[Wojny Żywych Trupów] 14: Legenda
: czwartek, 12 października 2006, 22:41
Ant:
Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Dość długie (ok 15cm) włosy blond, niebieskie oczy. 189 cm wzrostu, waga ok 75kg, blizna na prawym nagrastrku (pamiątka po otwartym złamaniu), małe uszy
Ubranie: Luźna pomarańczowa koszula w kratkę. Luźne spodnie. Szerokie buty
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 0
6. Moce przywódcy 0
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Woda (ciecz) level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Weronika (Blind):
Opis: Dziewczyna, około 170cm wzrostu, długie rude włosy, ładna. Bardzo szczupła, z małym biustem, o długich, zgrabnych nogach. Cały zestaw kolczyków w obu uszach, włosy zwykle rozpuszczone. Mimo typowo gotyckiego stylu, nie ma kolczyków w miejsca innych niż uszy. Tatuaże wprawdzie ma, ale mała szanse że ktoś je zobaczy.
Ubranie: Biały stanik widoczny przez przeźroczystą, różową bluzkę. Czerwone majtki pod krwawo czerwoną mini. Różowe adidasy. Kolczyki z zawieszonymi różowymi medalikami, oba z czarnymi napisami "Fuck me".
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce wampiryczne 5
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Wampiryzacja level 1 - wym.bez Wilkewilizacji; koszt tej mocy wynosi 4 punkty poziomu sama w sobie nic nie daje
- Wampiryzacja level 2 - przemieniasz się w Wampira, możesz zabrać dowolną ilość punktów (max5) ze statystyk i dodać do nowej statystyki: Moce Wampiryczne
- Moc Wampira level 1 - możesz użyć dwie różne magiczne/półmagiczne/wampiryczne moce w czasie tury; (moc bierna)
- Moc Wampira level 2 - możesz użyć trzy różne magiczne/półmagiczne/wampiryczne moce w czasie tury; (moc bierna)
- Wyssanie Wampiryczne level 1 - dotykiem możesz odbierać komuś 5żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 2 - dotykiem możesz odbierać komuś 10żw (nie sumuje się) i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 3 - na maks.5m możesz odbierać komuś 10żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 4 - na maks.5m możesz odbierać komuś do 15żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 5 - na maks.10m możesz odbierać komuś 20żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Hipnoza Wampiryczna level 1 - możesz zahipnotyzować dwóch ludzi (nie Wybrańców) którzy przechodzą pod twoją komendę
- Hipnoza Wampiryczna level 2 - możesz zahipnotyzować pięciu ludzi (nie Wybrańców) którzy przechodzą pod twoją komendę
- Uczenie się level 1 - wym.WŻT lvl10; -1 zombie potrzeba żeby dostać level
- Uczenie się level 2 - wym.WŻT lvl15; -2 zombie potrzeba żeby dostać level
Tomek:
Wygląd: wysoki bo 194 cm wzrostu, waga około 110 kilogramów, owalna twarz, niebieskie oczy, włosów brak, zamiast nich ma skorupę z krwi, nie daje ona niestety żadnych odporności. Na lewym policzku blizna podłużna po wypadku w młodości. Jego waga nie jest wynikiem chodzenia na siłownie raczej odwrotnie co spowodowało rozrost "mięśnia piwnego".
Ubranie: Ubrany w nienagannie skrojony dres dwuczęściowy marki Rabooks. Na nogach zzarne buty Nice, na szyi złoty łańcuch z napisem "Masta".
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Pyrosum level 1 - możesz przywołać Ognika - latającego zwiadowcę (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr5) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Pyrosum level 3 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 4 - możesz rzucać 1 na turę kulą ognia (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Pyrosum level 5 - możesz przywołać Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrochron level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pavciooo:
Wygląd: 28 lat, łysy, średniej budowy i wzrostu, surowe rysy twarzy, zęby w dobrym stanie.
Ubranie: Spalone strzępy ubrania połączone z jego skórą i nagimi mięśniami.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Spalona skóra, czarne oczy (ale widzi). Brak prawej dłoni.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 0
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Saper level 1 - jak ci coś wybuchnie w dłoniach to będziesz wiedział czemu
- Saper level 2 - teraz raczej nic przypadkowo w twoich rękach nie wybuchnie
- Saper level 3 - umiesz nastawiać zapalnik czasowy
- Saper level 4 - umiesz konstruować proste bomby
- Saper level 5 - umiesz konstruować finezyjne bomby z zapalnikami czasowymi
- Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
- Rozbrojenie level 2 - możesz otworzyć zamknięte zamki, drzwi, sejfy
- Rozbrojenie level 3 - możesz odepchnąć w każdej chwili jednego wroga na turę na 10m z dużą siłą
- Rozbrojenie level 4 - raz na dwie tury możesz kogoś teleportować w obrębie 15m gdziekolwiek
- Rozbrojenie level 5 - raz na turę możesz siebie teleportować w dowolne miejsce planszy
- Paralizacja level 1 - potrafisz sparaliżować na turę 5 przeciwników nie-graczy w odległości 10m
- Paralizacja level 2 - potrafisz sparaliżować na turę 10 przeciwników nie-graczy w odległości 20m (nie sumuje się)
- Rzucanie level 1 - umiesz rzucać
- Rzucanie level 2 - to co rzucasz trafia w obrębie 5m od celu
Memo:
Wygląd: Memo był całkiem normalnym mężczyzną. Mierzył 186 centymetrów wzrostu, ważył 99 kilogramów i nie był zbyt umięśniony. Miał krótkie, jasnobrązowe włosy, zielone oczy i bulwiasty nos. Na lewej nodze miał bliznę od kolana do połowy podudzia, pamiątka po lekcji WFu w czwartej klasie szkoły podstawowej, gdy poślizgnął się na mokrej trawie i wpadł na szczątki butelki rozbitej przez jakiegoś żula. Na plecach miał tatuaż przedstawiający <zamazany, teraz to tylko plama>.
Ubranie: Czarne bokserki w żółte gwiazdki.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Ma raka płuc i coś nieprzyjemnego za paznokciami. Jego tatuaż zmienił się w czarną plamę.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
- Kopniak
- Machnięcie
- Pchnięcie
Moce:
- Szybkość level 1 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz3)
- Szybkość level 2 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz4)
- Siła level 1 - dodatkowy punkt do twojej siły (s3)
- Siła level 2 - dodatkowy punkt do twojej siły (s4)
- Siła level 3 - dodatkowy punkt do twojej siły (s5), maksimum zwykłego człowieka
- Piącha level 1 - możesz uderzyć kogoś pięścią
- Kopniak level 1 - możesz kogoś kopnąć
- Kopniak level 2 - możesz celować gdzie chcesz kopnąć
- Broń biała level 1 - umiesz posługiwać się bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała (defensywna) level 1 - wym.BrońBiała2; rezygnując z ofensywy możesz blokować każdy atak bronią białą wroga (75%/1atak)
- Broń biała (defensywna) level 2 - możesz uniknąć broni białej level 4 (50%)
- Broń biała (defensywna) level 3 - możesz uniknąć broni białej level 5 (50%)
- Broń biała (defensywna) level 4 - masz szansę odbić pociski lecących wprost na ciebie (50%) ((Sz+3)pocisków/1turę)
- Broń biała (defensywna) level 5 - odbijasz pociski celnie, lecą tam gdzie chcesz
- Żywotność level 1 - +5 do żw (do maksymalnej ilości)
- Żywotność level 2 - +10 do żw (do maksymalnej ilości, sumuje się z poprzednim)
- Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Pedagogika level 1 - wym.WŻT lvl15; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 1 poziomu
Asd7:
Wygląd: 1,78m wzrostu,dosyć dobrze zbudowany, głowa ogolona na łyso dosyć spore blizny na lewym ramieniu i udzie.
Ubranie: Kombinezon rajdowy z pianką antyogniową (20% odporności na ogień).
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak lewej nogi
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 0
6. Moce przywódcy 5
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
- Rozbrojenie level 2 - możesz otworzyć zamknięte zamki, drzwi, sejfy
- Rozbrojenie level 3 - możesz odepchnąć w każdej chwili jednego wroga na turę na 10m z dużą siłą
- Rozbrojenie level 4 - raz na dwie tury możesz kogoś teleportować w obrębie 15m gdziekolwiek
- Rozbrojenie level 5 - raz na turę możesz siebie teleportować w dowolne miejsce planszy
- Pedagogika level 1 - wym.WŻT lvl15; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 1 poziomu (z uwzględnieniem wymagań)
- Pedagogika level 2 - wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 2 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) (z uwzględnieniem wymagań)
- Pedagogika level 3 - wym.WŻT lvl25; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 3 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) (z uwzględnieniem wymagań)
- Pedagogika level 4 - wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 4 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) (z uwzględnieniem wymagań)
- Pyrosum level 1 - możesz przywołać Ognika - latającego zwiadowcę (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr5) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Pyrosum level 3 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 4 - możesz rzucać 1 na turę kulą ognia (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Woda (ciecz) level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
- Woda (ciecz) level 2 - możesz przywołać Wodnego Karła (jednego na turę, max 5)
- Woda (ciecz) level 3 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, ciągle
- Woda (ciecz) level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Woda (ciecz) level 5 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Wody
- Lód level 1 - wym.Woda(ciecz)5; możesz zamieniać wodę (ciecz) w lód tylko w zasięgu 5 metrów
- Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą (obr8) z ręki
- Szkieletornik level 1 - z kości poległych wrogów możesz tworzyć Pajęcze Szkielety
- Szkieletornik level 2 - twoje Pajęcze Szkielety są szybsze (+2 do sz)
- Nekromancja level 1 - z serca zupełnie martwych możesz tworzyć Granaty Sercowe
Mapa walk (istnieją kanały jednak jako "tajne pomieszczenia", bez mapy, wejścia do nich można znaleźć):

I mapy przybliżenia:
Suppa Market
Basen
Park i Parter Szkoły
Pierwsze Piętro Szkoły
Drugie Piętro Szkoły
Trzecie Piętro Szkoły
Parter Bloku
Pierwsze Piętro Bloku
Drugie Piętro Bloku
Trzecie Piętro Bloku
Czwarte Piętro Bloku
Oba bloki są identyczne w środku (aczkolwiek są pewne różnice, ale to nie znajduje się na planach, Pomieszczenie Lewitacyjne (zamiast windy i schodów) prowadzi także do podziemii, których nie ma na mapach.
Trochę zasad:
Zasady odnośnie ras-profesji
Moce
Opis form
Ciosy walki wręcz i bronią białą
Dostępne są trzy typy "układów":
1. Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy
); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny. Dodatkowo - ten który łamie sojusz może być zaatakowany w turze w której łamie on sojusz, ale on może atakować dopiero w następnej.
2. Uznanie Wyższości - ktoś znajdujący się w tragicznej sytuacji, może poddać się swojemu opresorowi, wtedy oddaje wszystkie swoje pozostałe sługi agresorowi, on sam przegrywa grę - ale gra dalej w wieczystym sojuszu z tym, który go pokonał. Gra aż do unicestwienia (z czego jego wieczysty sojusznik nie może go zniszczyć). Dalsze sługi przyjmuje dla siebie i zyskuje za nie moce (jego pan też zyskuje za nich moc, ale nie kontroluje ich).
3. Traktat Pokojowy - zaatakowanie kogokolwiek automatycznie wypowiada mu wojnę, Traktat Pokojowy daje 2 tury względnego spokoju (sługi automatycznie się atakują, ale to margines). Traktaty Pokojowe są automatycznie anulowane jeśli nie będzie ani jednej Wojny.
Wszyscy:
Stoicie na pomarańczowej kostce chodnika przed szklanymi, automatycznymi drzwiami wejściowymi Suppa Marketu, miejscowego sklepu spożywczoprzemysłowego. Nagle za wami rozległ się pis opon i zielona furgonetka odjechała na północ mijając przy okazji cztery samochody stojące na parkingu i duży budynek i potrącając po drodze jakieś dziecko na przejściu dla pieszych. Sprawdza wypadku uciekł. Przy okazji wasz wzrok padł na małą budowlę, której metalowe drzwi są przewiązane łańcuchem zaczepionym wielką kłódką. Sam budynek jest dziwnym połączeniem betonu i stali. Są na nim jakieś napisy, ale nie umiecie czytać, gdy wasz wzrok skierował się znów na szklane drzwi zobaczyliście w nich przestraszonego człowieka w mundurze, który właśnie chwyta za pistolet. To dopiero początek waszej przygody, a raczej Wojny, która niedługo przetoczy się przez tą, do niedawna, spokojną okolicę. Praktycznie nic nie pamiętacie ze swojej przeszłości, jednak być może w trakcie trwania Wojen będziecie odzyskiwać szczątki pamięci, które będą przedstawione jako retrospekcje. Na początku nikt z was nie może bezpośrednio uszkodzić drugiego - macie Immunitet do czasu zdobycia 5 sług (ten kto będzie miał już 5 sług może być atakowany przez tych, którzy nie mają i nie będzie mógł oddawać - piękny przykład nieczystej zagrywki).
[Każdy ma Siła 2, Szybkość 2; ale to mechanika, nieistotne dla samej rozgrywki - wasza siła i szybkość na początku jest taka jak zwykłych ludzi]
Ant:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Blind:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Pavciooo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Memo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Asd7:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Dość długie (ok 15cm) włosy blond, niebieskie oczy. 189 cm wzrostu, waga ok 75kg, blizna na prawym nagrastrku (pamiątka po otwartym złamaniu), małe uszy
Ubranie: Luźna pomarańczowa koszula w kratkę. Luźne spodnie. Szerokie buty
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 0
6. Moce przywódcy 0
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Woda (ciecz) level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Weronika (Blind):
Opis: Dziewczyna, około 170cm wzrostu, długie rude włosy, ładna. Bardzo szczupła, z małym biustem, o długich, zgrabnych nogach. Cały zestaw kolczyków w obu uszach, włosy zwykle rozpuszczone. Mimo typowo gotyckiego stylu, nie ma kolczyków w miejsca innych niż uszy. Tatuaże wprawdzie ma, ale mała szanse że ktoś je zobaczy.
Ubranie: Biały stanik widoczny przez przeźroczystą, różową bluzkę. Czerwone majtki pod krwawo czerwoną mini. Różowe adidasy. Kolczyki z zawieszonymi różowymi medalikami, oba z czarnymi napisami "Fuck me".
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 3
2. Moce półmagiczne 2
3. Moce wampiryczne 5
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 0
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Wampiryzacja level 1 - wym.bez Wilkewilizacji; koszt tej mocy wynosi 4 punkty poziomu sama w sobie nic nie daje
- Wampiryzacja level 2 - przemieniasz się w Wampira, możesz zabrać dowolną ilość punktów (max5) ze statystyk i dodać do nowej statystyki: Moce Wampiryczne
- Moc Wampira level 1 - możesz użyć dwie różne magiczne/półmagiczne/wampiryczne moce w czasie tury; (moc bierna)
- Moc Wampira level 2 - możesz użyć trzy różne magiczne/półmagiczne/wampiryczne moce w czasie tury; (moc bierna)
- Wyssanie Wampiryczne level 1 - dotykiem możesz odbierać komuś 5żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 2 - dotykiem możesz odbierać komuś 10żw (nie sumuje się) i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 3 - na maks.5m możesz odbierać komuś 10żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 4 - na maks.5m możesz odbierać komuś do 15żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Wyssanie Wampiryczne level 5 - na maks.10m możesz odbierać komuś 20żw i dodawać sobie (raz na dwie tury)
- Hipnoza Wampiryczna level 1 - możesz zahipnotyzować dwóch ludzi (nie Wybrańców) którzy przechodzą pod twoją komendę
- Hipnoza Wampiryczna level 2 - możesz zahipnotyzować pięciu ludzi (nie Wybrańców) którzy przechodzą pod twoją komendę
- Uczenie się level 1 - wym.WŻT lvl10; -1 zombie potrzeba żeby dostać level
- Uczenie się level 2 - wym.WŻT lvl15; -2 zombie potrzeba żeby dostać level
Tomek:
Wygląd: wysoki bo 194 cm wzrostu, waga około 110 kilogramów, owalna twarz, niebieskie oczy, włosów brak, zamiast nich ma skorupę z krwi, nie daje ona niestety żadnych odporności. Na lewym policzku blizna podłużna po wypadku w młodości. Jego waga nie jest wynikiem chodzenia na siłownie raczej odwrotnie co spowodowało rozrost "mięśnia piwnego".
Ubranie: Ubrany w nienagannie skrojony dres dwuczęściowy marki Rabooks. Na nogach zzarne buty Nice, na szyi złoty łańcuch z napisem "Masta".
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 2
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Pyrosum level 1 - możesz przywołać Ognika - latającego zwiadowcę (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr5) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Pyrosum level 3 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 4 - możesz rzucać 1 na turę kulą ognia (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Pyrosum level 5 - możesz przywołać Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrochron level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pavciooo:
Wygląd: 28 lat, łysy, średniej budowy i wzrostu, surowe rysy twarzy, zęby w dobrym stanie.
Ubranie: Spalone strzępy ubrania połączone z jego skórą i nagimi mięśniami.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Spalona skóra, czarne oczy (ale widzi). Brak prawej dłoni.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 0
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Saper level 1 - jak ci coś wybuchnie w dłoniach to będziesz wiedział czemu
- Saper level 2 - teraz raczej nic przypadkowo w twoich rękach nie wybuchnie
- Saper level 3 - umiesz nastawiać zapalnik czasowy
- Saper level 4 - umiesz konstruować proste bomby
- Saper level 5 - umiesz konstruować finezyjne bomby z zapalnikami czasowymi
- Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
- Rozbrojenie level 2 - możesz otworzyć zamknięte zamki, drzwi, sejfy
- Rozbrojenie level 3 - możesz odepchnąć w każdej chwili jednego wroga na turę na 10m z dużą siłą
- Rozbrojenie level 4 - raz na dwie tury możesz kogoś teleportować w obrębie 15m gdziekolwiek
- Rozbrojenie level 5 - raz na turę możesz siebie teleportować w dowolne miejsce planszy
- Paralizacja level 1 - potrafisz sparaliżować na turę 5 przeciwników nie-graczy w odległości 10m
- Paralizacja level 2 - potrafisz sparaliżować na turę 10 przeciwników nie-graczy w odległości 20m (nie sumuje się)
- Rzucanie level 1 - umiesz rzucać
- Rzucanie level 2 - to co rzucasz trafia w obrębie 5m od celu
Memo:
Wygląd: Memo był całkiem normalnym mężczyzną. Mierzył 186 centymetrów wzrostu, ważył 99 kilogramów i nie był zbyt umięśniony. Miał krótkie, jasnobrązowe włosy, zielone oczy i bulwiasty nos. Na lewej nodze miał bliznę od kolana do połowy podudzia, pamiątka po lekcji WFu w czwartej klasie szkoły podstawowej, gdy poślizgnął się na mokrej trawie i wpadł na szczątki butelki rozbitej przez jakiegoś żula. Na plecach miał tatuaż przedstawiający <zamazany, teraz to tylko plama>.
Ubranie: Czarne bokserki w żółte gwiazdki.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Ma raka płuc i coś nieprzyjemnego za paznokciami. Jego tatuaż zmienił się w czarną plamę.
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
- Kopniak
- Machnięcie
- Pchnięcie
Moce:
- Szybkość level 1 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz3)
- Szybkość level 2 - dodatkowy punkt do twojej szybkości (sz4)
- Siła level 1 - dodatkowy punkt do twojej siły (s3)
- Siła level 2 - dodatkowy punkt do twojej siły (s4)
- Siła level 3 - dodatkowy punkt do twojej siły (s5), maksimum zwykłego człowieka
- Piącha level 1 - możesz uderzyć kogoś pięścią
- Kopniak level 1 - możesz kogoś kopnąć
- Kopniak level 2 - możesz celować gdzie chcesz kopnąć
- Broń biała level 1 - umiesz posługiwać się bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała (defensywna) level 1 - wym.BrońBiała2; rezygnując z ofensywy możesz blokować każdy atak bronią białą wroga (75%/1atak)
- Broń biała (defensywna) level 2 - możesz uniknąć broni białej level 4 (50%)
- Broń biała (defensywna) level 3 - możesz uniknąć broni białej level 5 (50%)
- Broń biała (defensywna) level 4 - masz szansę odbić pociski lecących wprost na ciebie (50%) ((Sz+3)pocisków/1turę)
- Broń biała (defensywna) level 5 - odbijasz pociski celnie, lecą tam gdzie chcesz
- Żywotność level 1 - +5 do żw (do maksymalnej ilości)
- Żywotność level 2 - +10 do żw (do maksymalnej ilości, sumuje się z poprzednim)
- Skrzydła level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Pedagogika level 1 - wym.WŻT lvl15; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 1 poziomu
Asd7:
Wygląd: 1,78m wzrostu,dosyć dobrze zbudowany, głowa ogolona na łyso dosyć spore blizny na lewym ramieniu i udzie.
Ubranie: Kombinezon rajdowy z pianką antyogniową (20% odporności na ogień).
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak lewej nogi
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 0
6. Moce przywódcy 5
Ciosy dostępne:
- Ugryzienie
- Pazury Przemiany
Moce:
- Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
- Rozbrojenie level 2 - możesz otworzyć zamknięte zamki, drzwi, sejfy
- Rozbrojenie level 3 - możesz odepchnąć w każdej chwili jednego wroga na turę na 10m z dużą siłą
- Rozbrojenie level 4 - raz na dwie tury możesz kogoś teleportować w obrębie 15m gdziekolwiek
- Rozbrojenie level 5 - raz na turę możesz siebie teleportować w dowolne miejsce planszy
- Pedagogika level 1 - wym.WŻT lvl15; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 1 poziomu (z uwzględnieniem wymagań)
- Pedagogika level 2 - wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 2 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) (z uwzględnieniem wymagań)
- Pedagogika level 3 - wym.WŻT lvl25; wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 3 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) (z uwzględnieniem wymagań)
- Pedagogika level 4 - wszyscy twoi słudzy w następnej turze posiadają jedną wybraną przez ciebie moc 4 poziomu (tą samą co poprzedniego poziomu) (z uwzględnieniem wymagań)
- Pyrosum level 1 - możesz przywołać Ognika - latającego zwiadowcę (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia (obr5) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Pyrosum level 3 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Ognia (tylko jednego w danym czasie)
- Pyrosum level 4 - możesz rzucać 1 na turę kulą ognia (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Woda (ciecz) level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
- Woda (ciecz) level 2 - możesz przywołać Wodnego Karła (jednego na turę, max 5)
- Woda (ciecz) level 3 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, ciągle
- Woda (ciecz) level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody (obr10) z dłoni (obie muszą być wolne)
- Woda (ciecz) level 5 - możesz przywołać Słabszego Żywiołaka Wody
- Lód level 1 - wym.Woda(ciecz)5; możesz zamieniać wodę (ciecz) w lód tylko w zasięgu 5 metrów
- Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą (obr8) z ręki
- Szkieletornik level 1 - z kości poległych wrogów możesz tworzyć Pajęcze Szkielety
- Szkieletornik level 2 - twoje Pajęcze Szkielety są szybsze (+2 do sz)
- Nekromancja level 1 - z serca zupełnie martwych możesz tworzyć Granaty Sercowe
Mapa walk (istnieją kanały jednak jako "tajne pomieszczenia", bez mapy, wejścia do nich można znaleźć):

I mapy przybliżenia:
Suppa Market
Basen
Park i Parter Szkoły
Pierwsze Piętro Szkoły
Drugie Piętro Szkoły
Trzecie Piętro Szkoły
Parter Bloku
Pierwsze Piętro Bloku
Drugie Piętro Bloku
Trzecie Piętro Bloku
Czwarte Piętro Bloku
Oba bloki są identyczne w środku (aczkolwiek są pewne różnice, ale to nie znajduje się na planach, Pomieszczenie Lewitacyjne (zamiast windy i schodów) prowadzi także do podziemii, których nie ma na mapach.
Trochę zasad:
Zasady odnośnie ras-profesji
Moce
Opis form
Ciosy walki wręcz i bronią białą
Dostępne są trzy typy "układów":
1. Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy

2. Uznanie Wyższości - ktoś znajdujący się w tragicznej sytuacji, może poddać się swojemu opresorowi, wtedy oddaje wszystkie swoje pozostałe sługi agresorowi, on sam przegrywa grę - ale gra dalej w wieczystym sojuszu z tym, który go pokonał. Gra aż do unicestwienia (z czego jego wieczysty sojusznik nie może go zniszczyć). Dalsze sługi przyjmuje dla siebie i zyskuje za nie moce (jego pan też zyskuje za nich moc, ale nie kontroluje ich).
3. Traktat Pokojowy - zaatakowanie kogokolwiek automatycznie wypowiada mu wojnę, Traktat Pokojowy daje 2 tury względnego spokoju (sługi automatycznie się atakują, ale to margines). Traktaty Pokojowe są automatycznie anulowane jeśli nie będzie ani jednej Wojny.
Wszyscy:
Stoicie na pomarańczowej kostce chodnika przed szklanymi, automatycznymi drzwiami wejściowymi Suppa Marketu, miejscowego sklepu spożywczoprzemysłowego. Nagle za wami rozległ się pis opon i zielona furgonetka odjechała na północ mijając przy okazji cztery samochody stojące na parkingu i duży budynek i potrącając po drodze jakieś dziecko na przejściu dla pieszych. Sprawdza wypadku uciekł. Przy okazji wasz wzrok padł na małą budowlę, której metalowe drzwi są przewiązane łańcuchem zaczepionym wielką kłódką. Sam budynek jest dziwnym połączeniem betonu i stali. Są na nim jakieś napisy, ale nie umiecie czytać, gdy wasz wzrok skierował się znów na szklane drzwi zobaczyliście w nich przestraszonego człowieka w mundurze, który właśnie chwyta za pistolet. To dopiero początek waszej przygody, a raczej Wojny, która niedługo przetoczy się przez tą, do niedawna, spokojną okolicę. Praktycznie nic nie pamiętacie ze swojej przeszłości, jednak być może w trakcie trwania Wojen będziecie odzyskiwać szczątki pamięci, które będą przedstawione jako retrospekcje. Na początku nikt z was nie może bezpośrednio uszkodzić drugiego - macie Immunitet do czasu zdobycia 5 sług (ten kto będzie miał już 5 sług może być atakowany przez tych, którzy nie mają i nie będzie mógł oddawać - piękny przykład nieczystej zagrywki).
[Każdy ma Siła 2, Szybkość 2; ale to mechanika, nieistotne dla samej rozgrywki - wasza siła i szybkość na początku jest taka jak zwykłych ludzi]
Ant:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Blind:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Tomek:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Pavciooo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Memo:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Asd7:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0