Ciekawi NPC-e do Neuroshimy
: poniedziałek, 15 grudnia 2008, 20:10
Dobra, oto dlaczego zakładam ten temat: czasem wszyscy zapewne miewamy problemy z wymyśleniem kogoś, kto będzie siedział za barem w knajpie przy autostradzie, albo oficera z Posterunku ze zleceniem dla graczy, albo przedsawiciela Sand Runnerów negocjującego z drużyną rajdową kontrakt. Albo snajpera z Miami strzelającego do kogoś. Albo... No, rozumiecie, nie? Często szukamy potem artykułów w necie. Ale co, jeśli chcemy po prostu prostego NPCa, który nie będzie zajmował wiele miejsca na sesji, ale chcemy żeby nie był taki sam jak wszyscy?
Wchodzimy do tego tematu! A jak komuś, kiedyś, będzie się chciało, można poskładać co ciekawszych ludków w jakiś artykuł do kącika w TRPG
Zacznę od paru osobistości, które się nadadzą
Kozak
Zastosowanie: NiN (Nagłe i Niespodziewane) wsparcie bojowe; kontakt w gangu (Sand Runners).
Wygląd: nieprzeciętnie wysoki, potężnie zbudowany. Ubrany w koszulę i szarawary, z wąsem i charakterystyczną kozacką kitą na głowie. Nieodłączny skręt w zębach, tylko na poważniejsze walki zdarza się że go wyjmuje. Prawa strona klatki piersiowej znacząco większa; zawsze ma na sobie ubrania z długim rękawem i czarne, skórzane rękawiczki.
Charakter: totalny, ale to totalny luzak, który naprawdę niczym się nie przejmuje. Bardzo pomocny dla każdego, kto mu nie podpadł. Miły dla kobiet. Dowcipny, ze sporym poczuciem humoru; często oderwany od rzeczywistości.
Fakty:
porucznik Posterunku w stanie spoczynku
cyborg - cyberręka (prawa), stalowy bark, cyberoko, smartzłącze
uratował kiedyś swojego dowódcę, próbują odrzucić granat który wylądował koło rannego (wtedy stracił rękę i oko, zastąpione teraz wszczepami)
w czasie walki zdaje się albo na swój wspomagany wzrok i karabin, albo na potężne ciosy cyberręki ze stalowym barkiem
posiada szeroką wiedzę na temat robotów
stalowy bark zapewnia mu też pancerz, co sprawia że w czasie walki jest nieuważny i odważny aż do granic brawury
żeby uratować kobietę jest w stanie zaryzykować życie
zawsze pcha się do bitki z Molochem
Statystki: Bud 14, Zr 16, Cha 13, Spr 11, Per 14
Karabiny 8, Bijatyka 6, Skradanie się 4, Ukrywanie się 4, Wypatrywanie/Nasłuchiwanie/Czujność 4, Negocjacje 3, Odp. na ból 8, Niezłomność 3, Morale 4
Z czasem postaram się dodać jeszcze kilku moich ludków
Wchodzimy do tego tematu! A jak komuś, kiedyś, będzie się chciało, można poskładać co ciekawszych ludków w jakiś artykuł do kącika w TRPG
Zacznę od paru osobistości, które się nadadzą
Kozak
Zastosowanie: NiN (Nagłe i Niespodziewane) wsparcie bojowe; kontakt w gangu (Sand Runners).
Wygląd: nieprzeciętnie wysoki, potężnie zbudowany. Ubrany w koszulę i szarawary, z wąsem i charakterystyczną kozacką kitą na głowie. Nieodłączny skręt w zębach, tylko na poważniejsze walki zdarza się że go wyjmuje. Prawa strona klatki piersiowej znacząco większa; zawsze ma na sobie ubrania z długim rękawem i czarne, skórzane rękawiczki.
Charakter: totalny, ale to totalny luzak, który naprawdę niczym się nie przejmuje. Bardzo pomocny dla każdego, kto mu nie podpadł. Miły dla kobiet. Dowcipny, ze sporym poczuciem humoru; często oderwany od rzeczywistości.
Fakty:
porucznik Posterunku w stanie spoczynku
cyborg - cyberręka (prawa), stalowy bark, cyberoko, smartzłącze
uratował kiedyś swojego dowódcę, próbują odrzucić granat który wylądował koło rannego (wtedy stracił rękę i oko, zastąpione teraz wszczepami)
w czasie walki zdaje się albo na swój wspomagany wzrok i karabin, albo na potężne ciosy cyberręki ze stalowym barkiem
posiada szeroką wiedzę na temat robotów
stalowy bark zapewnia mu też pancerz, co sprawia że w czasie walki jest nieuważny i odważny aż do granic brawury
żeby uratować kobietę jest w stanie zaryzykować życie
zawsze pcha się do bitki z Molochem
Statystki: Bud 14, Zr 16, Cha 13, Spr 11, Per 14
Karabiny 8, Bijatyka 6, Skradanie się 4, Ukrywanie się 4, Wypatrywanie/Nasłuchiwanie/Czujność 4, Negocjacje 3, Odp. na ból 8, Niezłomność 3, Morale 4
Z czasem postaram się dodać jeszcze kilku moich ludków