[Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
Drzewiec
Marynarz
Marynarz
Posty: 247
Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
Numer GG: 9008864

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Drzewiec »

BRS nie lubi talibów. Nie lubi samolotów pikujących prosto na niego... dziwne? Nie za bardzo. Zachował spokój. Od momentu uderzenia samolotu do zawalenia się budynku musi minąć trochę czasu. BRS biegnie do windy i szybko zjeżdża na dół. Kieruje się do wyjścia, a jego sługowie Ponurym zamieniają uciekających do wyjścia ludzi. BRS wybiega za drzwi i przez chwilę stoi, zamieniając tych, którzy tak jak on uciekają.
Nie naraża się na zagrożenie i sam biegnie od 28 kolejno do 23, odwiedza te miejsca i robi rzeź. Jego poddani używają Ponurego do ozyskiwania nowych ludzi, a na koniec BRS biegnie do W6, gdzie wbiega przez hol i po kolei, systematycznie, na każdym piętrze, szuka nowych sług.
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Tevery Best »

A teraz zagra... hmm... Iron Maiden. Znowu. Tym razem Thin Line Between Love And Hate.

Blood Red Sandman
Szarżujesz na dół, jednak nie do końca udało ci się uniknąć samolotu. Większość zombi nie zmieściła się do windy i została w parę sekund później skoszona przez kadłub samolotu. Ty zdołałeś zjechać tylko parę pięter w dół. Później winda się zarwała i zleciałeś w dół. Silne uderzenie wykończyłoby człowieka, ale zombi na szczęście nie rusza. Teraz kosisz uciekinierów. Już dopadłeś 19, kilku jednak wydostało się na zewnątrz... daje ci to 2 poziomy.


Kaczor
Po drodze dopadłeś 23 ludzi, całkiem sporo, ale nie masz już amunicji. Wbijasz się do W7 i zaczynasz czyszczenie. Ludzie się bronili tylko przy wejściu - dostałeś parę kul z pistoletów od ochroniarzy. Teraz masz tylko bezbronnych cywili, których rzezasz całymi rodzinami. Kilku uciekło, ale na szczęście masz skrzydła, tak więc nie stanowi to dla ciebie takiego problemu, jak wcześniej. W sumie 48 ofiar z budynku i ulicy - nowe ulepszenie.


Margrabia Hodon
Stoisz na ulicy i nic nie robisz. Potrącił cię wóz strażacki, jadący do W1. Starzec zasnął i zniknął.


Blood Red Sandman
Poziom 27/27
HP: 60/32
Sługi: 44/239
5x Sługa Wykształcony - Ponury Żniwiarz 3
Ekwipunek specjalny - kopesz, alternator, piła łańcuchowa


Kaczor
Poziom: 1/2
HP: 35/70
Zabici: 111
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny, shotgun, lewa noga


Margrabia Hodon
Poziom: 19/20
HP: 15/38
Sługi: 12/192
Starzec
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza


Zenek Zabójca
Poziom: 26/26
HP: 26/30
Sługi: 24/267
Ostatnio zmieniony wtorek, 5 czerwca 2007, 16:32 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 2 razy.
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Kaczor »

Kaczor uzywa MODULU i naprawia sobie noge. Nastepnie zbiera bron straznikow. Jak beda jeszcze jacys-podlatuje do nich i zabija. Zabiera im bron. Wyzyna caly budynek, poszukuje broni. Najlepiej palnej. Nie wzgardzi jednak jakas siekiera przeciwpozarowa czy cos....
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard :D
Drzewiec
Marynarz
Marynarz
Posty: 247
Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
Numer GG: 9008864

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Drzewiec »

Blood Red Sandman wychodzi z budynku. Talibowie rozwalili mu część armii! Źli ludzie, źliii...
Tworzy ognika i posyła go na poszukiwanie Hodona. Fart chciał, że znajduje się bardzo niedaleko. Zamienia ludzi którzy znajdują się na ulicy i kieruje się ku Margrabiemu. Akcja ma być wzorowa. BRS zatrzymuje wroga Wytchnieniem, a jego poddani ze Żniwiarzem koszą poddanych wroga. BRS trzyma Hodona na dystans i pruje w niego kulami ognia. W razie czego tworzy Żywiołaka, który ma bronić go przed silniejszymi wrogami. Hodon musi umrzeć!
Jeśli atak z jakiś względów się nie udaje, BRS idzie po trasie nadmienionej w poprzednim poście i wchodzi do W6, gdzie kosi. Ale jego celem jest Hodon.
Perzyn
Bosman
Bosman
Posty: 2074
Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
Numer GG: 6094143
Lokalizacja: Roanapur
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Perzyn »

Hodon ruszył na południe sprawdzając każdy budynek i zmieniając wszystkich napotkanych w sługi. Idzie tak prosto na południe aż do krawędzi mapy.
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Tevery Best »

A teraz, przed państwem... Lordi i Blood Red Sandman! Czy to wam się z kimś kojarzy?

Blood Red Sandman
Obiegasz budynek dookoła, po drodze dopadasz 6 strażaków, którzy gaszą W1. Niestety, Hodon ucieka na południe, ale ty jesteś szybszy! Dopadasz do niego i wstrzymujesz jego ruch, zaś twoi słudzy niszczą jego. Niestety, jedna kula ognia chybiła, a druga była już słabsza. Zaczyna się walka w zwarciu, w której, mimo twojej przewagi liczebnej, nie będzie łatwo wygrać, bo wróg już zniszczył kilku twoich swą kosą...


Kaczor
Naprawiłeś sobie nogę i możesz normalnie chodzić - niestety, nie masz już skrzydeł. Strażnicy mieli przy sobie pistolety i kilka magazynków. Mogą się przydać. Niestety, W7 przed chwilą wyrżnąłeś, znalazłeś tylko paru niedobitków. To trochę za mało.


Margrabia Hodon
Wbijasz się do pierwszego napotkanego budynku. Jest tam kilku ludzi, którzy świetnie nadają się na uzupełnienia do twej armii, którymi się zresztą szybko stają. Potem następny budynek, ale tam nikogo nie ma. Kiedy już miałeś ruszać do kolejnego, zaatakował cię Blood Red Sandman! Cisnął w ciebie kulą ognia, ale na szczęście chybił. Za to drugą, mocniejszą, trafił wspaniale. Zaczyna się szarża jego sług i walka wręcz.... Poziom.



Blood Red Sandman
Poziom 27/27
HP: 60/32
Sługi: 50/245
5x Sługa Wykształcony - Ponury Żniwiarz 3
Ekwipunek specjalny - kopesz, alternator, piła łańcuchowa


Kaczor
Poziom: 2/2
HP: 45/70
Zabici: 121
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny, shotgun, 2x pistolet - w sumie 40 naboi


Margrabia Hodon
Poziom: 19/21
HP: 10/38
Sługi: 19/199
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza


Zenek Zabójca
Poziom: 31/31
HP: 35/36
Sługi: 68/311
Drzewiec
Marynarz
Marynarz
Posty: 247
Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
Numer GG: 9008864

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Drzewiec »

Ha, ha! BRS uwielbia Lordi! Dzięki nim rozłoży Hodona, muahahaha...
Tak wyglądał plan.
Swoim sługom rozkazuje nie pakować się pod kosę Hodona, tylko załatwiać jego zombiaków na dystans. Sam zatrzymuje swego adwersarza i pakuje mu ognistą kulę w łeb. Następnie zdejmuje piłę łańcuchową i... zatrzymuje wroga, korzystając ze swej pieruńskiej szybkości, okrąża go i tnie w łeb. Powtarza czynność póki nie rozwali Margrabiego. Jeśli sie udaje zbiera ekwipunek i biegnie do W6, gdzie robi rzeź. A robi ją baardzo szybko.
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Kaczor »

Kaczor uzywa modulu. Nastepnie laduje dwa pistolety i z dwoma, po jednym na reke biegnie walac do wszystkiego co sie rusza poprzez 1 i 2 do W5. Tam nie oszczedza amunicji, rozwala najpierw straznikow. Zabiera im bron. Robi kompletna rzez. Szuka jakiejs fajnej broni.....
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard :D
Perzyn
Bosman
Bosman
Posty: 2074
Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
Numer GG: 6094143
Lokalizacja: Roanapur
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Perzyn »

Hodon zaczął się regenerować. Kosa świsnęła w powietrzu gdy rzucił się do szaleńczego ataku. Sługi BRS, które stały mu na drodze powalił żniwiażem i szybko zmienił jednego w golema, który razem z Margrabią ruszył zakończyć istnienie czerwonego władcy. W zwarciu uderza kosą z morderczą precyzją, do tego robi coś czego wróg się po nim nie spodziewa - strzela weń małą kulą ognia!
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Tevery Best »

W tej kolejce posłuchamy sobie Iron Maiden. Utworem natomiast będzie Dream Of Mirrors!

Blood Red Sandman
Strzelasz i rzucasz się na wroga! Jesteś szybszy niż on, i to widać. Szybciej niż on w ogóle może myśleć o obronie zadajesz cios piłą. On jednak blokuje go niemal odruchowo. To będzie starcie gigantów! Nagle przy samym czole przelatuje ci kula ognia... a to zaskoczenie... Po obu stronach walka sług jest bardzo wyrównana, ale wszystko się może zdarzyć... Nagle, nad waszymi głowami przelatuje samolot i wbija się w W2!


Kaczor
Naprawiasz się i ruszasz do 1. Ludzie nawet nie stawiają oporu - to była rzeź. Niektórzy jeszcze spali... mnóstwo łatwych fragów. Z tego budynku wyciągasz 22 ludzi (choć to pewnie nie wszyscy), w 2 sytuacja jest podobna. 23 ofiary. Wreszcie docierasz do W1. Stajesz w drzwiach i rozwalasz ochroniarzy, nim nawet oddają strzał... 1 ulepszenie.


Margrabia Hodon
Zregenerowałeś się, gdy wtem dopadł do ciebie Blood Red Sandman! Jest szybki, nawet bardzo szybki... praktycznie niedostrzegalny dla ludzkiego oka. W zasadzie cios jego piłą mechaniczną blokujesz odruchowo, masz sporo szczęścia. Potem strzelasz w niego kulą ognia, która o cal mija jego czoło...


Blood Red Sandman
Poziom 27/27
HP: 60/32
Sługi: 40/245
Ekwipunek specjalny - kopesz, alternator, piła łańcuchowa


Kaczor
Poziom: 2/3
HP: 45/70
Zabici: 166
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny, shotgun, 2x pistolet - w sumie 30 naboi


Margrabia Hodon
Poziom: 21/21
HP: 28/38
Sługi: 15/199
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza


Zenek Zabójca
Poziom: 31/31
HP: 35/36
Sługi: 75/318
Ostatnio zmieniony piątek, 8 czerwca 2007, 19:52 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 1 raz.
Perzyn
Bosman
Bosman
Posty: 2074
Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
Numer GG: 6094143
Lokalizacja: Roanapur
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Perzyn »

Hodon był gotów w każdej chwili się regenerować. Postanowił obrócić szalę na swoją korzyść i dlatego po raz kolejny wycelował w sługi BRSa żniwiarzem aby przyzwać z jednego z ciał golema. Następnie napiera z kosą na BRSa licząc, że ude mu się trafić kulą ognia w trakcie gdy ów bedzie się bronil przed atakami.
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Kaczor »

HA! UDAŁO SIĘ!


Kaczor ladujac pistolety wali laserem w najwieksza grupe ludzi, poczym laduje w innych z pistoletow. Nie oszczedza amunicji, acz jesli moze zabija uderzeniem reka. (Trzymajac pistolet, kolba). Eksterminuje caly budynek, zbiera bron, w miedzyczasie uzywa modulu naprawczego. Kiedy konczy sie amunicja ale ofiary-nie to wali do nich impulsem elektrycznym.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard :D
Drzewiec
Marynarz
Marynarz
Posty: 247
Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
Numer GG: 9008864

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Drzewiec »

BRS nie chce dostawać kosą. Trzyma przeciwnika NA DYSTANS- odbiega, zatrzymuje. Sam uderza potężnymi ognistymi kulami, a gdy wróg w niego wymierza staje w miejscu... i znika. W ten sposób unika uderzeń, a sam atakuje. Tworzy przy okazji żywiołaka ognia, który zajmuje się wrogimi sługusami.
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Tevery Best »

A teraz... Ensiferum i Little Dreamer!

Blood Red Sandman
Kiedy próbowałeś zatrzymać wroga... stało się coś dziwnego. Zamiast stanąć, ruszył na ciebie z jeszcze większym impetem! Rzuciłeś w niego kule ognia, ale to go nie powstrzymało. Wreszcie doszło do walki wręcz. Otrzymywałeś jeden cios za drugim, ale nie pozostawałeś dłużny. Wasi słudzy walczą coraz goręcej, tutaj jednak zarysowuje się powoli przewaga twojej strony, głównie dzięki potężniejszym przywołańcom.


Kaczor
Szybka zmiana magazynka i hajda na ludzi. Kosisz ich laserem, pistoletami, czym tam jeszcze masz. 34 fragi. Jesteś prawdziwą maszyną do zabijania. Kiedy przeszukałeś parter, znalazłeś windę. Możesz nią pojechać do piwnicy, albo w górę. Wystarczy tylko wcisnąć przycisk...


Margrabia Hodon
Skaczesz na BRS-a. Czujesz odpływ mocy w nogach... lekkie zawirowanie sił... chwila zamroczenia... wszystko mryga na różne kolory... choć trwa to dla innych ledwie sekundę, dla ciebie to cała wieczność. Jesteś w środku wiru chaotycznej energii... Poziom. Obrywasz zaraz po tym dwiema kulami ognia, ale to bez znaczenia. Rzucasz się do walki i zadajesz wrogu kilka ciosów. On tobie też.


Blood Red Sandman
Poziom 27/27
HP: 32/32
Sługi: 32/245
Ekwipunek specjalny - kopesz, alternator, piła łańcuchowa


Kaczor
Poziom: 3/4
HP: 55/70
Zabici: 200
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny, shotgun, 2x pistolet - w sumie 15 naboi


Margrabia Hodon
Poziom: 21/22
HP: 23/39
Sługi: 10/199
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza


Zenek Zabójca
Poziom: 33/33
HP: 37/38
Sługi: 91/334
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Kaczor »

Kaczor bylby zadowolony z sieczki swego autorstwa. Gdyby nie byl zimna maszyna do zabijania, oraz gdyby nie mial dylematu przed jakim wlasnie stanal. By 'umilic' sobie oczekiwanie na zaladowanie systemu 'eme due like fake' uzyl modulu. Nastepnie, gdy skompikowanym obliczeniom nadszedl kres, wybral guzik PIWNICA. Na dole moga byc magazyny, co z kolei moze zaowocowac jakas bronia. Jesli Kaczor napotka cos zywego, zabija to. Jesli napotyka cos zywego co zagraza jego bytowi-niszczy. Zbiera bron, w pierwszej kolejnosci rozwala straznikow(uzbrojonych ludzi). W windzie przeladowuje pistolety. Gdy amunicja sie skonczy, a moze, wali impulsem. Gdy widzi naprawde duza grupe ZYWYCH, wbiega w nich i tworzy sfere poteznych wyladowan, coby ich pozabijac. Ogolnie niszczy, pali grabi zbietra wszystko co przydatne. Nastepnie idzie do windy i wciska guzik-GORA....
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard :D
Perzyn
Bosman
Bosman
Posty: 2074
Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
Numer GG: 6094143
Lokalizacja: Roanapur
Kontakt:

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Perzyn »

Hodon się zregenerował i wezwał żywiołaka ognia aby wsparł jego sługi w walce. Następnie rzucił we wroga kulą ognia i gdy ten był nią zajęty wezwał obok siebie znanego juz dziadka, którego lekko szturchną rękojeścią kosy. Gdy już wszystko załatwił rzucił się w kierunku BRS by wywrzeć na nim słuszną pomstę w zapalczywym gniewie.
Drzewiec
Marynarz
Marynarz
Posty: 247
Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
Numer GG: 9008864

Re: [Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

Post autor: Drzewiec »

BRS stanął w miejscu. Tak po prostu.Zniknął. Tak jak 15 jego sługów... Żywiołak ognia ruszył na wrogiego żywiołaka, a BRS czekał na dogodną sytuację. Hodon musi zacząć go szukać, obracać się, nie da rady rzucić kulą na oślep... Gdy przeciwnik obrócił się plecami, albo w jakikolwiek inny sposób wystawi się na atak, BRS zatrzymuje go i wypala w jego plecy kulę ognia. Następnie rusza ze swoją piłą i robi rzeź.
Zablokowany