Anhalor
-
- Pomywacz
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 31 marca 2007, 14:49
Anhalor
No wiec jestem sobie Temp i sie nudze . No dobra krotsza wersja: robie silnik cRPG na ktorym zamierzam stworzyc gre proste fajne i cudowne.
Download: http://www.kalisz.mm.pl/~kain/download/Engine.rar
To niby jest tylko narazie silnik co nie oznacza ze nic ciekawego tu nie ma odwazni beda mogli dac sie w boj z przerazliwym jaszczurem i wyprobowac na nim duza czesc wyposazenie jak i czarow. Wiem ze to nie jest jakis poziom pro z komercyjnych gier ale chyba tragicznie nie jest wiec mam mala prosbe zassajcie i dajcie jakiegos komenta.
Na zachete z pare screenow:
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen2.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen3.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen4.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen5.png
W rarze jest plik readme wiec mam nadzieje ze obczaicie co i jak ale jak beda jakies problemy, pytania smialo pisac tutaj. Pozdro dla Tawerny.
EDIT: na http://www.swarm.4.pl macie jeszcze troche wiecej infa, conceptow i innych bajerow ze swiata "Secret"
Download: http://www.kalisz.mm.pl/~kain/download/Engine.rar
To niby jest tylko narazie silnik co nie oznacza ze nic ciekawego tu nie ma odwazni beda mogli dac sie w boj z przerazliwym jaszczurem i wyprobowac na nim duza czesc wyposazenie jak i czarow. Wiem ze to nie jest jakis poziom pro z komercyjnych gier ale chyba tragicznie nie jest wiec mam mala prosbe zassajcie i dajcie jakiegos komenta.
Na zachete z pare screenow:
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen2.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen3.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen4.png
http://www.kalisz.mm.pl/~kain/modele/screen5.png
W rarze jest plik readme wiec mam nadzieje ze obczaicie co i jak ale jak beda jakies problemy, pytania smialo pisac tutaj. Pozdro dla Tawerny.
EDIT: na http://www.swarm.4.pl macie jeszcze troche wiecej infa, conceptow i innych bajerow ze swiata "Secret"
Re: Anhalor
Niby fajnie ale czemu zamiast atakować jaszczurkę to on drepta w miejscu, a potem ginie??????
-
- Pomywacz
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 31 marca 2007, 14:49
Re: Anhalor
Przeczytaj plik Readme i dowiedz sie cos o atakowaniu. Domyslam sie ze poprostu kliknales na przeciwnika a on poszedl w to miejsce, oberwal i death. Logicznie myslac mozna dojsc do wniosku ze potrzebna nam jest jakas bron badz czar ktorym zabijemy wroga. W kochanym pliku ReadMe masz opisane jak uzywac kodow by odblokowac sobie bronie, zdobyc czary i jak tego uzywac. Czytacie ksiazki prawda? ReadMe to tez fajne opowiadanko.
-
- Kok
- Posty: 1025
- Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
- Numer GG: 0
Re: Anhalor
Grafika bardzo dobra,widziałem tutorial jak robisz grafike tego to jaszczura i musze powiedzieć jedno "szacun"
Grywalne to jest...(nie ma to jak wypowiedziec się lakonicznie)
Czy gra robiona jest w klikach? Jeżeli tak to w jakim?
PS Mam nadzieje iż ta grafika ikonek czarów i uzbrojenia to tylko tak dla przykładu
Grywalne to jest...(nie ma to jak wypowiedziec się lakonicznie)
Czy gra robiona jest w klikach? Jeżeli tak to w jakim?
PS Mam nadzieje iż ta grafika ikonek czarów i uzbrojenia to tylko tak dla przykładu
-
- Pomywacz
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 31 marca 2007, 14:49
Re: Anhalor
O fajnie ze jednak ktos sie jeszcze wypowiedzial Nie wiem czemu temat jest tak ignorowany bo wstepne info, screeny sa a jakos wszyscy sie boja tego pobrac. No wiec grafa itemkow, inventarza i okna skillow bedzie poprawiona a to wlasnie bylo by bylo Tak gra jest robiona w klikach a dokladniej w MMF2 dzieki ktoremu smialo moge wstawiac renderki z kanalem alhpa.
-
- Kok
- Posty: 1025
- Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
- Numer GG: 0
Re: Anhalor
Mam jeszcze jedno pytanie:
Jak moge(i czy w ogóle mogę pomóc)?
Przepraszam za tak krótkiego posta lecz nie mam pomysłu jak go rozwinąć ^_^
Jak moge(i czy w ogóle mogę pomóc)?
Przepraszam za tak krótkiego posta lecz nie mam pomysłu jak go rozwinąć ^_^
-
- Pomywacz
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 31 marca 2007, 14:49
Re: Anhalor
W_sumie szukam concept artystow i grafikow 3d oraz ludkow od tworzenia muzyki mp3.
Re: Anhalor
Nom czytam książki. Przyznaje się, że pliku redme nie przeczytałem. Dobra gra fajna, lecz moim zdaniem ta jaszczurka chodzi jak zombie, a ten człwiek (bohater) troche zasztywno. Nie znam się na robieniu gier. Być może nie da się tego zmienić. Ogólnie bardzo przyjemna giera
-
- Pomywacz
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 31 marca 2007, 14:49
Re: Anhalor
Daloby sie zrobic lepsza animacje ale ja nie jestem pro wiec wyglada jak wyglada To jak juz czytnales ReadMe to przetestowales czarki i itemki?
Re: Anhalor
Nom przetestowałem. Muszę przyznać, że całkiem, całkiem. Tylko gdyby trochę lepiej okno ekwipunku wyglądało byłby świetnie ale skoro pisałeś, że to zmienisz to nie zawraam głowy
-
- Pomywacz
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 31 marca 2007, 14:49
Re: Anhalor
No zmienie chociaz teraz jest takie klimatyczne
-
- Pomywacz
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 31 marca 2007, 14:49
Anhalor
Anhalor - silinik cRPG, twor tworzony w programie Multimedia Fusion 2 majacy na celu przysluzyc sie powstaniu klikowych gier fabularnych. Silnik ten ma dac nowatorskie rozwiazania w systemie gier fabularnych. Na tym silniczku ma powstac gra o nazwie roboczej "Duster".
http://pl.youtube.com/watch?v=zYDwoXgahbM (akcja z silnika/gry part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=8fBhQg5Be ... re=related (akcja z silnika/gry part2)
http://pl.youtube.com/watch?v=fFqgk55p_ ... re=related (video tutorial part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=1h3DXEny9 ... re=related (video tutorial part 2)
http://pl.youtube.com/watch?v=x0xx-kULGis (video o tym jak powstawal anhalor part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=Fv4ceXxItmM (video o tym jak powstawal anhalor/akcja part 2)
Strona projektu: http://www.swarm.4.pl oraz http://www.swarm.ir.pl
Dzisiaj badz jutro na stronce bedzie dostepny silnik pokazowy z 5 lokacjami (walka z 4 rodzajami wrogow oraz rozmowa z NPC).
http://pl.youtube.com/watch?v=zYDwoXgahbM (akcja z silnika/gry part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=8fBhQg5Be ... re=related (akcja z silnika/gry part2)
http://pl.youtube.com/watch?v=fFqgk55p_ ... re=related (video tutorial part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=1h3DXEny9 ... re=related (video tutorial part 2)
http://pl.youtube.com/watch?v=x0xx-kULGis (video o tym jak powstawal anhalor part 1)
http://pl.youtube.com/watch?v=Fv4ceXxItmM (video o tym jak powstawal anhalor/akcja part 2)
Strona projektu: http://www.swarm.4.pl oraz http://www.swarm.ir.pl
Dzisiaj badz jutro na stronce bedzie dostepny silnik pokazowy z 5 lokacjami (walka z 4 rodzajami wrogow oraz rozmowa z NPC).
-
- Majtek
- Posty: 95
- Rejestracja: wtorek, 10 kwietnia 2007, 17:37
- Numer GG: 9340933
- Lokalizacja: Calisia vel Kalisz
- Kontakt:
Re: Anhalor
Projekt z dnia na dzień wygląda coraz lepiej. Nie mogę doczekać się tej wersji pokazowej.
-
- Kok
- Posty: 1015
- Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
- Numer GG: 8570942
- Lokalizacja: Shadar Logoth
Re: Anhalor
nie jest źle, ale:
"tu se obchodzi (...) a to moje gg..."
"tu se obchodzi (...) a to moje gg..."
-
- Pomywacz
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 31 marca 2007, 14:49
Re: Anhalor
Az taki ci przeszkadza to moje GG?:>
-
- Bosman
- Posty: 1719
- Rejestracja: sobota, 4 sierpnia 2007, 12:16
- Numer GG: 11803348
- Lokalizacja: Łóżko -> Lodówka -> Kibel -> Komputer (zapętlić)
Re: Anhalor
Tak!Az taki ci przeszkadza to moje GG?:>
Ale fajne to. Przypomina cRPGi sprzed 10 lat... Mam nadzieję, że będzie chodziło równie szybko jak one chodzą dziś...
-
- Majtek
- Posty: 95
- Rejestracja: wtorek, 10 kwietnia 2007, 17:37
- Numer GG: 9340933
- Lokalizacja: Calisia vel Kalisz
- Kontakt: