Strona 1 z 4
					
				[Wojny Żywych Trupów] XIII: Oblężenie
				: niedziela, 24 września 2006, 14:07
				autor: M_M
				 Niebiescy:
Niebiescy:
Server
Blind
Ant
Pavciooo
Czerwoni:
Arxel
Artos
Memo
Tomek
I teraz zasady:
Pośrodku mapy jest katedra otoczona murem z wieżyczkami oraz fosą. Przy wejsciu stoją czerwoni. W środku medytuje Arcylisz 
 
   
  
 . Lisz przywołuje potęznego demona. Będzie to trwało 10 tur. Tyle czasu mają niebiescy na zabicie Arcylisza. Jeśli im się uda w tym czasie wygrają. Jeśli nie, wygrają czerwoni. Czyli: Niebiescy atakują, Czerwoni się bronią.
Objaśnienie mapy:
Jak już wspomniałem katedra jest otoczona murem (brązowy kolor). Niebieski kolor we wschodniej częsci muru to most zwodzony który Czerwoni mogą otwierać/zamykać myślami. Żółte to rzeka siarki, szare są mosty.
A miasto, miasteczko i wieś?
Otóż tak: Żeby zdobyć sługi gracz musi poświęcić całą turę na pójście do miasta, wsi, miasteczka. Miasto daje na turę 60 sług, miasteczko 40, a wieś 20. Z tym że jeśli kilku graczy pójdzie do danego miejsca liczba ta będzie dzielona.
A i jeszcze coś:
Gdy któryś z graczy umrze zaczyna z powrotem w miejcu rozpoczęcia (czerwoni pod katedrą, Niebiescy w obozie) z tym że odrodzenie trwa jedną turę. A słudzy zabitego automatycznie giną.
To chyba tyle. Jak bym o czymś zapomniał to dopiszę.
Niebiescy atakujcie najlepiej jak potraficie
Czerwoni broncie się do ostatniej kropli krwi 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 14:14
				autor: Artos
				Lece jak najszybciej się da do Miasta i zbieram tyle sługile sietylko da 

 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 14:17
				autor: Phoven
				Krzyczę telepatycznie do moich towarzyszy broni: "Dwie osoby na miasto, po jednej na miasteczko i wieś!"
Następnie ruszajac zamieniać ludzi w miescie zaczynam śpiewać pieśń bojową.
edit: Dobra, zmiana planów. Robimy tak jak chce Blind. Rzeźnia!
			 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 14:17
				autor: Pavciooo
				A więc, poświęcam turę i biegnę do miasta po sługi (i moce 

)
 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 14:21
				autor: Memo
				Otwieram myślami most i biegnę do miasteczka.
			 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 14:34
				autor: BlindKitty
				Biegnę do wsi na jedną turę
Krzyczę do towarzyszy, zanim wyruszymy - w czwartej turze od strony mostu zwodzonego się zbieramy, w piątej atakujemy!
			 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 14:52
				autor: t0m3ek
				Wchodzę do katedry i jeżeli są jacyś ludzie pytam czy ktos nie przyłączy się do ochrony Licza. Chętnych oczywiście przemieniam.
			 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 15:05
				autor: Arxel
				 - Dobry pland Blind  Mówi telepatycznie.
Biegnę do miasteczka.
			 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 20:23
				autor: M_M
				Server Revres pisze:"Dwie osoby na miasto, po jednej na miasteczko i wieś!"
W takim razie Ant poszedł do miasteczka.
Pomnożyłem ilość sług do zdobycia (120 za miasto, 80 za miasteczko, 40 za wieś)
A więc tak: (w kolejności pisania postów)
Do miasta poszedł:
- Artos - 41 sług - 4 lvl
- Server - 40 sług - 4 lvl
- Pavciooo - 39 sług - 3 lvl 
 
 
Do miasteczka poszedł:
- Memo - 30 sług - 3lvl
- Arxel - 26 sług - 2lvl
- Ant - 24 sług - 2lvl
Do wsi poszedł:
- Blind - 40 sług - 4lvl
Tomek
Po środku katedry medytował arcylisz. Na około stało 10 ludzi którzy pomagali w medytacji. Powiedzieli ci 
Możesz nas przemienić żebyśmy się stali Twoimi sługami ale wtedy przywoływani potrwa o turę dłużej. Decyduj
A tak w ogóle to niebiescy mogliście pobiec do katedry (memo otworzył bramę ale jej nie zamknął) zabić Tomka (4 na 1) i Arcylisza i by było po sprawie 

 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 20:27
				autor: Memo
				Zamykam bramę.
Broń biała lvl3
Dalej siedzę w miasteczku. Przy okazji szukam jakiegoś miejsca (muzeum? warsztat kowalski?) gdzie znajdę jakąś broń białą, najlepiej jakąś włócznię czy glewię.
			 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 20:46
				autor: Ant
				Trenuje wampiryzm do 5 lvlu i dołączam do ekipy przed bramą.
Przepraszam że tak póżno...
			 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 22:58
				autor: Artos
				Nadal rekrutuje jednostki przez tą turę 
 
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę 
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę 
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m 
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
 
			
					
				
				: niedziela, 24 września 2006, 23:37
				autor: Pavciooo
				Ant: MM napisał, że w tej grze nie można brać wampiryzmu 
 
Biorę wodę lvl 1-3 i zbierając wodę z chmur i gruntów spłukuję Artos z miasta 

 Następnie razem z sojusznikiem zdobywamy sługi.
 
			
					
				
				: poniedziałek, 25 września 2006, 09:50
				autor: t0m3ek
				No to ich przemieniam i biorę Demonologię po czym schodzę do katakumb, jeżeli takie istnieja i przeszukuje je
			 
			
					
				
				: poniedziałek, 25 września 2006, 14:28
				autor: Arxel
				Demonologia na 2.
Zostaje w miasteczku i dalej przejmuje. Jeśli w pobliżu jest jakiś wróg to atakuje. I rozsyłam duchy do rogów planszy.
			 
			
					
				
				: poniedziałek, 25 września 2006, 17:01
				autor: BlindKitty
				Ponury Żniwiarz 1,2,3,4
Dalej przemieniam ludków w wiosce
			 
			
					
				
				: poniedziałek, 25 września 2006, 18:41
				autor: Ant
				Przemieniam tyle ludzi ile mogę. Wszystko pakuje w pinokia 
