[Wojny Żywych Trupów] XVI: Wiele Światów

-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
BRS się wkurzył. Ale tak na poważnie. Nie dość, że nikogo jeszcze nie zabił, to sam stracił kilku sług. No ale mówi się trudno, żyje się dalej... a raczej zabija. Zaczął od zatrzymania swą mocą Hodona.
Swoim sługom nakazał omijanie Kosiarza i flankowanie Hodona i jego sług. W ten sposób został okrążony. Hodon walczył od przodu z Kainem, a BRS przystanął na chwilę... na sekundę... zniknął...
Wykorzystał ten moment na posłanie kuli ognia w zaskoczonego wroga. Po chwili znów znika, by niemożliwe było trafienie. Potem stara się utrzymać dystans i znowu strzelić...
No, a jeśli z jakichś względów jest to niewykonalne, to ryzykuje i walczy kopeszem.
Hodon był w potrzasku. BRS starał się to wykorzystać.
Ostatnio zmieniony środa, 16 maja 2007, 19:42 przez Drzewiec, łącznie zmieniany 2 razy.

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Margrabia Hodon
Hodon był otoczony. Prawie tak jak pod Cedynią. Swoim sługom kazał aby osłaniali go przes BRSem, sam Hodon z kosą rzucił się na Kaina, w locie zabijając 2 sług wroga żniwiażem. Sytuacja nie wyglądała różowo, ale miał plan. Tymczasem za plecami nic nie spodziewającego się BRS pojawił się Król Goblinów, który zaatakował wrażego WŻT wraz z Legionem Hodona. Teraz to Hodon miał inicjatywę. W chwili wolnej od wymiany ciosów rzucił swemu przyzwanemu sojusznikowi Miecz Dwuręczny, aby ów mógł wywżeć pomstę w słusznym gniewie na wrogach Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego!
Hodon był otoczony. Prawie tak jak pod Cedynią. Swoim sługom kazał aby osłaniali go przes BRSem, sam Hodon z kosą rzucił się na Kaina, w locie zabijając 2 sług wroga żniwiażem. Sytuacja nie wyglądała różowo, ale miał plan. Tymczasem za plecami nic nie spodziewającego się BRS pojawił się Król Goblinów, który zaatakował wrażego WŻT wraz z Legionem Hodona. Teraz to Hodon miał inicjatywę. W chwili wolnej od wymiany ciosów rzucił swemu przyzwanemu sojusznikowi Miecz Dwuręczny, aby ów mógł wywżeć pomstę w słusznym gniewie na wrogach Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego!
Ostatnio zmieniony środa, 16 maja 2007, 20:54 przez Perzyn, łącznie zmieniany 1 raz.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Jako iz post byl wbrew zasadom-edit.
Kaczor zamienia sie w szczura i czmycha w kierunku miejsca z trupami, zostajac niezauwazonym. Idzie tam gdzie trupow jest wiecej. Odmienia sie tam i tworzy golema. Wszystkie sily maja don dolaczyc. Nastepnie chowaja sie we mgle. Ognik ma za zadanie zbadac co zaatakowalo go na piramidzie
Kaczor zamienia sie w szczura i czmycha w kierunku miejsca z trupami, zostajac niezauwazonym. Idzie tam gdzie trupow jest wiecej. Odmienia sie tam i tworzy golema. Wszystkie sily maja don dolaczyc. Nastepnie chowaja sie we mgle. Ognik ma za zadanie zbadac co zaatakowalo go na piramidzie
Ostatnio zmieniony środa, 16 maja 2007, 19:51 przez Kaczor, łącznie zmieniany 1 raz.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 15 lutego 2007, 21:47

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Zenek Zabójca: Używam Wytchnienia, żeby zatrzymać najbliższego wroga (to czar, sam znajduje drogę), a ja dobrze wiem, że on tam jest. Ktoś musi zapłacić za moich czterech żywych trupów. Gdy już go dopadnę zdzieram z niego mundur policyjny i przywiązuję do niego mojego zombie którego nasączam kamikaze (stykają się plecami, chyba że jest szczurem to w takim wypadku rzucam go na kamienie na dole; jeśli jest humanoidem to każę mojemu zombie który jest przywiązany do niego biec jak najdalej stąd). Zabijam Iron Maiden Ognikiem, drugim kamikaze, a jeśli nadal istnieje to rzucam się na niego z ognistą powłoką....

-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Kolejnym artystą będzie niejaki Scatman! Wykona on utwór Welcome to Scatman's World!
Blood Red Sandman
Nagle za tobą pojawia się coś śmierdzącego. Nim zdążyłeś się odwrócić, dostałeś od tego czegoś potężny cios w głowę. Poleciałeś do przodu parę metrów, wstałeś i zatrzymałeś lecącego właśnie na Kaina długim, wysokim skokiem Hodona. Niestety, zabił w locie dwóch twoich, a i zdążył unieść do cięcia Kosę... Opada siłą rozpędu na twojego sojusznika i zadaje mu cios, przed którym ten zasłonić się może tylko ręką! Moc uderzenia odrzuca go na ścianę, ledwo żywego... jednak teraz ma ułatwioną robotę - rzuca w nieruchomego Fioletowego Władcę uprzednio naszykowany Granat Sercowy. Wybuch niszczy wiele sług każdego z was, najwięcej jednak twego sojusznika. Potężnie rani też wroga. Okazuje się, że to za tobą to wielki, zielony goblin... Sługi wysyłasz do szarży na Hodona, a sam odpalasz w niego kulę ognia, po czym znikasz. Na drugi strzał nie ma możliwości - za dużo twoich sług na linii strzału.
Kaczor
Zmieniasz się w szczura i uciekasz w kierunku miejsca z trupami. Ześlizgujesz się z piramidy. Tworzysz kolejnego golema, wszystko idzie zgodnie z planem. Twoje siły są już niedaleko, ale jeszcze nie tuż przy tobie. Ognik donosi, że zaatakował cię Zenek Zabójca, który chwilowo stoi na piramidzie i najwyraźniej roztrząsa tajemnicę twego zniknięcia...
Margrabia Hodon
Twój plan działa - Król Goblinów powstrzymuje Blood Red Sandmana, zaś ty skaczesz na Kaina. Szarża twych sług zatrzymuje się na linii wroga. W locie niszczysz dwóch zombi nieprzyjaciela, po czym... zostajesz unieruchomiony! Siłą rozpędu uderzasz jeszcze Zielonego Władcę, co zadaje mu duże obrażenia. W tym momencie możesz jedynie walczyć i używać mocy. Nagle dostajesz granatem, a w chwilę potem kulą ognia! Odniosłeś spore rany, otaczają cię wrogie żywe trupy... a BRS gdzieś zniknął!
Miecza nie rzuciłeś, bo nie masz potrzebnej umiejętności. Sorry, life is brutal...
Kain
Tworzysz granat, ale nagle rzuca się na ciebie Margrabia Hodon z kosą! Otrzymujesz cios, który nieomal cię zabija. Lądujesz na ścianie, skąd rzucasz granat we wroga. Wybuch go rani, ale nie zabija. Po chwili otrzymuje on też cios kulą ognia! Teraz jest otoczony przez twoich umarlaków...
Zenek Zabójca
Odpalasz Wytchnienie, jednak przeszukując piramidę nie znajdujesz nikogo - żywego czy martwego. Możliwe, że był poza zasięgiem i uciekł... możliwe też, że nie szukałeś dość dobrze - jeśli zmienił się w szczura, to nie będzie go łatwo znaleźć w tej nienaturalnej mgle, dziwnie kontrastującej z lejącym się z nieba skwarem...
Wszycy
Na Bazarze są już dostępne pierwsze towary. Są to:
Magazynek do pistoletu - 8 pocisków - 15 palców
Granat Sercowy - 20 palców
Kościana Zbroja - 30 palców
Pistolet - 3 serca
Możliwość zamówienia sobie występu konkretnego zespołu w następnej turze - 5 żuchw
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 20/28
Sługi: 20/195
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 15/35
Sługi: 10/143
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 3/18
Sługi: 12/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 21/21
HP: 25/29
Sługi: 21/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
Ekwipunek specjalny: pistolet - 2 magazynki po 8 naboi
Blood Red Sandman
Nagle za tobą pojawia się coś śmierdzącego. Nim zdążyłeś się odwrócić, dostałeś od tego czegoś potężny cios w głowę. Poleciałeś do przodu parę metrów, wstałeś i zatrzymałeś lecącego właśnie na Kaina długim, wysokim skokiem Hodona. Niestety, zabił w locie dwóch twoich, a i zdążył unieść do cięcia Kosę... Opada siłą rozpędu na twojego sojusznika i zadaje mu cios, przed którym ten zasłonić się może tylko ręką! Moc uderzenia odrzuca go na ścianę, ledwo żywego... jednak teraz ma ułatwioną robotę - rzuca w nieruchomego Fioletowego Władcę uprzednio naszykowany Granat Sercowy. Wybuch niszczy wiele sług każdego z was, najwięcej jednak twego sojusznika. Potężnie rani też wroga. Okazuje się, że to za tobą to wielki, zielony goblin... Sługi wysyłasz do szarży na Hodona, a sam odpalasz w niego kulę ognia, po czym znikasz. Na drugi strzał nie ma możliwości - za dużo twoich sług na linii strzału.
Kaczor
Zmieniasz się w szczura i uciekasz w kierunku miejsca z trupami. Ześlizgujesz się z piramidy. Tworzysz kolejnego golema, wszystko idzie zgodnie z planem. Twoje siły są już niedaleko, ale jeszcze nie tuż przy tobie. Ognik donosi, że zaatakował cię Zenek Zabójca, który chwilowo stoi na piramidzie i najwyraźniej roztrząsa tajemnicę twego zniknięcia...
Margrabia Hodon
Twój plan działa - Król Goblinów powstrzymuje Blood Red Sandmana, zaś ty skaczesz na Kaina. Szarża twych sług zatrzymuje się na linii wroga. W locie niszczysz dwóch zombi nieprzyjaciela, po czym... zostajesz unieruchomiony! Siłą rozpędu uderzasz jeszcze Zielonego Władcę, co zadaje mu duże obrażenia. W tym momencie możesz jedynie walczyć i używać mocy. Nagle dostajesz granatem, a w chwilę potem kulą ognia! Odniosłeś spore rany, otaczają cię wrogie żywe trupy... a BRS gdzieś zniknął!
Miecza nie rzuciłeś, bo nie masz potrzebnej umiejętności. Sorry, life is brutal...
Kain
Tworzysz granat, ale nagle rzuca się na ciebie Margrabia Hodon z kosą! Otrzymujesz cios, który nieomal cię zabija. Lądujesz na ścianie, skąd rzucasz granat we wroga. Wybuch go rani, ale nie zabija. Po chwili otrzymuje on też cios kulą ognia! Teraz jest otoczony przez twoich umarlaków...
Zenek Zabójca
Odpalasz Wytchnienie, jednak przeszukując piramidę nie znajdujesz nikogo - żywego czy martwego. Możliwe, że był poza zasięgiem i uciekł... możliwe też, że nie szukałeś dość dobrze - jeśli zmienił się w szczura, to nie będzie go łatwo znaleźć w tej nienaturalnej mgle, dziwnie kontrastującej z lejącym się z nieba skwarem...
Wszycy
Na Bazarze są już dostępne pierwsze towary. Są to:
Magazynek do pistoletu - 8 pocisków - 15 palców
Granat Sercowy - 20 palców
Kościana Zbroja - 30 palców
Pistolet - 3 serca
Możliwość zamówienia sobie występu konkretnego zespołu w następnej turze - 5 żuchw
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 20/28
Sługi: 20/195
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 15/35
Sługi: 10/143
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 3/18
Sługi: 12/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 21/21
HP: 25/29
Sługi: 21/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
Ekwipunek specjalny: pistolet - 2 magazynki po 8 naboi

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon postanowił użyć mocy Chaosu by najbliższy rzucony przez jego wrogów czar zmienił się w coś niepsodziewanego. Wykorszystał swoje moce regeneracyjne aby poprawić swoją sytuacje po czym sługom i Królowi Goblinów kazał niszczyć sługi Kaina. Sam natomiast, o ile może się ruszyć naciera na Kaina niszcząć blokujące mu drogę sługi żniwiażem.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
BRS zniknął. Wysłał wiadomość do swych sług, którzy w jednym momencie stanęli w miejscu. Było ich akurat tylu, że wszyscy zniknęli... a wrogowie nie mieli tyle intelektu, by uznać, że to po prostu niewidzialność. Pewnie teleportacja, czy coś...
BRS poczekał chwilę, aż goblin i reszta ferajny zajmą się Kainem. Szkoda chłopaka... Ale jego życie jest ważniejsze. Gdy wszyscy wrogowie skłębili się pod murem, BRS ponownie zatrzymał Hodona, w momencie, gdy ten ruszył na Kaina... W momencie, gdy wrógł zastygł (chyba, że cały czas był w miejscu, a BRS tylko to pogłębił), a poddani Margrabiego byli zbyt zajęci walką, by zwrócić uwagę na BRSmana, ten, wraz z 20 sługami, z czego przodem rzucili się wyszkoleni w walkach wojownicy, zaatakowali w Hodona. To był błyskawiczny atak. BRS naszedł unieruchomionego wroga od tyłu, podczas gdy od przodu zaatakowali zwykli zombiacy, zaś od boku egipscy. Ciął w plecy w sposób, przed którym nie było obrony. W skrajnym przypadku, BRS wzywa z sufitu żywiołaka, który nadal oświetlając okolicę, atakuje Hodona...
Po całej akcji, BRS, wraz z poddanymi, odsuwają się i ponownie zastygają.

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor tworzy kolejna maszyne do zabijania. To jest-golema. O ile oczywiscie to mozliwe. Nastepnie zaszywa sie znow. Ognik ma za zadanie informowac o ruchach Zenka. Gdy ten wysle jakies siuly w jego kirunku-posyla ognika za nim. Jesli nie to sledzi ruchy Zenka. Pozostalym "armiom" zaleca rozproszenie sie po obszarze, robienie chalasu i unikania walk. Sam knuje. Oczywsicie wszystkie golemy gromadzi u siebie w poblizu. Albo jednego. Zalezy. 

"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:

-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 15 lutego 2007, 21:47

-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
I po raz kolejny macie okazję wysłuchać Johna Scatmana, tym razem w utworze... Scatman John. Nawiasem mówiąc, nie wiem, czy wspominałem, ale muzycy są nieśmiertelni.
Blood Red Sandman
Wygląda na to, że twoje poprzednie zniknięcie wprawiło w nielichą konsternację nie tylko twojego wroga, ale i sojusznika. Słudzy Hodona rzeczywiście rzucili się i bez tego na Kaina, ale kiedy znowu chciałeś zniknąć... stałeś się widzialny, a zamiast tego znikła piramida razem z całym wystrojem wnętrza! Ze względu na to, że Ensiferum nadal stoi tam, gdzie stało, a wy też się nie zapadliście, domyślasz się, że tylko stała się niewidzialna. W gniewie rzucasz Wytchnienie na nieprzyjaciela. Udało ci się go zatrzymać, to dobrze... dla ciebie. Nagle widzisz, jak Zielony Władca rzuca granatem w twego adwersarza... ale chybia! Granat leci po paraboli nad twym adwersarzem... i trafia obok ciebie! Siła uderzenia, choć nie zadała ci wielkich obrażeń, rzuciła cię na ścianę. Kain przeszedł jakimś cudem przez miejsce, gdzie niegdyś była ściana i uciekł na północ... Jego sługi spotkała szybka anihilacja z ręki zombi wroga, zaś twoje obległy Hodona, siekąc go raz po raz, ale ten odgryza się cięciem za cięciem...
Kaczor
Tworzysz golema. Masz już dwa. Ukryłeś się w dziurze pod murem, tu cię nikt nie będzie szukał. Ognik donosi ci, że Zenek ukrywa się w swojej piramidzie... po czym przestaje nadawać. Reszta twoich snuje się tu i ówdzie. Knujesz... i knujesz... strasznie zajmujące zajęcie!
Margrabia Hodon
Rzucasz się na Kaina, ale nagle coś cię zatrzymuje... znowu. Kain rzuca w ciebie granatem - chybia, ale i tak to ty zbierasz większą część obrażeń. Sam przechodzi przez... no właśnie, gdzie jest ściana? Zresztą to nieważne, bo właśnie anihilowałeś jego sługi. Masz też większy problem - sługi BRS - a, które rzuciły się na ciebie ze wszystkich stron, okładając cię z całą mocą. Kilka już powaliłeś kosą, ale parę nadal walczy...
Kain
Rzucasz granat we wroga, po czym uciekasz, nie patrząc nawet, gdzie trafiłeś. Ściana okazuje się być zaskakująco cienka - umknął ci gdzieś moment przechodzenia przez nią. Ruszasz do 1, wiedząc, że straciłeś już wszystkie sługi i zostawiłeś sprzymierzeńca samego sobie...
Zenek Zabójca
Zamieniasz dwóch typoli w kamikaze, kampujesz w piramidzie, jednak wchodząc słyszysz za sobą donośny wybuch. To jeden z twoich Kamikaze zniszczył Ognika, śledzącego cię. Chowasz się w piramidzie.
Wszycy
Na Bazarze są dostępne następujące towary:
Magazynek do pistoletu - 8 pocisków - 15 palców
Granat Sercowy - 20 palców
Pocisk do wyrzutni napalmu - 2 serca 5 palców
Kościana Zbroja - 30 palców
Pistolet - 3 serca
Najemnik - Mniejszy Demon- 1 żuchwa
Możliwość zamówienia sobie występu konkretnego zespołu w następnej turze - 5 żuchw
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 19/28
Sługi: 15/195
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 28/35
Sługi: 7/143
- Król Gobliów - 7 HP, moce utajone
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 3/18
Sługi: 0/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 21/21
HP: 25/29
Sługi: 21/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
- 4 Kamikaze - Kamikaze lvl 1
Ekwipunek specjalny: pistolet - 2 magazynki po 8 naboi
Blood Red Sandman
Wygląda na to, że twoje poprzednie zniknięcie wprawiło w nielichą konsternację nie tylko twojego wroga, ale i sojusznika. Słudzy Hodona rzeczywiście rzucili się i bez tego na Kaina, ale kiedy znowu chciałeś zniknąć... stałeś się widzialny, a zamiast tego znikła piramida razem z całym wystrojem wnętrza! Ze względu na to, że Ensiferum nadal stoi tam, gdzie stało, a wy też się nie zapadliście, domyślasz się, że tylko stała się niewidzialna. W gniewie rzucasz Wytchnienie na nieprzyjaciela. Udało ci się go zatrzymać, to dobrze... dla ciebie. Nagle widzisz, jak Zielony Władca rzuca granatem w twego adwersarza... ale chybia! Granat leci po paraboli nad twym adwersarzem... i trafia obok ciebie! Siła uderzenia, choć nie zadała ci wielkich obrażeń, rzuciła cię na ścianę. Kain przeszedł jakimś cudem przez miejsce, gdzie niegdyś była ściana i uciekł na północ... Jego sługi spotkała szybka anihilacja z ręki zombi wroga, zaś twoje obległy Hodona, siekąc go raz po raz, ale ten odgryza się cięciem za cięciem...
Kaczor
Tworzysz golema. Masz już dwa. Ukryłeś się w dziurze pod murem, tu cię nikt nie będzie szukał. Ognik donosi ci, że Zenek ukrywa się w swojej piramidzie... po czym przestaje nadawać. Reszta twoich snuje się tu i ówdzie. Knujesz... i knujesz... strasznie zajmujące zajęcie!
Margrabia Hodon
Rzucasz się na Kaina, ale nagle coś cię zatrzymuje... znowu. Kain rzuca w ciebie granatem - chybia, ale i tak to ty zbierasz większą część obrażeń. Sam przechodzi przez... no właśnie, gdzie jest ściana? Zresztą to nieważne, bo właśnie anihilowałeś jego sługi. Masz też większy problem - sługi BRS - a, które rzuciły się na ciebie ze wszystkich stron, okładając cię z całą mocą. Kilka już powaliłeś kosą, ale parę nadal walczy...
Kain
Rzucasz granat we wroga, po czym uciekasz, nie patrząc nawet, gdzie trafiłeś. Ściana okazuje się być zaskakująco cienka - umknął ci gdzieś moment przechodzenia przez nią. Ruszasz do 1, wiedząc, że straciłeś już wszystkie sługi i zostawiłeś sprzymierzeńca samego sobie...
Zenek Zabójca
Zamieniasz dwóch typoli w kamikaze, kampujesz w piramidzie, jednak wchodząc słyszysz za sobą donośny wybuch. To jeden z twoich Kamikaze zniszczył Ognika, śledzącego cię. Chowasz się w piramidzie.
Wszycy
Na Bazarze są dostępne następujące towary:
Magazynek do pistoletu - 8 pocisków - 15 palców
Granat Sercowy - 20 palców
Pocisk do wyrzutni napalmu - 2 serca 5 palców
Kościana Zbroja - 30 palców
Pistolet - 3 serca
Najemnik - Mniejszy Demon- 1 żuchwa
Możliwość zamówienia sobie występu konkretnego zespołu w następnej turze - 5 żuchw
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 19/28
Sługi: 15/195
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 28/35
Sługi: 7/143
- Król Gobliów - 7 HP, moce utajone
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 3/18
Sługi: 0/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 21/21
HP: 25/29
Sługi: 21/217
- Żona Kolesia - broń biała 1, strzelanie (broń palna) 2 - patelnia
- 4 Kamikaze - Kamikaze lvl 1
Ekwipunek specjalny: pistolet - 2 magazynki po 8 naboi

-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Kaczor tworzy ognika oraz golema. Ognika wysyla na poszukiwania zywych. To samo z reszta tyczy sie pozostalych slug. Maja rozkaz. Znalezc i przejac. Nie mieszac sie w walki. Przestac robic halas. Sam Wladca Bialych, kryje sie dalej w dziurze. Golemy zostaja przy nim. Ognik w swych poszukiwaniach, ma za zadanie informowac o ruchach ewentualnie znalezionych innych wladcach. Jesli jakiegos spostrzeze, ma go zaczac sledzic. Rozkaz nie tyczy sie samego kaczora(:D) oraz Hodona. Hodona chwilowo Kaczor mial dosc. Dalej oczywiscie szuka wejscia do budynku, przy ktoym sie chowa. Jednak gdy uslyszy/wyczuje/zauwazy wroga, czmycha do dziury.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard 


-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 15 lutego 2007, 21:47
Kain
-Całe szczęście że uciekłem-Kain po ucieknięciu szuka jakiś martwych ludzi a jak kogoś znajduje bierze jego żuchwę, palce, serce wszystko.
Przyda się i jak to wszystko zdobywa leci na bazar nie zwracając uwagi na wrogów a jak tam dotrze kupuje Mniejszego Demona i granat sercowypo czym szuka ludzi do swojej armii w punkcie numer 13 i 14
-Całe szczęście że uciekłem-Kain po ucieknięciu szuka jakiś martwych ludzi a jak kogoś znajduje bierze jego żuchwę, palce, serce wszystko.
Przyda się i jak to wszystko zdobywa leci na bazar nie zwracając uwagi na wrogów a jak tam dotrze kupuje Mniejszego Demona i granat sercowypo czym szuka ludzi do swojej armii w punkcie numer 13 i 14

-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Hodon niszczy sługi wroga przy pomocy kosy, mocy żniwiaża i Króla Goblinów. Potem zbiera z pobojowiska walutę. W trakcie walki regeneruje swoje rany, a jesli zajdzie potrzeba leczy Goblina. Poza tym po walce wyposaża KG w miecz dwuręczny i udaje się w kierunku Bazaru. Jeśli zebrał odpowiednią ilość waluty to zamawia sobie występ Ensiferum.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica

Nordycka Zielona Lewica


-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
BRS głupi nie jest i wiedział, że nie jest dobrze. Stanął w miejscu, razem z wrogami. Ale tym razem nie na chwilkę, tylko na dłuższy czas, tak, by zdziwić Hodona. Czekał, aż ten zacznie go szukać i wystawi się na atak plecami do BRS.
W dogodnym momencie, BRS unieruchamia wroga (sługowie nadal pozostają niewidzialni) i wpakowuje mu w plecy kulę ognie. Następnie przywołuje jeszcze jednego żywiołaka (jeśli może, a jeśli nie, to wzywa tego z sufitu) i każe zaatakować mu goblina. Gdy BRS zostaje na przeciw nieruchomego Hodona, atakuje go kopeszem.
W dogodnym momencie, BRS unieruchamia wroga (sługowie nadal pozostają niewidzialni) i wpakowuje mu w plecy kulę ognie. Następnie przywołuje jeszcze jednego żywiołaka (jeśli może, a jeśli nie, to wzywa tego z sufitu) i każe zaatakować mu goblina. Gdy BRS zostaje na przeciw nieruchomego Hodona, atakuje go kopeszem.

-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Nie wiem, czy wam to napisałem, ale aby zbierać walutę, tudzież handlować na Bazarze, potrzebne są stosowne moce (Zbieractwo i Handel). Koniec przekazu.
A teraz Iron Maiden z utworem Out Of The Silent Planet!
Blood Red Sandman
Stoisz i stoisz... wróg cię nie widzi. Jest OK, zgodnie z planem.
Odwraca się... teraz! Unieruchamiasz go, strzelasz mu w plecy kulą ognia, nie było mowy o chybieniu. Żywiołak zgodnie z twoim poleceniem spada z sufitu i zajmuje się goblinem. Walka toczy się na całego! Goblin kasuje ci żywiołaka, ale sam zajmuje się ogniem! Zaczyna latać we wszystkich kierunkach, zapalając kolejne sługi Hodona! W ogólnym zamęcie podbiegasz do Fioletowego Władcy i pakujesz mu zakrzywione ostrze w bebechy. Odwraca się, zaraz zada cios...
Kaczor
Twój Ognik nie znalazł żadnych żywych, podobnie jak inne twoje sługi, ale za to odkrył położenie Kaina. Jest on na piramidzie nr 1. Natomiast piramida 2 jakby zniknęła...
Margrabia Hodon
Wróg znikł. Wprawia cię to w nielichą konsternację. Zaczynasz go szukać, ale nie znajdujesz. Nagle dostajesz w plecy kulą ognia! Z sufitu spada żywiołak, szybko załatwia go król goblinów, ale sam zajmuje się ogniem, który zaczyna rozprzestrzeniać na pozostałe twoje jednostki! Patrzysz na to w przerażeniu, gdy nagle czujesz potężny cios ostrza rozcinający twoje plecy... przez twój umysł rzucają się przebitki wspomnień... Cedynia...Zemsta...Podludzie.... Odwracasz się i bierzesz potężny zamach Kosą w Blood Red Sandmana...
Kain
Ponieważ nie możesz wykonać tego planu, nie robisz nic, siedzisz na piramidzie, koło ciebie leci czyjś Ognik.
Wszyscy
Nagle, ni z tego, ni z owego, zostajecie przeniesieni gdzie indziej... konkretniej tu:

Czarne linie to mury, nie do przekroczenia na piechotę. Przez wyrwy w murze co chwila wdzierają się wielkie, zielone, uzbrojone stwory, żądne krwi. Zaczynacie na czerwonym X, macie immunitet na tę turę. Lokacje 1 - 6 to częściowo zrujnowane przez ostrzał bloki z żelbetu. Nad lokacją bez przerwy latają pociski, coś wybucha, najwyraźniej jest to obszar, gdzie właśnie toczy się jakiś konflikt. Na żółto zaznaczyłem tereny położone na wysokości ok. 5 m, nie można się tam dostać na piechotę. Czerwone pola to duże, stalowe konstrukcje, pomalowane na czerwono, czarno i złoto. Wokół nich kłębią się postacie w zbrojach, wyposażone w dziwną broń. Strzelają do tych zielonych. Czerwone prostokąty z W to wieżyczki, najwyraźniej zautomatyzowane w jakiś sposób.Jasnoszary bunkier to... bunkier (zonk!). Zespoły przeszły na mapę razem z wami - są ustawione na szczycie budynku 6. Kupiec rozstawił Bazar na placyku między 4, 5 i 6. Są na nim te same towary, co turę wcześniej, w tych samych cenach.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 20/28
Sługi: 20/195
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 18/35
Sługi: 3/143
- Król Goblinów - HP 3
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 3/18
Sługi: 0/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 21/21
HP: 25/29
Sługi: 21/217
A teraz Iron Maiden z utworem Out Of The Silent Planet!
Blood Red Sandman
Stoisz i stoisz... wróg cię nie widzi. Jest OK, zgodnie z planem.
Odwraca się... teraz! Unieruchamiasz go, strzelasz mu w plecy kulą ognia, nie było mowy o chybieniu. Żywiołak zgodnie z twoim poleceniem spada z sufitu i zajmuje się goblinem. Walka toczy się na całego! Goblin kasuje ci żywiołaka, ale sam zajmuje się ogniem! Zaczyna latać we wszystkich kierunkach, zapalając kolejne sługi Hodona! W ogólnym zamęcie podbiegasz do Fioletowego Władcy i pakujesz mu zakrzywione ostrze w bebechy. Odwraca się, zaraz zada cios...
Kaczor
Twój Ognik nie znalazł żadnych żywych, podobnie jak inne twoje sługi, ale za to odkrył położenie Kaina. Jest on na piramidzie nr 1. Natomiast piramida 2 jakby zniknęła...
Margrabia Hodon
Wróg znikł. Wprawia cię to w nielichą konsternację. Zaczynasz go szukać, ale nie znajdujesz. Nagle dostajesz w plecy kulą ognia! Z sufitu spada żywiołak, szybko załatwia go król goblinów, ale sam zajmuje się ogniem, który zaczyna rozprzestrzeniać na pozostałe twoje jednostki! Patrzysz na to w przerażeniu, gdy nagle czujesz potężny cios ostrza rozcinający twoje plecy... przez twój umysł rzucają się przebitki wspomnień... Cedynia...Zemsta...Podludzie.... Odwracasz się i bierzesz potężny zamach Kosą w Blood Red Sandmana...
Kain
Ponieważ nie możesz wykonać tego planu, nie robisz nic, siedzisz na piramidzie, koło ciebie leci czyjś Ognik.
Wszyscy
Nagle, ni z tego, ni z owego, zostajecie przeniesieni gdzie indziej... konkretniej tu:

Czarne linie to mury, nie do przekroczenia na piechotę. Przez wyrwy w murze co chwila wdzierają się wielkie, zielone, uzbrojone stwory, żądne krwi. Zaczynacie na czerwonym X, macie immunitet na tę turę. Lokacje 1 - 6 to częściowo zrujnowane przez ostrzał bloki z żelbetu. Nad lokacją bez przerwy latają pociski, coś wybucha, najwyraźniej jest to obszar, gdzie właśnie toczy się jakiś konflikt. Na żółto zaznaczyłem tereny położone na wysokości ok. 5 m, nie można się tam dostać na piechotę. Czerwone pola to duże, stalowe konstrukcje, pomalowane na czerwono, czarno i złoto. Wokół nich kłębią się postacie w zbrojach, wyposażone w dziwną broń. Strzelają do tych zielonych. Czerwone prostokąty z W to wieżyczki, najwyraźniej zautomatyzowane w jakiś sposób.Jasnoszary bunkier to... bunkier (zonk!). Zespoły przeszły na mapę razem z wami - są ustawione na szczycie budynku 6. Kupiec rozstawił Bazar na placyku między 4, 5 i 6. Są na nim te same towary, co turę wcześniej, w tych samych cenach.
Blood Red Sandman
Poziom 19/19
HP: 20/28
Sługi: 20/195
Ekwipunek specjalny - kopesz
Kaczor
Poziom: 10/10
HP: 11/19
Sługi: 17/58
Ekwipunek specjalny: Mundur policyjny
Margrabia Hodon
Poziom: 14/14
HP: 18/35
Sługi: 3/143
- Król Goblinów - HP 3
Ekwipunek specjalny: Miecz oburęczny, Wyrzutnia Napalmu - 5 pocisków, Kosa Ponurego Żniwiarza
Kain
Poziom: 13/13
HP: 3/18
Sługi: 0/139
Ekwipunek specjalny: alternator
Zenek Zabójca
Poziom: 21/21
HP: 25/29
Sługi: 21/217
