Strona 1 z 1
Nowy system
: środa, 30 stycznia 2008, 21:09
autor: ANtY
Witam wszystkich, od 2 miesiecy robie system rpg osadzony w realiach fantasy. Mam juz opracowana mechanike gry i tym podobne rzeczy. Moze ktos chcialby mi pomoc np w opisach, religiach, broniach, swiecie itp itd? moje gg: 12422954.
Re: Nowy system
: środa, 30 stycznia 2008, 21:24
autor: Sihamaah
Powiedz coś więcej to się może odezwę...
EDIT - To praca do szuflady, ma się rozumieć?
Inna sprawa - jeśli to kolejny klon DnD czy innego znanego systemu to możesz się nie odzywać...
Re: Nowy system
: środa, 30 stycznia 2008, 21:28
autor: ANtY
wiec rasy: ludzie, elfy, wiedzmini i krasnoludy, demony
nie ma czegos takiego jak klasy; wybiera sie zawod jaki wykonywalo sie kiedys i rozwija sie postac jak sie chce,
korzystanie z magii sciagnalem z wiedzmina: mane pobiera sie z zywiolow co nie jest do konca bezpieczne a potem wykorzystuje sie ja rzucajac czary
Kazdy moze miec moc magiczna nawet wojownik, przy tworzeniu postaci rzuca sie k100 czy ma sie dar czy nie i mozna go soie potem rozwijac, oczywiscie ludzie maja mniejsze szanse na bycie magiem niz elfy.
Nie wiem co jeszcze moge opoweidziec o nim jak masz jakies konkretne pytania to mow
Re: Nowy system
: czwartek, 31 stycznia 2008, 14:30
autor: TomEdo
Opisałeś gdzieś ten system? Chętnie bym przeczytał
.
Pytanie: co to są wiedźmini? Chodzi ci tu o rasę przemienionych ludzi? Czy demony żyją na równi z innymi rasami?
Re: Nowy system
: czwartek, 31 stycznia 2008, 14:43
autor: Sihamaah
Nie, nie wierzę... Daj sobie spokój człowieku. Poznaj wpierw kulturę i historię świata. Chętnie pograłbym w coś w klimatach czysto słowiańskich czy też arabskich albo i bardziej orientalnych. Rasa wiedźmini, lol... Nie lepiej kupić podręcznik do tego? Pozdrawiam i daj se siana.
Re: Nowy system
: czwartek, 31 stycznia 2008, 14:48
autor: BLACKs
Pozdrawiam i daj se siana.
Sam chciałem to powiedzieć, po zobaczeniu postów ANtY, ale się powstrzymam.
@ANtY: A co wyróżnia Twoją grę? Nie widzę, żeby Twoja produkcja była zbyt "ambitna". Nie potrzeba zachodu, by od razu tworzyć nowy system dla paru zmian, które uwzględniłeś wyżej. Lepiej podepnij swoje pomysły pod jedną z istniejących mechanik (FATE, d20, Interlock - linki znajdziesz po krótkim googlowaniu) zamiast robić wszystko od początku. Gra jest nie warta świeczki.