Arxel, Upiór Wygląd: Jeżeli zobaczysz tego upiora wygląda on jak prześcieradło z dziurkami na oczy. Bonus: Sztuka wracania Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 10 Moce:
- Sfera Ognia - [cena: 50 dusz] na 30 sekund możesz zamienić się w nieugaszalną kulę ognia o średnicy 2m
- Kula Ognia - [cena: 50 dusz] możesz strzelać 2 razy na turę małą kulą ognia
- Przenikalność Nieorganiczna - [cena: 50 dusz] możesz przenikać przez materialne rzeczy i ściany
Pavciooo, Licz Wygląd: Bonus: Złodziej Podstawowe statystyki:
Żywotność: 20
Siła: 1
Szybkość: 3
Mana: 16 Statystyki:
Mądrość: 6
Siła Umysłu: 8
Siła Woli: 8
Regeneracja: 8 Czary:
- Fireball - koszt: 10 dusz, mana1 - możesz cisnąć ognistą kulą z rąk w wybrany cel
Asd7, Władca Żywych Trupów Podstawowe statystyki:
Żywotność: 4
Siła: 1
Szybkość: 1 Statystyki:
Moce magiczne: 5
Moce półmagiczne: 5
Moce mutacyjne: 3
Moce technologiczne: 0
Moce walk:i 0
Moce przywódcy: 5 Moce:
Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
Wytchnienie level 4 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia)
Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
Arxel, Upiór Bonus: Sztuka wracania Podstawowe statystyki:
Żywotność: 10
Siła: 1
Szybkość: 10 Moce:
- Sfera Ognia - [cena: 50 dusz] na 30 sekund możesz zamienić się w nieugaszalną kulę ognia o średnicy 2m
- Kula Ognia - [cena: 50 dusz] możesz strzelać 2 razy na turę małą kulą ognia
- Przenikalność Nieorganiczna - [cena: 50 dusz] możesz przenikać przez materialne rzeczy i ściany
Fredric, Wódz Plemienia Wilkołaków Podstawowe statystyki:
Żywotność: 10
Siła: 5
Szybkość: 5 Statystyki:
Zdolności plemienne: 2
Zdolności ewolucyjne: 5
Zdolności plugawe: 0
Szacunek: 15 Zdolności:
Pavciooo, Arcylicz Bonus: Złodziej Podstawowe statystyki:
Żywotność: 20
Siła: 1
Szybkość: 3
Mana: 16 Statystyki:
Mądrość: 6
Siła Umysłu: 8
Siła Woli: 8
Regeneracja: 8 Czary:
- Fireball - koszt: 10 dusz, mana1 - możesz cisnąć ognistą kulą z rąk w wybrany cel
Doi, Wybraniec Ludzkości Bonus: Walka Podstawowe statystyki:
Żywotność: 5
Siła: 1
Szybkość: 1 Statystyki:(Doi rozdaj 22pkt)
Umiejętności magiczne 0
Umiejętności wiary 0
Umiejętności technologiczne 0
Umiejętności walki 0
Umiejętności przywódcy 0
Charyzma 0 Umiejętności:
mapka:
mapka jeziora:
Niebieski punkt - miejsce startowe
Czerwony punkt - miejsce katasrtofy - na wschodzie pociąg się wykoleił, na zachodzie samolot się rozbił
W wodzie są budynki wymarłej cywilizacji
Nom, to chyba tyle.
Niech rozpocznie się bitwa
Ostatnio zmieniony środa, 8 listopada 2006, 14:21 przez M_M, łącznie zmieniany 7 razy.
Biegnę jak najszybciej na zachodnie miejsce wypadku zbierać dusze.
PS: Chyba pomyliłeś opis, zachodnie bardziej mi wygląda na katastrofę pociągu niż samolotu (bo na torach), a wschodnie to bardziej samolot, no chyba że się mylę:P)
Lece na cmentarz ten koło torów i przebiegając koło miejsca wypadku zbieram jak najwięcej dusz. Gdy dotre na cmentarz tez zbieram wszystkie dusze jakie się mi uda.
Memo: Znalazłeś sporo dusz lecz zebrałeś tylko połowę (nie zdąrzyłeś reszty) - 70 dusz
Pavciuuu: W katastrofie zginęło 40 z 80 osób które nadal żyją. Nie możesz ich zabić bo nie masz żadnych zdolności ale możesz kupić coś za te 40 dusz które zebrałeś
Arxel: W tej katastrofie zgineli wszyscy - zebrałeś 60 dusz
Asd7: Na cmentarzu było mało dusz - tylko 20
Doi: Na miejscu katastrofy nie było już żadnych dusz - Pavciooo wszystkie wyzbierał - Cmentarz na który przybyłeś był większy od tego w którym był Memo, ale przybyłeś później więc zebrałeś tylko 60 dusz a została Ci jeszcze spora część
Kupuję Fireballa i Przywołuję Kościeja.
Kościej zabija tych co przeżyli, ja pomagam mu fireballami. Po ich zabiciu zbieram dusze. Do dworca już napewno nie dobiegnę, ale zaczynam tam biec żeby chociaż część dystansu przebiec.
Lece do nawiedzonej chaty. Może tamtejsze zjawy itp zechcą się do mnie przyłączyć. Po drodze staram się zwracać uwagę czy nie wyczuwam nigdzie hmmmm co ja mógłbym chcieć wyczuwać a tak... DUSZE
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
Arxel
Kula ognia nie daje możliwości zamieniania się w kule ognia. Taką moc daje strefa ognia
AC pisze:Oficjalne moce Upiorów:
(...)
Sfera Ognia - [cena: 50 dusz] na 30 sekund możesz zamienić się w nieugaszalną kulę ognia o średnicy 2m
Kula Ognia - [cena: 50 dusz] możesz strzelać 2 razy na turę małą kulą ognia
Mniejsza z tym ale napisz mi którą moc w końcu wybierasz - w bloku nr.8 zabiłeś 40 ludzi więc zdobyłeś 40 dusz
Memo
Całą turę zbierałeś jedną półówkę no to drógą też zbierasz całą turę.
Pavciuuu
Szybko rozprawiłeś się z ludźmi. Rzuciłeś 6 kul ognia lecz Twoja regeneracja wynosi 8 więc masz z powrotem normalną ilość many. Zdobyłeś te 40 dusz.
Doi
Przeczyściłeś cały cmentarz i zdobyłeś 90 dusz
Asd7
W chacie było pięć upiorów. Upiory nienawidzą liczy więc odrazu cię zaatakowali. Nie byli zbyt potężni a Ty miałeś Eteryczny pocisk więc sobie z nimi poradziłeś. Zabrałeś z każdego 15 dusz co dało Ci łącznie 75 dusz.
5 razy użyłeś czaru eteryczny pocisk co zabrało Ci 15 pkt many. Twoja regeneracja wynosi 10 więc masz aktualnie 15pkt.
Biegnę również na lotnisko, pewnie Arxel będzie tam przedemną, jeśli tak to zabieram mu dusze które zbierze i nawalam go kilkoma fireballami i biegnę sobie w kierunku dworca
Kostka wcześniej wysyłam na dworzec żeby zrobił masakrę.