
Rhino Chaosu to wytrzymały i niezawodny transporter piechoty, który może szybko przewieźć do walki drużynę Marines. Może też postawić zasłonę dymną, by osłonić natarcie armii.
Zdolności: Wyrzutnia granatów dymnych, Transportowiec, Śmiertelna eksplozja
Uzbrojenie: brak
 Plugawiciel
Plugawiciel
(pojazd;kroczący)
WW: 602-736
OD: ( Battlecannon- 335-465),(Two-linked Autocannon-164-262),(Heavy Flamer-16-24)
Koszt: 150;260
WT: 330
Mechaniczny,kroczący koszmar. Główne zadanie Plugawiciela to rola czołgu oblężniczego. Jego działo bojowe może zniszczyć niemal każda strykturę obronną, albo może strzelać ogniem bezpośrednim,by razić i demoralizować siły wroga.
Zdolności:Śmiertelna eksplozja
Uzbrojenie: Battlecannon,Two-linked Autocannon, Heavy Flamer ,Defiler Melee Attack
 Predator Chaosu
Predator Chaosu
(pojazd; czołg)
OD: (Autocannon-160-200),(Heavy Bolter-65-80),(Twin Lascannon-825-900),(Lascannon-487-600)
Koszt: 150;330
WT: 400
To podstawowy czołg Marines Chaosu.Może być dostosowany do zwalczania piechoty lub pojazdów i w każdej z tych roli jest bardzo skuteczny.Jego podstawowe zadanie to wsparcie ogniowe.
Zdolności: Śmiertelna eksplozja
Uzbrojenie: Autocannon, Heavy Bolter
Ulepszenia: Twin Lascannon, Lascannon
Możliwe upgrade'y:
 Wzrost liczby ciężkiej broni( dozwolona liczba ciężkiej broni w drużynie zwiększa się o 2 a obrażenia zadawane przez ciężkie boltery wzrasta podwójnie).
Wzrost liczby ciężkiej broni( dozwolona liczba ciężkiej broni w drużynie zwiększa się o 2 a obrażenia zadawane przez ciężkie boltery wzrasta podwójnie).
Koszt: 200;75
 Uzbrojenie: Pistolet plazmowy(uzbraja każdego Czempiona, Czarnoksiężnika i Lorda Chaosu w pistolet plazmowy)
Uzbrojenie: Pistolet plazmowy(uzbraja każdego Czempiona, Czarnoksiężnika i Lorda Chaosu w pistolet plazmowy)
Koszt:50;30
 Uzbrojenie:Miecz Mocy(uzbraja każdego Czempiona w Miecz mocy)
Uzbrojenie:Miecz Mocy(uzbraja każdego Czempiona w Miecz mocy)
Koszt:40;20
 Uzbrojenie:rękawica energetyczna ( uzbraja każdego Czempiona w rękawicę energetyczną)
Uzbrojenie:rękawica energetyczna ( uzbraja każdego Czempiona w rękawicę energetyczną)
Koszt:50;30
 Infiltracja Kultystów(Pozwala Kultystom korzystać ze zdolności Infiltracja)
Infiltracja Kultystów(Pozwala Kultystom korzystać ze zdolności Infiltracja)
Koszt:100;75
 Infiltracja Marines(Pozwala Kultystom korzystać ze zdolności Infiltracja)
Infiltracja Marines(Pozwala Kultystom korzystać ze zdolności Infiltracja)
Koszt:150;100
 Furia(Obrażenia zadawane nożem zwiększają się o 25 %, zwiększa się prędkość  Kosmicznych Marines Chaosu, Kultystów, Raptorów i Czempionów)
Furia(Obrażenia zadawane nożem zwiększają się o 25 %, zwiększa się prędkość  Kosmicznych Marines Chaosu, Kultystów, Raptorów i Czempionów)
Koszt:50;60
 Znak Khorne'a(Pozwala korzystać Beserkerom Khorna korzystać ze zdolności Znak Khorna)
Znak Khorne'a(Pozwala korzystać Beserkerom Khorna korzystać ze zdolności Znak Khorna)
Koszt:100;50
 Uzbrojenie:Granaty ręczne(Kosmiczni Marines mogą używać ręcznych granatów)
 Uzbrojenie:Granaty ręczne(Kosmiczni Marines mogą używać ręcznych granatów)
Koszt: 25;75
 Szybsze plecaki odrzutowe(Pozwala użyć Raptorom zdolności Demony Szybkości)
Szybsze plecaki odrzutowe(Pozwala użyć Raptorom zdolności Demony Szybkości)
Koszt: 45;25
 Nieświęte spojrzenie(Pozwala Kultystom zauważać zamaskowane jednostki)
Nieświęte spojrzenie(Pozwala Kultystom zauważać zamaskowane jednostki)
Koszt: 25;0
 Veteran Upgrade( Zwiększa punkty Wytrzymałości Lorda Chaosu o 40, a Czarnoksięznika Chaosu o 30, obrażenia w walce wręcz
Veteran Upgrade( Zwiększa punkty Wytrzymałości Lorda Chaosu o 40, a Czarnoksięznika Chaosu o 30, obrażenia w walce wręcz
zostają zwiększone o 15 %)
Koszt:100; 25
 Hero Upgrade(Punkty Wytrzymałości Lorda Chaosu i Czarnoksiężnika Chaosu zwiększają się odpowiednio o 40 i o 30, obrażenia zadawane w walce wręcz zwiększone są  o 20 %)
Hero Upgrade(Punkty Wytrzymałości Lorda Chaosu i Czarnoksiężnika Chaosu zwiększają się odpowiednio o 40 i o 30, obrażenia zadawane w walce wręcz zwiększone są  o 20 %)
Koszt: 125;50
 Symbol Chaosu(Uaktywnia zdolność Symbol Chaosu u Czarnoksiężnika Chaosu i Księcia Demonów)
Symbol Chaosu(Uaktywnia zdolność Symbol Chaosu u Czarnoksiężnika Chaosu i Księcia Demonów)
Koszt: 60;20
 Siła Demona(Lord Chaosu mogą korzystać ze zdolności siła Demona)
Siła Demona(Lord Chaosu mogą korzystać ze zdolności siła Demona)
Koszt: 100;25
 Łańcuchy Męki(Pozwala Czarnoksiężnikowi na użycie zaklęcia Łańcuchy Męki)
Łańcuchy Męki(Pozwala Czarnoksiężnikowi na użycie zaklęcia Łańcuchy Męki)
Koszt: 50;40
 Zepsucie(Pozwala Czarnoksiężnikowi na użycie zaklęcia Zepsucie)
Zepsucie(Pozwala Czarnoksiężnikowi na użycie zaklęcia Zepsucie)
Koszt: 40;50
 Demoniczny Ogień( Wyposaża Opętanych w Demoniczny Ogień)
Demoniczny Ogień( Wyposaża Opętanych w Demoniczny Ogień)
Koszt: 150;50
 Pociski Chaosu( Zwiększa Wytrzymałość Predatorów Chaosu o 100 a Plugawicieli o 50, pozwala na uzbrojenie Predatora Chaosu w działa laserowe)
Pociski Chaosu( Zwiększa Wytrzymałość Predatorów Chaosu o 100 a Plugawicieli o 50, pozwala na uzbrojenie Predatora Chaosu w działa laserowe)
Koszt: 400; 400
 Granaty Dymne(Pozwala Rhino Chaosu używać zdolności Granaty Dymne)
Granaty Dymne(Pozwala Rhino Chaosu używać zdolności Granaty Dymne)
Koszt: 75; 25
 Przywołaj Krwiopijca( Pozwala przybrać Lordowi Chaosu, Czarnoksiężnikowi Chaosu oraz czempionowi Chaosu postać Krwiopijcy)
Przywołaj Krwiopijca( Pozwala przybrać Lordowi Chaosu, Czarnoksiężnikowi Chaosu oraz czempionowi Chaosu postać Krwiopijcy)
Koszt:400; 400
 Przywołaj Księcia Demonów(Pozwala Lordowi Chaosu przybrać postać Księcia Demonów)
Przywołaj Księcia Demonów(Pozwala Lordowi Chaosu przybrać postać Księcia Demonów)
Koszt: 250; 250
 Osobisty teleporter(Wyposaża Niszczycieli w osobiste teleportery)
Osobisty teleporter(Wyposaża Niszczycieli w osobiste teleportery)
Koszt: 75;25
			
			
													Dowódcy:
 Lord Chaosu
   Lord Chaosu(piechota)
WW: 168-206
Morale: 450
OD: 183-201
Koszt:220; 50
WT: 800
Lord Chaosu to główny dowódca armii Chaosu. To świetnie wyszkolona i wszechstronna postać. może posiadać różne
zdolności, zależne głównie od darów Chaosu. Te zdolności wzmacniają cechy fizyczne Lorda i demoralizują wrogów.
Zdolności: Wykrywanie, Szaleńczy atak, Symbol Chaosu,Demoniczna Siła, Przywołanie Księcia Demonów, Przywołanie Krwiopijca
Uzbrojenie: Accursed Crozius (wręcz), Pistolet plazmowy
 Czarnoksiężnik Chaosu
 Czarnoksiężnik Chaosu(piechota)
WW:108-132
Morale: 400
OD: 151-193
Koszt: 150; 75
WT:600
Czarnoksiężnik Chaosu to potężna istota, która potrafi skupiać samą esencję Spaczni. Jest potężnym psionikiem i
miotaczem zaklęć, które skupiają się na osłabieniu wroga. Nie nadaje się do walki wręcz.
Zdolności: Teleportacja, Pocisk zagłady,Łańcuchy męki, Zepsucie, Przywołanie Krwiopijca
Uzbrojenie: Różdżka Chaosu (wręcz), pistolet plazmowy
 Czempion Chaosu
 Czempion Chaosu(piechota)
WW: 45-55
Morale: +50
OD: 76-101
Koszt:65;10
WT:650
Czempioni Chaosu wzmacniają siłę drużyn Chaosu dzięki noszonej przez nich unikalnej broni. Ulepszenia Czempiona
mają wpływ na całą drużynę, której przewodzi.
Zdolności:Wykrywanie, Szaleńczy atak, Infiltracja, Aura strachu, Przywołanie Krwiopijca
Uzbrojenie: Chainsword(wręcz), pistolet plazmowy
Ulepszenia: Miecz mocy, Ramię energetyczne
Oddziały:
 Kosmiczni Marines Chaosu
Kosmiczni Marines Chaosu(piechota)
WW: 33-40
Morale: 300
OD: 14-17
Koszt:490;0
WT: 35
Liczebność: 10/10
To wytrzymała i wszechstronna jednostka, silnie uzbrojona,opancerzona i doskonale wyszkolona. Jest podobna do
Marines Imperatora, ale brak im zaufania i wiary, przez co mają niższe morale.
Zdolności: Infiltracja, Granaty
Uzbrojenie:Nóż(wręcz), Bolter
Ulepszenia: Ciężki Bolter, Karabin Plazmowy, Granaty ręczne
 Kultyści
Kultyści (piechota)
WW: 13-16
Morale: 300
OD: 8-9
Koszt:260;0
WT:15
Liczebność:10/10
Konie robocze armii Chaosu. Kultyści są tani,liczni i można ich spisać na straty. Są słabi i nadają się w zasadzie tylko
do odwracania uwagi. Można ich jednak przeszkolić do wykonywania specjalistycznych zadań, na przykład infiltracji.
Zdolności: Infiltracja
Uzbrojenie:Nóż(wręcz), pistolet laserowy
Ulepszenia: Grenade launcher, Karabin plazmowy
 Drużyna Raptorów
Drużyna Raptorów(piechota)
WW: 49-59
Morale: 300
OD: 12-15
Koszt: 600,0
WT: 45
Liczebność: 10/10
Drużyny Raptorów korzystają z plecaków odrzutowych, by szybko przemieszczać się po polu bitwy. Są wyposażone
w broń do walki wręcz i zabójczo likwidują standardową piechotę,ale nie są w stanie zwyciężyć z jednostkami specjalizującymi się w walce wręcz. Raptorzy mogą szybko doskoczyć do przeciwnika po ulepszeniu.
Zdolności: Plecaki odrzutowe, Demony szybkości i Granaty odłamkowe
Uzbrojenie:Chainsword i Pistolet bolterowy
Ulepszenie: Flamer
 Berserkerzy Khorne'a
Berserkerzy Khorne'a(piechota)
WW: 78-88
Morale: nie dotyczy
OD: 9-13
Koszt: 400, 40
WT:65
Liczebność: 8/8
Berskerkerzy Khorne'a to niegdyś Kosmiczni Marines, których ogarnęła żądza krwi i walki. Są niezwykle potężni
w walce wręcz.
Zdolności: Znak Khorne'a
Uzbrojenie: Topór łańcuchowy, pistolet bolterowy
Ulepszenia: brak
 Drużyna Przerażaczy
Drużyna Przerażaczy(piechota)
WW:15-25
Morale:500
OD:135-165
Koszt: 250;50
WT: brak
Liczebność:5/5
Przerażacze to demony ze Spaczni, które mogą spalić wrogą piechotę demonicznym ogniem. Mają krótki zasięg, ale
są odporne i można je przywołać w trakcie bitwy, zaskakując wroga. Strata dużej ilości morale sprawia, że istoty te
powracają do Spaczni.
Zdolności: brak
Uzbrojenie:Szpony przerażaczy(wręcz), demoniczny ogień
 Opętani
Opętani(piechota)
WW: 96-125
Morale: nie dotyczy
OD: brak
Koszt: 560;250
WT: 90
Liczebność:10/10
Drużyny Opętanych Marines zostały zmutowane przez bliskość Spaczni i opętane przez demony. To prawdziwe potwory w walce wręcz. Swoimi demonicznymi szponami mogą rozerwać wrogów na części.
Zdolności: Ogień Opętanych
Uzbrojenie: Demoniczne szpony
 Drużyna Niszczycieli
 Drużyna Niszczycieli(ciężka piechota)
WW: 49-69
Morale: nie dotyczy
OD:( z Assault Cannon- 19-31), (z Lascannon-258-259), ( z Plasma Twin-35-55)
Koszt: 400;130
WT:120
Liczebność:5/5
Te olbrzymy,zjednoczone ze swymi pancerzami i nasycone demoniczną energią, dysponują arsenałem różnych broni, które pozwalają rozprawić się z niemal każdym wrogiem. są diabelsko wytrzymali i mają wielką siłę ognia, ale są powolni i niezgrabni. Są zbyt duzi, by przewozić ich transportowcem,ale można ich teleportować.
Zdolności: Teleportacja
Uzbrojenie: Rękawica energetyczna (wręcz) , Assaultcannon, Lascannon, Plasma Twin
Ulepszenia: brak
 Książe Demonów
Książe Demonów(demon)
WW: 300-350
Morale: nie dotyczy
OD: nie dotyczy
Koszt: 250;250
WT:500
Liczebność: 1/1
Książe Demonów to ostateczna forma, jaką może przybrać Lord Chaosu. Ten potężny demon sieje spustoszenie w
walce wręcz, a ponadto posiada umiejętność szybkiego obniżania wartości morale wrogich jednostek.
Zdolności: Wszystkie zdolności Lorda Chaosu, Demoniczny Ryk
Uzbrojenie: Miecz demona
Ulepszenia: brak
 Krwiopijec
Krwiopijec(wielki demon)
WW: 468-573
Morale: nie dotyczy
OD: nie dotyczy
Koszt: Opracuj Przywołanie (Krwiopijca)
WT:1400
Liczebność:1/1
Potężny Krwiopijec to wysłannik samego Khorne'a. Aby egzystować w tym świecie, Krwiopijec musi ciągle walczyć
i spijać krew zabitych. Potrafi latać, a z pomocą Topora Khorna budzi grozę na polu walki.
Zdolności: Latanie
Uzbrojenie: Topór Khorna
Ulepszenia: brak
Pojazdy:
 Transporter Rhino Chaosu
Transporter Rhino Chaosu(pojazd;opancerzony transporter)
Koszt: 95;70
WT: 200
Rhino Chaosu to wytrzymały i niezawodny transporter piechoty, który może szybko przewieźć do walki drużynę Marines. Może też postawić zasłonę dymną, by osłonić natarcie armii.
Zdolności: Wyrzutnia granatów dymnych, Transportowiec, Śmiertelna eksplozja
Uzbrojenie: brak
 Plugawiciel
Plugawiciel(pojazd;kroczący)
WW: 602-736
OD: ( Battlecannon- 335-465),(Two-linked Autocannon-164-262),(Heavy Flamer-16-24)
Koszt: 150;260
WT: 330
Mechaniczny,kroczący koszmar. Główne zadanie Plugawiciela to rola czołgu oblężniczego. Jego działo bojowe może zniszczyć niemal każda strykturę obronną, albo może strzelać ogniem bezpośrednim,by razić i demoralizować siły wroga.
Zdolności:Śmiertelna eksplozja
Uzbrojenie: Battlecannon,Two-linked Autocannon, Heavy Flamer ,Defiler Melee Attack
 Predator Chaosu
Predator Chaosu(pojazd; czołg)
OD: (Autocannon-160-200),(Heavy Bolter-65-80),(Twin Lascannon-825-900),(Lascannon-487-600)
Koszt: 150;330
WT: 400
To podstawowy czołg Marines Chaosu.Może być dostosowany do zwalczania piechoty lub pojazdów i w każdej z tych roli jest bardzo skuteczny.Jego podstawowe zadanie to wsparcie ogniowe.
Zdolności: Śmiertelna eksplozja
Uzbrojenie: Autocannon, Heavy Bolter
Ulepszenia: Twin Lascannon, Lascannon
Możliwe upgrade'y:
 Wzrost liczby ciężkiej broni( dozwolona liczba ciężkiej broni w drużynie zwiększa się o 2 a obrażenia zadawane przez ciężkie boltery wzrasta podwójnie).
Wzrost liczby ciężkiej broni( dozwolona liczba ciężkiej broni w drużynie zwiększa się o 2 a obrażenia zadawane przez ciężkie boltery wzrasta podwójnie).Koszt: 200;75
 Uzbrojenie: Pistolet plazmowy(uzbraja każdego Czempiona, Czarnoksiężnika i Lorda Chaosu w pistolet plazmowy)
Uzbrojenie: Pistolet plazmowy(uzbraja każdego Czempiona, Czarnoksiężnika i Lorda Chaosu w pistolet plazmowy)Koszt:50;30
 Uzbrojenie:Miecz Mocy(uzbraja każdego Czempiona w Miecz mocy)
Uzbrojenie:Miecz Mocy(uzbraja każdego Czempiona w Miecz mocy)Koszt:40;20
 Uzbrojenie:rękawica energetyczna ( uzbraja każdego Czempiona w rękawicę energetyczną)
Uzbrojenie:rękawica energetyczna ( uzbraja każdego Czempiona w rękawicę energetyczną)Koszt:50;30
 Infiltracja Kultystów(Pozwala Kultystom korzystać ze zdolności Infiltracja)
Infiltracja Kultystów(Pozwala Kultystom korzystać ze zdolności Infiltracja)Koszt:100;75
 Infiltracja Marines(Pozwala Kultystom korzystać ze zdolności Infiltracja)
Infiltracja Marines(Pozwala Kultystom korzystać ze zdolności Infiltracja)Koszt:150;100
 Furia(Obrażenia zadawane nożem zwiększają się o 25 %, zwiększa się prędkość  Kosmicznych Marines Chaosu, Kultystów, Raptorów i Czempionów)
Furia(Obrażenia zadawane nożem zwiększają się o 25 %, zwiększa się prędkość  Kosmicznych Marines Chaosu, Kultystów, Raptorów i Czempionów)Koszt:50;60
 Znak Khorne'a(Pozwala korzystać Beserkerom Khorna korzystać ze zdolności Znak Khorna)
Znak Khorne'a(Pozwala korzystać Beserkerom Khorna korzystać ze zdolności Znak Khorna)Koszt:100;50
 Uzbrojenie:Granaty ręczne(Kosmiczni Marines mogą używać ręcznych granatów)
 Uzbrojenie:Granaty ręczne(Kosmiczni Marines mogą używać ręcznych granatów)Koszt: 25;75
 Szybsze plecaki odrzutowe(Pozwala użyć Raptorom zdolności Demony Szybkości)
Szybsze plecaki odrzutowe(Pozwala użyć Raptorom zdolności Demony Szybkości)Koszt: 45;25
 Nieświęte spojrzenie(Pozwala Kultystom zauważać zamaskowane jednostki)
Nieświęte spojrzenie(Pozwala Kultystom zauważać zamaskowane jednostki)Koszt: 25;0
 Veteran Upgrade( Zwiększa punkty Wytrzymałości Lorda Chaosu o 40, a Czarnoksięznika Chaosu o 30, obrażenia w walce wręcz
Veteran Upgrade( Zwiększa punkty Wytrzymałości Lorda Chaosu o 40, a Czarnoksięznika Chaosu o 30, obrażenia w walce wręczzostają zwiększone o 15 %)
Koszt:100; 25
 Hero Upgrade(Punkty Wytrzymałości Lorda Chaosu i Czarnoksiężnika Chaosu zwiększają się odpowiednio o 40 i o 30, obrażenia zadawane w walce wręcz zwiększone są  o 20 %)
Hero Upgrade(Punkty Wytrzymałości Lorda Chaosu i Czarnoksiężnika Chaosu zwiększają się odpowiednio o 40 i o 30, obrażenia zadawane w walce wręcz zwiększone są  o 20 %)Koszt: 125;50
 Symbol Chaosu(Uaktywnia zdolność Symbol Chaosu u Czarnoksiężnika Chaosu i Księcia Demonów)
Symbol Chaosu(Uaktywnia zdolność Symbol Chaosu u Czarnoksiężnika Chaosu i Księcia Demonów)Koszt: 60;20
 Siła Demona(Lord Chaosu mogą korzystać ze zdolności siła Demona)
Siła Demona(Lord Chaosu mogą korzystać ze zdolności siła Demona)Koszt: 100;25
 Łańcuchy Męki(Pozwala Czarnoksiężnikowi na użycie zaklęcia Łańcuchy Męki)
Łańcuchy Męki(Pozwala Czarnoksiężnikowi na użycie zaklęcia Łańcuchy Męki)Koszt: 50;40
 Zepsucie(Pozwala Czarnoksiężnikowi na użycie zaklęcia Zepsucie)
Zepsucie(Pozwala Czarnoksiężnikowi na użycie zaklęcia Zepsucie)Koszt: 40;50
 Demoniczny Ogień( Wyposaża Opętanych w Demoniczny Ogień)
Demoniczny Ogień( Wyposaża Opętanych w Demoniczny Ogień)Koszt: 150;50
 Pociski Chaosu( Zwiększa Wytrzymałość Predatorów Chaosu o 100 a Plugawicieli o 50, pozwala na uzbrojenie Predatora Chaosu w działa laserowe)
Pociski Chaosu( Zwiększa Wytrzymałość Predatorów Chaosu o 100 a Plugawicieli o 50, pozwala na uzbrojenie Predatora Chaosu w działa laserowe)Koszt: 400; 400
 Granaty Dymne(Pozwala Rhino Chaosu używać zdolności Granaty Dymne)
Granaty Dymne(Pozwala Rhino Chaosu używać zdolności Granaty Dymne)Koszt: 75; 25
 Przywołaj Krwiopijca( Pozwala przybrać Lordowi Chaosu, Czarnoksiężnikowi Chaosu oraz czempionowi Chaosu postać Krwiopijcy)
Przywołaj Krwiopijca( Pozwala przybrać Lordowi Chaosu, Czarnoksiężnikowi Chaosu oraz czempionowi Chaosu postać Krwiopijcy)Koszt:400; 400
 Przywołaj Księcia Demonów(Pozwala Lordowi Chaosu przybrać postać Księcia Demonów)
Przywołaj Księcia Demonów(Pozwala Lordowi Chaosu przybrać postać Księcia Demonów)Koszt: 250; 250
 Osobisty teleporter(Wyposaża Niszczycieli w osobiste teleportery)
Osobisty teleporter(Wyposaża Niszczycieli w osobiste teleportery)Koszt: 75;25
					Ostatnio zmieniony poniedziałek, 3 grudnia 2007, 20:12 przez Mrodnim, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									  "They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."
			
			
- 
				Keyhell
- Mat
 
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: RTS - sesja
O bożę.. Wycofuje się. Granie w strategie typu warcraft, world in conflict, a takie na forum to raczej duża różnica... Za duża jak dla mnie. 
MG: Masz 50 żołnierzy i pole.
G: przechodze przez pole
MG: Spotykasz 70 orków. Atakują cię.
I teraz robić 120 chłopa rzut obronny.... Byłoby ciekawie xdddd
			
			
									
									
			
			MG: Masz 50 żołnierzy i pole.
G: przechodze przez pole
MG: Spotykasz 70 orków. Atakują cię.
I teraz robić 120 chłopa rzut obronny.... Byłoby ciekawie xdddd


- 
				Mrodnim
- Marynarz
 
- Posty: 195
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
- Numer GG: 2461120
- Lokalizacja: Twisting Nether
Re: RTS - sesja
Ok, widzę że przesadziłem z deczka z mechaniką  , ale edytowałem, zostały tylko jednostki, koszt zakupu i możliwe upgrade'y. Nie będzie budynków i innego śmiecia.
, ale edytowałem, zostały tylko jednostki, koszt zakupu i możliwe upgrade'y. Nie będzie budynków i innego śmiecia.
			
			
									
									 , ale edytowałem, zostały tylko jednostki, koszt zakupu i możliwe upgrade'y. Nie będzie budynków i innego śmiecia.
, ale edytowałem, zostały tylko jednostki, koszt zakupu i możliwe upgrade'y. Nie będzie budynków i innego śmiecia.  "They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."
			
			
- 
				Keyhell
- Mat
 
- Posty: 560
- Rejestracja: piątek, 30 listopada 2007, 21:19
- Numer GG: 9916608
- Lokalizacja: Karczma "Miś Kudłacz"
Re: RTS - sesja
Mam takie pytanko. Jak to ma wyglądać bo za bardzo sobie nie wyobrażam papierowego RTS'a.
			
			
									
									
			
			
- 
				Nekonushi
- Bombardier
 
- Posty: 890
- Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
- Numer GG: 10332376
- Skype: p.kot.l.
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
Re: RTS - sesja
A ja teraz spytam... jak widać, sesja jest w klimatach WH40k (chyba tak to należy rozumieć) - ale czy rekrutacja już otwarta  ?
 ?
			
			
									
									 ?
 ?

Czerwona Orientalna Prawica

- 
				denis
- Marynarz
 
- Posty: 155
- Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:52
- Numer GG: 1728710
Re: RTS - sesja
Ja bym sie chetnie pisał ... klepie online w Dawn Of War to mogę i na forum .
Rozumiem ze Space Marinami tez mozna bedzie grac ?
			
			
									
									
			
			Rozumiem ze Space Marinami tez mozna bedzie grac ?

- 
				Arxel
- Kok
 
- Posty: 1007
- Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
- Numer GG: 8564458
- Lokalizacja: Z TBM

- 
				Mr.Zeth
- Bosman
 
- Posty: 2312
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
- Numer GG: 2248735
- Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
- Kontakt:
Re: RTS - sesja
chrzanię... ja gram necronami.
Fear the ancients...
			
			
									
									Fear the ancients...
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!
Mr.Z pisze posta

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
			
			Mr.Z pisze posta

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!

- 
				Soreh
- Majtek
 
- Posty: 77
- Rejestracja: czwartek, 13 kwietnia 2006, 21:53
- Lokalizacja: Piekłopolis
- Kontakt:
Re: RTS - sesja
Hmmmm.. Też bym zagrał ^.=.^ Zaklepuje Gwardię Imperialną wraz z wsparciem Adeptus Ministorum ^.=.^ Można chyba używać angielskich nazw jednostek, co?
w ogóle można by poprowadzic wielką bitwę ^.=.^
			
			
									
									
			
			w ogóle można by poprowadzic wielką bitwę ^.=.^

- 
				Nekonushi
- Bombardier
 
- Posty: 890
- Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
- Numer GG: 10332376
- Skype: p.kot.l.
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:

- 
				Mrodnim
- Marynarz
 
- Posty: 195
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
- Numer GG: 2461120
- Lokalizacja: Twisting Nether
Re: RTS - sesja
Space Marines
Dowódcy:
 Force Commander
Force Commander
WW:240-290
Koszt: 260;50
OD: 50-60
Morale:700
WT: 190
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: Power Sword, bolt pistol
Ulepszenia: deamonhammer, plasma pistol
Umiejętności: Inspiring Aura, Battlecry, Orbital bombardment
 Chaplain
Chaplain
WW: 195-250
Koszt: 260 ;50
OD: 60-80
Morale: 700
WT:120
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: Crozius arcanum, bolt pistol
Ulepszenia: plasma pistol, power sword
Umiejętności: Healing aura, demoralizing shout
 Librarian
Librarian
WW:65-88
Koszt: 245;80
OD: 35-40
Morale: 600
WT: 140
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: power sword, bolt pistol
Ulepszenia: force sword, plasma pistol
Umiejętności: Smite, Weaken Resolve, Word of the Emperor
 Apothecary
Apothecary
WW: 25-30
Koszt:60;15
OD: brak
Morale: 350
WT: 50
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: Chainsword
Ulepszenia: brak
Umiejętności: Healing aura
 Sergeant  i Assault Sergeant
Sergeant  i Assault Sergeant
WW:38-47
Koszt: 70;0
OD: 41-46
Morale: +100
WT: 65
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: chainsword, bolt pistol
Ulepszenia: plasma pistol, power sword, power fist
Umiejętności: Rally
Oddziały:
 Scout
Scout
WW:6-7
Koszt: 180;0
OD: 10-12
Morale: 300
WT: 30
Liczebność: 4/4
Uzbrojenie: knife, bolter
Ulepszenia: plasma gun, flamer, sniper rifle
Umiejętności: Infiltration
 Space Marine Squad
Space Marine Squad
WW: 32-39
Koszt: 490;0
OD: 14-17
Morale: 300
WT: 40
Liczebność: 10/10
Uzbrojenie: knife, bolter
Ulepszenia: heavy bolter, flamer, plasma gun, missile launcher
Umiejętności: sergeant, frag grenades
 Assault Space Marine Squad
Assault Space Marine Squad
WW:48-59
Koszt: 440;0
OD: 11-14
Morale:450
WT: 46
Liczebność: 8/8
Uzbrojenie: chainsword, bolt pistol
Ulepszenia: brak
Umiejętności: sergeant, melta bombs , jump
 Grey Knights
Grey Knights
WW:80-120
Koszt: 360;180
OD: 27-29
Morale: nie dotyczy
WT: 80
Liczebność: 6/6
Uzbrojenie: Nemesis Force Halberd, Storm bolter
Ulepszenia: brak
Umiejętności: psychic Inquisition, furious charge
 Terminator Squad
Terminator Squad
WW: 44-65
Koszt: 440;140
OD: 40-42
Morale:750
WT: 65
Liczebność: 8/8
Uzbrojenie: power fist, storm bolter
Ulepszenia: assault cannon, heavy flamer
Umiejętności: teleport
 Assault Terminator Squad
Assault Terminator Squad
WW:100-135
Koszt: 440;200
OD: brak
Morale:750
WT: 80
Liczebność: 8/8
Uzbrojenie: Thunder Hammer
Ulepszenia: brak
Umiejętności: teleport
Pojazdy:
 Rhino
Rhino
WW:brak
Koszt: 75;70
OD:brak
WT:200
Uzbrojenie: brak
Ulepszenia: brak
Umiejętności: Smoke Launchers
 Land Speeder
Land Speeder
WW: brak
Koszt:120;95
OD: 157-188, 101-126
WT: 105
Uzbrojenie: Two-linked assault cannon, storm bolter
Ulepszenia: brak
Umiejętności: jump
 Drednought
Drednought
WW: 324-396
Koszt:170;350
OD: 45-55
WT: 500
Uzbrojenie: Drednought Close combat weapons, flamer
Ulepszenia: assault cannon, two-linked lascannon
Umiejętności: brak
 Hellfire Drednought
Hellfire Drednought
WW: brak
Koszt: 100;250
OD:19-23, 211,235
WT:325
Uzbrojenie: assault cannon, hellfire missile launcher
Ulepszenia:brak
Umiejętności:brak
 Whirlwind
Whirlwind
WW: brak
Koszt: 190;300
OD: 345-535
WT: 250
Uzbrojenie: Missile battery
Ulepszenia: brak
Umiejętności:brak
 Predator Anihilator
Predator Anihilator
WW:brak
Koszt: 165;300
OD:185-225, 64-77
WT: 582
Uzbrojenie: autocannon , 2x heavy bolter
Ulepszenia: two-linked lascannon, 2x lascannon
Umiejętności: brak
 Land Raider
Land Raider
WW:brak
Koszt: 400;400
OD: 770-880, 116-216
WT: 1000
Uzbrojenie: 2x twin-linked lascannon, twin-linked heavy bolter
Ulepszenia: brak
Umiejętności: Machine Spirit
			
			
									
									Dowódcy:
 Force Commander
Force CommanderWW:240-290
Koszt: 260;50
OD: 50-60
Morale:700
WT: 190
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: Power Sword, bolt pistol
Ulepszenia: deamonhammer, plasma pistol
Umiejętności: Inspiring Aura, Battlecry, Orbital bombardment
 Chaplain
ChaplainWW: 195-250
Koszt: 260 ;50
OD: 60-80
Morale: 700
WT:120
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: Crozius arcanum, bolt pistol
Ulepszenia: plasma pistol, power sword
Umiejętności: Healing aura, demoralizing shout
 Librarian
LibrarianWW:65-88
Koszt: 245;80
OD: 35-40
Morale: 600
WT: 140
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: power sword, bolt pistol
Ulepszenia: force sword, plasma pistol
Umiejętności: Smite, Weaken Resolve, Word of the Emperor
 Apothecary
ApothecaryWW: 25-30
Koszt:60;15
OD: brak
Morale: 350
WT: 50
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: Chainsword
Ulepszenia: brak
Umiejętności: Healing aura
 Sergeant  i Assault Sergeant
Sergeant  i Assault SergeantWW:38-47
Koszt: 70;0
OD: 41-46
Morale: +100
WT: 65
Liczebność: 1/1
Uzbrojenie: chainsword, bolt pistol
Ulepszenia: plasma pistol, power sword, power fist
Umiejętności: Rally
Oddziały:
 Scout
ScoutWW:6-7
Koszt: 180;0
OD: 10-12
Morale: 300
WT: 30
Liczebność: 4/4
Uzbrojenie: knife, bolter
Ulepszenia: plasma gun, flamer, sniper rifle
Umiejętności: Infiltration
 Space Marine Squad
Space Marine SquadWW: 32-39
Koszt: 490;0
OD: 14-17
Morale: 300
WT: 40
Liczebność: 10/10
Uzbrojenie: knife, bolter
Ulepszenia: heavy bolter, flamer, plasma gun, missile launcher
Umiejętności: sergeant, frag grenades
 Assault Space Marine Squad
Assault Space Marine SquadWW:48-59
Koszt: 440;0
OD: 11-14
Morale:450
WT: 46
Liczebność: 8/8
Uzbrojenie: chainsword, bolt pistol
Ulepszenia: brak
Umiejętności: sergeant, melta bombs , jump
 Grey Knights
Grey KnightsWW:80-120
Koszt: 360;180
OD: 27-29
Morale: nie dotyczy
WT: 80
Liczebność: 6/6
Uzbrojenie: Nemesis Force Halberd, Storm bolter
Ulepszenia: brak
Umiejętności: psychic Inquisition, furious charge
 Terminator Squad
Terminator SquadWW: 44-65
Koszt: 440;140
OD: 40-42
Morale:750
WT: 65
Liczebność: 8/8
Uzbrojenie: power fist, storm bolter
Ulepszenia: assault cannon, heavy flamer
Umiejętności: teleport
 Assault Terminator Squad
Assault Terminator SquadWW:100-135
Koszt: 440;200
OD: brak
Morale:750
WT: 80
Liczebność: 8/8
Uzbrojenie: Thunder Hammer
Ulepszenia: brak
Umiejętności: teleport
Pojazdy:
 Rhino
RhinoWW:brak
Koszt: 75;70
OD:brak
WT:200
Uzbrojenie: brak
Ulepszenia: brak
Umiejętności: Smoke Launchers
 Land Speeder
Land SpeederWW: brak
Koszt:120;95
OD: 157-188, 101-126
WT: 105
Uzbrojenie: Two-linked assault cannon, storm bolter
Ulepszenia: brak
Umiejętności: jump
 Drednought
DrednoughtWW: 324-396
Koszt:170;350
OD: 45-55
WT: 500
Uzbrojenie: Drednought Close combat weapons, flamer
Ulepszenia: assault cannon, two-linked lascannon
Umiejętności: brak
 Hellfire Drednought
Hellfire DrednoughtWW: brak
Koszt: 100;250
OD:19-23, 211,235
WT:325
Uzbrojenie: assault cannon, hellfire missile launcher
Ulepszenia:brak
Umiejętności:brak
 Whirlwind
WhirlwindWW: brak
Koszt: 190;300
OD: 345-535
WT: 250
Uzbrojenie: Missile battery
Ulepszenia: brak
Umiejętności:brak
 Predator Anihilator
Predator AnihilatorWW:brak
Koszt: 165;300
OD:185-225, 64-77
WT: 582
Uzbrojenie: autocannon , 2x heavy bolter
Ulepszenia: two-linked lascannon, 2x lascannon
Umiejętności: brak
 Land Raider
Land RaiderWW:brak
Koszt: 400;400
OD: 770-880, 116-216
WT: 1000
Uzbrojenie: 2x twin-linked lascannon, twin-linked heavy bolter
Ulepszenia: brak
Umiejętności: Machine Spirit
  "They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."
			
			
- 
				Nekonushi
- Bombardier
 
- Posty: 890
- Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
- Numer GG: 10332376
- Skype: p.kot.l.
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:

- 
				Soreh
- Majtek
 
- Posty: 77
- Rejestracja: czwartek, 13 kwietnia 2006, 21:53
- Lokalizacja: Piekłopolis
- Kontakt:
Re: RTS - sesja
Eeee, wy chcecie grac na podstawie "Down of War" :/ Nie panowie, to ja odpadam, od tego to mam kompa :/ Wypisuje się
			
			
									
									
			
			

 
			

 
	
 Samozwańczy Pogromca Języka Polskiego |:.
 Samozwańczy Pogromca Języka Polskiego |:.