Wykupiłeś umiejętności, po czym poszedłeś i zebrałeś palce poległych. Kupiłeś za nie Pyromanta lvl 3 i Napalony Żniwiarz lvl 3.
Goras:
+14 sług i 2 lvle
A teraz zaczynamy zabawę z czynnikiem losowym, tak jak to AC w swojej sesji uczynił. Z tą różnicą że ja nie mam k10 i będę używał zwykłej k6
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1. Czy Mistrz Miecza dogoni sługi Dantego (one nie mają wampiryzmu i nie mogą latać)?
Wynik: 5
Mistrz miecza wraz ze swoimi zombie dogonił armię Dantego i związał ich w walce. Dante postanowił, że nie zostawi swoich na pewną śmierć i ruszył do walki, będąc jednak gotowym do ucieczki.
2. Czy zdarzy się coś nieprzewidywalnego?
Wynik: Ponownie 5!
Gdy Tomek już prawie dopadał resztki walczących w celu ich zniszczenia zauważył coś dziwnego. Wielki słup światła pojawił się na polu walki. Ostatnie sługi obu władców poległy, a sami władcy poprostu zniknęli! Biały Władca Żywych Trupów pozbierał łącznie 300 nadających się do handlowania palców. Bycmoże to czas zrobić zakupy na bazarze? (AC cię nie zaatakuje). Nadałeś też wampiryzm kolejnym sługom.
Mistrz miecza oraz Dante wylądowali w innym wymiarze, w budynku wyglądającym jak wielkie koloseum. Gdy wyszli ze swoich tuneli zobaczyli, że znajdują się na wielkiej arenie i stoją naprzeciw siebie. Na trybunach zasiadły żywe trupy ubrane w zielone i żółte koszulki. To chyba są... Kibice! Razem 120 zombie zasiada na trybunach. Nagle z głośnika odezwał się głos:
Witamy na arenie! Dzisiaj czeka nas pojedynek między Mistrzem Miecza, zielonym Władcą Żywych Trupów Dante, jego żółtym odpowiednikiem! Zasady są następujące:
1. Zwycięzca dostanie obecnych kibiców jako sługi i powróci do swojego świata. Przegrany, a raczej to, co z niego zostanie będzie leżał tutaj NA WIEKI!
2. Zawodnicy przed walką otrzymują 6 dodatkowych mocy do wyboru, które razem z tymi nabytymi w tamtym wymiarze będą decydowały o tym, czy uda im się przetrwać! Zwycięzca za unicestwienie rywala uzyska kolejne 5 mocy, z którymi powróci do swojego wymiaru.
3. Przed walką możecie wybrać sobie jedną broń- rewolwer i dwanaście naboji, albo katanę. Obie bronie mogą być śmiertelne dla waszych wrogów, ale jeśli nie potraficie się nimi posługiwać, możecie strzelic sobie w głowę, albo odciąć nogę. Wybierajcie!!!
(Będę używał czynnika losowego przy walce tymi broniami. Będę rzucał k6, gdzie przy wyrzuceniu 6 wykonujecie bardzo dobry cios/strzał po którym komuś może np. odpaść któraś z kończyn. Przy wyrzuceniu 1, jeśli będziecie mieli umiejętność do broni najwyżej lekko się skaleczycie. Jeśli nie, to możecie np. w przypadku katany uciąć sobie nogę...) Macie dwa upy- w jednym piszecie, jaką broń bierzecie, a w drugim piszecie jak walczycie np. jakich zdolności używacie. Jeśli chcecie, możecie je zamieścić w jednym poście lub poczekać, co zrobi przeciwnik i napisać w następnym. Walczcie o śmierć i życie!
3. Czy Dark Hennet znajdzie coś ciekawego w którymś z samochodów?
Wynik: 3
Niestety, nic nie znalazłeś
Staty:
AC, Poziom 20:
Żw: 30
Ekwipunek:
Ilość sług: 140
-3*Dresiarz, Sztuki Walki & Broń Biała lvl1
Tomek, Poziom 13:
Żw: 18
Ekwipunek: Szata liturgiczna ;P
Ilość sług: 135
-3*Kierowca lvl4
-2*Wampir (lvl5) i 40*Wampir lvl4
-20*nożownik (Broń Biała 1)
Mistrz Miecza, Poziom 12:
Żw: 17
Ilość sług: 0/120
Dante, Poziom 15:
Żw: 20
Ekwipunek:
Ilość sług: 0/132
Dark Hennet, poziom 26:
Żw: 31
Ekwipunek:
Ilość sług: 185 (wszyscy skrzydlaci i trujący)
Goras, Poziom 14
Żw: 19
Ekwipunek:
Ilość sług: 100