[Wojny Żywych Trupów] VII: Wojna o Nuneaton
: czwartek, 19 stycznia 2006, 14:22
AC
Wygląd: czarne buty Nike, granatowe dżinsy, granatowa wiatrówka firmy Nike, wokół prawej ręki jest zawinięty łańcuch z ostrym hakiem (taki jaki ma Lobo), którym można rzucać i przyciągać swoje ofiary.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)
Arxel
Wygląd: Długie czarne włosy, szczupły, 192 cm wzrostu, czarne okulary, spodnie, koszula i płaszcz. Ludzie się śmieją, że wyszedł z Matrixa.
Statystyki mocy:
Moce magiczne:4
Moce półmagiczne: 5
Moce mutacyjne:2
Moce technologiczne:4
Moce walki::2
Moce przywódcy:3
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turęPonury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
2 x Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Eglarest
Wygląd: Trudno rozpoznac w nim człowieka, rozpad jego ciała jest zbyt bardzo posunięty do przodu dlatego chodzi skryty pod płaszczem z kapturem wysoki na jakies 189 cm a waga jego to jedynie 60 kg ale nadal pozostal silny
BERSERKER
Statystyki mocy:
Moce półmagiczne: 3
Moce mutacyjne:1
Moce technologiczne:4
Moce walki::5
Moce przywódcy:5
Moce:
Maska Człowieka level 4 - w odległości 20m, twoi podwładni też wyglądają na ludzi
Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Pedagogika level 3 - można przekazać umiejętności poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Zwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Uczenie się lvl 1 - Za każde nowo przejęte 28 zombie dostajesz lvl
Kloner
Wygląd: Wysoki, krutkie włosy, ubrany w czarny płaszcz
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
MISTRZ_MIECZA
Wygląd: Wysoki i szczupły. Niebieska dżinsowa kurtka i takie same spodnie. Czarne krótkie włosy i niebieskie oczy, których nie widać spod ciemnych okularów
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne - 5
2. Moce półmagiczne - 3
3. Moce mutacyjne - 2
4. Moce technologiczne - 5
5. Moce walki - 3
6. Moce przywódcy - 2
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
pl_bruce_pl
Wygląd: Głowa zdeformowana(jajowata), zniszczone ubranie górnika z kaskiem górniczym, i ogólnie tak jak człowiek wygląda po zawale w kopalni 188cm wzrostu, budowa ciała prawidłowa, posiada również włosy
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne-3
2. Moce półmagiczne-4
3. Moce mutacyjne- 4
4. Moce technologiczne-3
5. Moce walki-3
6. Moce przywódcy-3
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Seto
Wygląd: Wysoki, szczupły, blady ma czarne długie włosy. ubrany w krótki czarny płaszcz, i adidasy.
BERSERKER
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 4
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Kopanie level 1 - wykształcają ci się potężne szpony w rękach (działa jak broń biała)
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Kierowca level 2 - możesz wolno jeździć
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Tero Kir
BERSERKER
Wygląd
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne - 5
3. Moce mutacyjne - 5
4. Moce technologiczne - 5
5. Moce walki - 5
6. Moce przywódcy 0
Moce:
Fortyfikacje lvl 1 - Potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Kalisto
Wygląd: Trodno go nazwać zombi, to po prostu szkielet z obsydianową maską.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 2
Otaku
Wygląd: nastolatek lekko zaczynający gnić ubrany w kimono zielone. Trzyma w lewej ręce mangę „Helling”
BERSERKER
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Magnus
Wygląd: Zakapturzona postać w todze, spod ktorej widac nader blado - siną skorę.
BERSERKER
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0
Oto mapa gry (zachwile zostanie zmieniona):
(jeśli komuś nie działa to jest pod tym adresem)
Grę rozpoczynacie na dachu szkoły o godzinie 10 rano!!!
Wszyscy:
Wylądowaliście na dachu szkoły. Dookoła was rozciąga się park a w oddali widać miasto. Przez wasze głowy przechodzi telepatyczna wiadomość: „tylko jeden z was może zwyciężyć. Tylko jeden może zdobyć Moje uznanie. Gdy pozostanie już na pobojowisku tylko dwóch władców zostaną otworzone wrota, przez które będzie mógł przejść jedynie najlepszy z was. Pamiętajcie o jednym – Zniszczcie wszystko!”. Na dachu widzicie klapę prowadzącą do budynku i jedna drabinkę ciągnącą się po południowej ścianie.
System Dyplomacji:
1. Na razie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jak to może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH (TEŻ DLA BERSERKERÓW)
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Handel - handlować można na Bazarze, który się pojawi w czasie trwania Wojen
Immunitet obowiązuje do czasu zdobycia 10 sług.
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.
Za każde 30 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".
Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i nie magiczne zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.
Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 10 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 10 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.
Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.
Granatowi Władcy (czyli moi) nie działają wspólnie (choć mają jeden kolor). Można im proponować sojusze i czasem i oni proponują. Moce Granatowych są ukryte. Ja mam ich schematy w pliku txt wystarczy liczyć ile mają mocy i zapamiętywać co oni robią Tak niektórzy będą mieli Kamikaze ]
AC
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Arxel
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Eglarest
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Kloner
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
MISTRZ_MIECZA
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
pl_bruce_pl
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Seto
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Tero Kir
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Kalisto
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Otaku
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Magnus
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Wygląd: czarne buty Nike, granatowe dżinsy, granatowa wiatrówka firmy Nike, wokół prawej ręki jest zawinięty łańcuch z ostrym hakiem (taki jaki ma Lobo), którym można rzucać i przyciągać swoje ofiary.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)
Arxel
Wygląd: Długie czarne włosy, szczupły, 192 cm wzrostu, czarne okulary, spodnie, koszula i płaszcz. Ludzie się śmieją, że wyszedł z Matrixa.
Statystyki mocy:
Moce magiczne:4
Moce półmagiczne: 5
Moce mutacyjne:2
Moce technologiczne:4
Moce walki::2
Moce przywódcy:3
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turęPonury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
2 x Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Eglarest
Wygląd: Trudno rozpoznac w nim człowieka, rozpad jego ciała jest zbyt bardzo posunięty do przodu dlatego chodzi skryty pod płaszczem z kapturem wysoki na jakies 189 cm a waga jego to jedynie 60 kg ale nadal pozostal silny
BERSERKER
Statystyki mocy:
Moce półmagiczne: 3
Moce mutacyjne:1
Moce technologiczne:4
Moce walki::5
Moce przywódcy:5
Moce:
Maska Człowieka level 4 - w odległości 20m, twoi podwładni też wyglądają na ludzi
Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Pedagogika level 3 - można przekazać umiejętności poziomu 3; bonus +15 (nie sumuje się)
Zwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Uczenie się lvl 1 - Za każde nowo przejęte 28 zombie dostajesz lvl
Kloner
Wygląd: Wysoki, krutkie włosy, ubrany w czarny płaszcz
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
MISTRZ_MIECZA
Wygląd: Wysoki i szczupły. Niebieska dżinsowa kurtka i takie same spodnie. Czarne krótkie włosy i niebieskie oczy, których nie widać spod ciemnych okularów
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne - 5
2. Moce półmagiczne - 3
3. Moce mutacyjne - 2
4. Moce technologiczne - 5
5. Moce walki - 3
6. Moce przywódcy - 2
Moce:
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
pl_bruce_pl
Wygląd: Głowa zdeformowana(jajowata), zniszczone ubranie górnika z kaskiem górniczym, i ogólnie tak jak człowiek wygląda po zawale w kopalni 188cm wzrostu, budowa ciała prawidłowa, posiada również włosy
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne-3
2. Moce półmagiczne-4
3. Moce mutacyjne- 4
4. Moce technologiczne-3
5. Moce walki-3
6. Moce przywódcy-3
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Seto
Wygląd: Wysoki, szczupły, blady ma czarne długie włosy. ubrany w krótki czarny płaszcz, i adidasy.
BERSERKER
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 4
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 2
Moce:
Kopanie level 1 - wykształcają ci się potężne szpony w rękach (działa jak broń biała)
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Kierowca level 2 - możesz wolno jeździć
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
Tero Kir
BERSERKER
Wygląd
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne - 5
3. Moce mutacyjne - 5
4. Moce technologiczne - 5
5. Moce walki - 5
6. Moce przywódcy 0
Moce:
Fortyfikacje lvl 1 - Potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
Kalisto
Wygląd: Trodno go nazwać zombi, to po prostu szkielet z obsydianową maską.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 2
Otaku
Wygląd: nastolatek lekko zaczynający gnić ubrany w kimono zielone. Trzyma w lewej ręce mangę „Helling”
BERSERKER
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Magnus
Wygląd: Zakapturzona postać w todze, spod ktorej widac nader blado - siną skorę.
BERSERKER
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0
Oto mapa gry (zachwile zostanie zmieniona):
(jeśli komuś nie działa to jest pod tym adresem)
Grę rozpoczynacie na dachu szkoły o godzinie 10 rano!!!
Wszyscy:
Wylądowaliście na dachu szkoły. Dookoła was rozciąga się park a w oddali widać miasto. Przez wasze głowy przechodzi telepatyczna wiadomość: „tylko jeden z was może zwyciężyć. Tylko jeden może zdobyć Moje uznanie. Gdy pozostanie już na pobojowisku tylko dwóch władców zostaną otworzone wrota, przez które będzie mógł przejść jedynie najlepszy z was. Pamiętajcie o jednym – Zniszczcie wszystko!”. Na dachu widzicie klapę prowadzącą do budynku i jedna drabinkę ciągnącą się po południowej ścianie.
System Dyplomacji:
1. Na razie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jak to może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH (TEŻ DLA BERSERKERÓW)
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Handel - handlować można na Bazarze, który się pojawi w czasie trwania Wojen
Immunitet obowiązuje do czasu zdobycia 10 sług.
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.
Za każde 30 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".
Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i nie magiczne zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.
Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 10 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 10 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.
Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.
Granatowi Władcy (czyli moi) nie działają wspólnie (choć mają jeden kolor). Można im proponować sojusze i czasem i oni proponują. Moce Granatowych są ukryte. Ja mam ich schematy w pliku txt wystarczy liczyć ile mają mocy i zapamiętywać co oni robią Tak niektórzy będą mieli Kamikaze ]
AC
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Arxel
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Eglarest
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Kloner
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
MISTRZ_MIECZA
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
pl_bruce_pl
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Seto
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Tero Kir
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Kalisto
Żywotność: 4
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Otaku
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Magnus
Żywotność: 6
Poziom: 1
Ekwipunek:
Ilość sług: 0