[Wojny Żywych Trupów] V: Godziny Szczytu
: wtorek, 27 grudnia 2005, 17:03
Artos:
BERSERKER
Wygląd: Wysoki, szczupły, z długimi czarnymi włosami, bez skóry na głowie i całej lewej ręce, sino zielony odcień skóry, chodzący w kaftanie dla umysłowo chorych. Dodatkowo ma trochę znoszony, dziurawy w niektórych miejscach cylinder.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: poputa skóra
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 2
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 4
Moce:
- Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona (muszą być otwarte Infernalne Wrota)
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
- Kamikaze level 4 - wym.Radioaktywnośćlvl2; w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
- Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
- Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
- Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
- Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
- Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
- Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
- Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
- Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć eliksiry siły (+2doS; raz na turę)
- Nekromancja level 5 - 2 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
- Wytchnienie level 4 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia)
- Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
- Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
- Mgła level 2 - możesz sprawić, że mgła otacza wszystkie twoje sługi
- Mgła level 3 - odporność na działanie mgły i widzenie przez nią
- Mgła level 4 - możesz utworzyć mgłę na całym obszarze (tylko poza budynkami)
- Lód level 1 - wym.Wodalvl3; możesz zamieniać wodę w lód
- Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą z ręki
- Lód level 3 - poświęcając jedną turę bez ruchu możesz zamrozić wokół siebie podłoże w odległości 20m
- Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury)
- Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
- Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
- Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
- Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Zapał:
Wygląd: Dość wysoki, dobrze zbudowany. Jasna blada skóra, ciemne, długie, proste włosy do ramion. Ubrany w niebieskie, wytarte dżinsy, czarny t-shirt, czarną skórzaną kurtkę. Na głowie zawiązana czarna husta z trupią czaszką, złoty łańcuch na szyi.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 4
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
- Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalvl5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
- Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
- Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
- Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
- Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
- Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
- Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
- Wytchnienie level 4 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia)
- Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
- Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
- Wskrzeszanie level 2 - wym.CzynienieStrachulvl3; możesz odnawiać 5 żywotności co turę komukolwiek (również sobie)
- Wskrzeszanie level 3 - wym.PonuryŻniwiarzlvl5; stajesz się odporny na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)
Soul:
BERSERKER
Wygląd: Po wielu przejściach, władca zombi stracił skórę na twarzy i pozostała mu tylko czaszka. W dodatku podczas trzeciego starcia i czwartego utracił część żuchwy. Ubiera się on w długi czarny płaszcz z kapturem, poniszczony przez wybuchy atomowe i wojny z innymi władcami. Na swoich wychudziałych dłoniach ma nałożone rękawiczki z ćwiekami. Prawie cały czas chodzi z kapturem na głowie, by ukryć swój prawdziwy wygląd przed ludźmi.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy, Podniszczona żuchwa
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 1
Moce:
- Kierowca level 4 - mistrz kierownicy (jednak nie umie uruchamiać pojazdów, ani jeździć powoli)
- Zbieractwo level 3 - umiesz zbierać serca
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
CoB:
Wygląd: wzrok od razu rzuca się w oczy - jakbym chciał wszystkich pozabijać. Poza tym ciemna karnacja. Włosy czarne do ramion z popielatymi pasemkami. Ubrany na punka (skóra naćwiekowana, kastet, pieszczochy, bojówki, glany do kolan)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- Chemik level 1 - znasz się na składnikach wszystkiego wokół
- Chemik level 2 - mając laboratorium możesz robić: semtex, zasłony dymne, gaz musztardowy
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Seth:
BERSERKER
Wygląd: Chudy, lecz dobrze zbudowany. Nosi elegancki, tweedowy garnitur i kapelusz pasujący do tegóż garnituru. Jego twarz jest... no cóż... jak ktoś widział F. Krugera, wie o co chodzi . Po prostu nie ma skóry i jest paskudny .
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 1
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Villemo:
Wygląd: "O górską ścianę opierała się jakaś postać i patrzyła na mężczyznę. Serce podeszło mu do gardła. Nadzieja, że wszystko było złym snem, zniknęła jak rosa w promieniach słońca. To jakaś wysoka, koścista kobieta w ciemnym nędznym ubraniu. Była dziwnie niewyraźna, jakby kontury jej ciała się rozmazywały, lecz szelmowski, ironiczny uśmiech malował się na jej twarzy nader dobitnie. Można było dostrzec coś jeszcze: na szyi kobiety wisiała na wpół zgniła pętla z grubego sznura...Las aż roił się od wyczekujących istot, jakieś trudne do określenia postacie kręciły się wokół jego nóg. Tuż obok niego rozległ się stłumiony chichot, stały tam dwie dziewczynki ubrane tak nędznie, że miał ochotę podbiec i przytulić je do siebie. Ale na ich głowach zobaczył głębokie rany i pojął co to. Takich istot nie wolno dotykać, jeśli chce się zachować związki ze światem żywych"
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 1
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 4
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 4
Moce:
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
- Skrzydlaty level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
- Skrzydlaty level 4 - latasz jak sęp
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Inferno:
Wygląd: Szczupły, 183cm wzrostu, bardzo blady, ma rude włosy średniej długości, które kładą się we wszystkie strony. Nosi czarne dżinsy i ciemnoczerwony szlafrok z odsłoniętą trochę włochatą klatą. Ma długie, kościste dłonie.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak lewego ucha
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 1
6. Moce przywódcy 2
Technologik:
Wygląd: Szczupły, 185cm wzrostu, trochę blady, ma czarne włosy średniej długości, które kładą się we wszystkie strony. Nosi wojskowe ubranie urbancamo. Na nosie ma okulary przeciwsłoneczne. Ma czarne słuchawki na uszy zwieszone przez szyję.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Staszek Szybki:
Wygląd: Niski, trochę kwadratowy gość. Widać po nim jednak, że jest bardzo gibki i zręczny. Nosi czarne krótkie spodnie nałożone na obcisły strój kolarski. Jego buty to bardzo drogie Nike'i z różnymi bajerami. Ma urwany nos, dziura jest zaklejona taśmą izolacyjną.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak nosa
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 1
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 4
Hrabia Gothos:
Wygląd: Wysoki (195cm) i bardzo chudy. Nosi bardzo drogi garnitur z peleryną, która od wewnątrz jest krwiście czerwona, a od zewnątrz czarna. Jego włosy są starannie przystrzyżone, na skroniach pojawia mu się siwizna. Na dłoniach ma czarne skórzane rękawiczki.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Mutaliskus:
BERSERKER
Wygląd: Niski gość, posturą podobny do Staszka Szybkiego. Jego twarz jednak jest zupełnie inna. Ten typ ciągle jest obśliniony, z nosa ciekną mu różnego koloru gluty, włosy tak brudne, że skleiły się w stronki. Nosi niechlujną brodę. Jego ręce posiadają potężne szpony służące do kopania w ziemii. Ubrany jest w brudny strój robotnika-budowlańca.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 2
2. Moce półmagiczne 1
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 4
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 3
Krwawa Gejsza:
BERSERKER
Wygląd: Niska kobieta rasy żółtej. Ma nałożone na ciało dużo pudru co nadaje jej kolor bardzo... biały. Jest ubrana w stare japońskie kobiece ubranie, jest zniszczone. Włosy ma spięte starannie w kok. Ma małe stopy i jest niewiarygodne, że może się poruszać z szybkością większości ludzi. Gdy jest zdenerwowana lubi piszczeć.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 5
Mapa północnej części pola walki (różowy kolor to chodniki, chodniki są też zawsze przy drogach):
http://img459.imageshack.us/img459/8738 ... ies5ls.jpg
Mapa z zaznaczonymi kanałami i wejściami do nich:
Trójwymiarowa mapa północnej części
http://img459.imageshack.us/img459/2422 ... s3d2zo.jpg
System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy Very Happy ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH (TEŻ DLA BERSERKERÓW)
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Handel - handlować można na Bazarze, który się pojawi w czasie trwania Wojen
Wszyscy [Zapał, Soul, CoB, Villemo, Seth, Artos, Granatowi]:
Godziny szczytu - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich grupa ludzi w różnym wieku. Po krótkiej chwili krzyczą i uciekają do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To mogą być wasze pierwsze ofiary, nie możecie narazie walczyć, ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.
Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".
Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.
Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.
Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.
Granatowi Władcy (czyli moi) nie działają wspólnie (choć mają jeden kolor). Można im proponować sojusze i czasem i oni proponują. Moce Granatowych są ukryte. Ja mam ich schematy w pliku txt wystarczy liczyć ile mają mocy i zapamiętywać co oni robią Tak niektórzy będą mieli Kamikaze ]
Artos:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Zapał:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Soul:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
CoB:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Seth:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Villemo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Inferno:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Technologik:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Staszek Szybki:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Hrabia Gothos:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Mutaliskus:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Krwawa Gejsza:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
BERSERKER
Wygląd: Wysoki, szczupły, z długimi czarnymi włosami, bez skóry na głowie i całej lewej ręce, sino zielony odcień skóry, chodzący w kaftanie dla umysłowo chorych. Dodatkowo ma trochę znoszony, dziurawy w niektórych miejscach cylinder.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: poputa skóra
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 2
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 4
Moce:
- Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona (muszą być otwarte Infernalne Wrota)
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
- Kamikaze level 4 - wym.Radioaktywnośćlvl2; w momencie eksplozji rad rozprzestrzenia się dość szybko
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
- Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
- Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
- Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
- Wampiryzm level 6 - raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
- Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
- Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
- Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
- Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć eliksiry siły (+2doS; raz na turę)
- Nekromancja level 5 - 2 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
- Wytchnienie level 4 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia)
- Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
- Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
- Mgła level 2 - możesz sprawić, że mgła otacza wszystkie twoje sługi
- Mgła level 3 - odporność na działanie mgły i widzenie przez nią
- Mgła level 4 - możesz utworzyć mgłę na całym obszarze (tylko poza budynkami)
- Lód level 1 - wym.Wodalvl3; możesz zamieniać wodę w lód
- Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą z ręki
- Lód level 3 - poświęcając jedną turę bez ruchu możesz zamrozić wokół siebie podłoże w odległości 20m
- Lód level 4 - na turę możesz kogoś zamrozić (raz na 3 tury)
- Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
- Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
- Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
- Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Zapał:
Wygląd: Dość wysoki, dobrze zbudowany. Jasna blada skóra, ciemne, długie, proste włosy do ramion. Ubrany w niebieskie, wytarte dżinsy, czarny t-shirt, czarną skórzaną kurtkę. Na głowie zawiązana czarna husta z trupią czaszką, złoty łańcuch na szyi.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 4
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
- Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalvl5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
- Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
- Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
- Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
- Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
- Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
- Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
- Wytchnienie level 4 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia)
- Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
- Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
- Wskrzeszanie level 2 - wym.CzynienieStrachulvl3; możesz odnawiać 5 żywotności co turę komukolwiek (również sobie)
- Wskrzeszanie level 3 - wym.PonuryŻniwiarzlvl5; stajesz się odporny na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)
Soul:
BERSERKER
Wygląd: Po wielu przejściach, władca zombi stracił skórę na twarzy i pozostała mu tylko czaszka. W dodatku podczas trzeciego starcia i czwartego utracił część żuchwy. Ubiera się on w długi czarny płaszcz z kapturem, poniszczony przez wybuchy atomowe i wojny z innymi władcami. Na swoich wychudziałych dłoniach ma nałożone rękawiczki z ćwiekami. Prawie cały czas chodzi z kapturem na głowie, by ukryć swój prawdziwy wygląd przed ludźmi.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy, Podniszczona żuchwa
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 4
6. Moce przywódcy 1
Moce:
- Kierowca level 4 - mistrz kierownicy (jednak nie umie uruchamiać pojazdów, ani jeździć powoli)
- Zbieractwo level 3 - umiesz zbierać serca
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
CoB:
Wygląd: wzrok od razu rzuca się w oczy - jakbym chciał wszystkich pozabijać. Poza tym ciemna karnacja. Włosy czarne do ramion z popielatymi pasemkami. Ubrany na punka (skóra naćwiekowana, kastet, pieszczochy, bojówki, glany do kolan)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- Chemik level 1 - znasz się na składnikach wszystkiego wokół
- Chemik level 2 - mając laboratorium możesz robić: semtex, zasłony dymne, gaz musztardowy
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Seth:
BERSERKER
Wygląd: Chudy, lecz dobrze zbudowany. Nosi elegancki, tweedowy garnitur i kapelusz pasujący do tegóż garnituru. Jego twarz jest... no cóż... jak ktoś widział F. Krugera, wie o co chodzi . Po prostu nie ma skóry i jest paskudny .
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 1
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
Villemo:
Wygląd: "O górską ścianę opierała się jakaś postać i patrzyła na mężczyznę. Serce podeszło mu do gardła. Nadzieja, że wszystko było złym snem, zniknęła jak rosa w promieniach słońca. To jakaś wysoka, koścista kobieta w ciemnym nędznym ubraniu. Była dziwnie niewyraźna, jakby kontury jej ciała się rozmazywały, lecz szelmowski, ironiczny uśmiech malował się na jej twarzy nader dobitnie. Można było dostrzec coś jeszcze: na szyi kobiety wisiała na wpół zgniła pętla z grubego sznura...Las aż roił się od wyczekujących istot, jakieś trudne do określenia postacie kręciły się wokół jego nóg. Tuż obok niego rozległ się stłumiony chichot, stały tam dwie dziewczynki ubrane tak nędznie, że miał ochotę podbiec i przytulić je do siebie. Ale na ich głowach zobaczył głębokie rany i pojął co to. Takich istot nie wolno dotykać, jeśli chce się zachować związki ze światem żywych"
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 1
2. Moce półmagiczne 4
3. Moce mutacyjne 4
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 4
Moce:
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
- Skrzydlaty level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
- Skrzydlaty level 4 - latasz jak sęp
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Inferno:
Wygląd: Szczupły, 183cm wzrostu, bardzo blady, ma rude włosy średniej długości, które kładą się we wszystkie strony. Nosi czarne dżinsy i ciemnoczerwony szlafrok z odsłoniętą trochę włochatą klatą. Ma długie, kościste dłonie.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak lewego ucha
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 1
6. Moce przywódcy 2
Technologik:
Wygląd: Szczupły, 185cm wzrostu, trochę blady, ma czarne włosy średniej długości, które kładą się we wszystkie strony. Nosi wojskowe ubranie urbancamo. Na nosie ma okulary przeciwsłoneczne. Ma czarne słuchawki na uszy zwieszone przez szyję.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Staszek Szybki:
Wygląd: Niski, trochę kwadratowy gość. Widać po nim jednak, że jest bardzo gibki i zręczny. Nosi czarne krótkie spodnie nałożone na obcisły strój kolarski. Jego buty to bardzo drogie Nike'i z różnymi bajerami. Ma urwany nos, dziura jest zaklejona taśmą izolacyjną.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak nosa
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 1
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 4
Hrabia Gothos:
Wygląd: Wysoki (195cm) i bardzo chudy. Nosi bardzo drogi garnitur z peleryną, która od wewnątrz jest krwiście czerwona, a od zewnątrz czarna. Jego włosy są starannie przystrzyżone, na skroniach pojawia mu się siwizna. Na dłoniach ma czarne skórzane rękawiczki.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Mutaliskus:
BERSERKER
Wygląd: Niski gość, posturą podobny do Staszka Szybkiego. Jego twarz jednak jest zupełnie inna. Ten typ ciągle jest obśliniony, z nosa ciekną mu różnego koloru gluty, włosy tak brudne, że skleiły się w stronki. Nosi niechlujną brodę. Jego ręce posiadają potężne szpony służące do kopania w ziemii. Ubrany jest w brudny strój robotnika-budowlańca.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 2
2. Moce półmagiczne 1
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 4
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 3
Krwawa Gejsza:
BERSERKER
Wygląd: Niska kobieta rasy żółtej. Ma nałożone na ciało dużo pudru co nadaje jej kolor bardzo... biały. Jest ubrana w stare japońskie kobiece ubranie, jest zniszczone. Włosy ma spięte starannie w kok. Ma małe stopy i jest niewiarygodne, że może się poruszać z szybkością większości ludzi. Gdy jest zdenerwowana lubi piszczeć.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 2
6. Moce przywódcy 5
Mapa północnej części pola walki (różowy kolor to chodniki, chodniki są też zawsze przy drogach):
http://img459.imageshack.us/img459/8738 ... ies5ls.jpg
Mapa z zaznaczonymi kanałami i wejściami do nich:
Trójwymiarowa mapa północnej części
http://img459.imageshack.us/img459/2422 ... s3d2zo.jpg
System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy Very Happy ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH (TEŻ DLA BERSERKERÓW)
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Handel - handlować można na Bazarze, który się pojawi w czasie trwania Wojen
Wszyscy [Zapał, Soul, CoB, Villemo, Seth, Artos, Granatowi]:
Godziny szczytu - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich grupa ludzi w różnym wieku. Po krótkiej chwili krzyczą i uciekają do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To mogą być wasze pierwsze ofiary, nie możecie narazie walczyć, ale zawsze możecie się odpychać czy podstawiać sobie nogi. Nie wiecie co się działo chwilę wcześniej, nie wiecie skąd pochodzicie - nie znacie nic z przeszłości. Wiecie natomiast, że istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.
Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".
Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.
Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.
Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.
Granatowi Władcy (czyli moi) nie działają wspólnie (choć mają jeden kolor). Można im proponować sojusze i czasem i oni proponują. Moce Granatowych są ukryte. Ja mam ich schematy w pliku txt wystarczy liczyć ile mają mocy i zapamiętywać co oni robią Tak niektórzy będą mieli Kamikaze ]
Artos:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Zapał:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Soul:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
CoB:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Seth:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Villemo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Inferno:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Technologik:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Staszek Szybki:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Hrabia Gothos:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Mutaliskus:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Krwawa Gejsza:
Żywotność: 6
Ekwipunek:
Ilość sług: 0