Dobre i ciekawe talie
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 3
- Rejestracja: środa, 22 listopada 2006, 21:43
- Lokalizacja: Tychy
kurde co za ludzie!!!! nikt nie powie nic o PRZEPOTĘŻNEJ* Affinity?? ojj nie ładnie więc prezentuje wam UBr Affinty
(probably the best deck in the world )
UBr Affinity
Main(60)
4x Glimmervoid
4x Great Furnace
4x Seat of the Synod
4x Vault of Whispers
4x Arcbound Ravager
4x Arcbound Worker
4x Frogmite
4x Myr Enforcer
4x Ornithopter
4x Somber Hoverguard
4x Chromatic Sphere
4x Shrapnel Blast
4x Cranial Plating
4x Thoughtcast
4x Welding Jar
Sideboard:
4x Fire//Ice
4x Flaring Pain (według sugestii Ra-V )
(probably the best deck in the world )
UBr Affinity
Main(60)
4x Glimmervoid
4x Great Furnace
4x Seat of the Synod
4x Vault of Whispers
4x Arcbound Ravager
4x Arcbound Worker
4x Frogmite
4x Myr Enforcer
4x Ornithopter
4x Somber Hoverguard
4x Chromatic Sphere
4x Shrapnel Blast
4x Cranial Plating
4x Thoughtcast
4x Welding Jar
Sideboard:
4x Fire//Ice
4x Flaring Pain (według sugestii Ra-V )
Ostatnio zmieniony czwartek, 23 listopada 2006, 14:46 przez affimajster, łącznie zmieniany 1 raz.
''życie jest jak booster, nigdy ne wiesz co ci się przytrafi''
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 2
- Rejestracja: czwartek, 23 listopada 2006, 17:50
Ja tam lubie decki o dużych możliwościach np. uwielbiam deck czarno-niebieski na kontroli i nieszczeniu. Deck jest prosty i zaskakujący.
Więc na początku jest nuda ale wystarczy kilka tur i byle defendery i zaczyna się jazda. Rozwalamy wszystko co uważamy za zbędne na stole a fajne rzeczy zabieramy(lub klonujem) przeciwnikowi Clonami i Confiscateami. Rozwalamy co chcemy i czekamy(lub szukamy) na jedną z niewielu creatur ktora szybko skonczy przeciwnika np. Szadek ale raczej znajdzcie co mocniejszego. Zabezpieczeniem są contry i destroyery(np. banishing i last gasp). Jesli ktos lubi powkurzac przeciwnika to idalny deck. Dodatkowe propozycje to Signety, Mark of Eviction, Dark Ritual. A najlepszym sposobem jest moim zdaniem kilka Followed Footsteps ktore wrednie klonują potwora przy twoim upkeepie.
Tak to wzgląda komentujcie!
Więc na początku jest nuda ale wystarczy kilka tur i byle defendery i zaczyna się jazda. Rozwalamy wszystko co uważamy za zbędne na stole a fajne rzeczy zabieramy(lub klonujem) przeciwnikowi Clonami i Confiscateami. Rozwalamy co chcemy i czekamy(lub szukamy) na jedną z niewielu creatur ktora szybko skonczy przeciwnika np. Szadek ale raczej znajdzcie co mocniejszego. Zabezpieczeniem są contry i destroyery(np. banishing i last gasp). Jesli ktos lubi powkurzac przeciwnika to idalny deck. Dodatkowe propozycje to Signety, Mark of Eviction, Dark Ritual. A najlepszym sposobem jest moim zdaniem kilka Followed Footsteps ktore wrednie klonują potwora przy twoim upkeepie.
Tak to wzgląda komentujcie!
-
- Tawerniak
- Posty: 2122
- Rejestracja: poniedziałek, 3 października 2005, 13:57
- Numer GG: 5438992
- Lokalizacja: Mroczna Wieża
- Kontakt:
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 1
- Rejestracja: sobota, 7 lipca 2007, 21:55
- Numer GG: 6213893
- Lokalizacja: Granice jaźni.
Re: Dobre i ciekawe talie
Witam wszystkich. Niedawno zostałem zachęcony do rozpoczęcia gry w M:TG. Moją przygodę chcę rozpocząć od złożenia sobie talii. Myślałem o tym aby głównym trzonem mojego decka zrobić czarne karty, a jako dodatek czerwone i niebieskie. Aktualnie wszystko wygląda w ten sposób:
5x Mountain
7x Island
8x Swamp
2x Ghostfire
2x Mindstab
4x Ichor Slick
2x Zoetic Cavern
2x Augur of Skulls
1x Death Rattle
1x Lost Hours
1x Takenuma Bleeder
1x Nihilit
1x Phthisis
1x Mass of Ghouls
1x Shimian Specter
1x Grave Peril
2x Emberwilde Augur
1x Boldwyr Intimidator
1x Fomori Nomad
1x Shivan Meteor
1x Umezawa’s Jitte
1x Soultether Golem
3x Terramorphic Expanse
1x Maelstrom Dijinn
1x Sage of Epityr
1x Venser’s Diffusion
1x Aven Augur
1x Logic Knot
1x Dandan
1x River of Tears
1x Frozen Aether
1x Magus of the Future
1x Shapeshifter’s Marrow
Czy takim deckiem da radę grać?
5x Mountain
7x Island
8x Swamp
2x Ghostfire
2x Mindstab
4x Ichor Slick
2x Zoetic Cavern
2x Augur of Skulls
1x Death Rattle
1x Lost Hours
1x Takenuma Bleeder
1x Nihilit
1x Phthisis
1x Mass of Ghouls
1x Shimian Specter
1x Grave Peril
2x Emberwilde Augur
1x Boldwyr Intimidator
1x Fomori Nomad
1x Shivan Meteor
1x Umezawa’s Jitte
1x Soultether Golem
3x Terramorphic Expanse
1x Maelstrom Dijinn
1x Sage of Epityr
1x Venser’s Diffusion
1x Aven Augur
1x Logic Knot
1x Dandan
1x River of Tears
1x Frozen Aether
1x Magus of the Future
1x Shapeshifter’s Marrow
Czy takim deckiem da radę grać?
Chciałbym, aby w telewizorach było pokrętło do zwiększania poziomu inteligencji programów. Jest co prawda pokrętło "jasność", ale niestety nie działa.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 5
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 19:10
- Numer GG: 9791766
- Kontakt:
Re: Dobre i ciekawe talie
A ja mam talijkę na tokenach(saprolingi i latające spirity), która potrafi wystawić 192 saprolingi, a na dodatek każdy z nich jest 192/192 (efekt coat of arms)
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 8
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 19:35
- Numer GG: 5580432
Re: Dobre i ciekawe talie
Moja rada brzmi, żebyś zdecydowałem się na jeden kolor dla splashu - niebieski albo czerwony. Jeśli zdecydowałbyś na niebieski, oznacza to pójście bardziej w stronę talii kontrolnej. Z tego co jednak widzę, tymczasowa talia jest nastawiona na napór lub aggro-control. Proponuję zatem zainteresować sie kartami z gildii Rakdos z Dissension - jest to dosyć agresywna droga rozwoju tym niemniej do gry towarzyskiej (a po przeróbkach - turniejowej) nadaje się idealnie. Póki co spisu nie mam czasu wymyślić, spróbuj coś sam pokombinowaćNikopol pisze:Witam wszystkich. Niedawno zostałem zachęcony do rozpoczęcia gry w M:TG. Moją przygodę chcę rozpocząć od złożenia sobie talii. Myślałem o tym aby głównym trzonem mojego decka zrobić czarne karty, a jako dodatek czerwone i niebieskie. Aktualnie wszystko wygląda w ten sposób:
Pozdrawiam
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 5
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 19:10
- Numer GG: 9791766
- Kontakt:
Re: Dobre i ciekawe talie
Na prośbę jednego osobnika z forum zamieszczam spis mojej "tokenowej" talii:
Lands:
9x Plains
9x Forest
2x Vitu-Ghazi, the City-Tree>produkcja tokenów
2x Selesnya Sanctuary>daja dwie many
Spells:
2x Conclave Phalanx>ma Convoke'a i jak wchodzi to daje tyle życia ile masz kreatur
3x Twilight Drover>szybki growe(+Doubling season)i masowa produkcja tokenów
2x Pallid Mycoderm>produkcja tokenów(+Doubling season)
1x Root-Kin Ally>Convoke+tap 2 kreatury ma +2/+2
1x Thallid>kolejny fungus
1x Dryad's Caress>masowe dodawanie życia i odtapowanie kreatur po ataku
4x Doubling Season>2x Tokeny+2x Counterki pod moją kontrolą
2x Overwhelm>wiadomo wszystkie moje stwory +3/+3 i Convoke
2x Fists of Ironwood>daje Trampki+2 tokeny(+Doubling Season)
2x Dowsing Shaman>wraca enszantmenty z grave
1x Nullmage Shepherd>niszczy artefakty i enszanty
2x Scion of the Wild>taki silny i wytrzymały ile mam kreatur(+tokeny)
2x Scatter the Seeds>3 tokeny(+Doubling Season)
2x Sporesower Thallid>fungus z dodatkowymi counterkami na pozostałe grzybki
4x Supply/Demand>x produkcja tokenów(+Doubling Season)
2x Selesnya Evangel>produkcja tokenów(+Doubling Season)
2x Selesnya Guildmage>produkcja tokenów(+Doubling Season) i grow kreatur
1x Tolsimir Wolfblood>ulepsza kreatury i daje tokena(legendar)
1x Coat of Arms>maksymalny grow kreatur
1x Selesnya Signet>podwojenie many w razie jej braku
Lands:
9x Plains
9x Forest
2x Vitu-Ghazi, the City-Tree>produkcja tokenów
2x Selesnya Sanctuary>daja dwie many
Spells:
2x Conclave Phalanx>ma Convoke'a i jak wchodzi to daje tyle życia ile masz kreatur
3x Twilight Drover>szybki growe(+Doubling season)i masowa produkcja tokenów
2x Pallid Mycoderm>produkcja tokenów(+Doubling season)
1x Root-Kin Ally>Convoke+tap 2 kreatury ma +2/+2
1x Thallid>kolejny fungus
1x Dryad's Caress>masowe dodawanie życia i odtapowanie kreatur po ataku
4x Doubling Season>2x Tokeny+2x Counterki pod moją kontrolą
2x Overwhelm>wiadomo wszystkie moje stwory +3/+3 i Convoke
2x Fists of Ironwood>daje Trampki+2 tokeny(+Doubling Season)
2x Dowsing Shaman>wraca enszantmenty z grave
1x Nullmage Shepherd>niszczy artefakty i enszanty
2x Scion of the Wild>taki silny i wytrzymały ile mam kreatur(+tokeny)
2x Scatter the Seeds>3 tokeny(+Doubling Season)
2x Sporesower Thallid>fungus z dodatkowymi counterkami na pozostałe grzybki
4x Supply/Demand>x produkcja tokenów(+Doubling Season)
2x Selesnya Evangel>produkcja tokenów(+Doubling Season)
2x Selesnya Guildmage>produkcja tokenów(+Doubling Season) i grow kreatur
1x Tolsimir Wolfblood>ulepsza kreatury i daje tokena(legendar)
1x Coat of Arms>maksymalny grow kreatur
1x Selesnya Signet>podwojenie many w razie jej braku
Ostatnio zmieniony czwartek, 19 lipca 2007, 13:41 przez Wiedzmin, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 8
- Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 19:35
- Numer GG: 5580432
Re: Dobre i ciekawe talie
4 Seat of the Synod
4 Terramorphic Expanse
7 Island
2 Plains
2 Mountain
2 Boros Garrison
1 Ancient Den
1 Great Furnace
3 Lightning Angel
3 Trinket Mage
4 Isochron Scepter
4 Lightning Helix
4 Counterspell
2 Fact or Fiction
4 Opt
3 Thirst for Knowledge
4 Fire/Ice
4 Memory Lapse
1 Engineered Explosives
1 Aether Spellbomb
Sideboard:
1 Trinket Mage
1 Engineered Explosives
3 Condemn
3 Disenchant
3 Pyroclasm
2 Blood Moon
2 Tormod's Crypt
A to moja autorska talia. Jak łatwo idzie się domyślić, chodzi o kontrolę stołu uzyskiwaną za pomocą Sceptera z Helixem, F/I lub Counterspellem. Bronimy się w ten sposób do momentu, gdy dostaniemy Lightning Angela.
Generalnie jest to wersja, która ewoluowała z pierwszego mojego artykułu w KK - Firemane Sceptera. Uważam, iż jest naprawdę stabilna i chociaż na turnieju pewnie by przepadła, granie tym deckiem sprawia mi ogromną frajdę.
Pozdrawiam
4 Terramorphic Expanse
7 Island
2 Plains
2 Mountain
2 Boros Garrison
1 Ancient Den
1 Great Furnace
3 Lightning Angel
3 Trinket Mage
4 Isochron Scepter
4 Lightning Helix
4 Counterspell
2 Fact or Fiction
4 Opt
3 Thirst for Knowledge
4 Fire/Ice
4 Memory Lapse
1 Engineered Explosives
1 Aether Spellbomb
Sideboard:
1 Trinket Mage
1 Engineered Explosives
3 Condemn
3 Disenchant
3 Pyroclasm
2 Blood Moon
2 Tormod's Crypt
A to moja autorska talia. Jak łatwo idzie się domyślić, chodzi o kontrolę stołu uzyskiwaną za pomocą Sceptera z Helixem, F/I lub Counterspellem. Bronimy się w ten sposób do momentu, gdy dostaniemy Lightning Angela.
Generalnie jest to wersja, która ewoluowała z pierwszego mojego artykułu w KK - Firemane Sceptera. Uważam, iż jest naprawdę stabilna i chociaż na turnieju pewnie by przepadła, granie tym deckiem sprawia mi ogromną frajdę.
Pozdrawiam
-
- Mat
- Posty: 526
- Rejestracja: wtorek, 10 kwietnia 2007, 17:37
- Numer GG: 9599112
Re: Dobre i ciekawe talie
Ja dopiero wkroczylem w to zlo jakim jest MTG Zainspirowalo mnie cos do kupienia zielonej talii i na razie jest to jedyna jaka posiadam.... Coz.. Od czegos trzeba zaczac Talia jest calkiem niezla, i po dodaniu kilku modyfikacji moze sie niezle sprawdzic.... Duza ale chyba jedyna wada sa slabe czary... Ma kilka fajnych aur itp.. Byla to jedyna talia jaka ktos taki jak ja mogl grac
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 10
- Rejestracja: poniedziałek, 25 czerwca 2007, 07:52
- Numer GG: 1553450
- Lokalizacja: Toruń
Re: Dobre i ciekawe talie
To co przedstawię nie jest talią na turnieje jest to talia elficka trochę odgrzebałem kart troche dodałem nowych
Stwory:
1x Elvish Herder
1x Elvish Berserker
4x Wellwisher
1x Nath`s Elite
1x Bloodline Shaman
1x Voice of the Woods
1x Imperious Perfect
1x Hunter of Eyeblights
3x Wirewood Herald
2x Elvish Eulogist
1x Wirewood Guardian
1x Taunting Elf
Czary Bądź artefakty:
2x Prowess of the Fair
1x Wirewood Pride
2x Raise Dead
2X Consume Strenght
4x Blanchwood Armor
1x Fistful of Force
4x Dark Banishing
1x Thousand-Year Elixir
2x Zombify
1x Dolmen Gate
1x Overrun
1x Alpha Status
14x Forest
8x Swamp
Ogólnie to jest w tej talii trochę starych karcioch Wellwishery leczą jak wiadomo za każdego elfa w grze. Wrzuciłem tutaj tzw. wskrzeszacze jakby mi elfy poginęły. Blanchwood armory dopalacze za każdy forest. A z bardziej znaczących kart Voice of the Woods za tapowanie elfów dostajemy elementala 7/7, a i dzięki elvish heraldowi ma "trampka". żeby przeciwnik odczuł furię elfów atakujemy Nath`s Elite którego wszyscy muszą blokować jeżeli są w stanie i oczywiście, żeby mi nie zginął wstawiamy do gry Dolmens Gate, która to oto karta daje mi możliwość ranienia przy ataku ale nie bycia ranionym. Jest jeszcze Thousand-Year Eliksir, pozwala na używanie umiejętności specjalnych moich stworów jakby miały haste. Jest jeszcze overrun wiadomo miazga z tego co stoi na drodze. Dark Banishingi na niszczenie stworów. Wirewood Herald na poszukiwania elfów w talii wraz z momentem jego śmierci. Prowess of the fair za smierć elfa wchodzi token zielonego elfa 1/1 (zawsze coś). No to by było z grubsza tyle ogólnie talia jest jeszcze w stanie "surowym" nie grałem jeszcze nią ani razu i napewno jeszcze wniosę sporo "łatek" i udoskonaleń. Ogólnie to niektórych sztuk mam tylko po jednej ale nie udało mi się zdobyć więcej w talii nie mam żadnych proksów bo nienawidze sproksowanych talii. Proszę o ocenę
Stwory:
1x Elvish Herder
1x Elvish Berserker
4x Wellwisher
1x Nath`s Elite
1x Bloodline Shaman
1x Voice of the Woods
1x Imperious Perfect
1x Hunter of Eyeblights
3x Wirewood Herald
2x Elvish Eulogist
1x Wirewood Guardian
1x Taunting Elf
Czary Bądź artefakty:
2x Prowess of the Fair
1x Wirewood Pride
2x Raise Dead
2X Consume Strenght
4x Blanchwood Armor
1x Fistful of Force
4x Dark Banishing
1x Thousand-Year Elixir
2x Zombify
1x Dolmen Gate
1x Overrun
1x Alpha Status
14x Forest
8x Swamp
Ogólnie to jest w tej talii trochę starych karcioch Wellwishery leczą jak wiadomo za każdego elfa w grze. Wrzuciłem tutaj tzw. wskrzeszacze jakby mi elfy poginęły. Blanchwood armory dopalacze za każdy forest. A z bardziej znaczących kart Voice of the Woods za tapowanie elfów dostajemy elementala 7/7, a i dzięki elvish heraldowi ma "trampka". żeby przeciwnik odczuł furię elfów atakujemy Nath`s Elite którego wszyscy muszą blokować jeżeli są w stanie i oczywiście, żeby mi nie zginął wstawiamy do gry Dolmens Gate, która to oto karta daje mi możliwość ranienia przy ataku ale nie bycia ranionym. Jest jeszcze Thousand-Year Eliksir, pozwala na używanie umiejętności specjalnych moich stworów jakby miały haste. Jest jeszcze overrun wiadomo miazga z tego co stoi na drodze. Dark Banishingi na niszczenie stworów. Wirewood Herald na poszukiwania elfów w talii wraz z momentem jego śmierci. Prowess of the fair za smierć elfa wchodzi token zielonego elfa 1/1 (zawsze coś). No to by było z grubsza tyle ogólnie talia jest jeszcze w stanie "surowym" nie grałem jeszcze nią ani razu i napewno jeszcze wniosę sporo "łatek" i udoskonaleń. Ogólnie to niektórych sztuk mam tylko po jednej ale nie udało mi się zdobyć więcej w talii nie mam żadnych proksów bo nienawidze sproksowanych talii. Proszę o ocenę
Żołnierze idą ulicą.Idą ulicą szeregiem. Idą na walkę z wrogiem tam w oddali.Maszerują a czas szaleje. Maszerują, by zginąć wciąż maszerują. Stają na łące smaganej wiatrem i liczą trupy. Idą na walkę z wrogiem tam w oddali...
-
- Marynarz
- Posty: 271
- Rejestracja: piątek, 16 września 2005, 21:33
- Lokalizacja: Toruń
Re: Dobre i ciekawe talie
Nie jestem specem od tworzenia talii, ale zawsze lubiłem w magicu dochodzić samemu do tworzenia fajnych komb nie używając żadnej pomocy. I oto od pewnego już dłuższego czasu tworzę sobie talię krok po kroku. Lubię mówić na nią po prostu "młynek". Talia polega na usuwaniu kart z biblioteki. Dokładny skład zamierszczam poniżej:
Kreatury:
3 x Frogmite
2 x Ornithopter
3 x Myr enforcer
4 x Myr servitor
3 x Myr moonvessel
3 x Myr retriever
2 x Archbound Worker
Czary:
1 x Dampen Thought
1 x Brain Freeze
4 x Fabricate
2 x Thirst for Knowledge
3 x Thoughtcast
2 x Traumatize
Artefakty:
1 x Spellbook
2 x Genesis chamber
3 x Welding Jar
3 x Grinding station
Lądy:
14 x Island
3 x Seat of the Synod
3 x Darksteel Citadel
Oczywiście jakbym miał więcej funduszy i lepszy dostęp do kart to napewno zainwestowałbym w Brain Freeze w połączeniu z kreaturami na affinity może dać niezłe efekty wspomagające "młynek".Główny mechanizm "młynek" komba opiera się na Grinding station, Myr retriver. Dodatkowo zapas artefaktów do poświęcenia zapewni nam Genesis Chember, a szybszemu ukończeniu rozgrywki posłuży Brain freeze i Traumataize. Aby młynek zadziałał potrzebne są conajmniej 2 myr retrievery, 1 Grinding station no i dużo many.
Talia posiada swoje wady. Potrzebuje na początku dużo many i dosyć sporo elementów aby "młynek" zadziałał. czasem wystarczy jeden spell na niszczenie artefaktu i już może być nieciekawie. Kolejnym nieciekawym szczegółem jest siła, a raczej jej brak w szeregach. Słaba obrona kreatur nie jest przystosowana do walki,
to też jej głównym zadaniem jest tylko i wyłącznie przekopać się przez talię przeciwnika no i ewentualnie obrona.
Ogólnie rzecz mówiąc lubię nietypowe taktyki, i lubię sobie pograć to talią dla zabawy, fajnie jest popatrzeć jak przeciwnik znowu wyrzuca 16 kartę z biblioteki na śmietnik. Talia wymaga sporo przeróbek, ale tego typu czary są dość rzadkie i nie można ich łatwo znaleść.
Oceniajcie talię, chętnie wysłucham osób, które próbowały tworzyć inne ciekawe strategie.
Dark_Voyager
Kreatury:
3 x Frogmite
2 x Ornithopter
3 x Myr enforcer
4 x Myr servitor
3 x Myr moonvessel
3 x Myr retriever
2 x Archbound Worker
Czary:
1 x Dampen Thought
1 x Brain Freeze
4 x Fabricate
2 x Thirst for Knowledge
3 x Thoughtcast
2 x Traumatize
Artefakty:
1 x Spellbook
2 x Genesis chamber
3 x Welding Jar
3 x Grinding station
Lądy:
14 x Island
3 x Seat of the Synod
3 x Darksteel Citadel
Oczywiście jakbym miał więcej funduszy i lepszy dostęp do kart to napewno zainwestowałbym w Brain Freeze w połączeniu z kreaturami na affinity może dać niezłe efekty wspomagające "młynek".Główny mechanizm "młynek" komba opiera się na Grinding station, Myr retriver. Dodatkowo zapas artefaktów do poświęcenia zapewni nam Genesis Chember, a szybszemu ukończeniu rozgrywki posłuży Brain freeze i Traumataize. Aby młynek zadziałał potrzebne są conajmniej 2 myr retrievery, 1 Grinding station no i dużo many.
Talia posiada swoje wady. Potrzebuje na początku dużo many i dosyć sporo elementów aby "młynek" zadziałał. czasem wystarczy jeden spell na niszczenie artefaktu i już może być nieciekawie. Kolejnym nieciekawym szczegółem jest siła, a raczej jej brak w szeregach. Słaba obrona kreatur nie jest przystosowana do walki,
to też jej głównym zadaniem jest tylko i wyłącznie przekopać się przez talię przeciwnika no i ewentualnie obrona.
Ogólnie rzecz mówiąc lubię nietypowe taktyki, i lubię sobie pograć to talią dla zabawy, fajnie jest popatrzeć jak przeciwnik znowu wyrzuca 16 kartę z biblioteki na śmietnik. Talia wymaga sporo przeróbek, ale tego typu czary są dość rzadkie i nie można ich łatwo znaleść.
Oceniajcie talię, chętnie wysłucham osób, które próbowały tworzyć inne ciekawe strategie.
Dark_Voyager