BERSERKER
Siła: 1
Szybkość: 1
- Moce magiczne:0
- Moce półmagiczne:5
- Moce mutacyjne:0
- Moce technologiczne:5
- Moce walki:5
- Moce przywódcy:3
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Fortyfikacje level 1 - potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Fortyfikacje level 2 - umiesz kopać rowy i fosy (twoi podwładni też) - 15m na turę
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Fortyfikacje level 4 - twoi podwładni pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Fortyfikacje level 5 - w magiczny sposób możesz budować w jedną turę wielkie mury obronne
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
AC
BERSERKER
Siła: 1
Szybkość: 1
- Moce magiczne 5
- Moce półmagiczne 5
- Moce mutacyjne 5
- Moce technologiczne 0
- Moce walki 0
- Moce przywódcy 3
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Handel level 2 - możesz się targować
Pedagogika level 1 - możesz przekazać jedną ze swoich umiejętności poziomu 1 pięciu swoim sługom; umiejętności, które służą nauczaniu dostają bonus +5 do ilości nauczania w jednej turze
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc) Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Smoku
BERSERKER
Siła 1
Szybkość 1
- Moce magiczne 5
- Moce półmagiczne 5
- Moce mutacyjne 5
- Moce technologiczne 0
- Moce walki 3
- Moce przywódcy 0
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Przemiana level 1 - Zamieniasz się w szczura na 1 turę (+10 do szybkości, łatwo się schować)
Syn ulicy level 4 - żeby się naćpać potrzebna jest ci tylko jakaś roślina (+3 do siły, +3 do szybkości na dwie tury)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
Dark Hennet
BERSERKER
Siła 1
Szybkość 3
- Moce magiczne-5
- Moce półmagiczne-5
- Moce mutacyjne-0
- Moce technologiczne-0
- Moce walki-5
- Moce przywódcy-3
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Napalony Żniwiarz level 1 - wyrastają ci długie rogi na głowie
Napalony Żniwiarz level 2 - twoja szybkość i wytrzymałość wzrastają
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Memo
BERSERKER
Siła 1
Szybkość 1
Moce magiczne: 5
Moce półmagiczne: 5
Moce mutacyjne: 5
Moce technologiczne: 0
Moce walki: 3
Moce przywódcy: 0
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
Zwierzę level 4 - twoja głowa zmienia się w pysk zwierzęcia dzięki czemu zadajesz większe obrażenia atakiem gryzącym
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)
Pyromanta level 6 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Tomek
BERSERKER
Siła 1
Szybkość 1
- Moce magiczne-5
- Moce półmagiczne-5
- Moce mutacyjne-0
- Moce technologiczne-0
- Moce walki-5
- Moce przywódcy-3
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
Rambo level 2 - broń nie ma odrzutu, gdy z niej strzelasz
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Pavciooo
BERSERKER
Siła 3
Szybkość 1
- Moce magiczne 5
- Moce półmagiczne 5
- Moce mutacyjne 3
- Moce technologiczne 0
- Moce walki 0
- Moce przywódcy 5
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)
Pyromanta level 6 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Klon level 1 - Potrafisz sklonować jednego ze swoich zombi (raz na dwie tury)
Klon level 2 - Potrafisz sklonować trzech swoich sług (raz na turę) - nie sumuje się.
Klon level 3 - Potrafisz sklonować dwóch zombi innego władcy (raz na turę)
Klon level 4 - Potrafisz sklonować dowolną rzecz (raz na turę)
Klon level 5 - wym.Nekromancjalvl6; Potrafisz sklonować siebie. Gdy zginiesz i masz klona automatycznie przenosisz się w jego ciało. Można mieć tylko jednego klona.
Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć eliksiry siły (+2doS; raz na turę)
Nekromancja level 5 - 5 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
Nekromancja level 6 - 10 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Mapa: (Błękitne kwadraty to gospodarstwa, niebieskie to domy0

Stoicie na skrzyżowaniu. Pod szkołą kręcą się dzieci. Nagle ktoś krzyknął i dzieciaki uciekły do środka i tam się zabarykadowały. To samo stało się z podstawówką. (Szkoła to miejsce w tej planszy gdzie moglibyście zdobyć najwięcej sług, więc chce wam trochę utrudnić dostanie się tam)
Arxel, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Piła motorowa
Sług: 0
AC, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Kula na łańcuchu
Sług: 0
Smoku, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Kosa
Sług: 0
Dark Hennet, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Bicz
Sług: 0
Memo, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Młot
Sług: 0
Tomek, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Sierp
Sług: 0
Pavciooo, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Sztacheta z gwoździem
Sług: 0
Oj, czuje, że zrobiłem za małą planszę. No nic najwyżej później was przeniosę. Zaczynajcie.