[Wojna Żywych Trupów] IV: Twierdza
: czwartek, 22 grudnia 2005, 16:56
Zapał:
BERSERKER
Wygląd: Chudy, wysoki, czarne długie włosy, długi czarny płaszcz z kapturem na głowie, blada cera.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
- Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
- Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
- Pilot level 1 - wym.Kierowcalvl3; umiesz wystartować i latać samolotami i śmigłowcami
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
Seto:
Wygląd: 180 cm wzrostu, czarny płaszcz z kapturem, czarne glany, ciemne jeansy, blizna w kształcie trójkąta na czole, długie białe włosy
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
BLACKSouL:
Wygląd: wysoki (198cm), szczupły, odziany w płaszcz, nie ma twarzy tylko czaszkę.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Kloner:
Wygląd: Niski (ok. 167cm) chudy koleś ubrany w uniform pomocy drogowej (niebieski kombinezon z pomarańczową kurtką)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
CoB:
BERSERKER
Wygląd: wzrok od razu rzuca się w oczy - jakbym chciał wszystkich pozabijać. Poza tym ciemna karnacja. Włosy czarne do ramion z popielatymi pasemkami. Ubrany na punka (skóra naćwiekowana, kastet, pieszczochy, bojówki, glany do kolan)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
- Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
- Kierowca level 1 - umiesz uruchomić każdy pojazd i ruszyć go z miejsca, brak koordynacji
- Kierowca level 2 - możesz wolno jeździć
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
- Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Mapa pola walki:
Legenda mapy:
1. Czteropiętrowy budynek mieszkalny. Zapewne mieszkają tu cywile.
2. Skład paliwa.
3. Lądowisko helikopterów. Stoją tu także dwa czołgi i kilka samochodów cywilnych.
4. Trzypiętrowy budynek. Na dachu jest automatyczna wyrzutnia pocisków przeciwrakietowych i rakiet przeciwlotniczych.
5. Parterowy budynek niewiadomego przeznaczenia.
6. Czteropiętrowy budynek mieszkalny. Zapewne mieszkają tu cywile.
7. Lądowisko dla samolotów. Brak samolotów.
8. Arsenał.
9. Katedra.
Zielony kolor to fosa z kwasem. Szary to most, przerywana brązowa linia to most zwodzony. Czerwony punkt to jednostronny Portal, przez który byliście przerzuceni. Zniknął, gdy całe 155 przeskoczyło.
System Dyplomacji :
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Wszyscy [Zapał, Seto, Soul, Kloner, CoB]:
Król Lewiatan wysłał was z misją, żeby przejąć Twierdzę Ludzi znajdującą się na jego ziemiach. Dzięki urządzeniu międzywymiarowemu przeniósł was do pustego świata AC0248390, w którym swobodnie przeszliście przez stepy w miejscu gdzie w zwykłym świecie znajduje się Twierdza. Delegat króla otworzył wam ponownie wrota.
Jesteście już za fosą z kwasem w południozachodniej części Twierdzy. Król wyraźnie powiedział, że tylko jeden Władca Zombie może wygrać tytuł Księcia - reszta ma zostać unicestwiona. Portal zniknął, gdy już wszyscy przeszliście. Jest noc, ale wszystko widzicie jak w dzień. Wszystkie budynki są oświetlone. Kilku strażników przy arsenale widziało jak przeszliście i wszczęło alarm. Czerwone światło alarmów i głośny ryk syreny przetacza się teraz przez Twierdzę.
Istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 7, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.]
Zapał:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
Seto:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
BLACKSouL:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
Kloner:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
CoB:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
BERSERKER
Wygląd: Chudy, wysoki, czarne długie włosy, długi czarny płaszcz z kapturem na głowie, blada cera.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
- Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
- Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
- Pilot level 1 - wym.Kierowcalvl3; umiesz wystartować i latać samolotami i śmigłowcami
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
Seto:
Wygląd: 180 cm wzrostu, czarny płaszcz z kapturem, czarne glany, ciemne jeansy, blizna w kształcie trójkąta na czole, długie białe włosy
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
BLACKSouL:
Wygląd: wysoki (198cm), szczupły, odziany w płaszcz, nie ma twarzy tylko czaszkę.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak skóry na twarzy
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Kloner:
Wygląd: Niski (ok. 167cm) chudy koleś ubrany w uniform pomocy drogowej (niebieski kombinezon z pomarańczową kurtką)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
CoB:
BERSERKER
Wygląd: wzrok od razu rzuca się w oczy - jakbym chciał wszystkich pozabijać. Poza tym ciemna karnacja. Włosy czarne do ramion z popielatymi pasemkami. Ubrany na punka (skóra naćwiekowana, kastet, pieszczochy, bojówki, glany do kolan)
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 4 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 10 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Czynienie strachu level 5 - możesz sprawić że wszyscy ludzie którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 15 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
- Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
- Kierowca level 1 - umiesz uruchomić każdy pojazd i ruszyć go z miejsca, brak koordynacji
- Kierowca level 2 - możesz wolno jeździć
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
- Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Mapa pola walki:
Legenda mapy:
1. Czteropiętrowy budynek mieszkalny. Zapewne mieszkają tu cywile.
2. Skład paliwa.
3. Lądowisko helikopterów. Stoją tu także dwa czołgi i kilka samochodów cywilnych.
4. Trzypiętrowy budynek. Na dachu jest automatyczna wyrzutnia pocisków przeciwrakietowych i rakiet przeciwlotniczych.
5. Parterowy budynek niewiadomego przeznaczenia.
6. Czteropiętrowy budynek mieszkalny. Zapewne mieszkają tu cywile.
7. Lądowisko dla samolotów. Brak samolotów.
8. Arsenał.
9. Katedra.
Zielony kolor to fosa z kwasem. Szary to most, przerywana brązowa linia to most zwodzony. Czerwony punkt to jednostronny Portal, przez który byliście przerzuceni. Zniknął, gdy całe 155 przeskoczyło.
System Dyplomacji :
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie.
Wszyscy [Zapał, Seto, Soul, Kloner, CoB]:
Król Lewiatan wysłał was z misją, żeby przejąć Twierdzę Ludzi znajdującą się na jego ziemiach. Dzięki urządzeniu międzywymiarowemu przeniósł was do pustego świata AC0248390, w którym swobodnie przeszliście przez stepy w miejscu gdzie w zwykłym świecie znajduje się Twierdza. Delegat króla otworzył wam ponownie wrota.
Jesteście już za fosą z kwasem w południozachodniej części Twierdzy. Król wyraźnie powiedział, że tylko jeden Władca Zombie może wygrać tytuł Księcia - reszta ma zostać unicestwiona. Portal zniknął, gdy już wszyscy przeszliście. Jest noc, ale wszystko widzicie jak w dzień. Wszystkie budynki są oświetlone. Kilku strażników przy arsenale widziało jak przeszliście i wszczęło alarm. Czerwone światło alarmów i głośny ryk syreny przetacza się teraz przez Twierdzę.
Istnieją pewne Zasady
[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 7, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.]
Zapał:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
Seto:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
BLACKSouL:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
Kloner:
Żywotność: 7
Ekwipunek:
Ilość sług: 30
CoB:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 30