[Wojny Żywych Trupów] 14: Legenda

-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Wampiryczne wyssanie 4,5
Uczenie się 1,2
Weronika zahipnotyzowanego antyterrorystę przeminia w sługę, Karlowi każe podnieść jakąś lepszą broń, sama też coś podnosi i na razie zarzuca na plecy bo nie umie z tego strzelać.
- Czas zapolować na kogoś jeszcze. - mruknęła, i puszczając sługi przodem weszła do Suppa Marketu, masakrując kogo popadnie i hipnotyzując tych ludzi, którzy wydawali się użyteczni.
- A ty Casper szukaj dalej jakichś takich nie za dużych grup policjantów. - stwierdza do ducha, i wchodzi za swoimi ludźmi do Suppa Marketu. Jeśli zdobędzie poziom, bierze Strzelanie 1.
Uczenie się 1,2
Weronika zahipnotyzowanego antyterrorystę przeminia w sługę, Karlowi każe podnieść jakąś lepszą broń, sama też coś podnosi i na razie zarzuca na plecy bo nie umie z tego strzelać.
- Czas zapolować na kogoś jeszcze. - mruknęła, i puszczając sługi przodem weszła do Suppa Marketu, masakrując kogo popadnie i hipnotyzując tych ludzi, którzy wydawali się użyteczni.
- A ty Casper szukaj dalej jakichś takich nie za dużych grup policjantów. - stwierdza do ducha, i wchodzi za swoimi ludźmi do Suppa Marketu. Jeśli zdobędzie poziom, bierze Strzelanie 1.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.

-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Ok ustawiam moich Zombie w 3 szeregach po 20 (ośmiu trzyma drzwi od bufetu) pierwszy szereg kuca, drugi się pochyla a trzeci stoji wyprostowany.
Pierwszy szereg wali kulami ognia w pavcia i jego ludzi moment po nim strzela drugi (w przeciwieństiwe do pierwszego wystrzału to nie ma być już zmiatająca linia kul ognia a celowane strzały) kiedy tylko drugi rząd wystrzeli do ataku ruszaj pajęcze szkielety część niech atakuje z dołu a część rzuca się na twarz i klatkę przeciwników.(z wszystkich poległych przeciwników tworzę równierz szkielety i wysyłam do boju). Teraz trzeci rząd strzela kulami ognia w tych którzy przeżyli zaczynając od najsilniejszych wrogów.Jeśli Pavcio żyje to uderzam nim o ściane a następnie teleportuję pod sufit żeby sobie ładnie spadł na jakiś szkielet z odnużami wystawionymi w górę. Później 2 pierwsze rzędy atakują wraz z przywołanym przezemnie SŻO. Ja natomiast i reszta ekipy zajmujemy się tymi drzwiami od bufetu. Ci którzy wystrzelili już swoje kule ognia zmieniają tych co trzymają drzwi ażeby oni mogli ostawić się naprzeciwko drzwi w rzedzie pod ścianą. ( przywołuje W międzyczasie wodnego karła i SŻW. Kiedy jesteśmy gotowi zombi mają odsunąć się od drzwi na boki a ja je otwieram i w to co z tamtąd wyjdzie zombi strzelają kulami ognia nastepnie ja strzelam dużą i małą kulą ognia oraz ognik swoją kulą. Następnie strzelam w nich dwiema lodowymi strzałami i 2 strumieniami wody oblewam po czym ją zamrażam.
tworzę szkielety z poległych i razem z ekipą dobijamy resztę.
Pierwszy szereg wali kulami ognia w pavcia i jego ludzi moment po nim strzela drugi (w przeciwieństiwe do pierwszego wystrzału to nie ma być już zmiatająca linia kul ognia a celowane strzały) kiedy tylko drugi rząd wystrzeli do ataku ruszaj pajęcze szkielety część niech atakuje z dołu a część rzuca się na twarz i klatkę przeciwników.(z wszystkich poległych przeciwników tworzę równierz szkielety i wysyłam do boju). Teraz trzeci rząd strzela kulami ognia w tych którzy przeżyli zaczynając od najsilniejszych wrogów.Jeśli Pavcio żyje to uderzam nim o ściane a następnie teleportuję pod sufit żeby sobie ładnie spadł na jakiś szkielet z odnużami wystawionymi w górę. Później 2 pierwsze rzędy atakują wraz z przywołanym przezemnie SŻO. Ja natomiast i reszta ekipy zajmujemy się tymi drzwiami od bufetu. Ci którzy wystrzelili już swoje kule ognia zmieniają tych co trzymają drzwi ażeby oni mogli ostawić się naprzeciwko drzwi w rzedzie pod ścianą. ( przywołuje W międzyczasie wodnego karła i SŻW. Kiedy jesteśmy gotowi zombi mają odsunąć się od drzwi na boki a ja je otwieram i w to co z tamtąd wyjdzie zombi strzelają kulami ognia nastepnie ja strzelam dużą i małą kulą ognia oraz ognik swoją kulą. Następnie strzelam w nich dwiema lodowymi strzałami i 2 strumieniami wody oblewam po czym ją zamrażam.
tworzę szkielety z poległych i razem z ekipą dobijamy resztę.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
OK, sam tewgo chciałeś
Za pomocą Rozbrojenia rozbrajam wszystkich z bronią palną, za pomocą paralizacji paraliżuję sługi w pierwszych szeregach wroga, którzy mają rzucać kule ognia. Zabijam jeszcze kilka zombie myślą (ponury).
Żniwiarza posyłam na Asd.
Moje sługi posyłam w zmasowanym ataku na wroga, mają biec razem, żeby wróg mnie nie widział przez nich. Ja tymczasem robię sporą bombę i rzucam ją między Asd a jego sługi, po czym upewniając się że jestem poza zasięgiem wybuchu wcinam szybko jakieś zwłoki żeby się podregenerować, przeczuwając że w następnej turze przyjdzie mi się zmierzyć z Asd 1 na 1.

Za pomocą Rozbrojenia rozbrajam wszystkich z bronią palną, za pomocą paralizacji paraliżuję sługi w pierwszych szeregach wroga, którzy mają rzucać kule ognia. Zabijam jeszcze kilka zombie myślą (ponury).
Żniwiarza posyłam na Asd.
Moje sługi posyłam w zmasowanym ataku na wroga, mają biec razem, żeby wróg mnie nie widział przez nich. Ja tymczasem robię sporą bombę i rzucam ją między Asd a jego sługi, po czym upewniając się że jestem poza zasięgiem wybuchu wcinam szybko jakieś zwłoki żeby się podregenerować, przeczuwając że w następnej turze przyjdzie mi się zmierzyć z Asd 1 na 1.
I tak nikt tego nie czyta...

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Kamera S3:
Żółci w pułapce od tury próbują wyjść. I teraz im się to udało łamiąć obronę tych po drugiej stronie. Okazało się, że to słudzy Asd7. Dość szybko ich pokonaliście za nim rzucili swoje kule ognia. Niestety wtedy zobaczył was Wodny Karzeń zabijając kilka sług Tomka. Wszystko rozegrało się w ciągu kilku chwil - tak, że sam Biały Władca Żywych Trupów rozkoszując się tylko pyrrusowym zwycięstwem nad Pavcieeem zupełnie nie zwrócił uwagi na swoje tyły. Wodny Karzeń w końcu padł, a Biali w końcu zwrócili uwagę na Tomka. Rozpoczęła się walka wręcz. I trwa nadal...
Kamera S0:
Po pewnym czasie widać jak płonący Zieloni uciekają w panice w stronę bloków i przebiegają przez wyjście z parku znikając z pola widzenia tej kamery.
Kamera P0a:
Zieloni wpadli między Blok 1 i 2. Zdaję się, że nikt jeszcze nie zaatakował bloku numer 3. Z drugiej zaś strony wygląda jakby "niedokończony", tekstury tej budowli są niedorobione. Zamiast okien i drzwi są tylko dziury. W niektórych miejscach ściany są przeźroczyste.
Kamera B450:
Czarni błąkają się po korytarzu ostatniego piętra szukając drogi wyjścia. Do tej pory nie znaleźli.
Kamera P0b:
Połowa obrazu jest zasłonięta przyczepą ciężarówki jednak widać wyraźnie jak Niebiescy wkraczają do kompletnie opuszczonego Suppa Marketu.
Kamera SM0a:
Niebiescy przeszukują Suppa Market.
Kamera SMK4:
Niebiescy znaleźli Młot Pneumatyczny i tak zwane podkaszarki, od nich zależy czy je wezmą.
Kamera SA0:
Kacper wszedł do Ambulatorium i spotkał Didrę. Zabłysło światło i przez chwilę było widać jakąś ciemną istotę w kokonie błękitnej energii. Potem wszystko ucichło i widać Kacpera i Didrę rozmawiających w Ambulatorium.
Kamera SL34:
Orson uderzył w ścianę i wpadł na korytarz poziomu trzeciego szkoły i przybrał swoją zwykłą postać.
Kamera B8:
Władymir i jego ludzi wyszli na Basenie z kanałów i ruszyli na parking. Wszyscy są uzbrojeni po zęby w broń palną i białą.
Informacje pozyskane za pomocą monitoringu zdrowia podmiotów:
- Wybuch urwał lewą nogę Asd7, jeden ze sług musi mu pomagać przy podróżach. Nie może chodzić sam i kopać.
- Ogień spalił skórę Pavciaaa, jest on teraz bardziej podatny na ataki obszarowe.
- Supertrucizna przyspieszyła w dużej temperaturze.
- Ponury Żniwiarz zaginął w ogniu.
- sojusz Blind-Asd7 istnieje nadal.
Blind, Władca Żywych Trupów poziom 17:
Żywotność: 17
Ekwipunek:
Ilość sług: 10/10
- Zanter Aj - DotykWampira3
- 2*Kierowca - Kierowanie2, Strzelanie2
- Karl Vandervill - Strzelanie4, żw5, PrzemianaWampiryczna3 - Rewolwer (naboi: 6)
- 3*Sportowiec - Piącha5, Uniki5
- 2*Dziwka - Kopniak3, OdrzucenieWampiryczne1
- Antyterrorysta - Strzelanie(b.p)5, PrzemianaWampiryczna5 - AK-47 (naboi: 64)
Ilość sług zahipnotyzowanych: 0
Licznik jatki: 127
Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 6:
Żywotność: 7/10
Ekwipunek:
- Głowa Anta
- 4*Rewolwer (bez amunicji)
- Kombinezon Ochronny
- Bananabomba
Ilość sług: 15/65
- 2*Zombie - Kombinezon Ochronny
Pavciooo, Władca Żywych Trupów poziom 19:
Żywotność: 2/23
Ekwipunek:
- Kosa Ponurego Żniwiarza
- Prawa Ręka Pavciaaa
Supertrucizna w krwioobiegu:
- odporność na Truciznę
- odporność na Kwas
- tur do unicestwienia: 4
Ilość sług: 12/192
- 3*Zombie (W-F) - Siła2, Piącha1
- Nauczyciel1 - BrońBiała4 - kij bejsbolowy
Memo, Władca Żywych Trupów poziom 19:
Żywotność: 38
Ekwipunek:
- Niezniszczalna Katana - obrażenia: 5; cięte; specjalne: niezniszczalny, może blokować każdy atak
Ilość sług: 6/197
- Motocyklista - BrońBiała3, Kierowanie3
- Strażnik2 - Strzelanie3, żw2 - Rewolwer (naboi: 6)
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 15/44
Ekwipunek:
- Karta bloku 2
- 15*Granat Sercowy (obr6)
Ilość sług: 25/250
- 4 zombie - Nóż
- Strażnik2 - Strzelanie3, żw2 - Shotgun (naboi: 0)
+ Ognik - Sz5
+ 3*Pajęcze Szkielety - Gryzienie (obr1), Sz5
Żółci w pułapce od tury próbują wyjść. I teraz im się to udało łamiąć obronę tych po drugiej stronie. Okazało się, że to słudzy Asd7. Dość szybko ich pokonaliście za nim rzucili swoje kule ognia. Niestety wtedy zobaczył was Wodny Karzeń zabijając kilka sług Tomka. Wszystko rozegrało się w ciągu kilku chwil - tak, że sam Biały Władca Żywych Trupów rozkoszując się tylko pyrrusowym zwycięstwem nad Pavcieeem zupełnie nie zwrócił uwagi na swoje tyły. Wodny Karzeń w końcu padł, a Biali w końcu zwrócili uwagę na Tomka. Rozpoczęła się walka wręcz. I trwa nadal...
Kamera S0:
Po pewnym czasie widać jak płonący Zieloni uciekają w panice w stronę bloków i przebiegają przez wyjście z parku znikając z pola widzenia tej kamery.
Kamera P0a:
Zieloni wpadli między Blok 1 i 2. Zdaję się, że nikt jeszcze nie zaatakował bloku numer 3. Z drugiej zaś strony wygląda jakby "niedokończony", tekstury tej budowli są niedorobione. Zamiast okien i drzwi są tylko dziury. W niektórych miejscach ściany są przeźroczyste.
Kamera B450:
Czarni błąkają się po korytarzu ostatniego piętra szukając drogi wyjścia. Do tej pory nie znaleźli.
Kamera P0b:
Połowa obrazu jest zasłonięta przyczepą ciężarówki jednak widać wyraźnie jak Niebiescy wkraczają do kompletnie opuszczonego Suppa Marketu.
Kamera SM0a:
Niebiescy przeszukują Suppa Market.
Kamera SMK4:
Niebiescy znaleźli Młot Pneumatyczny i tak zwane podkaszarki, od nich zależy czy je wezmą.
Kamera SA0:
Kacper wszedł do Ambulatorium i spotkał Didrę. Zabłysło światło i przez chwilę było widać jakąś ciemną istotę w kokonie błękitnej energii. Potem wszystko ucichło i widać Kacpera i Didrę rozmawiających w Ambulatorium.
Kamera SL34:
Orson uderzył w ścianę i wpadł na korytarz poziomu trzeciego szkoły i przybrał swoją zwykłą postać.
Kamera B8:
Władymir i jego ludzi wyszli na Basenie z kanałów i ruszyli na parking. Wszyscy są uzbrojeni po zęby w broń palną i białą.
Informacje pozyskane za pomocą monitoringu zdrowia podmiotów:
- Wybuch urwał lewą nogę Asd7, jeden ze sług musi mu pomagać przy podróżach. Nie może chodzić sam i kopać.
- Ogień spalił skórę Pavciaaa, jest on teraz bardziej podatny na ataki obszarowe.
- Supertrucizna przyspieszyła w dużej temperaturze.
- Ponury Żniwiarz zaginął w ogniu.
- sojusz Blind-Asd7 istnieje nadal.
Blind, Władca Żywych Trupów poziom 17:
Żywotność: 17
Ekwipunek:
Ilość sług: 10/10
- Zanter Aj - DotykWampira3
- 2*Kierowca - Kierowanie2, Strzelanie2
- Karl Vandervill - Strzelanie4, żw5, PrzemianaWampiryczna3 - Rewolwer (naboi: 6)
- 3*Sportowiec - Piącha5, Uniki5
- 2*Dziwka - Kopniak3, OdrzucenieWampiryczne1
- Antyterrorysta - Strzelanie(b.p)5, PrzemianaWampiryczna5 - AK-47 (naboi: 64)
Ilość sług zahipnotyzowanych: 0
Licznik jatki: 127
Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 6:
Żywotność: 7/10
Ekwipunek:
- Głowa Anta
- 4*Rewolwer (bez amunicji)
- Kombinezon Ochronny
- Bananabomba
Ilość sług: 15/65
- 2*Zombie - Kombinezon Ochronny
Pavciooo, Władca Żywych Trupów poziom 19:
Żywotność: 2/23
Ekwipunek:
- Kosa Ponurego Żniwiarza
- Prawa Ręka Pavciaaa
Supertrucizna w krwioobiegu:
- odporność na Truciznę
- odporność na Kwas
- tur do unicestwienia: 4
Ilość sług: 12/192
- 3*Zombie (W-F) - Siła2, Piącha1
- Nauczyciel1 - BrońBiała4 - kij bejsbolowy
Memo, Władca Żywych Trupów poziom 19:
Żywotność: 38
Ekwipunek:
- Niezniszczalna Katana - obrażenia: 5; cięte; specjalne: niezniszczalny, może blokować każdy atak
Ilość sług: 6/197
- Motocyklista - BrońBiała3, Kierowanie3
- Strażnik2 - Strzelanie3, żw2 - Rewolwer (naboi: 6)
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 15/44
Ekwipunek:
- Karta bloku 2
- 15*Granat Sercowy (obr6)
Ilość sług: 25/250
- 4 zombie - Nóż
- Strażnik2 - Strzelanie3, żw2 - Shotgun (naboi: 0)
+ Ognik - Sz5
+ 3*Pajęcze Szkielety - Gryzienie (obr1), Sz5

-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Tym ilu się zmieści każę użyć lotni. Sam wyskakuję na zewnątrz trzymając tylu i mogę, ale tak by nadal móc bezpiecznie spadać. Reszcie każę wyskoczyć i cieszyć się jeśli przeżyją.
Po czym biegniemy do bloku nr 3 wybić kogo się da.
W ekwipunku dalej mam tylko jedną katanę, a napisałem, że biorę broń tego gościa którego pokonałem. Więc tak na wszelki wypadek raz jeszcze: przed wyskoczeniem z bloku podnoszę katanę gościa z którym wygrałem pojedynek.
Po czym biegniemy do bloku nr 3 wybić kogo się da.
W ekwipunku dalej mam tylko jedną katanę, a napisałem, że biorę broń tego gościa którego pokonałem. Więc tak na wszelki wypadek raz jeszcze: przed wyskoczeniem z bloku podnoszę katanę gościa z którym wygrałem pojedynek.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Sojusz z Tomkiem ;]
Paraliżuję/rozbrajam/zabijam myślą ile tylko mogę sług Asd, szybko przegryzam kawałek jakiegoś trupa i gdy Tomek rzuci się na Asd dołączam z kosą tnąc białego WŻT. Jakby coś próbował wskrzeszać to też paraliżuję to coś, albo tnę jego kosą, żeby przestał to robić
Moje sługi mają mi robić za żywe tarcze i blokować wszystkie ataki na moją osobę (jeśli mogą, to niech sami jako tarczy używają trupy poległych, co by sami nie oberwali za bardzo.), jakby banana bomba przypadkiem poleciała w naszą stronę to mają ją z piąchy skierować w stronę Asd.
Paraliżuję/rozbrajam/zabijam myślą ile tylko mogę sług Asd, szybko przegryzam kawałek jakiegoś trupa i gdy Tomek rzuci się na Asd dołączam z kosą tnąc białego WŻT. Jakby coś próbował wskrzeszać to też paraliżuję to coś, albo tnę jego kosą, żeby przestał to robić

Ostatnio zmieniony niedziela, 22 października 2006, 17:55 przez Pavciooo, łącznie zmieniany 2 razy.
I tak nikt tego nie czyta...

-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Przyzyam jednocześnie Wodnego karła, Słabszego żywiołaka wody i słabszego żywiołaka ognia. Których nasyłam na wroga żeby mi nie przeszkadzał (jednocześnie z wszystkich szkieletów robie pajączki). Na koniec rzucam wszystkie granaty w okolice Tomka i Pavcia i zostawiając moje sługo z zadaniem atakowania przeciwników (kule ognia a później walka wręcz) a ja teleportuje się do tego zamkniętego czegoś tam gdzie zaczynaliśmy.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein

-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Sojusz? Jestem za 
No to najpierw Banabomba w sługi Asd7 tylko tak żebym siebie nie trafił, jeżeli bomba ma mnie trafić to uciekam na piętro po rzucie. Po wybuchu wzyam Żywiołaka Ognia i wracam. Wszyscy mają tłuc wrogie zombie. Jak cos to walę kulę ognia w niego. Na pięści nie podchodzę.

No to najpierw Banabomba w sługi Asd7 tylko tak żebym siebie nie trafił, jeżeli bomba ma mnie trafić to uciekam na piętro po rzucie. Po wybuchu wzyam Żywiołaka Ognia i wracam. Wszyscy mają tłuc wrogie zombie. Jak cos to walę kulę ognia w niego. Na pięści nie podchodzę.
Meniyaki tsukete shinugaii!

-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Weronika
- Czas wspomóc sojusznika. - stwierdziła dziewczyna i ruszyła biegiem w stronę szkoły, wraz ze sługami. Po drodze kazała Karlowi podnieść jakiś karabin po którymś z martwych antyterrorystów, wzięła też jeden taki dla siebie, ale na razie go nie używa. Jeżeli gdzieś po drodze pałętali się ludzie, i była chwila czasu, dziewczyna zahipnotyzowała ich by szli z nią. Gdy tylko wpadła do szkoły, Wampirycznym Wyssanie wykończyła tego z Sojuszu Pavciooo - T0m3k który był bliżej (wysysa 20żw, jesteście bez szans...) a potem kazała Antyterroryście i Karlowi ostrzeliwać drugiego z przeciwników, sama wraz z resztą sług tłukąc jego zombie. Bananabomba wybuchła jeszcze przed jej przybyciem, więc problemu być nie powinno. W razie gdyby ktoś jednak strzelał w stronę Weroniki, Dziwki biegnące z nią zatrzymują kule w powietrzu (Odrzucenie Wampiryczne).
- A Casper niech dalej rozgląda się po okolicy szukając jakichś małych grupek antyterrorystów.
- Czas wspomóc sojusznika. - stwierdziła dziewczyna i ruszyła biegiem w stronę szkoły, wraz ze sługami. Po drodze kazała Karlowi podnieść jakiś karabin po którymś z martwych antyterrorystów, wzięła też jeden taki dla siebie, ale na razie go nie używa. Jeżeli gdzieś po drodze pałętali się ludzie, i była chwila czasu, dziewczyna zahipnotyzowała ich by szli z nią. Gdy tylko wpadła do szkoły, Wampirycznym Wyssanie wykończyła tego z Sojuszu Pavciooo - T0m3k który był bliżej (wysysa 20żw, jesteście bez szans...) a potem kazała Antyterroryście i Karlowi ostrzeliwać drugiego z przeciwników, sama wraz z resztą sług tłukąc jego zombie. Bananabomba wybuchła jeszcze przed jej przybyciem, więc problemu być nie powinno. W razie gdyby ktoś jednak strzelał w stronę Weroniki, Dziwki biegnące z nią zatrzymują kule w powietrzu (Odrzucenie Wampiryczne).
- A Casper niech dalej rozgląda się po okolicy szukając jakichś małych grupek antyterrorystów.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Sojusz:
Blind-Asd7
[JEŚLI KTOŚ EDYTUJE POSTY TO UMIESZCZA SŁOWO "EDIT:" a niżej to co chce dopisać ewentualnie]
Otoczony Asd7 na początek odbił banana bombę która poleciała w jego stronę, a gdy to żółte urządzenie wirowało jeszcze w powietrzu lekko wybuchło i wypadło z niego więcej śmiercionośnych bananów. Wybuch był tak silny, że zdmuchnął sługi Tomka i Asd7. On sam przeteleportował się w ostatnim momencie do zamkniętego pomieszczenia przy Suppa Markecie. Tym czasem Pavciooo wykończył ostatnich Białych (teleport ich nie wyszedł przez wybuch). Kolejne banany odrzuciły Pavciaaa i Zielonych pod mur szkoły, a Tomek z wielkim trudem uciekł na piętro. Tam spotkał Orsona, który rzucił mu buteleczkę odzyskania żywotności, którą natychmiast wypił. Niewiele dała, ale jednak coś. Tym czasem drużyna Wampirów zmasakrowała wszystkich Zielonych i Pavciaaaa.
Esencja PAVCIAAA uleciała!!!!!!!!!
Morituri te Salutant!!!
[i zapraszam do następnej części]
Tym czasem nie niepokojony przez nikogo Memo dotarł do dziwnego bloku i zebrał 60 ludzi (piętra to był pic, ludzie poprostu byli ułożeni na podłodze na parterze). Po tej akcji bloki 3 i 4 zniknęły, a Memo razem ze swoją armią został odsunięty na tyły Bloku 1. Zyskuje 6 poziomów. Asd7 może otworzyć sobie właz, a Weronika widzi zbliżający się oddział Władymira. Nie są negatywnie nastawieni, aczkolwiek mają dużo broni palnej.
Blind, Władca Żywych Trupów poziom 17:
Żywotność: 21
Ekwipunek:
- AK-47 (naboi: 32)
Ilość sług: 10/10
- Zanter Aj - DotykWampira3
- 2*Kierowca - Kierowanie2, Strzelanie2
- Karl Vandervill - Strzelanie4, żw5, PrzemianaWampiryczna3 - AK-47 (naboi: 64)
- 3*Sportowiec - Piącha5, Uniki5
- 2*Dziwka - Kopniak3, OdrzucenieWampiryczne1
- Antyterrorysta - Strzelanie(b.p)5, PrzemianaWampiryczna5 - AK-47 (naboi: 64)
Ilość sług zahipnotyzowanych: 0
Licznik jatki: 127
Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 6:
Żywotność: 7/10
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/65
Memo, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 44
Ekwipunek:
- 2*Niezniszczalna Katana - obrażenia: 5; cięte; specjalne: niezniszczalny, może blokować każdy atak
Ilość sług: 66/257
- Motocyklista - BrońBiała3, Kierowanie3
- Strażnik2 - Strzelanie3, żw2 - Rewolwer (naboi: 6)
- Boruta - Trucizna4
- 5*Grypowiec - Trucizna2
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 9/44
Ekwipunek:
- Karta bloku 2
- 15*Granat Sercowy (obr6)
Ilość sług: 0/250
Blind-Asd7
[JEŚLI KTOŚ EDYTUJE POSTY TO UMIESZCZA SŁOWO "EDIT:" a niżej to co chce dopisać ewentualnie]
Otoczony Asd7 na początek odbił banana bombę która poleciała w jego stronę, a gdy to żółte urządzenie wirowało jeszcze w powietrzu lekko wybuchło i wypadło z niego więcej śmiercionośnych bananów. Wybuch był tak silny, że zdmuchnął sługi Tomka i Asd7. On sam przeteleportował się w ostatnim momencie do zamkniętego pomieszczenia przy Suppa Markecie. Tym czasem Pavciooo wykończył ostatnich Białych (teleport ich nie wyszedł przez wybuch). Kolejne banany odrzuciły Pavciaaa i Zielonych pod mur szkoły, a Tomek z wielkim trudem uciekł na piętro. Tam spotkał Orsona, który rzucił mu buteleczkę odzyskania żywotności, którą natychmiast wypił. Niewiele dała, ale jednak coś. Tym czasem drużyna Wampirów zmasakrowała wszystkich Zielonych i Pavciaaaa.
Esencja PAVCIAAA uleciała!!!!!!!!!
Morituri te Salutant!!!
[i zapraszam do następnej części]
Tym czasem nie niepokojony przez nikogo Memo dotarł do dziwnego bloku i zebrał 60 ludzi (piętra to był pic, ludzie poprostu byli ułożeni na podłodze na parterze). Po tej akcji bloki 3 i 4 zniknęły, a Memo razem ze swoją armią został odsunięty na tyły Bloku 1. Zyskuje 6 poziomów. Asd7 może otworzyć sobie właz, a Weronika widzi zbliżający się oddział Władymira. Nie są negatywnie nastawieni, aczkolwiek mają dużo broni palnej.
Blind, Władca Żywych Trupów poziom 17:
Żywotność: 21
Ekwipunek:
- AK-47 (naboi: 32)
Ilość sług: 10/10
- Zanter Aj - DotykWampira3
- 2*Kierowca - Kierowanie2, Strzelanie2
- Karl Vandervill - Strzelanie4, żw5, PrzemianaWampiryczna3 - AK-47 (naboi: 64)
- 3*Sportowiec - Piącha5, Uniki5
- 2*Dziwka - Kopniak3, OdrzucenieWampiryczne1
- Antyterrorysta - Strzelanie(b.p)5, PrzemianaWampiryczna5 - AK-47 (naboi: 64)
Ilość sług zahipnotyzowanych: 0
Licznik jatki: 127
Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 6:
Żywotność: 7/10
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/65
Memo, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 44
Ekwipunek:
- 2*Niezniszczalna Katana - obrażenia: 5; cięte; specjalne: niezniszczalny, może blokować każdy atak
Ilość sług: 66/257
- Motocyklista - BrońBiała3, Kierowanie3
- Strażnik2 - Strzelanie3, żw2 - Rewolwer (naboi: 6)
- Boruta - Trucizna4
- 5*Grypowiec - Trucizna2
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 9/44
Ekwipunek:
- Karta bloku 2
- 15*Granat Sercowy (obr6)
Ilość sług: 0/250

-
- Marynarz
- Posty: 215
- Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21
Wychodzę i przywołuję Ognika, Słabszego żywiołaka ognia, Wodnego karła, Słabszego żywiołaka wody. Później zajmuje się problemem mojej nogi. Z wody formuję coś w stylu drewnianej nogi i zamrażam to tak żeby móc jako tako chodzić. Następnie szybko zjadam najbliższe ciała żeby odnowić sobie żywotność (w tym czasie przyzwańcy mnie chronią tak na wszeli wypadek) Później z wszystkich okolicznych ciał robie pajęcze szkielety i granaty sercowe (troche ich tam leży). Wracam do tego pomieszczenia zamykam za sobą właz i wysyłam ognika aby rozejrzał się jak to wygląda niżej i czy jest coś ciekawego.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"
- Albert Einstein
- Albert Einstein

-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:

-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Weronika
- Dobra, uratowaliśmy sojusznika, czas dokończyć sprzątanie tego burdelu i wrócić do roboty za chwilę. - stwierdza, i o ile duch przez te ostatnie dwie tury znalazł jakichkolwiek antyterrorystów/policjantów w grupie nie większej niż dwudziestoosobowa, to dziewczyna wraz z ekipą udaje się w tamtą stronę, po drodze pozdrawiając Władymira. Gdy znajdzie taką grupkę, hipnotyzuje ilu się da, a resztę zabija.
Gdyby Casper nie znalazł żadnej takiej grupki, dziewczyna wraz ze sługami wspina się na górę i wraz ze sługami masakruje Żółtego Władcę.
Asd7, zbierz parę sług i idziemy skosić Mema
Kosa Ponurego znika wraz ze śmiercią właściciela? Bo jeśli nie, to Weronika ją podnosi zanim odejdzie
- Dobra, uratowaliśmy sojusznika, czas dokończyć sprzątanie tego burdelu i wrócić do roboty za chwilę. - stwierdza, i o ile duch przez te ostatnie dwie tury znalazł jakichkolwiek antyterrorystów/policjantów w grupie nie większej niż dwudziestoosobowa, to dziewczyna wraz z ekipą udaje się w tamtą stronę, po drodze pozdrawiając Władymira. Gdy znajdzie taką grupkę, hipnotyzuje ilu się da, a resztę zabija.
Gdyby Casper nie znalazł żadnej takiej grupki, dziewczyna wraz ze sługami wspina się na górę i wraz ze sługami masakruje Żółtego Władcę.
Asd7, zbierz parę sług i idziemy skosić Mema

Kosa Ponurego znika wraz ze śmiercią właściciela? Bo jeśli nie, to Weronika ją podnosi zanim odejdzie

What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.

-
- Bombardier
- Posty: 621
- Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Szybkość lvl3
Broń biała lvl3,4,5
Broń biała (specjale) lvl1,2
pedagogika - wszyscy maja miec szybkosc1
Czas zacząć zemstę za wywalenie mnie z bloku nr 1.
Wybiegamy zza bloku i rozpoczynamy szarżę na Blinda. Zacznyma na niego biec, jakby we mnie strzelali do odbijam pociski w Władcę. Jak już dobiegniemy to wytrącam mu ew. broń jaką będzie miał, odcinam mu czubek czaszki i zaczynam siekać katanami. Moi słudzy z trucizną mają paraliżować jego sługi, a strażnik strzelać w nich (sługi Blinda, nie moje sługi z trucizną).
Broń biała lvl3,4,5
Broń biała (specjale) lvl1,2
pedagogika - wszyscy maja miec szybkosc1
Czas zacząć zemstę za wywalenie mnie z bloku nr 1.
Wybiegamy zza bloku i rozpoczynamy szarżę na Blinda. Zacznyma na niego biec, jakby we mnie strzelali do odbijam pociski w Władcę. Jak już dobiegniemy to wytrącam mu ew. broń jaką będzie miał, odcinam mu czubek czaszki i zaczynam siekać katanami. Moi słudzy z trucizną mają paraliżować jego sługi, a strażnik strzelać w nich (sługi Blinda, nie moje sługi z trucizną).
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!

-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:

-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Sojusz:
Blind-Asd7
Fabuła:
Wróci niebawem.
Memo:
Wszystko w porządku Memo, gdyby nie to, że Władymir uznał że to był atak na niego i to on ciebie ostrzelał. Na szczęście ma inne sprawy na głowie, więc nie ruszył w pogoń za tobą gdy ty wraz ze swoimi sługami schowaliście się za ścianą. Kilkunastu twoich poległo.
Blind:
Jakto wspinasz się? Nie masz takich mocy. Z drugiej zaś strony Władymir i Memo stoją przy drzwiach wejściowych. Szkoła nie ma okien ani rynien, tylko jest dziura na ostatnim piętrze.
Tomek:
Orson cię olał i poszedł do ambulatorium, błysnęło białe światło jakby ktoś robił zdjęcie. Usłyszałeś też dziwne piski wtedy. Jakby mówiące "Uciekaj, uciekaj" pod melodię Madonna - La Bonita. Instynkt ci podpowiedział, że na górze może będzie jakieś wyjście tak jak ostatnim razem z bloków. Zobaczyłeś jak Władymir ostrzelał kogoś, a potem wkroczył razem ze swoimi wojownikami do szkoły, gdy cię zobaczył rzucił ci dziwny pilot. Ma kilka czarnych przycisków i jeden czerwony.
Asd7:
Odzyskałeś punkty żywotności i przywołałeś ile mogłeś swoich potworów. W mrocznym korytarzu natknąłeś się na dziwną kobietę.

Chwilę później zniknęła, a mrok zmiótł twoje żywiołaki. Wodny karzeł i pajęcze szkielety ciągle są przy tobie. Przeszedłeś dwa kroki w bok żeby dotknąć ściany, ale gdy ją dotknąłeś poczułeś jak cała ściana jest oślizgła i jakby żywa. Uderzyła druga fala i zmiotła twoje szkielety i wodnego karła i twoją sztuczną nogę. To dziwne, ale jednak stoisz. Dotknąłeś i poczułeś ciepło żywej nogi. Coś tu jest nie tak.
Blind, Władca Żywych Trupów poziom 17:
Żywotność: 21
Ekwipunek:
- AK-47 (naboi: 32)
Ilość sług: 10/10
- Zanter Aj - DotykWampira3
- 2*Kierowca - Kierowanie2, Strzelanie2
- Karl Vandervill - Strzelanie4, żw5, PrzemianaWampiryczna3 - AK-47 (naboi: 64)
- 3*Sportowiec - Piącha5, Uniki5
- 2*Dziwka - Kopniak3, OdrzucenieWampiryczne1
- Antyterrorysta - Strzelanie(b.p)5, PrzemianaWampiryczna5 - AK-47 (naboi: 64)
Ilość sług zahipnotyzowanych: 0
Licznik jatki: 127
Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 6:
Żywotność: 7/10
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/65
Memo, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 44
Ekwipunek:
- 2*Niezniszczalna Katana - obrażenia: 5; cięte; specjalne: niezniszczalny, może blokować każdy atak
Ilość sług: 58/257
- Motocyklista - BrońBiała3, Kierowanie3
- Strażnik2 - Strzelanie3, żw2 - Rewolwer (naboi: 6)
- Boruta - Trucizna4
- 5*Grypowiec - Trucizna2
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 44
Ekwipunek:
- Karta bloku 2
- 40*Granat Sercowy (obr6)
Ilość sług: 0/250
Blind-Asd7
Fabuła:
Wróci niebawem.
Memo:
Wszystko w porządku Memo, gdyby nie to, że Władymir uznał że to był atak na niego i to on ciebie ostrzelał. Na szczęście ma inne sprawy na głowie, więc nie ruszył w pogoń za tobą gdy ty wraz ze swoimi sługami schowaliście się za ścianą. Kilkunastu twoich poległo.
Blind:
Jakto wspinasz się? Nie masz takich mocy. Z drugiej zaś strony Władymir i Memo stoją przy drzwiach wejściowych. Szkoła nie ma okien ani rynien, tylko jest dziura na ostatnim piętrze.
Tomek:
Orson cię olał i poszedł do ambulatorium, błysnęło białe światło jakby ktoś robił zdjęcie. Usłyszałeś też dziwne piski wtedy. Jakby mówiące "Uciekaj, uciekaj" pod melodię Madonna - La Bonita. Instynkt ci podpowiedział, że na górze może będzie jakieś wyjście tak jak ostatnim razem z bloków. Zobaczyłeś jak Władymir ostrzelał kogoś, a potem wkroczył razem ze swoimi wojownikami do szkoły, gdy cię zobaczył rzucił ci dziwny pilot. Ma kilka czarnych przycisków i jeden czerwony.
Asd7:
Odzyskałeś punkty żywotności i przywołałeś ile mogłeś swoich potworów. W mrocznym korytarzu natknąłeś się na dziwną kobietę.
Chwilę później zniknęła, a mrok zmiótł twoje żywiołaki. Wodny karzeł i pajęcze szkielety ciągle są przy tobie. Przeszedłeś dwa kroki w bok żeby dotknąć ściany, ale gdy ją dotknąłeś poczułeś jak cała ściana jest oślizgła i jakby żywa. Uderzyła druga fala i zmiotła twoje szkielety i wodnego karła i twoją sztuczną nogę. To dziwne, ale jednak stoisz. Dotknąłeś i poczułeś ciepło żywej nogi. Coś tu jest nie tak.
Blind, Władca Żywych Trupów poziom 17:
Żywotność: 21
Ekwipunek:
- AK-47 (naboi: 32)
Ilość sług: 10/10
- Zanter Aj - DotykWampira3
- 2*Kierowca - Kierowanie2, Strzelanie2
- Karl Vandervill - Strzelanie4, żw5, PrzemianaWampiryczna3 - AK-47 (naboi: 64)
- 3*Sportowiec - Piącha5, Uniki5
- 2*Dziwka - Kopniak3, OdrzucenieWampiryczne1
- Antyterrorysta - Strzelanie(b.p)5, PrzemianaWampiryczna5 - AK-47 (naboi: 64)
Ilość sług zahipnotyzowanych: 0
Licznik jatki: 127
Tomek, Władca Żywych Trupów poziom 6:
Żywotność: 7/10
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/65
Memo, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 44
Ekwipunek:
- 2*Niezniszczalna Katana - obrażenia: 5; cięte; specjalne: niezniszczalny, może blokować każdy atak
Ilość sług: 58/257
- Motocyklista - BrońBiała3, Kierowanie3
- Strażnik2 - Strzelanie3, żw2 - Rewolwer (naboi: 6)
- Boruta - Trucizna4
- 5*Grypowiec - Trucizna2
Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 25:
Żywotność: 44
Ekwipunek:
- Karta bloku 2
- 40*Granat Sercowy (obr6)
Ilość sług: 0/250

-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
